en....quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
welcome in my world.... mijn nieuwe schoenen zijn vrijdag verzonden vanuit Auckland en ik mag blij zijn als je over een uurtje in de brievenbus liggen
Ik zou oprecht wel willen. Ik heb vaak geen idee wat ik aan het doen benquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Wil d'r nog iemand leren php'en?
[ code verwijderd ]
dir staat sinds deze week weer op de tafel in de woonkamerquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:30 schreef Nanook24 het volgende:
Ik weet dat je vroegah op de Commodore (Ik voel me ineens oud) met 2 regels je naam over het beeld kon laten scrollen. Helemaal trots was ik dat ik wist hoe het moest.![]()
Inmiddels zou ik niet meer weten hoe het moet, maarja Commodore is inmiddels ook wel antiek.
Ze zien er te gek uit. Wat maakt ze verder zo bijzonder?quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
Altra Olympus.... na een uurtje er op gelopen te hebben op zowel bospad, gravelroad en asfalt heb ik, misschien iets te voorbarig, nu al iets van "had ik deze schoenen niet heel veel eerder moeten kopen?"
them!!
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:43 schreef Zwabberhark het volgende:
[ code verwijderd ]
Of zoiets.
Geen idee meer of dit überhaupt werkt
Wil je mijn afstand bij 29 mei wijzigen in 10 KM?quote:
Ik zou ze zo in mijn vrije tijd aan doenquote:Op donderdag 27 maart 2014 04:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en....de postbode heeft net mijn nieuwe paar Altra Olympus gebracht.
Zo direkt een rondje er op proberen ,can't wait
[ afbeelding ]
Beterschapquote:
De marges op de overige afstanden zijn nog behoorlijk groot. Zelf kijk ik alleen naar m'n eigen tijden, maar misschien verandert dat zodra ik een PR van jou verbreek.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:32 schreef pijll het volgende:
[..]
Daar zou je me erg ongelukkig mee maken...
(Mijn PR: 24:05. Mijn doel in het leven: Zwabber voorblijven. Dit zou wel eens het laatste jaar kunnen zijn waarin me dat lukt.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is een maximalistische schoen, dus met heel veel demping, maar wel zero dropquote:Op donderdag 27 maart 2014 07:53 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ze zien er te gek uit. Wat maakt ze verder zo bijzonder?
quote:Altra, aanbieder van hardloopschoenen met een heel-to-toe drop van 0 mm, gaat mee in de trend van dikke zolen met hun Olympus. Een robuust uitziende schoen, geschikt voor zowel trails als asfalt, die vernoemd is naar één van de bergtoppen in de Wasatch Mountains. De schoen biedt maximale demping en heeft een breed voorvoetgedeelte zodat de voet op een natuurlijke manier kan afwikkelen. De schoen weegt bijna 350 gram (geen lichtgewicht), heeft een drop van 0mm (het kenmerk van Altra), heeft een tussenzool van 36 mm en een voetbed met een dikte van 5 mm. De buitenzool bestaat uit Trail Specific Sticky Rubber (dat is zo fraai omschreven dat een vertaling de magie direct weghaalt), de tussenzool bevat EVA en het bovenwerk bestaat uit snel drogend mesh. - See more at: http://www.mijnhardloopsc(...)sthash.bJ4F2HBM.dpuf
Beterschaps!quote:
Schandalig!quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Nee. Voor 8'en was er nóg geen post!
Voor zover ik weet heeft nog niemand buiten het Westland het startnummer ontvangenquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:03 schreef Quoi het volgende:
Maar ik kan ook eerlijk zijn. Hier ook nog niks
Beterschap Flats!
Dat zijn ze inmiddels vast wel gewend dan. Het gebeurt immers niet zo heel vaak dat de post er om 8 uur 's morgens isquote:
Rebels. Ik wacht nog steeds op de eerste hier die durft te streaken tijdens een wedstrijdquote:
Nee, die sla ik ook over...quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Rebels. Ik wacht nog steeds op de eerste hier die durft te streaken tijdens een wedstrijd
Ik pas alvast.
Not it....quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Rebels. Ik wacht nog steeds op de eerste hier die durft te streaken tijdens een wedstrijd
Ik pas alvast.
Interessant! Zou wat voor mij kunnen zijn, denk ik. Ik loop op mijn voorkant en buitenkant en ben groot (voor een hardloper). Ik loop nu op saucony echelon. Daarnaast zo'n 35 tot 60 km per week op asfalt en vaak strakke kuiten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het is een maximalistische schoen, dus met heel veel demping, maar wel zero drop
[..]
Meestal interesseert het me geen fuck of de post al dan niet komt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat zijn ze inmiddels vast wel gewend dan. Het gebeurt immers niet zo heel vaak dat de post er om 8 uur 's morgens is
Ik vind 3 km nog best een eind op die snelheid. Bij mij is t na 1 a 2 km op die snelheid echt klaar. En ik loop normaal ook rond de 9,5.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Oh dat bedoel je. Nee ik begrijp inderdaad dat die snelheid invloed heeft op de prestaties, maar dat ik na 3 km al leeg zou zijn had ik niet verwacht
Is het trouwens goed om zo nu en dan van je eigen tempo af te wijken en op een andere manier te trainen? Of is dat funest, omdat je lichaam er niet aan gewend is?
Ik zou me gewoon niet zo druk maken om de snelheidquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik vind 3 km nog best een eind op die snelheid. Bij mij is t na 1 a 2 km op die snelheid echt klaar. En ik loop normaal ook rond de 9,5.
Ik zou eens beginnen op je gewone 9,5 em dan na 2 km naar 11 gaan. Dan is het een stuk beter te doen want dan ben je warm.
Ook een goede optie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zou me gewoon niet zo druk maken om de snelheid
Ik snapquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ook een goede optie.
Ik wilde vooral aangeven dat rustig beginnen makkelijker is dan te snel beginnen.
Ik zelf loop nooit met mensen die sneller gaan. Vind ik niet fijn en ik heb in mijn eentje al genoeg moeite om rustig te lopen.
Straks weer eens intervallen![]()
Lang geleden
zeker de moeite waard om er eens naar te kijken!quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:14 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Interessant! Zou wat voor mij kunnen zijn, denk ik. Ik loop op mijn voorkant en buitenkant en ben groot (voor een hardloper). Ik loop nu op saucony echelon. Daarnaast zo'n 35 tot 60 km per week op asfalt en vaak strakke kuiten.
Thanks!!quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik snap
Veel plezier met intervallen
Hier nu twee loopvrije dagen. Vanmiddag wel ff naar de masseur
Het is alleen lekker als je van pijn lijden houdtquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Thanks!!
Oh das ook lekker, denk ik? Of wordt het pijn lijden?
Yaiks. Ik haat pijn.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Het is alleen lekker als je van pijn lijden houdt
en de pc links laten liggenquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Yaiks. Ik haat pijn.
Thinkk pinkk: ik zou zeggen rustig aan doen en straks ff rondje wandelen. Als je het kunt opbrengen ook ff douchen/in bad. Daar knap ik in ieder geval altijd van op.
Had je vandaag plannen qua werk/sport oid?
Rust nemen en naar je lichaam luisteren.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gisteren met klappende hoofdpijn naar bed gegaan en daar vandaag ook weer mee wakker geworden. Pijnstillers slaan niet aan. Weet niet zo goed waar ik vandaag goed aan doe.
Heb al gedoucht. Wandelen doe ik ook want de hond moet er toch uit :p heb vandaag eigenlijk les 14 van Evy op de planning staan. Zit nog een beetje in dubio of ik dat nou wel of niet moet doen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Yaiks. Ik haat pijn.
Thinkk pinkk: ik zou zeggen rustig aan doen en straks ff rondje wandelen. Als je het kunt opbrengen ook ff douchen/in bad. Daar knap ik in ieder geval altijd van op.
Had je vandaag plannen qua werk/sport oid?
als t vanavond over is, dan welquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb al gedoucht. Wandelen doe ik ook want de hond moet er toch uit :p heb vandaag eigenlijk les 14 van Evy op de planning staan. Zit nog een beetje in dubio of ik dat nou wel of niet moet doen.
Ik zit nu op de iPad. Maar ik moet vandaag nog wel het een en ander documenteren want daar heb ik morgen en van het weekend echt geen tijd voor.quote:
Ik wacht het nog maar even af inderdaad. Misschien dat ik nog even een uurtje naar bed ga. Al ben k klaarwakker.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
als t vanavond over is, dan wel
anders morgen
Rustig aan meis! Beterschap. Hopelijk trekt het bij in de loop van de dag.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik wacht het nog maar even af inderdaad. Misschien dat ik nog even een uurtje naar bed ga. Al ben k klaarwakker.
Het kan bij mij uitlopen in een migraine aanval. Of het zakt in de loop van de dag weg in een zeurderig gevoel wat je niet echt merkt maar wel irritant is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Rustig aan meis! Beterschap. Hopelijk trekt het bij in de loop van de dag.
Hier is het ook weer that time of the month. Jippie.
Pijnstiller zit er al in, anders verga ik straks van de buikpijn. Hopelijk pakt die mijn hoofdpijn ook mee. T is maar minihoofdpijn hoor, dus kan gewoon hardlopen hahaha.
En anders loop je toch gewoon na het weekend? Als je je misschien beter voelt?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het kan bij mij uitlopen in een migraine aanval. Of het zakt in de loop van de dag weg in een zeurderig gevoel wat je niet echt merkt maar wel irritant is.
Ik hoop dat het weg zakt want naast dat migraine een hel is wil ik graag les 14 lopen.want weet niet of ik er morgen naast alles wat ik voor scouting moet doen tijd voor heb en ben heel het weekend weg.
Ik hoop dat je pijnstiller werkt zodat je straks lekker kunt lopen. Van mij mogen ze heel die periode in de maand afschaffen.
Rust is een belangrijk onderdeel van de trainingquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik hoop dat het weg zakt want naast dat migraine een hel is wil ik graag les 14 lopen.want weet niet of ik er morgen naast alles wat ik voor scouting moet doen tijd voor heb en ben heel het weekend weg.
Ai ik hoop dat het geen migraine wordt idd. Migraine zuigt. En verder wat YUR zegt. Eens een paar dagen overslaan kan geen kwaad.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het kan bij mij uitlopen in een migraine aanval. Of het zakt in de loop van de dag weg in een zeurderig gevoel wat je niet echt merkt maar wel irritant is.
Ik hoop dat je pijnstiller werkt zodat je straks lekker kunt lopen. Van mij mogen ze heel die periode in de maand afschaffen.
Ik snap echt niet waarom dat dat een probleem is, dan loop m lekker na t weekendquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
De overgang dat gaat nog heel wat jaren duren denk ikquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ai ik hoop dat het geen migraine wordt idd. Migraine zuigt. En verder wat YUR zegt. Eens een paar dagen overslaan kan geen kwaad.
Ja van mij mag het ook worden overgeslagen. En de overgang ook. Daar ben ik gelukkig nog niet aan toe maar van wat ik om me heen zie lijkt het me kut. Gewoon soort van 5 of 10 jaar pms in t kwadraat ofzo. Jakkes.
Buikpijn komt wel goed. Ik wacht het nog ff af of t niet erger wordt en dan ga ik. De rest vd dag lekker op de bank hangen met de poezen en mijn boek![]()
(En opruimen....en katten kammen enzo)
quote:
Ik was gisteren een rondje intervallen. Ik was bijna vergeten hoe lekker dat kan zijn af en toe.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:34 schreef Murmeli het volgende:
Straks weer eens intervallen![]()
Lang geleden
Bij mij helpt hardlopen erg goed tegen hoofdpijn. Maar als je echt van die bonkende hoofdpijn hebt zou ik het niet doen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb al gedoucht. Wandelen doe ik ook want de hond moet er toch uit :p heb vandaag eigenlijk les 14 van Evy op de planning staan. Zit nog een beetje in dubio of ik dat nou wel of niet moet doen.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:43 schreef Ynske het volgende:
dir staat sinds deze week weer op de tafel in de woonkamer
Mooie schoenen, fijn dat ze ook goed lopen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 04:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
en....de postbode heeft net mijn nieuwe paar Altra Olympus gebracht.
Zo direkt een rondje er op proberen ,can't wait
Balen dat je internet het niet doet. Hopelijk fiksen ze het snel. Ik heb een raam open gezet voor wat frisse lucht misschien helpt het wat.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:35 schreef Nanook24 het volgende:
Bij mij helpt hardlopen erg goed tegen hoofdpijn. Maar als je echt van die bonkende hoofdpijn hebt zou ik het niet doen.
Zo, dan ben ik wel weer zo'n beetje bij. Thuis doet internet het even niet (en bedankt Ziggo)Dus ik ben wellicht wat minder aanwezig de komende tijd.
Zit jij nou nog steeds een beetje vakantie te houden thuis! En wij maar hard werken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:14 schreef Murmeli het volgende:
De rest vd dag lekker op de bank hangen met de poezen en mijn boek
Overstappen van de ene provider naar de andere is helaas niet zo simpel als het soms lijkt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Balen dat je internet het niet doet. Hopelijk fiksen ze het snel. Ik heb een raam open gezet voor wat frisse lucht misschien helpt het wat.
Mijn ouders zijn toen ook van Tele 2 naar Ziggo gegaan geloof ik. Ging ook niet helemaal soepel. Hoop dan ook dat het voor je blijft bij dit ene bij Ziggoquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:43 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Zit jij nou nog steeds een beetje vakantie te houden thuis! En wij maar hard werken.
[..]
Overstappen van de ene provider naar de andere is helaas niet zo simpel als het soms lijkt.
Hahaahahahah ja dat soort dingen dus.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als ik na het weekend ga lopen wordt dat automatisch dinsdag. Maargoed nogmaals ik zal gewoon de dag even afwachten. Ik ga zo nog even een dutje doen en dan zien we wel weer. En ik weet dat het niet erg is om een paar dagen niet te lopen. Maar ik vind het leuk. Dus zou het jammer vinden als zo'n koppijn roet in het eten gooit.
[..]
De overgang dat gaat nog heel wat jaren duren denk ikben pas 24 haha. Maar toen mijn moeder erin zat omg wat een ramp was dat. Van blij naar helemaal over de zeik in 0,0001 seconde. Had ze het kei heet zaten wij dood te vriezen. Had ze het koud waren wij overhit.
Buikpijn zakt bij mij zodra het scherpe eraf is met een pijnstiller wel af.
Poezen kroelen zal zeker helpen jawat voor poezen heb je?
Ik heb Loebes maar die ligt nu vooral te snurken
Eh, nou...eigenlijk hebben we helemaal niks. Geen telefoon, geen TV en geen internet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoop dan ook dat het voor je blijft bij dit ene bij Ziggo
Bedoelde ook niet specifiek een ras maar meer hoe ze eruit zien idd :p Loebes is een blonde Labrador. http://www.flickr.com/photos/85740832@N06/12998083414/quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hahaahahahah ja dat soort dingen dus.
Buikpijn is gekilld inderdaad dus hobbeltijd
Ik heb gewone rasloze katten. De ene is wit en vadsig met wat grijs/cypers en de ander is wit met veel grijs/rood/cypers.
Ze zijn echt ubercute
Is die snurkerd van jou nog een bepaald ras?
Gaat soepel dus. Bij ons pap en mam ligt best regelmatig internet en telefonie er nog uit. Beetje jammerlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:46 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Eh, nou...eigenlijk hebben we helemaal niks. Geen telefoon, geen TV en geen internet.Maar er wordt aan gewerkt...als het goed is.
Hij is tof hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:49 schreef Murmeli het volgende:
Woefs
Ah ok. Nja zo dus hihi.
En ze zijn heul druk die 2 van mij. Sjucht
Heb ik. Gebruik hem niet zoveel, de dikke heeft het aan zn hart en is er een keer bijna op out gegaanquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hij is tof hoor![]()
Heb je ook zo'n laserpen enzo? Kun je ze laten rennen (om maar een soort van on topic te blijven) hier helaas allergisch voor katten. Want ze zijn kei tof.
Oh ja dan moet je er wel mee uitkijken ja. Heb twee katten gehad. En de trap op, en de trap af enz, enz, enz, waren in staat tegen de muren op te klimmen voor dat laser puntjequote:Op donderdag 27 maart 2014 10:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heb ik. Gebruik hem niet zoveel, de dikke heeft het aan zn hart en is er een keer bijna op out gegaan![]()
Rennende katten zijn wel grappig trouwens, vooral als je een gladde vloer hebt, grinzz
quote:Arcade Halve Marathon
3 minuten geleden ·
Startnummer niet ontvangen?
Voor met name de lopers buiten Westland is gebleken dat de bezorging van de startnummers erg laat is. De startnummers zijn maandag verzonden maar blijken vandaag pas in veel gevallen bezorgt te worden.
Als je voor zaterdag geen startnummer ontvangen hebt kan je in sporthal de Pijl bij de " trouble desk" een nieuw startnummer ophalen.
Onze excuses voor de vertraging.
Ik denk wel een beetje aan je hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow gelukkig! Ik kneep 'm al Yur!!1einz!!1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komende dagen weer rustig aan, dit weekend "trainen" voor de 500 meter met mijn dochter...
quote:Dure hardloopschoen is geldklopperij
Net dure hardloopschoenen gekocht? Gooi ze maar weg. Alle mooie verhalen over steunzolen, pasvorm, stabiliteit en afwikkeling van de voet zijn onzin en geldklopperij. Dit beweert sportarts Steef Bredeweg van het Universitair Medisch Centrum Groningen, die volgende week op dit onderwerp promoveert.
Een goede sportschoen voorkomt toch blessures? Daar is iedereen zich toch terdege van bewust?
'Nee dus. Als je de wetenschappelijke literatuur op een rijtje zet, blijkt dat hier bedroevend weinig onderzoek naar is gedaan. Er wordt van alles geroepen, maar een goede onderbouwing ontbreekt. Er is geen enkel wetenschappelijk bewijs dat steunzolen, dempers, of video-analyses een gunstig effect op het lichaam hebben.'
Wat moeten we dan dragen?
'Simpel. Een schoen die lekker zit.'
Zijn alle hardlooppijntjes dan verleden tijd?
'Nee, een blessure ligt altijd op de loer. 95 procent van de blessures wordt namelijk veroorzaakt door overbelasting. Bij de training willen we te snel en te veel. De buurman loopt de marathon, dus dat moeten wij ook kunnen. Om blessures te voorkomen, moet een hardloper vooral letten op de reactie van zijn lichaam, zoals pijn en stijfheid, en niet op zijn schema of de kwaliteit van zijn schoenen.'
Is dit nieuwe informatie voor al die schoenenfabrikanten?
'Nee, zij weten dit allang. Ik durf zelfs te stellen dat zij de hardlopers hebben misleid. Door hen is bij veel hardlopers de angst ontstaan: als ik geen goede schoenen koop, loop ik kans op een blessure. Die boodschap heeft tot een enorm marketingsucces geleid. Fabrikanten zoeken wel steeds meer toenadering tot de wetenschap. Er is bijvoorbeeld al een aantal minimalistische schoenen op de markt, een soort nabootsing van blote voeten. De komende jaren volgen er zeker nieuwe technologieën die de schoenverkoop op peil houden.'
En op blote voeten rennen?
'Raad ik af, met al die steentjes en stukjes glas op de weg. Dat zijn onze voeten niet meer gewend. En onze spieren zijn lui geworden, sinds we op schoenen lopen. Rennen op blote voeten kan, maar je moet het langzaam opbouwen.'
Leuk!quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:16 schreef GotC het volgende:
Mijn review van de Brooks Transcend schoenen staat op de FB pagina van Brooks Running
En dat stuk hierboven is nogal duh. Alsof je geen blessures kan krijgen als je op goede schoenen loopt.
Datquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Leuk!
En dat is ook nog zo. Stemmingmakerij allemaal
Vanmiddag komt er een monteur.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:46 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Eh, nou...eigenlijk hebben we helemaal niks. Geen telefoon, geen TV en geen internet.Maar er wordt aan gewerkt...als het goed is.
Nu wil ik ze nog meer!quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:16 schreef GotC het volgende:
Mijn review van de Brooks Transcend schoenen staat op de FB pagina van Brooks Running
quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:08 schreef Murmeli het volgende:
Pfoe, dat was pittig!
Even wat (misschien stomme) intervalvragen:
- hoeveel sneller dan je ldl afstand gaan jullie zon beetje in je snelle intervallen? (Even voor de beeldvorming: ik moest 5x 3 min snel 3 min langzaam
- hoe 'diep' (of hoe zeg je dat?) ga je bij intervaltrainingen? Ga je soort van half dood of heb je aan het eind vd training nog energie over om nog een stukje te lopen?
Als ik google kom ik alleen maar op HIIT training en dat is dus jezelf (bijna) helemaal dood lopen. Gisteren liep ik intervallen 1-1 en dan gaat dat wel, als de intervallen langer worden zou ik mijn tempo daar ook op aanpassen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:50 schreef Murmeli het volgende:
*ongeduldig* heeft iemand nog antwoorden op mijn intervalvraagjes?
[..]
15 FOK!king kilometers, maar dat kan je!quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:11 schreef Serinde het volgende:
15 km is voorlopig van de baan ... trainingsintensiteit is dan toch iets te hoog. Afstand uitbouwen is op dit moment geen goed plan.
Nu een schema om op hemelvaartsdag 10 km te gaan lopen in sub 1:12(liep bij CPC 1:15:39, in nov bij 7^^nacht 1:13:20)
Maar de 7^^ blijft het doel dit jaar![]()
15 FOK!king kilometer
Pfew! Komt het toch nog goed.quote:
Mijn antwoorden op basis van mijn ervaring, uitgaande van 10 x 400m met 200m wandelen tussendoor:quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:08 schreef Murmeli het volgende:
Pfoe, dat was pittig!
Even wat (misschien stomme) intervalvragen:
- hoeveel sneller dan je ldl afstand gaan jullie zon beetje in je snelle intervallen? (Even voor de beeldvorming: ik moest 5x 3 min snel 3 min langzaam
- hoe 'diep' (of hoe zeg je dat?) ga je bij intervaltrainingen? Ga je soort van half dood of heb je aan het eind vd training nog energie over om nog een stukje te lopen?
Na de marathon (Wenen) in april, maar eens onderzoeken of dit een betere optie voor me is. Zo klinkt het namelijk wel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zeker de moeite waard om er eens naar te kijken!
Misschien niet voor iedereen maar ik ben er op dit moment heel blij mee... ik hoop dat het bij onder meer helpt bij "de pijntjes" die ik op lange afstanden en bij afdalen voel in mijn onderbuik/liesstreek
Lees ik dit nu goed? Intervallen met 60 km/uur?quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:08 schreef Quoi het volgende:
Mijn antwoorden op basis van mijn ervaring, uitgaande van 10 x 400m met 200m wandelen tussendoor:
- ongeveer 1 min/km
Ik ben geen racewagenquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:21 schreef McTwente het volgende:
[..]
Lees ik dit nu goed? Intervallen met 60 km/uur?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |