van die tieten die van links naar rechts zwaaien en 3 lantaarnpalen breken in het proces.quote:
Ja, nouja, je doet maar wat je niet laten kan.quote:
Ik roep het al jaren.quote:
Vechten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
meloewa is een hoer dame met een heel oud beroep
En dan dit hier verzoekenquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:51 schreef chroestjov het volgende:
Ah, hier ligt dus de oorzaak van het probleem, ik begreep het al niet.
Zouden jullie a.u.b. kunnen stoppen met praten over je-weet-wel-wie want ik krijg dm's van een gare kloon dat ik mijn bek moet houden.
Dat donkere meisje was ook wel apart, eerst huilen dat hij 'm in dat wijf heeft gedipt en vervolgens wel met hem op date willen en alles. Durf te wedden dat zij 's nachts ook gewoon op zijn spies is gaan zitten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die had diezelfde avond dat blonde meisje er nog aangeregen.
Ok, goed advies.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:56 schreef wise het volgende:
[..]
dus omdat jij problemen krijgt met een kloon, moeten wij ons bek houden¿ Ik zou die kloon aanspreken en/of aangeven bij pharkus.
Misschien moet je werken aan je skills om sarcasme te spotten, ik geef geen enkele neuk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:58 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jij bent altijd die stoere boy die iedereen belachelijk maakt en nu ga je opeens huilen om een DM
Kneusje jij
jullie kijken die crap ook nog echtquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat donkere meisje was ook wel apart, eerst huilen dat hij 'm in dat wijf heeft gedipt en vervolgens wel met hem op date willen en alles. Durf te wedden dat zij 's nachts ook gewoon op zijn spies is gaan zitten.
is goed flikker, ik scheur je navel afquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, nouja, je doet maar wat je niet laten kan.
[..]
Ik roep het al jaren.
[..]
Vechten.
Morgen 20:00 op het dak van NEMO.
hij heeft een grote lúúúúúúlquote:
Echo'd dit na in je bewustzijn?quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hij heeft een grote lúúúúúúl
Ja.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jullie kijken die crap ook nog echt
Altijd in de SC hè.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, nouja, je doet maar wat je niet laten kan.
Hier worden geen tieten privé gestuurd waardoor relaties kapot gaan en dergelijke. Dit is gewoon de plek waar de confrontatie niet wordt geschuwd.quote:[..]
Ik roep het al jaren.
Hij wel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hij heeft een grote lúúúúúúl
Het was dan ook een ludieke actie van mijn kant om tegenover het kloontje duidelijk te maken dat ze mij er niet mee lastig moet vallen als jullie praten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan dit hier verzoekenlekker handig. En niet slim.
En wat was het probleem met dat blonde meisje nou? Waarom vond ze hem daarna stom?quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat donkere meisje was ook wel apart, eerst huilen dat hij 'm in dat wijf heeft gedipt en vervolgens wel met hem op date willen en alles. Durf te wedden dat zij 's nachts ook gewoon op zijn spies is gaan zitten.
quote:
voelde afgunstquote:
Ze had natuurlijk niet verwacht dat er nog een tweede dame bij zou komen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:03 schreef Chai het volgende:
[..]
En wat was het probleem met dat blonde meisje nou? Waarom vond ze hem daarna stom?ze was er zelf op gaan zitten.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het was dan ook een ludieke actie van mijn kant om tegenover het kloontje duidelijk te maken dat ze mij er niet mee lastig moet vallen als jullie praten.
wie is dit¿twitter:BigDickedBrother twitterde op donderdag 27-03-2014 om 14:05:11Haha, ik moest lachen om klbsc waar ze het over die HOER hebben; KLB / [KLB SC] Dope fit tech core alles bon reageer retweet
Ze was al een beetje boos voordat dat tweede meisje kwam. Omdat hij niet verliefd was oid.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze had natuurlijk niet verwacht dat er nog een tweede dame bij zou komen.
Ik scheid je kop van je romp.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
is goed flikker, ik scheur je navel af
okquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het was dan ook een ludieke actie van mijn kant om tegenover het kloontje duidelijk te maken dat ze mij er niet mee lastig moet vallen als jullie praten.
Oh echt? Nou ja, jammer voor d'r.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze was al een beetje boos voordat dat tweede meisje kwam. Omdat hij niet verliefd was oid.
ik denk chaiquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:04 schreef wise het volgende:
wie is dit¿twitter:BigDickedBrother twitterde op donderdag 27-03-2014 om 14:05:11Haha, ik moest lachen om klbsc waar ze het over die HOER hebben; KLB / [KLB SC] Dope fit tech core alles bon reageer retweet
Blijkt maar weer dat jij een bitchboy bent en een sukkeltje, had je vriendinnetje toch gelijkquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |