18 maart - 23.00 De koerswijziging van het vermiste vliegtuig van Malaysia Airlines was ingesteld in de boordcomputer. Het is nog niet duidelijk of dat gebeurd is voor of tijdens de vlucht. De nieuwe ontdekking maakt duidelijk dat de piloten geen abrupte wijziging hebben ingezet.
18 maart - 16.30 Thailand heeft een signaal van een onbekend vliegtuig op de rader opgevangen kort nadat het toestel van Malaysia Airlines was verdwenen. Dat zei een woordvoerder van de Thaise luchtmacht vandaag tegen nieuwszender CNN. Wanhopige familieleden van de Chinese passagiers van het vermiste vliegtuig van Malaysia Airlines hebben vandaag gedreigd met een hongerstaking als de Maleisische autoriteiten niet meer duidelijkheid geven over wat er is gebeurd
18 maart - 15.30 Residents of the remote Maldives island of Kuda Huvadhoo in Dhaal Atoll have reported seeing a "low flying jumbo jet" on the morning of the disappearance of the Malaysia Airlines flight MH370. They said that it was a white aircraft, with red stripes across it – which is what the Malaysia Airlines flights typically look like.
18 maart - 14.00 Investigators have discovered the runways of five airports near the Indian Ocean loaded into Captain Zaharie Ahmad Shah’s home-made flight simulator, a Malay daily reported today.. “The simulation programmes are based on runways at the Male International Airport in Maldives, an airport owned by the United States (Diego Garcia), and three other runways in India and Sri Lanka, all have runway lengths of 1,000 metres.
“We are not discounting the possibility that the plane landed on a runway that might not be heavily monitored, in addition to the theories that the plane landed on sea, in the hills, or in an open space,” the source was quoted as saying.
Although Defence Minister Datuk Seri Hishammuddin Hussein denied yesterday that the plane had landed at US military base Diego Garcia, the source told the daily that this possibility will still be investigated based on the data found in Zaharie’s flight simulator software.
Situatie in het kort:
Sinds zaterdagochtend 8 maart 01:21 (GMT +8) wordt een Boeing 777-200ER van Malaysian Airlines vermist. De laatste waarneming via de transponder vond plaats om deze tijd midden boven de Golf van Thailand. De vlucht opgestegen vanaf Kuala Lumpur International Airport met bestemming Peking (ETA 06:30), verdween van de radar 24 minuten nadat het ACARS-systeem was uitgeschakeld (01:07). Grondradar heeft het vliegtuig om 02:40 waargenomen in de Straat van Malakka ten noordwesten van het Maleise schiereiland. Vermoed wordt dat de bemanning en/of kapers onder de passagiers het vliegtuig doelmatig van de communicatie afgesloten. Het vliegtuig is om 08:11 op satellietbeelden gepingd in een halve cirkel ten noorden en zuiden van KL; boven Centraal-Azië dan wel zo'n 1500 km ten westen van Australië. Het is niet duidelijk of op dit moment het vliegtuig nog in de lucht was of op land is geregistreerd. Het onderzoek spitst zich sinds zaterdag 15 maart toe op de piloten en passagiers aan boord, met als doel de afgelegde route nader te bepalen en de motieven te achterhalen. De Maleisische regering wordt door verschillende landen bekritiseerd om hun lakse, tegenstrijdige en onduidelijke berichtgeving en acties.
Persconferentie Avherald:
• 25 landen zijn betrokken bij de zoekactie, (voorheen waren dit er 14) • Er wordt in de territories van 11 landen gezocht. • Het vliegtuig had de geplande hoeveelheid kerosine aan boord. Er was niets extra's getankt. • Focus is nu op crew en passagiers. • De flight simulators van beide piloten zijn thuis uit elkaar gehaald en op een andere (investigation) plaats weer in elkaar gezet en worden momenteel onderzocht. • Er is geen contact gezocht door eventuele verdachten, geen losgeld of andere zaken ge-eist. • Er was géén uitzonderlijk belangrijke cargo on board. • Het door satellieten ontvangen signaal kan verstuurd zijn terwijl het vliegtuig aan de grond stond. • Piloten hebben niet verzocht samen te vliegen. Kans dat ze beiden in het complot zitten lijkt dus uitgesloten.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerdere kapingen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woord van dank
Iedereen die aan het topic heeft meegewerkt, d.m.v. nieuwslinks, technische kennisoverdracht en nuttige plaatjes en video's wordt hartelijk bedankt.
De OP is het resultaat van ruim 8 dagen hard teamwork en tracht de lezer te informeren van:
• Laatste nieuws - vaak geupdate - bovenaan zodat je niet het hele topic doorhoeft • Achtergronden - technische informatie is voor de geinteresseerde leek om wijzer te worden • Eerdere gebeurtenissen waar we wat van kunnen leren
Vermoedelijke locatie vliegtuig - speculatie door verscheidene FOK!kers:
Falco - Tibet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Co_OL - Noord-Korea:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. El_Matador - Voorheen: Gobiwoestijn, China/Tibet - geslaagde kaping 56% kans - nu: Ruzie tussen de piloten en in de Indische Oceaan gestort. :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eight - Noordelijke Indische Oceaan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. DeParo - Centraal Indische Oceaan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Arthur_Spooner - Zuidelijke Indische Oceaan - tussen Diego Garcia en Australië:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Mr.Banaan_1 - Christmas of Cocos Island - Zuidelijke Indische Oceaan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MrTorture - Straat van Malakka, tussen Penang en Sumatra:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MartijnA3 - Zuidelijke Indische Oceaan:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Uccie - grensgebied Myanmar, India en China - neergestort
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Marrije:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. niels0:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maleisische overheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.===================================================================
De winnaar van de speculatiewedstrijd krijgt deze zomer (mits het vliegtuig dan gevonden is ) een Colombiaanse lekkernij.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef El_Matador het volgende: What about de piloot/co-piloot die de autopiloot ingesteld hebben maar er zelf al boven land met een parachute uitgesprongen zijn?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Zit Despicable Me 2 te kijken. Miss Escobar kwam met het idee.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Je decomprimeert de cabine, opent de deur, stelt de autopiloot op licht gekanteld vliegen en kan eruitspringen.
Dus de piloot hijst zich zo'n parachuteding op de rug, loopt naar achteren, opent de deur en springt eruit? En al die tijd dikke chaos en paniek in de cabine... honderden mensen in de stress....
Op zulke intercontinentale vluchten zitten toch van die marchals? Geen kleine jongens, het lijkt me dat die wel gaan ingrijpen.
Ik weet trouwens niet hoe je een autopilot op gekanteld vliegen instelt... Ja, een bocht laten maken...
En wat betreft de parachute-theorie vraag ik me ook af hoe die aan een parachute komt. Dat is al gauw een pakket ter grootte van een forse rugtas. Moet ie dan ongezien in het vliegtuig hebben gesmokkeld, of het zit in zijn ruimbagage, maar volgens mij kun je daar tijdens het vliegen niet bij (en dan nog is het een hele zoektocht).
Dus de piloot hijst zich zo'n parachuteding op de rug, loopt naar achteren, opent de deur en springt eruit? En al die tijd dikke chaos en paniek in de cabine... honderden mensen in de stress....
Op zulke intercontinentale vluchten zitten toch van die marchals? Geen kleine jongens, het lijkt me dat die wel gaan ingrijpen.
Ik weet trouwens niet hoe je een autopilot op gekanteld vliegen instelt... Ja, een bocht laten maken...
In vrijwel elk scenario moet je toch echt eerst de passagiers "onklaar" (bewusteloos of willloos door hypoxia) maken..
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Op zondag 23 maart 2014 22:32 schreef gebrokenglas het volgende: Piloten hebben toch hun eigen kastje? En anders ergens onder een stoel neerleggen, of ergens in het keukentje..
maar de piloot gaat toch ook door de security op het vliegveld? Lijkt me toch wel enigszins riskant als ontdekt kan worden dat de piloot een parachute bij zich heeft
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Op zondag 23 maart 2014 22:32 schreef El_Matador het volgende: In vrijwel elk scenario moet je toch echt eerst de passagiers "onklaar" (bewusteloos of willloos door hypoxia) maken..
Da's niet zo moeilijk. Gewoon de packs uitzetten, zodat de lucht in de cabine niet ververst wordt.
Da's niet zo moeilijk. Gewoon de packs uitzetten, zodat de lucht in de cabine niet ververst wordt.
Decomprimeren en zelf aan de zuurstof. Waarom zouden de piloten zelfmoord wilen plegen als ze zichzelf kunnen redden?
Wat die kapitein van de Concordia kan, kunnen Zaharie en Fariq ook.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Waarom zouden de piloten zelfmoord wilen plegen als ze zichzelf kunnen redden?
een 'aannemelijk' scenario lijkt me wel dat het een zelfmoordactie is. Als de aanslag op de passagiers was gericht zou er denk ik al wel een groepering zijn gekomen die de aanslag had opgeëist.
Sowieso vraag ik me af als je zelf problemen hebt en vanuit het vliegtuig op een onbewoond eilandje springt om daar een nieuw leven op te bouwen, of het niet wat te ver gaat om daar 300 mensen voor op te offeren. Mensen opofferen past imo meer bij een zelfmoordactie.
Als die piloot met zijn flightsim heeft zitten oefenen met landen op hele kleine eilanden, zou je natuurlijk kunnen denken dat hij dus blijkbaar om wat voor reden dan ook ergens op zo'n eilandje in de Indische oceaan is geland. Maar dan zou je toch inmiddels wel iets van een teken van leven verwachten... 't moet een eiland zijn met een landingsbaan, dus en redelijk groot eiland toch wel... en in die twee weken moet daar dan toch een schip voorbij zijn gekomen die alarm heeft kunnen slaan.... er is niemand die nog niet gehoord heeft van dit mysterie.
Op zondag 23 maart 2014 22:46 schreef gebrokenglas het volgende: Als die piloot met zijn flightsim heeft zitten oefenen met landen op hele kleine eilanden, zou je natuurlijk kunnen denken dat hij dus blijkbaar om wat voor reden dan ook ergens op zo'n eilandje in de Indische oceaan is geland. Maar dan zou je toch inmiddels wel iets van een teken van leven verwachten... 't moet een eiland zijn met een landingsbaan, dus en redelijk groot eiland toch wel... en in die twee weken moet daar dan toch een schip voorbij zijn gekomen die alarm heeft kunnen slaan.... er is niemand die nog niet gehoord heeft van dit mysterie.
lijkt me niet dat er onbewoonde eilanden bestaan met een airstrip waarop een 777 kan landen...
Nee, klopt. Je hebt gelijk. Dus nee, die theorie kan worden doorgestreept.
ja, dat ie ergens geland is lijkt me gewoon zeer onaannemelijk. Alles ten noorden van Maleisië is door radars bewaakt, dus dan zouden meerdere landen moeten falen in het in de gaten houden van hun luchtruim. Volgens mij onmogelijk. Ten zuiden is alleen zee en op kleine eilandjes landt je zo'n ding niet. Misschien wel op een wat groter eiland met langere airstrip, maar dan wonen daar mensen en die merken het dus wel
Op zondag 23 maart 2014 22:46 schreef gebrokenglas het volgende: Als die piloot met zijn flightsim heeft zitten oefenen met landen op hele kleine eilanden
Los van alle andere argumenten die hier al voorbij kwamen ... als er iets is waar flightsims niet goed in zijn, is het simulaties van landingen op "onorthodoxe manieren". Het stuitert wat meer op z'n best.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
Los van alle andere argumenten die hier al voorbij kwamen ... als er iets is waar flightsims niet goed in zijn, is het simulaties van landingen op "onorthodoxe manieren". Het stuitert wat meer op z'n best.
Nee, maar een piloot weet wel hoe een vliegtuig aanvoelt bij het landen. Op de Sim zou het dan meer gaan om de goede koers aan te vliegen zonder bakens
Los van alle andere argumenten die hier al voorbij kwamen ... als er iets is waar flightsims niet goed in zijn, is het simulaties van landingen op "onorthodoxe manieren". Het stuitert wat meer op z'n best.
Ok, maar je gaat niet allerlei landingsvluchten oefenen op je sim en als je het dan in het echie kan doen, stort je hem ergens de oceaan in.
Die zelfmoord is echt onzin, tenzij de oorzaak hypoxia (na decompressie door een technisch mankement) zou zijn.
Niemand heeft ooit zo zelfmoord gepleegd, waarom zou Zaharie de eerste zijn? Om "beroemd" te worden? Daar is die cultuur absoluut niet naar.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Niemand heeft ooit zo zelfmoord gepleegd, waarom zou Zaharie de eerste zijn? Om "beroemd" te worden? Daar is die cultuur absoluut niet naar.
Schaamte vanwege afpersing omdat hij -net zoals zijn maatje van de oppositie die nu in de gevangenis zit- 'sodomerend' op tape staat. (Vandaar dat mysterieuze telefoontje van die vrouw vlak voor take off). Zijn eigen vrouw wist er al van en is daarom van hem gescheiden, maar bleef wel bij hem wonen om gezichtsverlies (een belangrijk issue in Aziatische landen) voor haar en de kinderen te voorkomen.
Ja, als er al twintig posts over parachutes geplaatst worden kan dit er ook nog wel bij
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Er zijn meer piloten die zelfmoord hebben geleegd tijdens vlucht. Of bedoel dat niet?
Ja, 2 waarbij dat vermoed werd ja. Maar die gooiden hun neus naar beneden, recht de dood in. Nog niemand vloog eerst een paar rondjes en dacht dan opeens; nou ja, hier dan maar. En nog minder logisch als je eerst allemaal mooie landingen gaat oefenen.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ja, 2 waarbij dat vermoed werd ja. Maar die gooiden hun neus naar beneden, recht de dood in. Nog niemand vloog eerst een paar rondjes en dacht dan opeens; nou ja, hier dan maar. En nog minder logisch als je eerst allemaal mooie landingen gaat oefenen.
kan wel zijn dat zijn doel zelfmoord was en dat het vliegtuig of enig bewijs nooit gevonden zullen worden. Je moet dan in dat diepe, afgelegen gedeelte van de oceaan zijn. Om daar te komen, inclusief om eilanden heen vliegen om de radar te ontwijken vergt denk ik wel enige oefening...
Schaamte vanwege afpersing omdat hij -net zoals zijn maatje van de oppositie die nu in de gevangenis zit- 'sodomerend' op tape staat. (Vandaar dat mysterieuze telefoontje van die vrouw vlak voor take off). Zijn eigen vrouw wist er al van en is daarom van hem gescheiden, maar bleef wel bij hem wonen om gezichtsverlies (een belangrijk issue in Aziatische landen) voor haar en de kinderen te voorkomen.
Ja, als er al twintig posts over parachutes geplaatst worden kan dit er ook nog wel bij
Jep, die hadden een andere FOK!ker en ik ook een week geleden... Toen was die vrouw nog weg volgens de Daily Mail, maar ze zijn dus gescheiden... Was hij homo? Toen ik hem zag, zag ik wel die mogelijkheid ja. Maar dan nog, dan wil je toch niet ineens 238 anderen doodmaken?
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
kan wel zijn dat zijn doel zelfmoord was en dat het vliegtuig of enig bewijs nooit gevonden zullen worden. Je moet dan in dat diepe, afgelegen gedeelte van de oceaan zijn. Om daar te komen, inclusief om eilanden heen vliegen om de radar te ontwijken vergt denk ik wel enige oefening...
Again; je wordt niet zomaar een massamoordenaar.
En hij weet ook wel dat alles uiteindelijk gevonden kán worden.
Het past ook totaal niet in de Maleisische cultuur.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Jep, die hadden een andere FOK!ker en ik ook een week geleden... Toen was die vrouw nog weg volgens de Daily Mail, maar ze zijn dus gescheiden... Was hij homo? Toen ik hem zag, zag ik wel die mogelijkheid ja. Maar dan nog, dan wil je toch niet ineens 238 anderen doodmaken?
Misschien wel als een van de afpersers aan boord was en hij geen andere mogelijkheid zag om dit te verbergen. Maar goed, de rest kan naar BNW wmb
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Op zondag 23 maart 2014 23:39 schreef Pheno het volgende: Ik denk dat de piloot op zoek was naar het schip van kapitein ortega en dat ie die nu gevonden heeft.
Twee dagen niets gevolgd, veel te veel gezopen en nu te brak om info te zoeken. Heeft iemand een beknopte samenvatting wat betreft nieuws vanaf zaterdagochtend?
Op maandag 24 maart 2014 01:46 schreef PicoMMP het volgende: Twee dagen niets gevolgd, veel te veel gezopen en nu te brak om info te zoeken. Heeft iemand een beknopte samenvatting wat betreft nieuws vanaf zaterdagochtend?
Lees de op luie aap
Iedereen is een kutlultrut Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Zat me wel net af te vragen... Stél dat het inderdaad het idee is om een aanslag te plegen met die kist. Dan vliegen ze ongetwijfeld eerst hoog en droog over NL heen, om vervolgens vanuit zee aan te vallen, vliegend onder de radar? Was niet handig om het in Den Haag te doen dus
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Volgens het nieuws zijn er nu meer "mogelijke" brokstukken gespot op de indische oceaan
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps! Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e Ik luister NL-Talig
Chinees vliegtuig spot mogelijke wrakstukken Boeing Een Chinees vliegtuig heeft mogelijke wrakstukken van de sinds 8 maart vermiste Maleisische Boeing 777 gevonden in het zuiden van de Indische Oceaan.
Foto: ANP Bekijk video Dat meldt staatspersbureau Xinhua News. De voorwerpen, twee grote en verschillende kleinere, werden gezien in een gebied waar ook door een Franse satelliet een drijvend voorwerp was waargenomen. De bemanning van het de Chinese vliegtuig heeft de coördinaten doorgegeven aan het Australische commandocentrum dat de zoekactie naar het verdwenen lijnvliegtuig leidt en aan een Chinese ijsbreker die naar het gebied onderweg is.
In het zoekgebied, zo'n 2500 kilometer ten zuidwesten van de Australische stad Perth, wordt regen verwacht, wat het zicht beperkt. Vliegtuigen doen er vier uur over om het gebied te bereiken, zodat er niet veel tijd over is om daadwerkelijk naar sporen van de verdwenen Boeing te kunnen zoeken.
De Amerikaanse marine stuurt ondertussen een apparaat naar het gebied waarmee zwarte dozen van vliegtuigen kunnen worden gelokaliseerd. Het apparaat kan signalen van zwarte dozen opvangen tot een diepte van 6100 meter. De zwarte dozen kunnen deze signalen maar een beperkte tijd doorgeven omdat de batterijen op een gegeven moment uitgeput zijn.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps! Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e Ik luister NL-Talig
scroll een beetje naar beneden en zoom in om tags van anderen te bekijken
Volgens mij moet je een geregistreerde user zijn en ingelogd om je tags te kunnen delen.
Registreren stelt geen kont voor. Gebruikersnaam verzinnen en emailadres opgeven, thats it.
Ik heb op je link zitten kijken, kan idd andere tags zien, maar kan ze niet beoordelen, noch mijn eigen tags delen.
Vaag hoor.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ook Australisch vliegtuig ziet mogelijke brokstukken Een Australisch vliegtuig heeft maandag twee objecten zien drijven in de Indische Oceaan, die mogelijk toebehoren aan de vermiste Boeing 77 van Malaysia Airlines. Foto: ANP
Dat meldt The Guardian maandag.
De groene en oranje brokstukken werden 2.500 kilometer ten zuidwesten van de Australische stad Perth gevonden.
Of het ook echt gaat om brokstukken van de vermiste Boeing 77, moet nog blijken. Meer vliegtuigen en een schip zijn onderweg om de objecten in de oceaan nader te onderzoeken.
Eerder op de dag werden er door een Chinees vliegtuig twee "relatief grote" witte, drijvende objecten waargenomen. Een poging van een Amerikaans vliegtuig om de mogelijke brokstukken te vinden heeft niets opgeleverd.
De Chinese overheid reageert vooralsnog voorzichtig. "We kunnen nog niet bevestigen dat de drijvende objecten in verband kunnen worden gebracht met het vermiste vliegtuig", aldus een woordvoerder.
Niet geschilderde vliegtuig delen zijn vaak groen en alleen de buitenkant wordt voorzien van de maatschappij kleuren. Isolatie is vaak geel/oranje en eruit hoeg ik je niet uit te leggen
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe C. Sagan
Op maandag 24 maart 2014 12:28 schreef Gloorbek het volgende: Net even foto's te bekijken van de aankomst van Obama. maar op deze foto viel mij iets op..
Op maandag 24 maart 2014 12:28 schreef Gloorbek het volgende: Net even foto's te bekijken van de aankomst van Obama. maar op deze foto viel mij iets op..
Op maandag 24 maart 2014 12:28 schreef Gloorbek het volgende: Net even foto's te bekijken van de aankomst van Obama. maar op deze foto viel mij iets op..
Lager vliegen kost meer fuel, dat zou dan betekenen dat het vliegtuig weer hoogte heeft gewonnen na die bocht omdat anders de afstanden voor de laatste ping niet meer haalbaar zijn? Kan de autopilot dat doen?
Laat je niet gek maken hier. Ik hou wel van die tante Sjaantjes uit de jordoan.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps! Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e Ik luister NL-Talig
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Op maandag 24 maart 2014 13:24 schreef PicoMMP het volgende: Ik ben een leek op vliegverkeergebied, maar waarom heeft zo'n cargovliegtuig geen toestemming om te landen?
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player. Hey, my girl, why don't you just let it flow?
PzFeed Top News@PzFeed·6 min. JUST IN: Malaysia Airlines calls an emergency meeting for families of missing plane's passsengers in Beijing within the next hour. #MH370
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
"Maar we zijn ervan overtuigd dat we hem uiterlijk volgende week dinsdag wel hebben getraceerd!"
"Bedankt voor uw komst en tot volgende week!"
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Op maandag 24 maart 2014 13:24 schreef PicoMMP het volgende: Ik ben een leek op vliegverkeergebied, maar waarom heeft zo'n cargovliegtuig geen toestemming om te landen?
Vanwege de NSS moet je vooraf toestemming hebben aangevraagd zodat ze o.a. de lading en bemanning vooraf kunnen screenen
Maar die objecten die china had gezien die waren nog niet gevonden toch? Dus dan zou het om die groene en oranje brokstukken gaan die australie heeft gezien. Of weer iets anders, maar dat denk ik niet.
Op maandag 24 maart 2014 14:20 schreef Marrije het volgende: Maar die objecten die china had gezien die waren nog niet gevonden toch? Dus dan zou het om die groene en oranje brokstukken gaan die australie heeft gezien. Of weer iets anders, maar dat denk ik niet.
Misschien was er al meer gevonden/gespot dan ze hebben verteld?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Naasten passagiers vermiste Boeing naar spoedbijeenkomst De naasten van passagiers van het vermiste vliegtuig van Malaysia Airlines zijn maandag opgeroepen om een spoedbijeenkomst bij te wonen. Chinese media stellen dat de families naar Australië worden overgevlogen. Foto: AFP
Dat meldt Sky News.
De Maleisische premier Najib Razak geeft maandagmiddag (Nederlandse tijd) na de spoedbijeenkomst met de naasten een persconferentie.
Al zeventien dagen wordt tevergeefs gezocht naar het vliegtuig van Malaysia Airlines. Vlucht MH 370 raakte op 8 maart van de radar, onderweg van Kuala Lumpur naar Peking.
Dagen later werd geconstateerd dat het vliegtuig, met 239 mensen aan boord, bewust van de geplande route was afgeweken. Meer dan 25 landen zijn betrokken bij de zoektocht. Vliegtuigen, boten en internationale radarsystemen worden gebruikt om de Boeing 777 te traceren.
Zoekgebied
Aanvankelijk werd gezocht in de Straat van Malakka, maar het zoekgebied is elke dag met honderden vierkante kilometers uitgebreid. Uiteindelijk werd vastgesteld dat het vliegtuig mogelijk in de Indische Oceaan gezocht moet worden, duizenden kilometers ten zuidwesten van de Australische kuststad Perth.
Verschillende malen werd aangekondigd dat mogelijke brokstukken vanuit de lucht of op de radar waren gezien, maar steeds bleken de objecten vervolgens niet terug te vinden.
Op maandag 24 maart 2014 14:37 schreef Marrije het volgende: Het lijkt me stug dat ze de zwarte dozen hebben gevonden dus dat zal nog wel ff zoeken worden.
Krijgen zeker een boekenbon en een klokje ter compensatie
Op maandag 24 maart 2014 14:40 schreef PicoMMP het volgende: Dus Malaysia Airlines heeft nu een vlucht geboekt voor de nabestaanden van het verdwenen vliegtuig. Hopelijk verdwijnt dat vliegtuig niet
(CNN) -- Malaysia's Prime Minister will make a live statement on missing Malaysia Airlines Flight 370 at 10 p.m. (10 a.m. ET), he said Monday on Twitter.
Op maandag 24 maart 2014 14:43 schreef Nucky het volgende: (CNN) -- Malaysia's Prime Minister will make a live statement on missing Malaysia Airlines Flight 370 at 10 p.m. (10 a.m. ET), he said Monday on Twitter.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Op maandag 24 maart 2014 15:00 schreef MrBanaan1 het volgende: Is me niet duidelijk hoe ze nu zo zeker wisten dat het daar is neergestort; hebben ze daar debris gevonden?
Dat wordt zometeen in de persconferentie nader uitgelegd zegt hij geloof ik.
Ja, we weten het eigenlijk ook niet, maar hij is vast neergestort, dus doei he!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ok, hoewel het vast ergens op gebaseerd is voelt het bijna alsof ze alle theorieen naast elkaar gelegd hebben en toen met een soort van ienemienemutte er eentje gekozen hebben.
Ik hoop echt voor de nabestaanden (en ons ) dat de zwarte dozen nog wel gevonden worden, want niet weten wat er nou werkelijk gebeurd is lijkt mij echt killing.
Nu het is het zo dat het laatste signaal is opgepikt midden op de Indische Oceaan, meldt radio 538! Persconferentie afgelopen, conclusie hij ligt dat ergens daar is zeker...
Nouja, we weten in ieder geval nu wel zeker (of tenminste, de Maleisische autoriteiten weten het zeker) dat het vliegtuig in de Indische Oceaan ten westen van Perth is neergestort. Dat is wel iets meer. Hopelijk komen er snel meer details naar voren.
Op maandag 24 maart 2014 15:04 schreef Mani89 het volgende: Maar hij ligt dus inderdaad in Diamantina Deep? Volgensmij is dat hier al een paar keer gesuggereerd.
Op maandag 24 maart 2014 15:07 schreef Nucky het volgende: Weinig nieuws voor de mensen hier misschien, maar wel significant. Als ze dit zeker weten, sluit dit een heel groot zoekoppervlak uit.
Ja, daar heb je wel een punt natuurlijk. Vooral voor de nabestaanden.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel Do nothing.....and apply!
Op maandag 24 maart 2014 15:04 schreef Brighteyes het volgende: Ok, hoewel het vast ergens op gebaseerd is voelt het bijna alsof ze alle theorieen naast elkaar gelegd hebben en toen met een soort van ienemienemutte er eentje gekozen hebben.
Ik hoop echt voor de nabestaanden (en ons ) dat de zwarte dozen nog wel gevonden worden, want niet weten wat er nou werkelijk gebeurd is lijkt mij echt killing.
Maar wat ik begreep (mogelijk al tien keer hier gezegd) is dat ze vrijwel zeker weten dat de zwarte dozen het cruciale moment niet hebben opgenomen omdat de maximale opneemtijd/batterijduur een uur of twee is.
Op maandag 24 maart 2014 15:07 schreef Nucky het volgende: Weinig nieuws voor de mensen hier misschien, maar wel significant. Als ze dit zeker weten, sluit dit een heel groot zoekoppervlak uit.
Maar wat ik begreep (mogelijk al tien keer hier gezegd) is dat ze vrijwel zeker weten dat de zwarte dozen het cruciale moment niet hebben opgenomen omdat de maximale opneemtijd/batterijduur een uur of twee is.
Sorry dat ik de afgelopen dagen niet al het gespeculeer en alu-hoedjes gebeuren in dit topic tot op de letter gevolgd heb. Dat wist ik niet.
Maar... ze hebben dan mss niet de crash opgenomen, maar toch wel het moment waarop het vliegtuig nog vloog en van koers wijzigde? Waaraan refereerje met die maximale opneemtijd? Of bedoel je dat de data zichzelf steeds overschrijft?
Sorry dat ik de afgelopen dagen niet al het gespeculeer en alu-hoedjes gebeuren in dit topic tot op de letter gevolgd heb. Dat wist ik niet.
Maar... ze hebben dan mss niet de crash opgenomen, maar toch wel het moment waarop het vliegtuig nog vloog en van koers wijzigde? Waaraan refereerje met die maximale opneemtijd? Of bedoel je dat de data zichzelf steeds overschrijft?
ja (op je laatste vraag), dus de laatste twee uur staan erop
Maar wat ik begreep (mogelijk al tien keer hier gezegd) is dat ze vrijwel zeker weten dat de zwarte dozen het cruciale moment niet hebben opgenomen omdat de maximale opneemtijd/batterijduur een uur of twee is.
Er is een verschil tussen de cockpit voice recorder (CVR) en (digital) flight data recorder ((D)FDR). De eerste neemt, zoals de naam al zegt, alle geluiden op in de cockpit, de tweede neemt allerlei andere data op. De laatste kan (en heeft waarschijnlijk) de gehele vlucht opgenomen. Volgens mij ligt de maximale opnametijd rond de 25 uur. Dus data hebben ze in het geval van het vinden van de FDR wel.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe C. Sagan
ja (op je laatste vraag), dus de laatste twee uur staan erop
Ow... Wat een k*tsysteem... alsof er niet binnen een langere window van 2 uur interessante data kan zijn. Ik snap best dat men 40 jaar geleden mss nog niet zo ver waren met geavanceerde technieken, maar je zou toch denken dat iemand daar inmiddels wel wat geheugen bij geprikt zou hebben.
Er is een verschil tussen de cockpit voice recorder (CVR) en (digital) flight data recorder ((D)FDR). De eerste neemt, zoals de naam al zegt, alle geluiden op in de cockpit, de tweede neemt allerlei andere data op. De laatste kan (en heeft waarschijnlijk) de gehele vlucht opgenomen. Volgens mij ligt de maximale opnametijd rond de 25 uur. Dus data hebben ze in het geval van het vinden van de FDR wel.
Ah kijk! Dat scheelt toch weer. Wel jammer van de CVR, want de combinatie lijkt me het cruciaalst.
Er is een verschil tussen de cockpit voice recorder (CVR) en (digital) flight data recorder ((D)FDR). De eerste neemt, zoals de naam al zegt, alle geluiden op in de cockpit, de tweede neemt allerlei andere data op. De laatste kan (en heeft waarschijnlijk) de gehele vlucht opgenomen. Volgens mij ligt de maximale opnametijd rond de 25 uur. Dus data hebben ze in het geval van het vinden van de FDR wel.
Ow... Wat een k*tsysteem... alsof er niet binnen een langere window van 2 uur interessante data kan zijn. Ik snap best dat men 40 jaar geleden mss nog niet zo ver waren met geavanceerde technieken, maar je zou toch denken dat iemand daar inmiddels wel wat geheugen bij geprikt zou hebben.
Zoals ik al gepost had, de data wordt langer opgenomen, de laatste 25 uur kun je terug lezen. Bron
En laten we wel wezen, de CVR en FDR zijn niet ontworpen om de reden of methode van een kaping te achter halen, maar de reden van de crash. En 99% van de crashes gebeuren redelijk snel. Dat de FDR 25 uur kan opnemen is om eventuele fouten in systemen voor langere tijd te volgen.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe C. Sagan
Ow... Wat een k*tsysteem... alsof er niet binnen een langere window van 2 uur interessante data kan zijn. Ik snap best dat men 40 jaar geleden mss nog niet zo ver waren met geavanceerde technieken, maar je zou toch denken dat iemand daar inmiddels wel wat geheugen bij geprikt zou hebben.
sorry dat ging dus alleen over de communicatie in de cockpit
Sorry dat ik de afgelopen dagen niet al het gespeculeer en alu-hoedjes gebeuren in dit topic tot op de letter gevolgd heb. Dat wist ik niet.
Maar... ze hebben dan mss niet de crash opgenomen, maar toch wel het moment waarop het vliegtuig nog vloog en van koers wijzigde? Waaraan refereerje met die maximale opneemtijd? Of bedoel je dat de data zichzelf steeds overschrijft?
Ik bedoelde daarmee dat ik het zelf niet helemaal heb gevolgd en dat ik mogelijk iets herhaal. Ik ben geen expert maar las dit:
quote:
Even if the black box is uncovered, it won't necessarily reveal the secrets of the flight. The cockpit conversation recorder is on a two hour loop. If the plane flew for another seven hours after its last sighting by Malaysian military radar, as appears the case, the drama of the moment the plane suddenly veered off course would be lost.
"Ik heb hier geen zin meer in hoor, we zeggen gewoon dat het niet anders kan dan dit".
Zoiets. Denk ik.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ik geloof dr HELEMAAL niks van....... van het hele verhaal niet, nieuwe onderzoeksmethodes en waarom zijn die dan niet eerder gebruikt? Ik weiger het nog steeds te geloven...... Maar ja ik ben altijd al een eigenwijs kreng geweest
"Het beste dat we elkaar kunnen geven, is onze liefde, niet ons advies en zeker niet ons oordeel. "
Als ze al een lichaam hebben gevonden dan duurt dat echt wel even eer je weet wie dat was, dat moet via dna gaan. Ik denk dat ze meer weten dan ze vertellen. Kun je denken ja duh, maar ik denk dus niet dat ze dit melden om er maar vanaf te zijn ofzo.
Op maandag 24 maart 2014 15:27 schreef Marrije het volgende: Als ze al een lichaam hebben gevonden dan duurt dat echt wel even eer je weet wie dat was, dat moet via dna gaan. Ik denk dat ze meer weten dan ze vertellen. Kun je denken ja duh, maar ik denk dus niet dat ze dit melden om er maar vanaf te zijn ofzo.
Dat ze meer weten dan ze vertellen dat roep ik al een poosje....... ik heb idd het gevoel dat het teveel geld begint te kosten ofzo...
"Het beste dat we elkaar kunnen geven, is onze liefde, niet ons advies en zeker niet ons oordeel. "
Op maandag 24 maart 2014 15:24 schreef Infection het volgende: Zonder daadwerkelijk lichamen gevonden en geïdentificeerd te hebben (met bewijs) geloof ik er nog niks van.
Dit klinkt tot nu toe meer als een manier om er maar vanaf te zijn.
Wat een hoop onzin kraam jij uit zeg.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
The report added that the handshakes from the satellite – along with assumptions about the plane’s speed – helped Australia and the US National Transportation Safety Board to narrow down the search area to just 3 per cent of the southern corridor on 18 March.
Het enige wat hij zei was dat ze met die analyse konden zien dat het laatste signaal kwam vanaf die positie. De premier zei dan maar dat dan daar ook het vliegtuig neergekomen is. Woorden over doorvliegen, bewijzen(koffers, lijken, etc) heeft hij weer niet geroepen. Het zal allemaal waarschijnlijk wel zo zijn. Maar wel een rare conclusie op een analyse zonder hard bewijs.
Oké, er zijn dus 34 topics vol aids gebaggerd over een mogelijke oorzaak is hij dus doodleuk neergestort Stiekem wist ik het wel.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende: Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
het is toch ook de hele verkeerde kant op, gezien alle gegevens die ze hadden??? dan moet er ergens toch nog iets zijn opgepikt van een of ander signaal?
"Het beste dat we elkaar kunnen geven, is onze liefde, niet ons advies en zeker niet ons oordeel. "
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Op maandag 24 maart 2014 15:41 schreef Diedelientje81 het volgende: het is toch ook de hele verkeerde kant op, gezien alle gegevens die ze hadden??? dan moet er ergens toch nog iets zijn opgepikt van een of ander signaal?
Ja, dat zeggen ze dus, die handshakes met die inmarsat satelliet.
Snap het wel, Maleisië is natuurlijk ook massaal de livefeed van de NSS 2014 aan het kijken, die hebben geen tijd om iedereen te gaan bellen. Zo'n Send To All is dan wel een uitkomst.
Laat maar foto's zien en we kunnen het accepteren...
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Op maandag 24 maart 2014 15:59 schreef Toeps het volgende: Ze zullen vast wel iets gevonden hebben, anders zouden ze dit niet zo stellig zeggen.
Ik vraag het me af;
quote:
Malaysia Airlines added in a statement to relatives of the passengers and crew: "We deeply regret that we have to assume beyond any reasonable doubt that MH370 has been lost and that none of those on board have survived … We must now accept all evidence suggests the plane went down in the southern Indian Ocean."
...
He said the conclusions were based on new analysis by UK aviation investigators and satellite company Inmarsat.
Op maandag 24 maart 2014 15:23 schreef Diedelientje81 het volgende: Ik geloof dr HELEMAAL niks van....... van het hele verhaal niet, nieuwe onderzoeksmethodes en waarom zijn die dan niet eerder gebruikt? Ik weiger het nog steeds te geloven...... Maar ja ik ben altijd al een eigenwijs kreng geweest
Of je begrijpt gewoon niet wat er allemaal bij komt kijken en hoe uniek deze zaak is.
misschien morgen dan is er 'weer' een persconferentie
ja, ik zag het.
Geloof er weinig van. waarom NU niks. Die families worden mishandeld.
Miljoenen eisen en die kankerlijers failliet laten gaan.
Ik vlieg nooit (meer) met MAS.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nou, ik moet het 'onomstotelijke bewijs' eerst nog maar eens zien .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Op maandag 24 maart 2014 15:35 schreef Woods het volgende: Oké, er zijn dus 34 topics vol aids gebaggerd over een mogelijke oorzaak is hij dus doodleuk neergestort Stiekem wist ik het wel.
De kans dat hij ergens onbeschadigd aan de grond was gezet was al vanaf het begin erg klein .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Nucleare onderzeers met de meest gevoelige apparatuur zouden de zwarte doos moeten kunnen peilen. Maar de tijd dringt, na 30 dagen valt het signaal uit, dus nog minder dan twee weken de tijd om dat signaal op te pikken.
Als Air France vlucht AF447 werd gevonden in een nog grotere oceaan zou dit toestel ook moeten kunnen worden gevonden. Het is eigenlijk vreemd dat een zwarte doos maar 30 dagen blijft zenden, want men weet hoe groot en diep de oceanen zijn. Dat er dus inmiddels geen modernere zwarte dozen of een bakensysteem is ontwikkelt over de jaren na aantallen crashes in oceanen is eigenlijk vreemd.
Op maandag 24 maart 2014 15:35 schreef Woods het volgende: Oké, er zijn dus 34 topics vol aids gebaggerd over een mogelijke oorzaak is hij dus doodleuk neergestort Stiekem wist ik het wel.
Prachtig, ja. En als je hier neerzette dat het vliegtuig gewoonweg is neergestort kreeg je: NEE KANS IS GROTER DAT HET EEN KAPING IS 1!!!!
Op maandag 24 maart 2014 15:35 schreef Woods het volgende: Oké, er zijn dus 34 topics vol aids gebaggerd over een mogelijke oorzaak is hij dus doodleuk neergestort Stiekem wist ik het wel.
Ja duh. Je weet toch ook van welke gekkies de theorieën kwamen?
Prachtig, ja. En toen je hier neerzette dat het vliegtuig gewoonweg is neergestort kreeg je: NEE KANS IS GROTER DAT HET EEN KAPING IS 1!!!!
Ja, zo ging de discussie hier.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
En dan is het vast niet onomstotelijk genoeg voor je
Oh vast wel! Zeker als ze een deel vd kist bovenhalen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Op maandag 24 maart 2014 16:26 schreef Synthercell het volgende: Nucleare onderzeers met de meest gevoelige apparatuur zouden de zwarte doos moeten kunnen peilen. Maar de tijd dringt, na 30 dagen valt het signaal uit, dus nog minder dan twee weken de tijd om dat signaal op te pikken.
Als Air France vlucht AF447 werd gevonden in een nog grotere oceaan zou dit toestel ook moeten kunnen worden gevonden. Het is eigenlijk vreemd dat een zwarte doos maar 30 dagen blijft zenden, want men weet hoe groot en diep de oceanen zijn. Dat er dus inmiddels geen modernere zwarte dozen of een bakensysteem is ontwikkelt over de jaren na aantallen crashes in oceanen is eigenlijk vreemd.
ik heb goede hoop dat die zwaret doos wel wordt gevonden, ze weten nu waar ze ongeveer moeten zoeken en dan kun je in twee weken nog best een eind komen, lijkt mij
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende: Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
Het is 34 delen lang een open discussie met verschillende scenario's geweest.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Op maandag 24 maart 2014 15:24 schreef Infection het volgende: Zonder daadwerkelijk lichamen gevonden en geïdentificeerd te hebben (met bewijs) geloof ik er nog niks van.
Dit klinkt tot nu toe meer als een manier om er maar vanaf te zijn.
Hehe. Hoe zijn ze er vanaf als ze beweren dat het vliegtuig daar is neergestort?
Malaysia Airlines added in a statement to relatives of the passengers and crew: "We deeply regret that we have to assume beyond any reasonable doubt that MH370 has been lost and that none of those on board have survived … We must now accept all evidence suggests the plane went down in the southern Indian Ocean."
Op maandag 24 maart 2014 16:36 schreef Fierce. het volgende: Maar ik begrijp niet dat ze dit kunnen brengen als feit als ze nog geen wrokstukken hebben gevonden? Het is dus puur op berekeningen ofzo.
Wellicht hebben ze al brokstukken gevonden? Ze moeten de persco nog houden.
Here’s the full text of today’s statement by Malaysian PM Najib Razak:
“This evening I was briefed by representatives from the UK Air Accidents Investigation Branch (AAIB). They informed me that Inmarsat, the UK company that provided the satellite data which indicated the northern and southern corridors, has been performing further calculations on the data. Using a type of analysis never before used in an investigation of this sort, they have been able to shed more light on MH370′s flight path.
Based on their new analysis, Inmarsat and the AAIB have concluded that MH370 flew along the southern corridor, and that its last position was in the middle of the Indian Ocean, west of Perth.
This is a remote location, far from any possible landing sites. It is therefore with deep sadness and regret that I must inform you that, according to this new data, flight MH370 ended in the southern Indian Ocean.
We will be holding a press conference tomorrow with further details. In the meantime, we wanted to inform you of this new development at the earliest opportunity. We share this information out of a commitment to openness and respect for the families, two principles which have guided this investigation.
Malaysia Airlines have already spoken to the families of the passengers and crew to inform them of this development. For them, the past few weeks have been heartbreaking; I know this news must be harder still. I urge the media to respect their privacy, and to allow them the space they need at this difficult time.”
Ik snap het ook niet echt. Of hebben ze een berekening gemaakt van petrol wat nog aan boord was en actieradius van de Boeing?
Zoiets.. de route zo'n beetje berekend en de actieradius met daarbij de wetenschap dat je midden op de oceaan niet kan landen.. ik vind het een beetje teleurstellend, dacht dat ze dat ding hadden gevonden
De Maleisische premier Najib Razak stelde maandagmiddag (Nederlandse tijd) na de spoedbijeenkomst met de naasten in een persconferentie dat nooit eerder gebruikte technieken voor data-analyse hebben geleid tot de conclusie dat het vliegtuig in zee is gestort.
och, ze hebben het niet zo vaak nodig dus wat dat betreft geloof ik best dat er wat nieuwe technische ontwikkelingen zijn de laatste jaren die ook weer zorgen voor nieuwe berekeningen
Ik denk dat hij op Amsterdam Eiland staat. Het "dichtstbijzijnde" eiland daar in de Zuidelijke Indische Oceaan.
[ Bericht 56% gewijzigd door El_Matador op 24-03-2014 17:19:12 ]
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Vaag nieuws, ze hebben bewijs maar zeggen niet wat voor bewijs dit precies is. Dit doet me erg denken aan de berichtgevingen van Kerry omtrent de gifgasaanval in Syrie.
Dus er wordt nu met veel bombarie aangekondigd dat ze eigenlijk niets weten?
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
Ja, of eigenlijk; dat ze morgen iets gaan weten dat een einde maakt aan alle onzekerheid.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Voor ons met 1 ping wel, voor hen met 7 anderen niet.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Je weet dat er dan altijd wel weer mensen komen die beweren dat het in scene is gezet, dat het brokstukken van iets anders zijn etc etc etc?
Oja, maar aluhoedjes staan me niet.
Maar de huidige verklaring vind ik erg mager.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own. Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur. yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer Vis een optie?
Zonder vrijgegeven data wel. Dat bedrijf had en heeft alle pings en kan dus het pad uitstippelen.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ze moeten toch iets gevonden hebben, lijkt me. Het is nogal bizar om zonder brokstukken en zonder lichamen eventjes 239 mensen dood te verklaren na wat onderzoekjes met een computersysteem.
Wat begrijp je niet aan de uitdrukking 'onomstotelijk bewijs'?
Ze zijn sowieso de pisang.
The only limit is your own imagination Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog