Je bedoelt gay's?quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:23 schreef Fushia2 het volgende:
Klacht: geen fashionable mensen op het werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:28 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi man! Laat al die onwetende maarJezus, wat ziet Adriaan eruit zeg, ik moet daar echt even van bijkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
Volgens mij is hij ook niet meer zo acrobatischquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Jezus, wat ziet Adriaan eruit zeg, ik moet daar echt even van bijkomen
Ik moest lachen!quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:47 schreef Pharkus het volgende:
Je denkt, ik kom op mijn werk uit de kast, laat ik dan ook maar op FOK! uit de kast komen?
Daar ziet het er nog wel goed uit, maar dat komt omdat die gozer er goed uit ziet. TS doet dat nietquote:
TS is knapper dan deze boiiquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Daar ziet het er nog wel goed uit, maar dat komt omdat die gozer er goed uit ziet. TS doet dat niet
Portemonnee, telefoon, huissleutels, soms luchtje als ik ga stappen, wiet, vloei, tip, capri sone, badge voor het werk,....quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:20 schreef Sauslepel het volgende:
Wat moet je allemaal meenemen, dat je een handtas hebt?
Portemonnee, telefoon, huissleutels, wiet, vloei, tip en badge kunnen in je broekzak.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Portemonnee, telefoon, huissleutels, soms luchtje als ik ga stappen, wiet, vloei, tip, capri sone, badge voor het werk,....
Als man gewoon geen luchtje bij je dragen, wat denk je daarvan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:24 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Portemonnee, telefoon, huissleutels, wiet, vloei, tip en badge kunnen in je broekzak.
Zo'n capri sonne kun je best vasthouden.
En dat luchtje, tja.. gewoon heupflesje met verstuiver.
Ja, geen luchtje bij je dragen kan ook. Zou ik zelf ook niet doen, hoewel zo'n heupfles wel handig is, maar daar doe ik geen luchtje in, daar gaat een alcoholische versnapering in, voor noodgevallenquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:26 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Als man gewoon geen luchtje bij je dragen, wat denk je daarvan.![]()
Oh en ik kan wel weer zeggen dat TS hommo is en een nep straatjochie maar dan is algemeen bekend. Dus ik hou het bij 'hommo'
Ah das het beter werkquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:28 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ja, geen luchtje bij je dragen kan ook. Zou ik zelf ook niet doen, hoewel zo'n heupfles wel handig is, maar daar doe ik geen luchtje in, daar gaat een alcoholische versnapering in, voor noodgevallen
Die dingen zijn juist niet om te pochen, gewoon stiekem in de binnenzak van je jas, en dan zo nu en dan een slokje nemenquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:28 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Ah das het beter werk![]()
Ik vind zo'n flesje ook wel bazig, mits er niet te pocherig mee wordt gedaan.
Je gaat mij niet wijsmaken dat er een of meerder pakjes caprisonne in dat tasje passen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Portemonnee, telefoon, huissleutels, soms luchtje als ik ga stappen, wiet, vloei, tip, capri sone, badge voor het werk,....
oh jawelquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Je gaat mij niet wijsmaken dat er een of meerder pakjes caprisonne in dat tasje passen.
Ga je kamperen ofzo?quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Helaas is jouw vader heteroquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:27 schreef Leafeon672 het volgende:
Bestaan er tegenwoordig nog hetero's eigenlijk? Als je kijkt naar de hoeveelheid tijd die mannen besteden aan hun haar in vergelijking met 20 jaar geleden, ga je toch een beetje twijfelen...
Ik weet genoegquote:
De definitie van een echte man zou nooit die van een ongewassen pauper moeten zijn. Uiterlijke verzorging is belangrijk.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:27 schreef Leafeon672 het volgende:
Bestaan er tegenwoordig nog hetero's eigenlijk? Als je kijkt naar de hoeveelheid tijd die mannen besteden aan hun haar in vergelijking met 20 jaar geleden, ga je toch een beetje twijfelen...
Natuurlijk, maar als nou echt elk haartje piekfijn gestyld moet zittenquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:38 schreef Piye het volgende:
[..]
De definitie van een echte man zou nooit die van een ongewassen pauper moeten zijn. Uiterlijke verzorging is belangrijk.
Vrije uitloop homo'squote:Op woensdag 26 maart 2014 21:15 schreef Hoplahopla het volgende:
Het homo zijn is wel steeds gewoner aan het worden merk ik. Ik zie ook regelmatig homoseksuelen op het station, de straat en op school lopen.
Of die is niet groot genoeg om z'n lippenstift en maskara in kwijt te kunnenquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:20 schreef blek het volgende:
TS heeft duidelijk geen manbag tussen zijn benen
[ afbeelding ]
Mooi man! Laat al die onwetende maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* *O* *O* *O* POEPTOPIC!!! *O* *O* *O* *O*
[ afbeelding ]
Mooi man! Laat al die onwetende maar*onwetendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:30 schreef ZarB het volgende:
Mannen met een tas mogen geen mannen genoemd worden. Tenzij het een werktas is, maar een tas voor een portemonnee en al die shit is echt not done. Net als kneusjes met een eastpak op hun rug waar dan alleen een etui of iets dergelijks in zit. Man the fuck up.
"boks"quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:34 schreef wenfer2 het volgende:
Fushia klachtAltijd een terechte klacht.
Een echte man laat zich niet door een vrouw vertellen wat hij wel of niet mag dragen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:30 schreef ZarB het volgende:
Mannen met een tas mogen geen mannen genoemd worden. Tenzij het een werktas is, maar een tas voor een portemonnee en al die shit is echt not done. Net als kneusjes met een eastpak op hun rug waar dan alleen een etui of iets dergelijks in zit. Man the fuck up.
Dat is ook de reden dat TS een beetje een hommotje is. Als echte man zijnde had hij natuurlijk schijt gehad.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:42 schreef Piye het volgende:
Je voelt je duidelijk niet comfortabel met zo een tasje als je bij de eerste negatieve opmerking je dagboek tevoorschijn pakt een topic opent.
Ik kon er gisteren niet van slapenquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat TS een beetje een hommotje is. Als echte man zijnde had hij natuurlijk schijt gehad.
quote:
Anderen aanvallen op hun spelling en dan zelf minstens zulke grote fouten makenquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:23 schreef Fushia2 het volgende:
TS kocht gisteren een zakje van Anhtony Morato om zijn spullen in te steken.
Geen mocrotasje, maar een stijlvole fashion tas. Word ik vandaag voor gay uitschelden door mijn collega's![]()
Klacht: geen fashionable mensen op het werk
Was ik nuchter toen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:38 schreef Homijn het volgende:
[..]
[..]
Anderen aanvallen op hun spelling en dan zelf minstens zulke grote fouten maken
Optyfenquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:39 schreef Homijn het volgende:
[..]
Gezien je voortdurende obsessie met gays is er op z'n minst een latente neiging aanwezig.
Dit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:22 schreef wise het volgende:
[..]
dit.
Een normale man heeft meestal gewoon dit bij zich;
sleutels
porto
mobiel
Heb je geen hele tas voor nodig.
Mensen die niet twijfelen over hun seksuele geaardheid hoeven niet de hele tijd bevestiging te hebben door heel krachtig te ontkennen dat ze gay (of op z'n minst een tikje bi) zijn. Geeft niks hoor, we snappen best dat sommige jongens jou leuk vinden en omgekeerd. Je bent ongetwijfeld woest aantrekkelijk als je met zo'n manbag rondloopt.quote:
Ja, maar Braddie is tenminste nog authentiek. TS is meer een soort aan lager wal geraakte C-auteur van slechte streekromans in dagboekvorm.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
Sommige gebruikers vinden het ook echt gewoon fijn om negatieve aandacht te krijgenTS is er een van. Samen met Braddie
Ik ben het eens dat TS een soort goedkope versie is idd met zijn kleding stukjes en mode zooiquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:07 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, maar Braddie is tenminste nog authentiek. TS is meer een soort aan lager wal geraakte C-auteur van slechte streekromans in dagboekvorm.
Op FOK! is daar nog een behoorlijk grote kans op ook.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:09 schreef beun.bv het volgende:
Misschien is TS geen latente flikker, maar gewoon een hyperautist.
Wat een koningquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:00 schreef Molleman het volgende:
Een echte kerel heeft gewoon een fanny pack!
[ afbeelding ]
Ik wou dat ik daar de mannenstatus voor had. Plaatje is compleet met een fedora en nekbaardquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:05 schreef Molleman het volgende:
[..]
Dan straal je inderdaad gewoon baas uit!
Vooral als je het dan combineert met een fashionable GSM heuptasje.
[ afbeelding ]
Bullshit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:05 schreef Homijn het volgende:
[..]
Mensen die niet twijfelen over hun seksuele geaardheid hoeven niet de hele tijd bevestiging te hebben door heel krachtig te ontkennen dat ze gay (of op z'n minst een tikje bi) zijn. Geeft niks hoor, we snappen best dat sommige jongens jou leuk vinden en omgekeerd. Je bent ongetwijfeld woest aantrekkelijk als je met zo'n manbag rondloopt.
[ afbeelding ]
Mooi man! Laat al die onwetende maarDoe die kop in een spoiler man, m'n jeugdsentiment staat op het spel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een echte kerel als Chriet Titulaer zou dat zeker kunnen sporten, hij is daar man genoeg voor.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:11 schreef Thelymus het volgende:
[..]
Ik wou dat ik daar de mannenstatus voor had. Plaatje is compleet met een fedora en nekbaard
Alleen is het niet echt een sociale taboe in de lagere kringen van de bevolking om niet van tomaten te houden hequote:Op donderdag 27 maart 2014 13:12 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Bullshit.
Dus als je niet van tomaten houdt, hou je eigenlijk stiekem heel erg van tomaten maar durf je het niet te bekennen dat je van tomaten houdt?
Als je niet van tomaten houdt, houd je niet van tomaten. Maar dan begin je niet elke keer weer over tomaten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:12 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Bullshit.
Dus als je niet van tomaten houdt, hou je eigenlijk stiekem heel erg van tomaten maar durf je het niet te bekennen dat je van tomaten houdt?
Wel als er elke keer iemand weer tomaten opdringtquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:14 schreef Homijn het volgende:
[..]
Als je niet van tomaten houdt, houd je niet van tomaten. Maar dan begin je niet elke keer weer over tomaten.
Honderd procent testosteronquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:13 schreef Molleman het volgende:
[..]
Een echte kerel als Chriet Titulaer zou dat zeker kunnen sporten, hij is daar man genoeg voor.
[ afbeelding ]
Komt omdat je je iets te opzichtig gedraagt als iemand die van tomaten houdt. Zelfs bij de SP zijn ze jaloers op je.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wel als er elke keer iemand weer tomaten opdringtf zou zeggen dat ik op een tomaat zou lijken
Als je geen nicht bent, draag dan ook niet van die achterlijke nichtenaccesoires. punt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wel als er elke keer iemand weer tomaten opdringtf zou zeggen dat ik op een tomaat zou lijken
Is makkelijk, die zitten in een apart vakje in zn fagbagquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:23 schreef BaasBanaan het volgende:
TS mag zijn ballen inleveren bij de receptie.
En in de rest van de wereld nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:56 schreef Fushia2 het volgende:
In mijn cultuur is zo'n zakje macho jongens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |