Wilde ik doen maar FOK! is kk aan het worden. Lukt dus nietquote:Op zondag 9 februari 2014 14:37 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Haal die w wegDit kan mijn OCD niet handelen
Zijn v'squote:Op zondag 9 februari 2014 14:37 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Haal die w wegDit kan mijn OCD niet handelen
Leg jij ze niet aan de ketting thuis? Prutser, dan vraag je er ook om!quote:Op zondag 9 februari 2014 14:30 schreef Hsgbomber het volgende:
Ik zat gisteren met mijn vriendin (nu dus ex...) TV te kijken. Samen naar een goeie film, via Airplay (Apple Airplay voor de mensen die niet weten wat dat is).
Enfin, ik moest naar het toilet. En begon daar met een ander chickie te chatten. Het begon al snel een wat heter gesprek te worden. En binnen een paar minuten stuurde ze me selfies, zonder kleding.
Helaas was ik vergeten dat mijn Airplay gekoppeld staat aan mijn telefoon. Toen ik terug kwam, was mijn vriendin weg. Inclusief haar spullen.
Ik had dus heel het gesprek gestreamed naar de TV. En zij zat nog op de bank.
Vraag maar aan de mods of ik HSG-BOMBER ben.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:39 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Beter verzin je een eigen username. Dit komt nog niet eens in de buurt van de kwaliteit van HSG-BOMBER
Die weten dat niet, droplul.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:40 schreef Hsgbomber het volgende:
[..]
Vraag maar aan de mods of ik HSG-BOMBER ben.
Mods kunnen dat niet zien.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:40 schreef Hsgbomber het volgende:
[..]
Vraag maar aan de mods of ik HSG-BOMBER ben.
Wachtwoord/e-mailadres is gereset. Kan niet meer inloggen.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Log gewoon op HSG-BOMBER in. Zo te zien heeft ie geen ban.
Uhuhquote:Op zondag 9 februari 2014 14:42 schreef Hsgbomber het volgende:
[..]
Wachtwoord/e-mailadres is gereset. Kan niet meer inloggen.
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:32 schreef zovty het volgende:
Dus die jaloerse snol is uit zichzelf vertrokken zonder drama en de volgende staat al klaar.
Ik zie de klacht niet eigenlijk.
wtf manquote:Op zondag 9 februari 2014 14:37 schreef Tropanzia het volgende:
Gaan poepen wanneer je vriendin bij je is![]()
Dan moet je het gewoon ophouden, man.
Poep ophouden en een bezoek aan mijn vriendin staan synoniem aan elkaar.quote:
Wtf is dat nou weerquote:Op zondag 9 februari 2014 14:53 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Poep ophouden en een bezoek aan mijn vriendin staan synoniem aan elkaar.
Mijn vriendin poept ook nooit.
Ergens in je achterhoofd weet je het inderdaad. Maar als zo'n wetenschap te dicht aan de oppervlakte komt moeten leeuweriken huilen en barsten porseleinglaasjes.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:56 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
Wtf is dat nou weerals je moet schijten ga je toch schijten
je weet toch dat iedereen schijt
Wow... jij gaat ook van de hak op de tak he.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:30 schreef Hsgbomber het volgende:
Enfin, ik moest naar het toilet. En begon daar met een ander chickie te chatten. Het begon al snel een wat heter gesprek te worden. En binnen een paar minuten stuurde ze me selfies, zonder kleding. Helaas was ik vergeten dat mijn Airplay gekoppeld staat aan mijn telefoon. Toen ik terug kwam, was mijn vriendin weg. Inclusief haar spullen.
Is voor jou vrij lastig aangezien je moeder je vriendin isquote:Op zondag 9 februari 2014 14:37 schreef Tropanzia het volgende:
Gaan poepen wanneer je vriendin bij je is![]()
Dan moet je het gewoon ophouden, man.
Ik ga je niks uitleggen, je noemde me een sukkel.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:15 schreef Hsgbomber het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben benieuwd naar zijn uitleg.
Sorryquote:Op zondag 9 februari 2014 15:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ga je niks uitleggen, je noemde me een sukkel.
jij ook?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
Had je wel tegen die chick waar je mee zat te chatten gezegd dat je op de plee zat? Sommigen kicken daar echt op namelijk.
Ik vind dat geklater en af en toe een plons wel romantisch, doet me denken aan toen ik nog een klein meisje was en de eendjes ging voerenquote:
En wat was het antwoord?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:29 schreef Parzival het volgende:
of zoals bij de laatste DVD van Jimmy Carr waarin een meid vertelde dat haar vriend haar gevraagd had hem te pijpen terwijl die zat te poepen..
mag ik je nummer?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik vind dat geklater en af en toe een plons wel romantisch, doet me denken aan toen ik nog een klein meisje was en de eendjes ging voeren
Kun je niet gewoon het geluid voor me opnemen en uploaden ergens?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:39 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
mag ik je nummer?
Kunnen we whatsappen
Liever niet in dit topic.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon het geluid voor me opnemen en uploaden ergens?
Zou best een goede toevoeging zijn denk ikquote:
Denk ik ook, laat maar komenquote:Op zondag 9 februari 2014 15:45 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Zou best een goede toevoeging zijn denk ik
Als Ajax is afgelopen ga ik wel even plassenquote:Op zondag 9 februari 2014 15:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon het geluid voor me opnemen en uploaden ergens?
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als Ajax is afgelopen ga ik wel even plassen
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als Ajax is afgelopen ga ik wel even plassen
quote:
Zoals ik al zei: DM Pharkus maar om te vragen of ik het echt ben.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:54 schreef Funkel het volgende:
Ik dacht een kwaliteitstopic van HSG-Bomber, blijkt het een kutkloontje te zijn met een slecht verzonnen verhaal
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:58 schreef Hsgbomber het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: DM Pharkus maar om te vragen of ik het echt ben.
Idd wie wilt jou nou zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:58 schreef Hsgbomber het volgende:
[..]
Hai.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang je het zelf niet bewijst geloof ik je nietquote:Op zondag 9 februari 2014 15:58 schreef Hsgbomber het volgende:
[..]
Oke manquote:Op zondag 9 februari 2014 16:14 schreef Funkel het volgende:
[..]
Zolang je het zelf niet bewijst geloof ik je niet
Weinig zin om mij te "bewijzen" aan een nono, heb je nog nooit zien posten.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:17 schreef Funkel het volgende:
[..]
Je geeft snel op.. Kutkloontje dus, wat ik al dacht
Van de garde 2010-2012 is nauwelijks iets meer over. Slechts sporadische oplevingen. Periode daarvoor kan denk ik de archieven in.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:18 schreef Hsgbomber het volgende:
[..]
Weinig zin om mij te "bewijzen" aan een nono, heb je nog nooit zien posten.
Nu we het toch hebben over mensen die niet meer posten, is Rosbief nog levend?
Hij postte nog een paar maanden geleden. Stiekem hoop ik dat hij meeleest.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Van de garde 2010-2012 is nauwelijks iets meer over. Slechts sporadische oplevingen. Periode daarvoor kan denk ik de archieven in.
Geregistreerd op zondag 9 februari 2014 @ 14:23quote:Op zondag 9 februari 2014 16:18 schreef Hsgbomber het volgende:
[..]
Weinig zin om mij te "bewijzen" aan een nono, heb je nog nooit zien posten.
Nu we het toch hebben over mensen die niet meer posten, is Rosbief nog levend?
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hai.
De groeten van je vriendin.Weet ik ook wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://forum.fok.nl/user/history/125058
Oh oh oh, je hebt zo ook nog echt??quote:Op zondag 9 februari 2014 16:26 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe upload ik die dictafoon bestanden van mijn iphone?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:34 schreef Puntenjager het volgende:
HSGbummer, is this for real!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Least of my concerns.
Roses are red. Violets are blue. They don't think it be like it is, but it do.
Dima! Nog geneukt?quote:
Ja natuurlijkquote:Op zondag 9 februari 2014 19:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oh oh oh, je hebt zo ook nog echt??
Geen idee trouwens verder
http://vocaroo.com/i/s0PXnCA9GqkCquote:Op zondag 9 februari 2014 19:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Oh oh oh, je hebt zo ook nog echt??
Geen idee trouwens verder
Zo, bij deze dan.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:27 schreef Funkel het volgende:
[..]
Geregistreerd op zondag 9 februari 2014 @ 14:23
76 posts
quote:
Duurde even, maar inderdaad.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:10 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
nice dat je je account weer terug hebt.
Mijn dankbaarheid kent geen grenzenquote:Op zondag 9 februari 2014 21:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0PXnCA9GqkC
graag gedaanquote:Op zondag 9 februari 2014 22:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Mijn dankbaarheid kent geen grenzen
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0PXnCA9GqkC
Jij was toch die user met een vriendin die 95kg weegt en schoenmaat 42 heeft?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |