en....quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
welcome in my world.... mijn nieuwe schoenen zijn vrijdag verzonden vanuit Auckland en ik mag blij zijn als je over een uurtje in de brievenbus liggen
Ik zou oprecht wel willen. Ik heb vaak geen idee wat ik aan het doen benquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Wil d'r nog iemand leren php'en?
[ code verwijderd ]
dir staat sinds deze week weer op de tafel in de woonkamerquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:30 schreef Nanook24 het volgende:
Ik weet dat je vroegah op de Commodore (Ik voel me ineens oud) met 2 regels je naam over het beeld kon laten scrollen. Helemaal trots was ik dat ik wist hoe het moest.![]()
Inmiddels zou ik niet meer weten hoe het moet, maarja Commodore is inmiddels ook wel antiek.
Ze zien er te gek uit. Wat maakt ze verder zo bijzonder?quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
Altra Olympus.... na een uurtje er op gelopen te hebben op zowel bospad, gravelroad en asfalt heb ik, misschien iets te voorbarig, nu al iets van "had ik deze schoenen niet heel veel eerder moeten kopen?"
them!!
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:43 schreef Zwabberhark het volgende:
[ code verwijderd ]
Of zoiets.
Geen idee meer of dit überhaupt werkt
Wil je mijn afstand bij 29 mei wijzigen in 10 KM?quote:
Ik zou ze zo in mijn vrije tijd aan doenquote:Op donderdag 27 maart 2014 04:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en....de postbode heeft net mijn nieuwe paar Altra Olympus gebracht.
Zo direkt een rondje er op proberen ,can't wait
[ afbeelding ]
Beterschapquote:
De marges op de overige afstanden zijn nog behoorlijk groot. Zelf kijk ik alleen naar m'n eigen tijden, maar misschien verandert dat zodra ik een PR van jou verbreek.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:32 schreef pijll het volgende:
[..]
Daar zou je me erg ongelukkig mee maken...
(Mijn PR: 24:05. Mijn doel in het leven: Zwabber voorblijven. Dit zou wel eens het laatste jaar kunnen zijn waarin me dat lukt.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is een maximalistische schoen, dus met heel veel demping, maar wel zero dropquote:Op donderdag 27 maart 2014 07:53 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ze zien er te gek uit. Wat maakt ze verder zo bijzonder?
quote:Altra, aanbieder van hardloopschoenen met een heel-to-toe drop van 0 mm, gaat mee in de trend van dikke zolen met hun Olympus. Een robuust uitziende schoen, geschikt voor zowel trails als asfalt, die vernoemd is naar één van de bergtoppen in de Wasatch Mountains. De schoen biedt maximale demping en heeft een breed voorvoetgedeelte zodat de voet op een natuurlijke manier kan afwikkelen. De schoen weegt bijna 350 gram (geen lichtgewicht), heeft een drop van 0mm (het kenmerk van Altra), heeft een tussenzool van 36 mm en een voetbed met een dikte van 5 mm. De buitenzool bestaat uit Trail Specific Sticky Rubber (dat is zo fraai omschreven dat een vertaling de magie direct weghaalt), de tussenzool bevat EVA en het bovenwerk bestaat uit snel drogend mesh. - See more at: http://www.mijnhardloopsc(...)sthash.bJ4F2HBM.dpuf
Beterschaps!quote:
Schandalig!quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Nee. Voor 8'en was er nóg geen post!
Voor zover ik weet heeft nog niemand buiten het Westland het startnummer ontvangenquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:03 schreef Quoi het volgende:
Maar ik kan ook eerlijk zijn. Hier ook nog niks
Beterschap Flats!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |