quote:Op maandag 24 maart 2014 16:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ja, ik zag het.
Geloof er weinig van. waarom NU niks. Die families worden mishandeld.
Miljoenen eisen en die kankerlijers failliet laten gaan.
Ik vlieg nooit (meer) met MAS.
Wat is je probleem Martijn?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:04 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Of je begrijpt gewoon niet wat er allemaal bij komt kijken en hoe uniek deze zaak is.
De kans dat hij ergens onbeschadigd aan de grond was gezet was al vanaf het begin erg kleinquote:Op maandag 24 maart 2014 15:35 schreef Woods het volgende:
Oké, er zijn dus 34 topics vol aids gebaggerd over een mogelijke oorzaak is hij dus doodleuk neergestortStiekem wist ik het wel.
En dan is het vast niet onomstotelijk genoeg voor jequote:Op maandag 24 maart 2014 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik moet het 'onomstotelijke bewijs' eerst nog maar eens zien.
Prachtig, ja. En als je hier neerzette dat het vliegtuig gewoonweg is neergestort kreeg je: NEE KANS IS GROTER DAT HET EEN KAPING IS 1!!!!quote:Op maandag 24 maart 2014 15:35 schreef Woods het volgende:
Oké, er zijn dus 34 topics vol aids gebaggerd over een mogelijke oorzaak is hij dus doodleuk neergestortStiekem wist ik het wel.
Ja duh. Je weet toch ook van welke gekkies de theorieën kwamen?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:35 schreef Woods het volgende:
Ja, zo ging de discussie hier.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:27 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Prachtig, ja. En toen je hier neerzette dat het vliegtuig gewoonweg is neergestort kreeg je: NEE KANS IS GROTER DAT HET EEN KAPING IS 1!!!!
Oh vast wel! Zeker als ze een deel vd kist bovenhalenquote:Op maandag 24 maart 2014 16:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan is het vast niet onomstotelijk genoeg voor je
ik heb goede hoop dat die zwaret doos wel wordt gevonden, ze weten nu waar ze ongeveer moeten zoeken en dan kun je in twee weken nog best een eind komen, lijkt mijquote:Op maandag 24 maart 2014 16:26 schreef Synthercell het volgende:
Nucleare onderzeers met de meest gevoelige apparatuur zouden de zwarte doos moeten kunnen peilen.
Maar de tijd dringt, na 30 dagen valt het signaal uit, dus nog minder dan twee weken de tijd om dat signaal op te pikken.
Race against time to find Malaysia Airlines black box as battery sending signal 'will run out in 30 days'
http://www.scmp.com/news/(...)ng-malaysia-airlines
Als Air France vlucht AF447 werd gevonden in een nog grotere oceaan zou dit toestel ook moeten kunnen worden gevonden.
Het is eigenlijk vreemd dat een zwarte doos maar 30 dagen blijft zenden, want men weet hoe groot en diep de oceanen zijn. Dat er dus inmiddels geen modernere zwarte dozen of een bakensysteem is ontwikkelt over de jaren na aantallen crashes in oceanen is eigenlijk vreemd.
Het is 34 delen lang een open discussie met verschillende scenario's geweest.quote:
Hehe. Hoe zijn ze er vanaf als ze beweren dat het vliegtuig daar is neergestort?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:24 schreef Infection het volgende:
Zonder daadwerkelijk lichamen gevonden en geïdentificeerd te hebben (met bewijs) geloof ik er nog niks van.
Dit klinkt tot nu toe meer als een manier om er maar vanaf te zijn.
Nou, dat lijkt me duidelijk.....ehquote:Malaysia Airlines added in a statement to relatives of the passengers and crew: "We deeply regret that we have to assume beyond any reasonable doubt that MH370 has been lost and that none of those on board have survived … We must now accept all evidence suggests the plane went down in the southern Indian Ocean."
Je weet dat er dan altijd wel weer mensen komen die beweren dat het in scene is gezet, dat het brokstukken van iets anders zijn etc etc etc?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh vast wel! Zeker als ze een deel vd kist bovenhalen.
vanaf het begin of na dat ping verhaal?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Oke ik had dus vanaf het begin gelijk, wat heb ik nu gewonnen?
Na een dag of 3..vanaf het begin dacht ik aan zelfmoord piloot en zuidelijke route.. zal wel na die ping zijnquote:Op maandag 24 maart 2014 16:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
vanaf het begin of na dat ping verhaal?
Een Colombiaanse lekkernijquote:Op maandag 24 maart 2014 16:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Oke ik had dus vanaf het begin gelijk, wat heb ik nu gewonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |