Heb topic geopend met een kloon, zoiets bedoelde je toch? :$$:$$quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha weer een van Nootjes op de lijst.
Jaloezie is een bitch. (jij blijkbaar niet meerquote:
Jij nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat gekut als men een fokker doet. Meloewa neukt. Boeieee
Pcies!quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
het doet mij vrij weinig eerlijk gezegdquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Houdoe.quote:
Komt doordat de wederhelft hier post. Zie Panzer en CY.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarheid is hard, net als mijn plassertje momenteel.quote:
Hahahaquote:
Vind het ook raar, zou het in emo/goth hokje duwen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vraag me af in wat voor omgeving zulke mensen opgroeien. Ik zou echt keihard lachen als ik iemand op die schoenen zag
Panzerquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt doordat de wederhelft hier post. Zie Panzer en CY.
Ok ok ok jij ook je portie aandacht... hahaha ambi doet chequote:Op donderdag 27 maart 2014 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ambi doet het met een mannelijk echt iemand. OMG OMG STOP DE PERSEN!quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok ok ok jij ook je portie aandacht... hahaha ambi doet che![]()
Ja, ze houd er alleen niet van het aan de grote klok te hangen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ambi doet het met een mannelijk echt iemand. OMG OMG STOP DE PERSEN!
quote:
Moet ze maar niet zo in de schijnwerpers gaan staan (wie kent Ambi nu niet?) en nu doodleuk opzij stappen en denken dat ze weer anoniem kan worden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ze houd er alleen niet van het aan de grote klok te hangen.
[..]
quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ambi doet het met een mannelijk echt iemand. OMG OMG STOP DE PERSEN!
Ga weg mattiequote:Op donderdag 27 maart 2014 12:25 schreef Rodawa het volgende:
Doe even normaal tegen Meloewa man, potverdomme. Wie was het nu weer haan? Chloroform?
en dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:24 schreef Chloroform het volgende:
Je zou zaterdag maar moeten werken.
Ik was het ja.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:25 schreef Rodawa het volgende:
Doe even normaal tegen Meloewa man, potverdomme. Wie was het nu weer haan? Chloroform?
Mooi weer alles. 20 graden.quote:
Ik hoop dat je ruit een barst krijgt en ze volgende keer zonder hoes over je stoel je auto naar binnen rijden, vlegel.quote:
Hey Ro jij hierquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:25 schreef Rodawa het volgende:
hee bangbroquote:
Hahaha.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ruit een barst krijgt en ze volgende keer zonder hoes over je stoel je auto naar binnen rijden, vlegel.
Ja man, huil mezelf al weken in slaap.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja jij bent jaloers hè, jij vuile slet.
Gratisssstwitter:Nalden twitterde op donderdag 27-03-2014 om 12:05:11Ik ga heerlijk op die De La Soul x J. Dilla "Smell The Da.I.S.Y." mixtape die je kratis wordt aangeboden… http://t.co/SADZA98qve reageer retweet
Helemaal topquote:
nee, kratisquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:29 schreef LudoSanders het volgende:
Gratisssstwitter:Nalden twitterde op donderdag 27-03-2014 om 12:05:11Ik ga heerlijk op die De La Soul x J. Dilla "Smell The Da.I.S.Y." mixtape die je kratis wordt aangeboden… http://t.co/SADZA98qve reageer retweet
Wat.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dan ga ik misschien toch maar "werken"
Beetje moe, maar wel prima verder. Lief dat je het vraagtquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik was in de omgeving, dus ik kom eens even buurten. Hoe is het?
Waarom zou je vrijwillig gaan werken met mooi weer? ;ssquote:
Mag niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |