Welke ene neger?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Niets.
[..]
Jij moet je bek houden, zelfs negers zijn bang van mij.
Weet je die ene neger nog? Ik zei wat en hij verdween meteen met zijn staart tussen zijn benen.
En ditquote:Op maandag 10 februari 2014 00:30 schreef TwentyFourr het volgende:
Wat is de relevantie van die godvergeten bonnen nou?
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Stuk voor stuk proberen ze waarschijnlijk iets te regelen. Maar zonder bonnen wordt het moeilijk.
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:29 schreef chroestjov het volgende:
Ik zei wat en hij verdween meteen met zijn staart tussen zijn benen.
Dit. Move the fuck on. Is inmiddels al 2 maanden geleden.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:30 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Het is toch uit? waar bemoei je je mee is mijn leven niet de jouwe.
Daarbij wat onblok je me op whatsapp.... We hadden het uit remember.
Je zit nu weer lekker bijdehand te doen, maar je ergert je helemaal kapot van binnen en dan zeggen least of mij concern.
Shut up .
Dat was als voorbeeld domme snol.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:30 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Welke ene neger?
Ik weet niet hoelang jij binnen heb gezeten.
Het is altijd een vent geweest.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:32 schreef LMLucky het volgende:
[..]
Meloewa heeft al een paar jaar een mannelijke kloon of hoe moet ik dat zien?
Er is een knop hier op FOK!, nou ja functie, ik denk dat het registreren heet.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:31 schreef GZ1000 het volgende:
Fuckk die automatische PI helmaal onpasselijk hierbij
Kutte als je geen fok account meer hebt, dan moet je der een lenen
Oh jullie gaan nu samen werken onder een leien dakje om mij te dissen?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:31 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat was als voorbeeld domme snol.
Jij stond er bij toen dat gebeurde, daarom dat voorbeeld.
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:32 schreef TwentyFourr het volgende:
Ik koop de filmrechten van deze soap.
Verdedig jij nou maar weer diegene die jij denkt dat je meisje is, dan zijn we alle twee weer blij.quote:
Ik werk met niemand samen.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:32 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Oh jullie gaan nu samen werken onder een leien dakje om mij te dissen?
Grow up en neuk een ander meisje.
Veel succes met dit onmogelijke alternatief die ik je bied.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 00:00 schreef GZ1000 het volgende:
Beste mensen,
De beste wensen.
2014 begint nu,
met wat regen en een plu.
Een hoop vuurwerk en geknal,
maar dat was ook vorig jaar het geval.
Ik wens u een voorspoedig 2014 toe,
Gr gr, kusje voor je zusje en toedeloe.
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jii moet helemaal je bek houden ik douw zo een chickenwing door je strot, meisje
Ik doe geen fokkers is mijn gouden regelquote:Op maandag 10 februari 2014 00:33 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nou als iemand het zou doen ben jij het wel.
Ik heb je nooit unblocked. Verder maak je het nu alweer persoonlijker dan nodig. Ik heb amper wat gezegd. Daaag.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:30 schreef GZ1000 het volgende:
[..]
Het is toch uit? waar bemoei je je mee is mijn leven niet de jouwe.
Daarbij wat onblok je me op whatsapp.... We hadden het uit remember.
Je zit nu weer lekker bijdehand te doen, maar je ergert je helemaal kapot van binnen en dan zeggen least of mij concern.
Shut up .
Wajooow meteen aangevallen.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:33 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Verdedig jij nou maar weer diegene die jij denkt dat je meisje is, dan zijn we alle twee weer blij.
Maar als ik een tientje neerleg en zweer dat ik niet van FOK! ben kom ik al een heel eind, nietwaar?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik doe geen fokkers is mijn gouden regel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |