Waarom nou dimaquote:Op maandag 10 februari 2014 00:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jii moet helemaal je bek houden ik douw zo een chickenwing door je strot, meisje
Wat? je zit me belachelijk te maken en dat weet je best. Het is mijn leven nu, not any of your businessquote:Op maandag 10 februari 2014 00:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik heb je nooit unblocked. Verder maak je het nu alweer persoonlijker dan nodig. Ik heb amper wat gezegd. Daaag.
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:15 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kreunde ze in bed of was ze meer het stille type?
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:18 schreef LMLucky het volgende:
[..]
Ja idd maar kan ze een beetje pijpen of niet?
quote:
Maar op de KLB meet, wou je met mij mee naar huis.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:34 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik doe geen fokkers is mijn gouden regel
Wajooow was niet de bedoeling alles weer goed tussen onsquote:Op maandag 10 februari 2014 00:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wajooow meteen aangevallen.
Nee wou Dima quoten maar quote per ongeluk jou, zie ook edit.
Chill.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:36 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Wajooow was niet de bedoeling alles weer goed tussen ons
quote:Op maandag 10 februari 2014 00:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar op de KLB meet, wou je met mij mee naar huis.
Was dat alleen om te slapen, speelde er niks tussen ons?
Die-hard struggles hier.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:36 schreef GZ1000 het volgende:
En je hebt me gvd wel onblokt op WTHASPP ik zie je laatst gezien weer.
STOP DE PERSEN!quote:Op maandag 10 februari 2014 00:36 schreef GZ1000 het volgende:
En jij moet niet stoer doen.quote:
Tommes, heel leuk dat je nu met Adil achter de pc zit te trollen maar je moet nu echt gaan slapen.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:34 schreef GZ1000 het volgende:
fetenoord is niet mn account. mocht em ff lene omdat mensen hier hen bek niet houden.
Voor de rest typ ik als een mongool omdat ik hier helemaal geen zin meer in heb,
Wat heb je voor mislukt UI tegenwoordig?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hoe spreekt je dat op het Limburgs uit?
Egt mien zielog gebeuren?
Tommes heeft zijn account aan Meloewa gegeven, helaas.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:38 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Tommes, heel leuk dat je nu met Adil achter de pc zit te trollen maar je moet nu echt gaan slapen.
Hoezo heb je mij nog op je telefoon?quote:Op maandag 10 februari 2014 00:36 schreef GZ1000 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |