En wat was het antwoord?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:29 schreef Parzival het volgende:
of zoals bij de laatste DVD van Jimmy Carr waarin een meid vertelde dat haar vriend haar gevraagd had hem te pijpen terwijl die zat te poepen..
mag ik je nummer?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik vind dat geklater en af en toe een plons wel romantisch, doet me denken aan toen ik nog een klein meisje was en de eendjes ging voeren
Kun je niet gewoon het geluid voor me opnemen en uploaden ergens?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:39 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
mag ik je nummer?
Kunnen we whatsappen
Liever niet in dit topic.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon het geluid voor me opnemen en uploaden ergens?
Zou best een goede toevoeging zijn denk ikquote:
Denk ik ook, laat maar komenquote:Op zondag 9 februari 2014 15:45 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Zou best een goede toevoeging zijn denk ik
Als Ajax is afgelopen ga ik wel even plassenquote:Op zondag 9 februari 2014 15:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon het geluid voor me opnemen en uploaden ergens?
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als Ajax is afgelopen ga ik wel even plassen
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als Ajax is afgelopen ga ik wel even plassen
quote:
Zoals ik al zei: DM Pharkus maar om te vragen of ik het echt ben.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:54 schreef Funkel het volgende:
Ik dacht een kwaliteitstopic van HSG-Bomber, blijkt het een kutkloontje te zijn met een slecht verzonnen verhaal
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:58 schreef Hsgbomber het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: DM Pharkus maar om te vragen of ik het echt ben.
Idd wie wilt jou nou zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:58 schreef Hsgbomber het volgende:
[..]
Hai.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang je het zelf niet bewijst geloof ik je nietquote:Op zondag 9 februari 2014 15:58 schreef Hsgbomber het volgende:
[..]
Oke manquote:Op zondag 9 februari 2014 16:14 schreef Funkel het volgende:
[..]
Zolang je het zelf niet bewijst geloof ik je niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |