Dat zijn ze inmiddels vast wel gewend dan. Het gebeurt immers niet zo heel vaak dat de post er om 8 uur 's morgens isquote:
Rebels. Ik wacht nog steeds op de eerste hier die durft te streaken tijdens een wedstrijdquote:
Nee, die sla ik ook over...quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Rebels. Ik wacht nog steeds op de eerste hier die durft te streaken tijdens een wedstrijd
Ik pas alvast.
Not it....quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Rebels. Ik wacht nog steeds op de eerste hier die durft te streaken tijdens een wedstrijd
Ik pas alvast.
Interessant! Zou wat voor mij kunnen zijn, denk ik. Ik loop op mijn voorkant en buitenkant en ben groot (voor een hardloper). Ik loop nu op saucony echelon. Daarnaast zo'n 35 tot 60 km per week op asfalt en vaak strakke kuiten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het is een maximalistische schoen, dus met heel veel demping, maar wel zero drop
[..]
Meestal interesseert het me geen fuck of de post al dan niet komt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat zijn ze inmiddels vast wel gewend dan. Het gebeurt immers niet zo heel vaak dat de post er om 8 uur 's morgens is
Ik vind 3 km nog best een eind op die snelheid. Bij mij is t na 1 a 2 km op die snelheid echt klaar. En ik loop normaal ook rond de 9,5.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Oh dat bedoel je. Nee ik begrijp inderdaad dat die snelheid invloed heeft op de prestaties, maar dat ik na 3 km al leeg zou zijn had ik niet verwacht
Is het trouwens goed om zo nu en dan van je eigen tempo af te wijken en op een andere manier te trainen? Of is dat funest, omdat je lichaam er niet aan gewend is?
Ik zou me gewoon niet zo druk maken om de snelheidquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik vind 3 km nog best een eind op die snelheid. Bij mij is t na 1 a 2 km op die snelheid echt klaar. En ik loop normaal ook rond de 9,5.
Ik zou eens beginnen op je gewone 9,5 em dan na 2 km naar 11 gaan. Dan is het een stuk beter te doen want dan ben je warm.
Ook een goede optie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zou me gewoon niet zo druk maken om de snelheid
Ik snapquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ook een goede optie.
Ik wilde vooral aangeven dat rustig beginnen makkelijker is dan te snel beginnen.
Ik zelf loop nooit met mensen die sneller gaan. Vind ik niet fijn en ik heb in mijn eentje al genoeg moeite om rustig te lopen.
Straks weer eens intervallen![]()
Lang geleden
zeker de moeite waard om er eens naar te kijken!quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:14 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Interessant! Zou wat voor mij kunnen zijn, denk ik. Ik loop op mijn voorkant en buitenkant en ben groot (voor een hardloper). Ik loop nu op saucony echelon. Daarnaast zo'n 35 tot 60 km per week op asfalt en vaak strakke kuiten.
Thanks!!quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik snap
Veel plezier met intervallen
Hier nu twee loopvrije dagen. Vanmiddag wel ff naar de masseur
Het is alleen lekker als je van pijn lijden houdtquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Thanks!!
Oh das ook lekker, denk ik? Of wordt het pijn lijden?
Yaiks. Ik haat pijn.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Het is alleen lekker als je van pijn lijden houdt
en de pc links laten liggenquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Yaiks. Ik haat pijn.
Thinkk pinkk: ik zou zeggen rustig aan doen en straks ff rondje wandelen. Als je het kunt opbrengen ook ff douchen/in bad. Daar knap ik in ieder geval altijd van op.
Had je vandaag plannen qua werk/sport oid?
Rust nemen en naar je lichaam luisteren.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gisteren met klappende hoofdpijn naar bed gegaan en daar vandaag ook weer mee wakker geworden. Pijnstillers slaan niet aan. Weet niet zo goed waar ik vandaag goed aan doe.
Heb al gedoucht. Wandelen doe ik ook want de hond moet er toch uit :p heb vandaag eigenlijk les 14 van Evy op de planning staan. Zit nog een beetje in dubio of ik dat nou wel of niet moet doen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Yaiks. Ik haat pijn.
Thinkk pinkk: ik zou zeggen rustig aan doen en straks ff rondje wandelen. Als je het kunt opbrengen ook ff douchen/in bad. Daar knap ik in ieder geval altijd van op.
Had je vandaag plannen qua werk/sport oid?
als t vanavond over is, dan welquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb al gedoucht. Wandelen doe ik ook want de hond moet er toch uit :p heb vandaag eigenlijk les 14 van Evy op de planning staan. Zit nog een beetje in dubio of ik dat nou wel of niet moet doen.
Ik zit nu op de iPad. Maar ik moet vandaag nog wel het een en ander documenteren want daar heb ik morgen en van het weekend echt geen tijd voor.quote:
Ik wacht het nog maar even af inderdaad. Misschien dat ik nog even een uurtje naar bed ga. Al ben k klaarwakker.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
als t vanavond over is, dan wel
anders morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |