Warm gevoel van binnen gekregen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhh. dan kan ik ook weer gewoon zeggen dat je een kutwijf bent dus
Kutwijf.
Mag ze proberen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens.
ja tegen Che ook he, volgens mij wil ze die gewoon hosselenzou het niet pikken.
Wat dan? laat je je op dit moment volspuiten door een random buitenlander?quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Warm gevoel van binnen gekregen.
Welk account post ze nu onder?quote:
Groetjes terug.quote:
Vind ik net zo erg als een man met een muts op met oortjes eraan.quote:
Niet op dit moment.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat dan? laat je je op dit moment volspuiten door een random buitenlander?
Slogan zou ook op mij van toepassing kunnen zijn.quote:
ja, als man heb je max maar 4 dingen ofzo bij je; sleutels, je mobiel en porto. (misschien kauwgom). Heb je toch geen handtasje voor nodig.quote:
lekker anders, lekker raarquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Vind ik net zo erg als een man met een muts op met oortjes eraan.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo'n wenfer figuurtje die geilt op negatieve aandacht.
Of van die linnen tassen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Vind ik net zo erg als een man met een muts op met oortjes eraan.
Ff voor alle duidelijkheid: Stimo heeft het niet over je gehad en Vasje post hier nooit.quote:
watquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of van die linnen tassen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:46 schreef Chloroform het volgende:
Of nog veel erger: mannen met heuptasjes.![]()
Haha.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:46 schreef Chloroform het volgende:
Of nog veel erger: mannen met heuptasjes.![]()
Ze cared toch niet? ze is er klaar mee, daarom FOK!t ze niet meer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:47 schreef haan33 het volgende:
KAPPEN MET HET PESTEN VAN MELOEWA ZE IS LIEF!!!!!!111
ik gebruik zoiets als boodschappentasquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of van die linnen tassen.
[ afbeelding ]
ga toch een schultebrau pijpenquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:47 schreef haan33 het volgende:
Ik kom hier nooit en heb niets lelijks over haar geschreven. Echt!!quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:47 schreef haan33 het volgende:
fixed. Matras van fok is hetquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:48 schreef haan33 het volgende:
Dat meloewa met 30 FOK!ers heeft geneukt zegt helemaal niks over haar als persoon!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |