Wilde ik doen maar FOK! is kk aan het worden. Lukt dus nietquote:Op zondag 9 februari 2014 14:37 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Haal die w wegDit kan mijn OCD niet handelen
Zijn v'squote:Op zondag 9 februari 2014 14:37 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Haal die w wegDit kan mijn OCD niet handelen
Leg jij ze niet aan de ketting thuis? Prutser, dan vraag je er ook om!quote:Op zondag 9 februari 2014 14:30 schreef Hsgbomber het volgende:
Ik zat gisteren met mijn vriendin (nu dus ex...) TV te kijken. Samen naar een goeie film, via Airplay (Apple Airplay voor de mensen die niet weten wat dat is).
Enfin, ik moest naar het toilet. En begon daar met een ander chickie te chatten. Het begon al snel een wat heter gesprek te worden. En binnen een paar minuten stuurde ze me selfies, zonder kleding.
Helaas was ik vergeten dat mijn Airplay gekoppeld staat aan mijn telefoon. Toen ik terug kwam, was mijn vriendin weg. Inclusief haar spullen.
Ik had dus heel het gesprek gestreamed naar de TV. En zij zat nog op de bank.
Vraag maar aan de mods of ik HSG-BOMBER ben.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:39 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Beter verzin je een eigen username. Dit komt nog niet eens in de buurt van de kwaliteit van HSG-BOMBER
Die weten dat niet, droplul.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:40 schreef Hsgbomber het volgende:
[..]
Vraag maar aan de mods of ik HSG-BOMBER ben.
Mods kunnen dat niet zien.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:40 schreef Hsgbomber het volgende:
[..]
Vraag maar aan de mods of ik HSG-BOMBER ben.
Wachtwoord/e-mailadres is gereset. Kan niet meer inloggen.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Log gewoon op HSG-BOMBER in. Zo te zien heeft ie geen ban.
Uhuhquote:Op zondag 9 februari 2014 14:42 schreef Hsgbomber het volgende:
[..]
Wachtwoord/e-mailadres is gereset. Kan niet meer inloggen.
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:32 schreef zovty het volgende:
Dus die jaloerse snol is uit zichzelf vertrokken zonder drama en de volgende staat al klaar.
Ik zie de klacht niet eigenlijk.
wtf manquote:Op zondag 9 februari 2014 14:37 schreef Tropanzia het volgende:
Gaan poepen wanneer je vriendin bij je is![]()
Dan moet je het gewoon ophouden, man.
Poep ophouden en een bezoek aan mijn vriendin staan synoniem aan elkaar.quote:
Wtf is dat nou weerquote:Op zondag 9 februari 2014 14:53 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Poep ophouden en een bezoek aan mijn vriendin staan synoniem aan elkaar.
Mijn vriendin poept ook nooit.
Ergens in je achterhoofd weet je het inderdaad. Maar als zo'n wetenschap te dicht aan de oppervlakte komt moeten leeuweriken huilen en barsten porseleinglaasjes.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:56 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Wtf is dat nou weerals je moet schijten ga je toch schijten
je weet toch dat iedereen schijt
Wow... jij gaat ook van de hak op de tak he.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:30 schreef Hsgbomber het volgende:
Enfin, ik moest naar het toilet. En begon daar met een ander chickie te chatten. Het begon al snel een wat heter gesprek te worden. En binnen een paar minuten stuurde ze me selfies, zonder kleding. Helaas was ik vergeten dat mijn Airplay gekoppeld staat aan mijn telefoon. Toen ik terug kwam, was mijn vriendin weg. Inclusief haar spullen.
Is voor jou vrij lastig aangezien je moeder je vriendin isquote:Op zondag 9 februari 2014 14:37 schreef Tropanzia het volgende:
Gaan poepen wanneer je vriendin bij je is![]()
Dan moet je het gewoon ophouden, man.
Ik ga je niks uitleggen, je noemde me een sukkel.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:15 schreef Hsgbomber het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben benieuwd naar zijn uitleg.
Sorryquote:Op zondag 9 februari 2014 15:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ga je niks uitleggen, je noemde me een sukkel.
jij ook?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
Had je wel tegen die chick waar je mee zat te chatten gezegd dat je op de plee zat? Sommigen kicken daar echt op namelijk.
Ik vind dat geklater en af en toe een plons wel romantisch, doet me denken aan toen ik nog een klein meisje was en de eendjes ging voerenquote:
En wat was het antwoord?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:29 schreef Parzival het volgende:
of zoals bij de laatste DVD van Jimmy Carr waarin een meid vertelde dat haar vriend haar gevraagd had hem te pijpen terwijl die zat te poepen..
mag ik je nummer?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik vind dat geklater en af en toe een plons wel romantisch, doet me denken aan toen ik nog een klein meisje was en de eendjes ging voeren
Kun je niet gewoon het geluid voor me opnemen en uploaden ergens?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:39 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
mag ik je nummer?
Kunnen we whatsappen
Liever niet in dit topic.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon het geluid voor me opnemen en uploaden ergens?
Zou best een goede toevoeging zijn denk ikquote:
Denk ik ook, laat maar komenquote:Op zondag 9 februari 2014 15:45 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Zou best een goede toevoeging zijn denk ik
Als Ajax is afgelopen ga ik wel even plassenquote:Op zondag 9 februari 2014 15:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon het geluid voor me opnemen en uploaden ergens?
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als Ajax is afgelopen ga ik wel even plassen
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als Ajax is afgelopen ga ik wel even plassen
quote:
Zoals ik al zei: DM Pharkus maar om te vragen of ik het echt ben.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:54 schreef Funkel het volgende:
Ik dacht een kwaliteitstopic van HSG-Bomber, blijkt het een kutkloontje te zijn met een slecht verzonnen verhaal
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:58 schreef Hsgbomber het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: DM Pharkus maar om te vragen of ik het echt ben.
Idd wie wilt jou nou zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:58 schreef Hsgbomber het volgende:
[..]
Hai.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang je het zelf niet bewijst geloof ik je nietquote:Op zondag 9 februari 2014 15:58 schreef Hsgbomber het volgende:
[..]
Oke manquote:Op zondag 9 februari 2014 16:14 schreef Funkel het volgende:
[..]
Zolang je het zelf niet bewijst geloof ik je niet
Weinig zin om mij te "bewijzen" aan een nono, heb je nog nooit zien posten.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:17 schreef Funkel het volgende:
[..]
Je geeft snel op.. Kutkloontje dus, wat ik al dacht
Van de garde 2010-2012 is nauwelijks iets meer over. Slechts sporadische oplevingen. Periode daarvoor kan denk ik de archieven in.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:18 schreef Hsgbomber het volgende:
[..]
Weinig zin om mij te "bewijzen" aan een nono, heb je nog nooit zien posten.
Nu we het toch hebben over mensen die niet meer posten, is Rosbief nog levend?
Hij postte nog een paar maanden geleden. Stiekem hoop ik dat hij meeleest.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Van de garde 2010-2012 is nauwelijks iets meer over. Slechts sporadische oplevingen. Periode daarvoor kan denk ik de archieven in.
Geregistreerd op zondag 9 februari 2014 @ 14:23quote:Op zondag 9 februari 2014 16:18 schreef Hsgbomber het volgende:
[..]
Weinig zin om mij te "bewijzen" aan een nono, heb je nog nooit zien posten.
Nu we het toch hebben over mensen die niet meer posten, is Rosbief nog levend?
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hai.
De groeten van je vriendin.Weet ik ook wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://forum.fok.nl/user/history/125058
Oh oh oh, je hebt zo ook nog echt??quote:Op zondag 9 februari 2014 16:26 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe upload ik die dictafoon bestanden van mijn iphone?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:34 schreef Puntenjager het volgende:
HSGbummer, is this for real!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Least of my concerns.
Roses are red. Violets are blue. They don't think it be like it is, but it do.
Dima! Nog geneukt?quote:
Ja natuurlijkquote:Op zondag 9 februari 2014 19:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oh oh oh, je hebt zo ook nog echt??
Geen idee trouwens verder
http://vocaroo.com/i/s0PXnCA9GqkCquote:Op zondag 9 februari 2014 19:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oh oh oh, je hebt zo ook nog echt??
Geen idee trouwens verder
Zo, bij deze dan.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:27 schreef Funkel het volgende:
[..]
Geregistreerd op zondag 9 februari 2014 @ 14:23
76 posts
quote:
Duurde even, maar inderdaad.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:10 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
nice dat je je account weer terug hebt.
Mijn dankbaarheid kent geen grenzenquote:Op zondag 9 februari 2014 21:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0PXnCA9GqkC
graag gedaanquote:Op zondag 9 februari 2014 22:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Mijn dankbaarheid kent geen grenzen
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0PXnCA9GqkC
Jij was toch die user met een vriendin die 95kg weegt en schoenmaat 42 heeft?quote:
Dat is deze user ja. Het was overigens 90 kilo en vermeld erbij dat ze 1.85 is, om vervormde aannames te voorkomen.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:41 schreef deadprez het volgende:
Jij was toch die user met een vriendin die 95kg weegt en schoenmaat 42 heeft?
Wie is hier dan de homo, met je transseksuele "vriendin".quote:Op zondag 9 februari 2014 22:43 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Dat is deze user ja. Het was overigens 90 kilo en vermeld erbij dat ze 1.85 is, om vervormde aannames te voorkomen.
Jij hebt kennelijk nog nooit een lange vrouw in je leven gezienquote:Op zondag 9 februari 2014 22:44 schreef deadprez het volgende:
Wie is hier dan de homo, met je transseksuele "vriendin".
Lange vrouwenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:45 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Jij hebt kennelijk nog nooit een lange vrouw in je leven gezien
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Lange vrouwen
Dikke lange vrouwen
Over hoeveel langer dan jezelf praat je eigenlijk?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Probeer het eens een keertje. Korte vrouwen zijn UIT.
Hoeft niet per se langer te zijn dan ik zelf. Maar gewoon, minstens 1.70+quote:Op zondag 9 februari 2014 22:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Over hoeveel langer dan jezelf praat je eigenlijk?
Juistquote:Op zondag 9 februari 2014 22:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Probeer het eens een keertje. Korte vrouwen zijn UIT.
Vind 1.70 niet echt langquote:Op zondag 9 februari 2014 22:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hoeft niet per se langer te zijn dan ik zelf. Maar gewoon, minstens 1.70+
Ze moeten natuurlijk niet langer zijn dan dat jij bent.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Over hoeveel langer dan jezelf praat je eigenlijk?
Ja dat dacht ik al. Als je zelf net boven de 1.70 zit gaat dit dus niet opquote:Op zondag 9 februari 2014 22:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik zit boven de 1.80.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al. Als je zelf net boven de 1.70 zit gaat dit dus niet op
Ohw okeejzquote:Op zondag 9 februari 2014 22:50 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Ja, maar lang zijn voor een vrouw begint naar mijn mening pas bij 1,78 daarom
Dwergenquote:Op zondag 9 februari 2014 22:49 schreef LMLucky het volgende:
De ideale vrouw is niet groter als 1.50meter
Die zie ik gelukkig al 2 maanden niet meer of zo.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:46 schreef Nikmans het volgende:
Wat is eigenlijk gebeurd met Meloewa dan?
Ja, heb je zoveel bol.com bonnen dan?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:51 schreef LMLucky het volgende:
Betekend dit dat meloewa beschikbaar is!?
Leg uit?quote:Op zondag 9 februari 2014 23:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja, heb je zoveel bol.com bonnen dan?
Maak ik toch niet, ken d'r niet eens. Dus vertelquote:Op zondag 9 februari 2014 23:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Kom je zelf wel achter als je een kans maakt.
Niet nodig.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:55 schreef LMLucky het volgende:
[..]
Maak ik toch niet, ken d'r niet eens. Dus vertel
Meloewa was ook klein..1,60 toch? Wil je niet meer aan haar herinnert worden? Nare ervaringen gehad?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zij was een uitzondering, heb toch liever wat langer.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:10 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Meloewa was ook klein..1,60 toch? Wil je niet meer aan haar herinnert worden? Nare ervaringen gehad?
Jmmmm ik ruik rwinaquote:Op maandag 10 februari 2014 00:10 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Meloewa was ook klein..1,60 toch? Wil je niet meer aan haar herinnert worden? Nare ervaringen gehad?
Pak je kans.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:51 schreef LMLucky het volgende:
Betekend dit dat meloewa beschikbaar is!?
Regel haar zelf?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:07 schreef LMLucky het volgende:
[..]
Ja dan moet je verdomme ook geen A zeggen.
Alles is al gezegd.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ah jij er ook nog bij. Dit beloofd een prachtig topic te worden
Ik vind het nu al een prima topic, eigenlijkquote:Op maandag 10 februari 2014 00:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor iets raars.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zij was een uitzondering, heb toch liever wat langer.
Dank je.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:13 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik vind het nu al een prima topic, eigenlijk
Wil je dat zo graag horen? Zo bijzonder was het allemaal niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:14 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor iets raars.
Je wil gewoon niet meer aan haar herinnert worden.
Kneuzenedit gespot.quote:
Kreunde ze in bed of was ze meer het stille type?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wil je dat zo graag horen? Zo bijzonder was het allemaal niet.
Wiejooooooooo dikke fittiequote:Op zondag 9 februari 2014 23:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Die zie ik gelukkig al 2 maanden niet meer of zo.
Vraag het dr zelf man.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:15 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kreunde ze in bed of was ze meer het stille type?
Genieten hè?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:18 schreef Nikmans het volgende:
Waar komen al die maagden ineens vandaan?
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:21 schreef Hsgbomber het volgende:
[..]
Helaas komt er alleen maar crap voor terug.
Jij mag weer weg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jij mag weer weg.Tieft zelf maar op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Daarom zeg ik ook semi vreemd.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ze ging niet vreemd, heeft iemand je dat wijsgemaakt?
A wild kneus appears.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
O jeetje Adil, de jongen die zich zelf zo graag wil bewijzen. Maar als je hem in Utrecht spot kijkt ie angstig en onzeker om zich heen.
Hoe dan ook, alle ingrediënten voor een reltopic weer aanwezig.
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:23 schreef LMLucky het volgende:
Dit topic is pas compleet met meloewa zelf erbij
Misschien kan je haar lokken met een Bol.com lokroep.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:23 schreef LMLucky het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:24 schreef GZ1000 het volgende:
Anders kanker even lekker allemaal op ik ben Meloewa...
en Hsg ( M.... )
Je gaat geen prive gegevens meer van me verpreiden.
Beetje respect mag je van mij nog wel hebben... Maar je gaat nu geen spelletje spelen omdat je je ergert dat uit is.
en Hsg ( M.... )
Beetje respect mag je van mij nog wel hebben... Maar je gaat nu geen spelletje spelen omdat je je ergert dat uit is.
jij moet helemaal je bek houden. Stoer doen op internet en in real iel ventje zijn. Bek houden kom niet janken bij mij als ik je prive schend. Je doet zelfde lul.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Misschien kan je haar lokken met een Bol.com lokroep.
waar gaat dat over chroestjov mijn vriend?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Misschien kan je haar lokken met een Bol.com lokroep.
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:23 schreef LMLucky het volgende:
ZE IS ER!!!!!!! HET TOPIC IS COMPLEET.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:24 schreef GZ1000 het volgende:
en Hsg ( M.... )
en Hsg ( M.... )
en Hsg ( M.... )
Geen idee ik snap er geen fuck meer van, een paar mensen zitten om aandacht te vragen en GZ1000 is misschien meloewa maar ik denk het nietquote:
In Dm net (hoe ik me voor deed ALS MAN,,, dat ik MEZELF neukte zogenaamd......)quote:Op maandag 10 februari 2014 00:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]heb ik wat in dit topic gezegd wat niet mag? Nogmaals, ik ben juist blij dat het uit is.
Jij stond ook niet vooraan toen de intelligentie werd uitgedeeld of wel?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]heb ik wat in dit topic gezegd wat niet mag? Nogmaals, ik ben juist blij dat het uit is.
Tyf op crackhoer, je bent Meloewa niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:27 schreef GZ1000 het volgende:
Ik meen het, jullie mogen me haten maar haat me diep in jezelf. Ga mij niet belachelijk maken met prive gegevens. Scheld me dan maar lekker oppervlakking uit en krijg de tering.
Maar ik ben met fok gekapt, en ik verwacht geen gedonder meer. Tis goed geweest.
Die beugel deed het hem zeker.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Niemand haat je. Ik niet. Ik heb alleen medelijden. Je weet zelf wel waarom.
Tsja die moeten ook een hobby hebbenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:28 schreef deadprez het volgende:
Volgens mij probeert de whatsappgroep ons gewoon te trollen.
Ik gun die kneusjes hun lolletje.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:28 schreef deadprez het volgende:
Nee man daar is dit niet lomp genoeg voorquote:Op maandag 10 februari 2014 00:28 schreef deadprez het volgende:
Geloof me, deze shit is real.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:29 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Tsja die moeten ook een hobby hebben
Stuk voor stuk proberen ze waarschijnlijk iets te regelen. Maar zonder bonnen wordt het moeilijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:28 schreef deadprez het volgende:
Wil je een afspraakje met me?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:28 schreef GZ1000 het volgende:
Maaar mij interesseert FOK niet meer, maaar bek houden mogen jullie wel
Niets.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:25 schreef LMLucky het volgende:
[..]
waar gaat dat over chroestjov mijn vriend?
Jij moet je bek houden, zelfs negers zijn bang van mij.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:25 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
jij moet helemaal je bek houden. Stoer doen op internet en in real iel ventje zijn. Bek houden kom niet janken bij mij als ik je prive schend. Je doet zelfde lul.
Het is toch uit? waar bemoei je je mee is mijn leven niet de jouwe.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Niemand haat je. Ik niet. Ik heb alleen medelijden. Je weet zelf wel waarom.
Welke ene neger?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Niets.
[..]
Jij moet je bek houden, zelfs negers zijn bang van mij.
Weet je die ene neger nog? Ik zei wat en hij verdween meteen met zijn staart tussen zijn benen.
En ditquote:Op maandag 10 februari 2014 00:30 schreef TwentyFourr het volgende:
Wat is de relevantie van die godvergeten bonnen nou?
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Stuk voor stuk proberen ze waarschijnlijk iets te regelen. Maar zonder bonnen wordt het moeilijk.
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:29 schreef chroestjov het volgende:
Ik zei wat en hij verdween meteen met zijn staart tussen zijn benen.
Dit. Move the fuck on. Is inmiddels al 2 maanden geleden.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:30 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Het is toch uit? waar bemoei je je mee is mijn leven niet de jouwe.
Daarbij wat onblok je me op whatsapp.... We hadden het uit remember.
Je zit nu weer lekker bijdehand te doen, maar je ergert je helemaal kapot van binnen en dan zeggen least of mij concern.
Shut up .
Dat was als voorbeeld domme snol.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:30 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Welke ene neger?
Ik weet niet hoelang jij binnen heb gezeten.
Het is altijd een vent geweest.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:32 schreef LMLucky het volgende:
[..]
Meloewa heeft al een paar jaar een mannelijke kloon of hoe moet ik dat zien?
Er is een knop hier op FOK!, nou ja functie, ik denk dat het registreren heet.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:31 schreef GZ1000 het volgende:
Fuckk die automatische PI helmaal onpasselijk hierbij
Kutte als je geen fok account meer hebt, dan moet je der een lenen
Oh jullie gaan nu samen werken onder een leien dakje om mij te dissen?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:31 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat was als voorbeeld domme snol.
Jij stond er bij toen dat gebeurde, daarom dat voorbeeld.
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:32 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik koop de filmrechten van deze soap.
Verdedig jij nou maar weer diegene die jij denkt dat je meisje is, dan zijn we alle twee weer blij.quote:
Ik werk met niemand samen.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:32 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Oh jullie gaan nu samen werken onder een leien dakje om mij te dissen?
Grow up en neuk een ander meisje.
Veel succes met dit onmogelijke alternatief die ik je bied.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:00 schreef GZ1000 het volgende:
Beste mensen,
De beste wensen.
2014 begint nu,
met wat regen en een plu.
Een hoop vuurwerk en geknal,
maar dat was ook vorig jaar het geval.
Ik wens u een voorspoedig 2014 toe,
Gr gr, kusje voor je zusje en toedeloe.
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jii moet helemaal je bek houden ik douw zo een chickenwing door je strot, meisje
Ik doe geen fokkers is mijn gouden regelquote:Op maandag 10 februari 2014 00:33 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nou als iemand het zou doen ben jij het wel.
Ik heb je nooit unblocked. Verder maak je het nu alweer persoonlijker dan nodig. Ik heb amper wat gezegd. Daaag.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:30 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Het is toch uit? waar bemoei je je mee is mijn leven niet de jouwe.
Daarbij wat onblok je me op whatsapp.... We hadden het uit remember.
Je zit nu weer lekker bijdehand te doen, maar je ergert je helemaal kapot van binnen en dan zeggen least of mij concern.
Shut up .
Wajooow meteen aangevallen.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:33 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Verdedig jij nou maar weer diegene die jij denkt dat je meisje is, dan zijn we alle twee weer blij.
Maar als ik een tientje neerleg en zweer dat ik niet van FOK! ben kom ik al een heel eind, nietwaar?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik doe geen fokkers is mijn gouden regel
Waarom nou dimaquote:Op maandag 10 februari 2014 00:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jii moet helemaal je bek houden ik douw zo een chickenwing door je strot, meisje
Wat? je zit me belachelijk te maken en dat weet je best. Het is mijn leven nu, not any of your businessquote:Op maandag 10 februari 2014 00:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik heb je nooit unblocked. Verder maak je het nu alweer persoonlijker dan nodig. Ik heb amper wat gezegd. Daaag.
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:15 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kreunde ze in bed of was ze meer het stille type?
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:18 schreef LMLucky het volgende:
[..]
Ja idd maar kan ze een beetje pijpen of niet?
quote:
Maar op de KLB meet, wou je met mij mee naar huis.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik doe geen fokkers is mijn gouden regel
Wajooow was niet de bedoeling alles weer goed tussen onsquote:Op maandag 10 februari 2014 00:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wajooow meteen aangevallen.
Nee wou Dima quoten maar quote per ongeluk jou, zie ook edit.
Chill.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:36 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Wajooow was niet de bedoeling alles weer goed tussen ons
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar op de KLB meet, wou je met mij mee naar huis.
Was dat alleen om te slapen, speelde er niks tussen ons?
Die-hard struggles hier.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:36 schreef GZ1000 het volgende:
En je hebt me gvd wel onblokt op WTHASPP ik zie je laatst gezien weer.
STOP DE PERSEN!quote:Op maandag 10 februari 2014 00:36 schreef GZ1000 het volgende:
En jij moet niet stoer doen.quote:
Tommes, heel leuk dat je nu met Adil achter de pc zit te trollen maar je moet nu echt gaan slapen.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:34 schreef GZ1000 het volgende:
fetenoord is niet mn account. mocht em ff lene omdat mensen hier hen bek niet houden.
Voor de rest typ ik als een mongool omdat ik hier helemaal geen zin meer in heb,
Wat heb je voor mislukt UI tegenwoordig?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hoe spreekt je dat op het Limburgs uit?
Egt mien zielog gebeuren?
Tommes heeft zijn account aan Meloewa gegeven, helaas.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:38 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Tommes, heel leuk dat je nu met Adil achter de pc zit te trollen maar je moet nu echt gaan slapen.
Hoezo heb je mij nog op je telefoon?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:36 schreef GZ1000 het volgende:
Doe zelf niet stoer, jij durft mij alleen via internet tegengas te geven, in het echte leven zet ik een grote bek tegen je op en dan kijk jij 10 minuten naar de fucking grond.quote:
Eh?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:39 schreef GZ1000 het volgende:
En die NEGER die wilde jou vast neuken chroestjov.
Iets met FOK! en het irritante 50 bij 50 avatar regel en x aantal kb.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat heb je voor mislukt UI tegenwoordig?
Boeienquote:Op maandag 10 februari 2014 00:39 schreef Rodawa het volgende:
Hou gewoon allemaal je BEK of ik post dimacumsoncactus1.jpg weer.
DM plsquote:Op maandag 10 februari 2014 00:39 schreef Rodawa het volgende:
Hou gewoon allemaal je BEK of ik post dimacumsoncactus1.jpg weer.
Uhm als ik nu voor je stond had ik je echt wel een klap gegeven mongool.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Doe zelf niet stoer, jij durft mij alleen via internet tegengas te geven, in het echte leven zet ik een grote bek tegen je op en dan kijk jij 10 minuten naar de fucking grond.
Really, Supergirl zei ook al dat je een egte battieboy was.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Doe zelf niet stoer, jij durft mij alleen via internet tegengas te geven, in het echte leven zet ik een grote bek tegen je op en dan kijk jij 10 minuten naar de fucking grond.
Kan je doen maar dan krijg je een klap terug.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:40 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Uhm als ik nu voor je stond had ik je echt wel een klap gegeven mongool.
Geen woorden, maar daden!quote:Op maandag 10 februari 2014 00:40 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Op maandag 10 februari 2014 00:40 schreef chroestjov het volgende:
Herenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Kan je doen maar dan krijg je een klap terug.
Welneequote:Op maandag 10 februari 2014 00:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Moet je niet weer even een half uurtje bijkomen van de internetfrustraties, whiskas? [ afbeelding ]
Aldus Miss Droeftoeterquote:Op maandag 10 februari 2014 00:41 schreef GZ1000 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 10 februari 2014 00:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[quote]
Dat boeit me niets, ga jij maar lekker andere meisjes regelen van FOK op whatsapp
met je sneue internet leventje.
Hij is wel 2.04m lang. En dan heb ik het nog niet eens over zijn lichaamslengte.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Fijn dat de therapie aanslaat.quote:
1,60 and 55kilo super flywight vs 1,88 and 75kilo weighting.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:40 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Uhm hij is zelf ook een kanker dwerg van een 1,76 en iel postuur.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
1,60 and 55kilo super flywight vs 1,88 and 75kilo weighting.
Ik zet mijn geld op Meloewa.
Is goed.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:41 schreef GZ1000 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 10 februari 2014 00:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[quote]
Dat boeit me niets, ga jij maar lekker andere meisjes regelen van FOK op whatsapp
met je sneue internet leventje.
Hou je bekquote:Op maandag 10 februari 2014 00:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Is goed.
Vaarwel Meloewa (voor de 4de, 5de of 6de keer?)
Niets mis met mannen tussen de 1,79 en 1,80, nu wel oppassen hoor.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:43 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Uhm hij is zelf ook een kanker dwerg van een 1,76 en iel postuur.
Liefquote:Op maandag 10 februari 2014 00:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij is wel 2.04m lang. En dan heb ik het nog niet eens over zijn lichaamslengte.
[..]
Fijn dat de therapie aanslaat.
Nee even geen behoefte aan/quote:Op maandag 10 februari 2014 00:46 schreef TwentyFourr het volgende:
Nog iemand anders die frustraties wil uiten?
KLB / Geen aandacht van vriendengroepquote:Op maandag 10 februari 2014 00:46 schreef TwentyFourr het volgende:
Nog iemand anders die frustraties wil uiten?
Nee jij bent het waard om voor te vechtenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
owh is het zo laag als vechten om Meloewa![]()
![]()
Ach, wat boeit het wat jij vindt?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:47 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Nee jij bent het waard om voor te vechten
Shit is aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:Op maandag 10 februari 2014 00:47 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Blijkbaar genoeg, anders had je niet eens gereageerd.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, wat boeit het wat jij vindt?
Zoiets zeg je niet tegen een dame.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:47 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Shit is gaande togquote:Op maandag 10 februari 2014 00:47 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Shit is aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Ik verveel me, waarom zou ik anders hier zijn?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:48 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Blijkbaar genoeg, anders had je niet eens gereageerd.
Eerder een verstrooid wijf bedoel je.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zoiets zeg je niet tegen een dame.
Dus ga je gang. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zoiets zeg je niet tegen een dame.
Dus ga je gang. [ afbeelding ]
Misschien moet je geen uitkering trekken maar gewoon gaan werken zoals iedere normale en fatsoenlijke burger.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik verveel me, waarom zou ik anders hier zijn?
Ja, + zij heeft nog grote knuisten.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:49 schreef wickedmen het volgende:
Meloewa zei wel dat HSG zijn piemel langer was dan de mijne.
Dus die gast heeft gewoon 18 cm+
Als ik Fokster was, zou ik het wel weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |