In Dm net (hoe ik me voor deed ALS MAN,,, dat ik MEZELF neukte zogenaamd......)quote:Op maandag 10 februari 2014 00:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]heb ik wat in dit topic gezegd wat niet mag? Nogmaals, ik ben juist blij dat het uit is.
Jij stond ook niet vooraan toen de intelligentie werd uitgedeeld of wel?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]heb ik wat in dit topic gezegd wat niet mag? Nogmaals, ik ben juist blij dat het uit is.
Tyf op crackhoer, je bent Meloewa niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:27 schreef GZ1000 het volgende:
Ik meen het, jullie mogen me haten maar haat me diep in jezelf. Ga mij niet belachelijk maken met prive gegevens. Scheld me dan maar lekker oppervlakking uit en krijg de tering.
Maar ik ben met fok gekapt, en ik verwacht geen gedonder meer. Tis goed geweest.
Die beugel deed het hem zeker.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Niemand haat je. Ik niet. Ik heb alleen medelijden. Je weet zelf wel waarom.
Tsja die moeten ook een hobby hebbenquote:Op maandag 10 februari 2014 00:28 schreef deadprez het volgende:
Volgens mij probeert de whatsappgroep ons gewoon te trollen.
Ik gun die kneusjes hun lolletje.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:28 schreef deadprez het volgende:
Nee man daar is dit niet lomp genoeg voorquote:Op maandag 10 februari 2014 00:28 schreef deadprez het volgende:
Geloof me, deze shit is real.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:29 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Tsja die moeten ook een hobby hebben
Stuk voor stuk proberen ze waarschijnlijk iets te regelen. Maar zonder bonnen wordt het moeilijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:28 schreef deadprez het volgende:
Wil je een afspraakje met me?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:28 schreef GZ1000 het volgende:
Maaar mij interesseert FOK niet meer, maaar bek houden mogen jullie wel
Niets.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:25 schreef LMLucky het volgende:
[..]
waar gaat dat over chroestjov mijn vriend?
Jij moet je bek houden, zelfs negers zijn bang van mij.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:25 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
jij moet helemaal je bek houden. Stoer doen op internet en in real iel ventje zijn. Bek houden kom niet janken bij mij als ik je prive schend. Je doet zelfde lul.
Het is toch uit? waar bemoei je je mee is mijn leven niet de jouwe.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Niemand haat je. Ik niet. Ik heb alleen medelijden. Je weet zelf wel waarom.
Welke ene neger?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Niets.
[..]
Jij moet je bek houden, zelfs negers zijn bang van mij.
Weet je die ene neger nog? Ik zei wat en hij verdween meteen met zijn staart tussen zijn benen.
En ditquote:Op maandag 10 februari 2014 00:30 schreef TwentyFourr het volgende:
Wat is de relevantie van die godvergeten bonnen nou?
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Stuk voor stuk proberen ze waarschijnlijk iets te regelen. Maar zonder bonnen wordt het moeilijk.
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:29 schreef chroestjov het volgende:
Ik zei wat en hij verdween meteen met zijn staart tussen zijn benen.
Dit. Move the fuck on. Is inmiddels al 2 maanden geleden.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:30 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Het is toch uit? waar bemoei je je mee is mijn leven niet de jouwe.
Daarbij wat onblok je me op whatsapp.... We hadden het uit remember.
Je zit nu weer lekker bijdehand te doen, maar je ergert je helemaal kapot van binnen en dan zeggen least of mij concern.
Shut up .
Dat was als voorbeeld domme snol.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:30 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Welke ene neger?
Ik weet niet hoelang jij binnen heb gezeten.
Het is altijd een vent geweest.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:32 schreef LMLucky het volgende:
[..]
Meloewa heeft al een paar jaar een mannelijke kloon of hoe moet ik dat zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |