Meloewa heeft gewoon iedereen ingepikt waar al deze klagende dames ooit een oogje op hadden. Jammer dan, hadden ze maar van hun zolderkamertje af moeten komen. En nu zijn ze boos, boos en nog eens boos.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:51 schreef Yiha het volgende:
Heb ik iets gemist? Waarom is Meloewa nu opeens hot topic?
Heb je nog tips?quote:
Meer tietenpics posten.quote:
Ze zouden blij moeten zijn dat ze zich kunnen weerhouden hebben van masterpik CB.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Meloewa heeft gewoon iedereen ingepikt waar al deze klagende dames ooit een oogje op hadden. Jammer dan, hadden ze maar van hun zolderkamertje af moeten komen. En nu zijn ze boos, boos en nog eens boos.
het land uitquote:
waskebeurtquote:
Nee, laat maar.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Topics openen over je saaie leventje waarin je heel hard piemel kan gebruiken.
quote:
Wie is CB? Chroestjov?quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:58 schreef Yiha het volgende:
[..]
Ze zouden blij moeten zijn dat ze zich kunnen weerhouden hebben van masterpik CB.
kansloos van rozzje welquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:53 schreef haan33 het volgende:
[..]
Inderdaad
Chloro, ik moet van rozzje zeggen dat jij een dikke turkoe met een vage stem bent
minder, minder, minder!quote:
Terug naar Marokko zeker?quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:00 schreef Chai het volgende:
[..]!
CB laat zijn mooie volle lippen niet door herpes verpesten.
Speciaal voor jou blijf ik lekker hier, hahahah xdquote:
Hoi?quote:
gelukkigquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Speciaal voor jou blijf ik lekker hier, hahahah xd
Net alsof lief zijn een pluspunt is. Iedereen is liefquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:04 schreef haan33 het volgende:
Meloewa is dan ook een achterlijk mormel, alleen wel een lieve!!11
Moest lachen.quote:
Ook Ambipur? WTF. Die bril van jou wil ik wel eens lenen dan...quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Net alsof lief zijn een pluspunt is. Iedereen is liefBovendien heb je er niks aan als iemand te egocentrisch is.
Niet iedereen hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Net alsof lief zijn een pluspunt is. Iedereen is liefBovendien heb je er niks aan als iemand te egocentrisch is.
Mijn wereld is zo mooi hè.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:05 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ook Ambipur? WTF. Die bril van jou wil ik wel eens lenen dan...
Mur is er niet, Vas is er niet. Hmmmmmm.quote:
quote:
Vas is een hoer!quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mur is er niet, Vas is er niet. Hmmmmmm.![]()
Wowquote:
Gelukkig ben jij wel een super eerlijk en geweldig meisje :$quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar wel een lieve!!1quote:
Gvd nootjesquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Trendy begravenisondernemer outfitdope fit, goeie tech core
#younggraafdracula #Bootschoenenmetmetaal
Hij woont Meloewa uit.quote:
ik vraag me af in wat voor omgeving zulke mensen opgroeien. Ik zou echt keihard lachen als ik iemand op die schoenen zagquote:
Waarom zou ik dat doen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:08 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Hij woont Meloewa uit.
*duikt weg voor de komende tirade die Chai gaat afsteken over Meloewa*
vertelquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:09 schreef Stimorol- het volgende:
Snap wel waarom men hier minder post..
Heb topic geopend met een kloon, zoiets bedoelde je toch? :$$:$$quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha weer een van Nootjes op de lijst.
Jaloezie is een bitch. (jij blijkbaar niet meerquote:
Jij nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat gekut als men een fokker doet. Meloewa neukt. Boeieee
Pcies!quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
het doet mij vrij weinig eerlijk gezegdquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Houdoe.quote:
Komt doordat de wederhelft hier post. Zie Panzer en CY.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarheid is hard, net als mijn plassertje momenteel.quote:
Hahahaquote:
Vind het ook raar, zou het in emo/goth hokje duwen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vraag me af in wat voor omgeving zulke mensen opgroeien. Ik zou echt keihard lachen als ik iemand op die schoenen zag
Panzerquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt doordat de wederhelft hier post. Zie Panzer en CY.
Ok ok ok jij ook je portie aandacht... hahaha ambi doet chequote:Op donderdag 27 maart 2014 12:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ambi doet het met een mannelijk echt iemand. OMG OMG STOP DE PERSEN!quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok ok ok jij ook je portie aandacht... hahaha ambi doet che![]()
Ja, ze houd er alleen niet van het aan de grote klok te hangen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ambi doet het met een mannelijk echt iemand. OMG OMG STOP DE PERSEN!
quote:
Moet ze maar niet zo in de schijnwerpers gaan staan (wie kent Ambi nu niet?) en nu doodleuk opzij stappen en denken dat ze weer anoniem kan worden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ze houd er alleen niet van het aan de grote klok te hangen.
[..]
quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:14 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ambi doet het met een mannelijk echt iemand. OMG OMG STOP DE PERSEN!
Ga weg mattiequote:Op donderdag 27 maart 2014 12:25 schreef Rodawa het volgende:
Doe even normaal tegen Meloewa man, potverdomme. Wie was het nu weer haan? Chloroform?
en dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:24 schreef Chloroform het volgende:
Je zou zaterdag maar moeten werken.
Ik was het ja.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:25 schreef Rodawa het volgende:
Doe even normaal tegen Meloewa man, potverdomme. Wie was het nu weer haan? Chloroform?
Mooi weer alles. 20 graden.quote:
Ik hoop dat je ruit een barst krijgt en ze volgende keer zonder hoes over je stoel je auto naar binnen rijden, vlegel.quote:
Hey Ro jij hierquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:25 schreef Rodawa het volgende:
hee bangbroquote:
Hahaha.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ruit een barst krijgt en ze volgende keer zonder hoes over je stoel je auto naar binnen rijden, vlegel.
Ja man, huil mezelf al weken in slaap.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja jij bent jaloers hè, jij vuile slet.
Gratisssstwitter:Nalden twitterde op donderdag 27-03-2014 om 12:05:11Ik ga heerlijk op die De La Soul x J. Dilla "Smell The Da.I.S.Y." mixtape die je kratis wordt aangeboden… http://t.co/SADZA98qve reageer retweet
Helemaal topquote:
nee, kratisquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:29 schreef LudoSanders het volgende:
Gratisssstwitter:Nalden twitterde op donderdag 27-03-2014 om 12:05:11Ik ga heerlijk op die De La Soul x J. Dilla "Smell The Da.I.S.Y." mixtape die je kratis wordt aangeboden… http://t.co/SADZA98qve reageer retweet
Wat.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dan ga ik misschien toch maar "werken"
Beetje moe, maar wel prima verder. Lief dat je het vraagtquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik was in de omgeving, dus ik kom eens even buurten. Hoe is het?
Waarom zou je vrijwillig gaan werken met mooi weer? ;ssquote:
Mag niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |