Wellicht hebben ze al brokstukken gevonden?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:36 schreef Fierce. het volgende:
Maar ik begrijp niet dat ze dit kunnen brengen als feit als ze nog geen wrokstukken hebben gevonden? Het is dus puur op berekeningen ofzo.
quote:Here’s the full text of today’s statement by Malaysian PM Najib Razak:
“This evening I was briefed by representatives from the UK Air Accidents Investigation Branch (AAIB). They informed me that Inmarsat, the UK company that provided the satellite data which indicated the northern and southern corridors, has been performing further calculations on the data. Using a type of analysis never before used in an investigation of this sort, they have been able to shed more light on MH370′s flight path.
Based on their new analysis, Inmarsat and the AAIB have concluded that MH370 flew along the southern corridor, and that its last position was in the middle of the Indian Ocean, west of Perth.
This is a remote location, far from any possible landing sites. It is therefore with deep sadness and regret that I must inform you that, according to this new data, flight MH370 ended in the southern Indian Ocean.
We will be holding a press conference tomorrow with further details. In the meantime, we wanted to inform you of this new development at the earliest opportunity. We share this information out of a commitment to openness and respect for the families, two principles which have guided this investigation.
Malaysia Airlines have already spoken to the families of the passengers and crew to inform them of this development. For them, the past few weeks have been heartbreaking; I know this news must be harder still. I urge the media to respect their privacy, and to allow them the space they need at this difficult time.”
Ok, ze hebben dus niks gevonden maar zijn alleen tot deze geniale conclusie gekomen op de data die er al waren. Wat een non-nieuws eigenlijk..quote:
Ik snap het ook niet echt. Of hebben ze een berekening gemaakt van petrol wat nog aan boord was en actieradius van de Boeing?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ok, ze hebben dus niks gevonden maar zijn alleen tot deze geniale conclusie gekomen op de data die er al waren. Wat een non-nieuws eigenlijk..
Zoiets.. de route zo'n beetje berekend en de actieradius met daarbij de wetenschap dat je midden op de oceaan niet kan landen.. ik vind het een beetje teleurstellend, dacht dat ze dat ding hadden gevondenquote:Op maandag 24 maart 2014 16:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet echt. Of hebben ze een berekening gemaakt van petrol wat nog aan boord was en actieradius van de Boeing?
Apart..quote:De Maleisische premier Najib Razak stelde maandagmiddag (Nederlandse tijd) na de spoedbijeenkomst met de naasten in een persconferentie dat nooit eerder gebruikte technieken voor data-analyse hebben geleid tot de conclusie dat het vliegtuig in zee is gestort.
Ik zat net voor de ping met hetzelfde.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Na een dag of 3..vanaf het begin dacht ik aan zelfmoord piloot en zuidelijke route.. zal wel na die ping zijn
och, ze hebben het niet zo vaak nodig dus wat dat betreft geloof ik best dat er wat nieuwe technische ontwikkelingen zijn de laatste jaren die ook weer zorgen voor nieuwe berekeningenquote:
Mja het is ook niet zo dat er elke week een vliegtuig verdwijnt.quote:
Ja, of eigenlijk; dat ze morgen iets gaan weten dat een einde maakt aan alle onzekerheid.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:10 schreef MrTorture het volgende:
Dus er wordt nu met veel bombarie aangekondigd dat ze eigenlijk niets weten?
Nee hoor. Onomstotelijk bewijs.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:10 schreef MrTorture het volgende:
Dus er wordt nu met veel bombarie aangekondigd dat ze eigenlijk niets weten?
Voor ons met 1 ping wel, voor hen met 7 anderen niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:15 schreef Re het volgende:
wat een moeilijke deductie moet dat zijn geweest zeg
Oja, maar aluhoedjes staan me niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je weet dat er dan altijd wel weer mensen komen die beweren dat het in scene is gezet, dat het brokstukken van iets anders zijn etc etc etc?
Wat begrijp je niet aan de uitdrukking 'onomstotelijk bewijs'?quote:Op maandag 24 maart 2014 17:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, of eigenlijk; dat ze morgen iets gaan weten dat een einde maakt aan alle onzekerheid.
Ze gaan bewijzen dat ze niets wetenquote:
Zonder vrijgegeven data wel. Dat bedrijf had en heeft alle pings en kan dus het pad uitstippelen.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oja, maar aluhoedjes staan me niet.
Maar de huidige verklaring vind ik erg mager.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |