Portemonnee, telefoon, huissleutels, soms luchtje als ik ga stappen, wiet, vloei, tip, capri sone, badge voor het werk,....quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:20 schreef Sauslepel het volgende:
Wat moet je allemaal meenemen, dat je een handtas hebt?
Portemonnee, telefoon, huissleutels, wiet, vloei, tip en badge kunnen in je broekzak.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Portemonnee, telefoon, huissleutels, soms luchtje als ik ga stappen, wiet, vloei, tip, capri sone, badge voor het werk,....
Als man gewoon geen luchtje bij je dragen, wat denk je daarvan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:24 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Portemonnee, telefoon, huissleutels, wiet, vloei, tip en badge kunnen in je broekzak.
Zo'n capri sonne kun je best vasthouden.
En dat luchtje, tja.. gewoon heupflesje met verstuiver.
Ja, geen luchtje bij je dragen kan ook. Zou ik zelf ook niet doen, hoewel zo'n heupfles wel handig is, maar daar doe ik geen luchtje in, daar gaat een alcoholische versnapering in, voor noodgevallenquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:26 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Als man gewoon geen luchtje bij je dragen, wat denk je daarvan.![]()
Oh en ik kan wel weer zeggen dat TS hommo is en een nep straatjochie maar dan is algemeen bekend. Dus ik hou het bij 'hommo'
Ah das het beter werkquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:28 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ja, geen luchtje bij je dragen kan ook. Zou ik zelf ook niet doen, hoewel zo'n heupfles wel handig is, maar daar doe ik geen luchtje in, daar gaat een alcoholische versnapering in, voor noodgevallen
Die dingen zijn juist niet om te pochen, gewoon stiekem in de binnenzak van je jas, en dan zo nu en dan een slokje nemenquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:28 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Ah das het beter werk![]()
Ik vind zo'n flesje ook wel bazig, mits er niet te pocherig mee wordt gedaan.
Je gaat mij niet wijsmaken dat er een of meerder pakjes caprisonne in dat tasje passen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Portemonnee, telefoon, huissleutels, soms luchtje als ik ga stappen, wiet, vloei, tip, capri sone, badge voor het werk,....
oh jawelquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Je gaat mij niet wijsmaken dat er een of meerder pakjes caprisonne in dat tasje passen.
Ga je kamperen ofzo?quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Helaas is jouw vader heteroquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:27 schreef Leafeon672 het volgende:
Bestaan er tegenwoordig nog hetero's eigenlijk? Als je kijkt naar de hoeveelheid tijd die mannen besteden aan hun haar in vergelijking met 20 jaar geleden, ga je toch een beetje twijfelen...
Ik weet genoegquote:
De definitie van een echte man zou nooit die van een ongewassen pauper moeten zijn. Uiterlijke verzorging is belangrijk.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:27 schreef Leafeon672 het volgende:
Bestaan er tegenwoordig nog hetero's eigenlijk? Als je kijkt naar de hoeveelheid tijd die mannen besteden aan hun haar in vergelijking met 20 jaar geleden, ga je toch een beetje twijfelen...
Natuurlijk, maar als nou echt elk haartje piekfijn gestyld moet zittenquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:38 schreef Piye het volgende:
[..]
De definitie van een echte man zou nooit die van een ongewassen pauper moeten zijn. Uiterlijke verzorging is belangrijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |