Ik bedoelde daarmee dat ik het zelf niet helemaal heb gevolgd en dat ik mogelijk iets herhaal.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry dat ik de afgelopen dagen niet al het gespeculeer en alu-hoedjes gebeuren in dit topic tot op de letter gevolgd heb.![]()
Dat wist ik niet.
Maar... ze hebben dan mss niet de crash opgenomen, maar toch wel het moment waarop het vliegtuig nog vloog en van koers wijzigde?
Waaraan refereerje met die maximale opneemtijd? Of bedoel je dat de data zichzelf steeds overschrijft?
Het begin zal er dan neem ik aan wel opstaan ja.quote:Even if the black box is uncovered, it won't necessarily reveal the secrets of the flight. The cockpit conversation recorder is on a two hour loop. If the plane flew for another seven hours after its last sighting by Malaysian military radar, as appears the case, the drama of the moment the plane suddenly veered off course would be lost.
Ja tx! Jouw post crosste de mijne, ik had mijn post al weer aangepast.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:16 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Zoals ik al gepost had, de data wordt langer opgenomen, de laatste 25 uur kun je terug lezen.
http://www.bea.aero/en/bea/la-technique/enregistreurs.php
als het een 2 hour loop is dan staat het begin er niet opquote:Op maandag 24 maart 2014 15:16 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik bedoelde daarmee dat ik het zelf niet helemaal heb gevolgd en dat ik mogelijk iets herhaal.
Ik ben geen expert maar las dit:
[..]
Het begin zal er dan neem ik aan wel opstaan ja.
PSIES!quote:Op maandag 24 maart 2014 15:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
"Ik heb hier geen zin meer in hoor, we zeggen gewoon dat het niet anders kan dan dit".
Zoiets. Denk ik.
Dat ze meer weten dan ze vertellen dat roep ik al een poosje....... ik heb idd het gevoel dat het teveel geld begint te kosten ofzo...quote:Op maandag 24 maart 2014 15:27 schreef Marrije het volgende:
Als ze al een lichaam hebben gevonden dan duurt dat echt wel even eer je weet wie dat was, dat moet via dna gaan.
Ik denk dat ze meer weten dan ze vertellen. Kun je denken ja duh, maar ik denk dus niet dat ze dit melden om er maar vanaf te zijn ofzo.
Wat een hoop onzin kraam jij uit zeg.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:24 schreef Infection het volgende:
Zonder daadwerkelijk lichamen gevonden en geïdentificeerd te hebben (met bewijs) geloof ik er nog niks van.
Dit klinkt tot nu toe meer als een manier om er maar vanaf te zijn.
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
WOW. Ik zag net een vliegtuig fucking laag overvliegen richting Den Haag.
daaruit:quote:Op maandag 24 maart 2014 15:27 schreef Scrummie het volgende:
Artikel van het britse satelliet bedrijfje: http://www.inmarsat.com/n(...)sat-role-hunt-mh370/
Gepubliceerd vandaag.
quote:The report added that the handshakes from the satellite – along with assumptions about the plane’s speed – helped Australia and the US National Transportation Safety Board to narrow down the search area to just 3 per cent of the southern corridor on 18 March.
ja psies? waar?? laat zien? wat dan?quote:
Juistquote:
Die SMS.twitter:cnnbrk twitterde op maandag 24-03-2014 om 15:39:53Malaysia Airlines sent this text message to family members of those on #Flight370 before the briefings. http://t.co/HSZhdPUf4D reageer retweet
En dat per sms ....weljaquote:Op maandag 24 maart 2014 15:43 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:cnnbrk twitterde op maandag 24-03-2014 om 15:39:53Malaysia Airlines sent this text message to family members of those on #Flight370 before the briefings. http://t.co/HSZhdPUf4D reageer retweet
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:43 schreef sonnyspek het volgende:
Die SMS.twitter:cnnbrk twitterde op maandag 24-03-2014 om 15:39:53Malaysia Airlines sent this text message to family members of those on #Flight370 before the briefings. http://t.co/HSZhdPUf4D reageer retweet
![]()
![]()
quote:
Ja, dat zeggen ze dus, die handshakes met die inmarsat satelliet.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:41 schreef Diedelientje81 het volgende:
het is toch ook de hele verkeerde kant op, gezien alle gegevens die ze hadden??? dan moet er ergens toch nog iets zijn opgepikt van een of ander signaal?
Is dit een grap?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:43 schreef sonnyspek het volgende:
![]()
![]()
zo om en nabij, als de zwarte dozen waren gevonden dan hadden we het wel gehoord?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Op teletekst staat dat het duidelijk is waar het toestel is neergestort.
Ik vraag het me af;quote:Op maandag 24 maart 2014 15:59 schreef Toeps het volgende:
Ze zullen vast wel iets gevonden hebben, anders zouden ze dit niet zo stellig zeggen.
http://www.theguardian.co(...)n-ocean-malaysian-pmquote:Malaysia Airlines added in a statement to relatives of the passengers and crew: "We deeply regret that we have to assume beyond any reasonable doubt that MH370 has been lost and that none of those on board have survived … We must now accept all evidence suggests the plane went down in the southern Indian Ocean."
...
He said the conclusions were based on new analysis by UK aviation investigators and satellite company Inmarsat.
misschien morgenquote:Op maandag 24 maart 2014 16:02 schreef El_Matador het volgende:
Laat maar foto's zien en we kunnen het accepteren...
Of je begrijpt gewoon niet wat er allemaal bij komt kijken en hoe uniek deze zaak is.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:23 schreef Diedelientje81 het volgende:
Ik geloof dr HELEMAAL niks van....... van het hele verhaal niet, nieuwe onderzoeksmethodes en waarom zijn die dan niet eerder gebruikt?
Ik weiger het nog steeds te geloven......Maar ja ik ben altijd al een eigenwijs kreng geweest
ja, ik zag het.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
misschien morgen
dan is er 'weer' een persconferentie
Nou nou. Ik welquote:Op maandag 24 maart 2014 16:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ja, ik zag het.
Geloof er weinig van. waarom NU niks. Die families worden mishandeld.
Miljoenen eisen en die kankerlijers failliet laten gaan.
Ik vlieg nooit (meer) met MAS.
quote:Op maandag 24 maart 2014 16:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik vraag het me af;
[..]
http://www.theguardian.co(...)n-ocean-malaysian-pm
quote:Op maandag 24 maart 2014 16:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ja, ik zag het.
Geloof er weinig van. waarom NU niks. Die families worden mishandeld.
Miljoenen eisen en die kankerlijers failliet laten gaan.
Ik vlieg nooit (meer) met MAS.
Wat is je probleem Martijn?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:04 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Of je begrijpt gewoon niet wat er allemaal bij komt kijken en hoe uniek deze zaak is.
De kans dat hij ergens onbeschadigd aan de grond was gezet was al vanaf het begin erg kleinquote:Op maandag 24 maart 2014 15:35 schreef Woods het volgende:
Oké, er zijn dus 34 topics vol aids gebaggerd over een mogelijke oorzaak is hij dus doodleuk neergestortStiekem wist ik het wel.
En dan is het vast niet onomstotelijk genoeg voor jequote:Op maandag 24 maart 2014 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik moet het 'onomstotelijke bewijs' eerst nog maar eens zien.
Prachtig, ja. En als je hier neerzette dat het vliegtuig gewoonweg is neergestort kreeg je: NEE KANS IS GROTER DAT HET EEN KAPING IS 1!!!!quote:Op maandag 24 maart 2014 15:35 schreef Woods het volgende:
Oké, er zijn dus 34 topics vol aids gebaggerd over een mogelijke oorzaak is hij dus doodleuk neergestortStiekem wist ik het wel.
Ja duh. Je weet toch ook van welke gekkies de theorieën kwamen?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:35 schreef Woods het volgende:
Ja, zo ging de discussie hier.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:27 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Prachtig, ja. En toen je hier neerzette dat het vliegtuig gewoonweg is neergestort kreeg je: NEE KANS IS GROTER DAT HET EEN KAPING IS 1!!!!
Oh vast wel! Zeker als ze een deel vd kist bovenhalenquote:Op maandag 24 maart 2014 16:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan is het vast niet onomstotelijk genoeg voor je
ik heb goede hoop dat die zwaret doos wel wordt gevonden, ze weten nu waar ze ongeveer moeten zoeken en dan kun je in twee weken nog best een eind komen, lijkt mijquote:Op maandag 24 maart 2014 16:26 schreef Synthercell het volgende:
Nucleare onderzeers met de meest gevoelige apparatuur zouden de zwarte doos moeten kunnen peilen.
Maar de tijd dringt, na 30 dagen valt het signaal uit, dus nog minder dan twee weken de tijd om dat signaal op te pikken.
Race against time to find Malaysia Airlines black box as battery sending signal 'will run out in 30 days'
http://www.scmp.com/news/(...)ng-malaysia-airlines
Als Air France vlucht AF447 werd gevonden in een nog grotere oceaan zou dit toestel ook moeten kunnen worden gevonden.
Het is eigenlijk vreemd dat een zwarte doos maar 30 dagen blijft zenden, want men weet hoe groot en diep de oceanen zijn. Dat er dus inmiddels geen modernere zwarte dozen of een bakensysteem is ontwikkelt over de jaren na aantallen crashes in oceanen is eigenlijk vreemd.
Het is 34 delen lang een open discussie met verschillende scenario's geweest.quote:
Hehe. Hoe zijn ze er vanaf als ze beweren dat het vliegtuig daar is neergestort?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:24 schreef Infection het volgende:
Zonder daadwerkelijk lichamen gevonden en geïdentificeerd te hebben (met bewijs) geloof ik er nog niks van.
Dit klinkt tot nu toe meer als een manier om er maar vanaf te zijn.
Nou, dat lijkt me duidelijk.....ehquote:Malaysia Airlines added in a statement to relatives of the passengers and crew: "We deeply regret that we have to assume beyond any reasonable doubt that MH370 has been lost and that none of those on board have survived … We must now accept all evidence suggests the plane went down in the southern Indian Ocean."
Je weet dat er dan altijd wel weer mensen komen die beweren dat het in scene is gezet, dat het brokstukken van iets anders zijn etc etc etc?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh vast wel! Zeker als ze een deel vd kist bovenhalen.
vanaf het begin of na dat ping verhaal?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Oke ik had dus vanaf het begin gelijk, wat heb ik nu gewonnen?
Na een dag of 3..vanaf het begin dacht ik aan zelfmoord piloot en zuidelijke route.. zal wel na die ping zijnquote:Op maandag 24 maart 2014 16:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
vanaf het begin of na dat ping verhaal?
Een Colombiaanse lekkernijquote:Op maandag 24 maart 2014 16:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Oke ik had dus vanaf het begin gelijk, wat heb ik nu gewonnen?
Wellicht hebben ze al brokstukken gevonden?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:36 schreef Fierce. het volgende:
Maar ik begrijp niet dat ze dit kunnen brengen als feit als ze nog geen wrokstukken hebben gevonden? Het is dus puur op berekeningen ofzo.
quote:Here’s the full text of today’s statement by Malaysian PM Najib Razak:
“This evening I was briefed by representatives from the UK Air Accidents Investigation Branch (AAIB). They informed me that Inmarsat, the UK company that provided the satellite data which indicated the northern and southern corridors, has been performing further calculations on the data. Using a type of analysis never before used in an investigation of this sort, they have been able to shed more light on MH370′s flight path.
Based on their new analysis, Inmarsat and the AAIB have concluded that MH370 flew along the southern corridor, and that its last position was in the middle of the Indian Ocean, west of Perth.
This is a remote location, far from any possible landing sites. It is therefore with deep sadness and regret that I must inform you that, according to this new data, flight MH370 ended in the southern Indian Ocean.
We will be holding a press conference tomorrow with further details. In the meantime, we wanted to inform you of this new development at the earliest opportunity. We share this information out of a commitment to openness and respect for the families, two principles which have guided this investigation.
Malaysia Airlines have already spoken to the families of the passengers and crew to inform them of this development. For them, the past few weeks have been heartbreaking; I know this news must be harder still. I urge the media to respect their privacy, and to allow them the space they need at this difficult time.”
Ok, ze hebben dus niks gevonden maar zijn alleen tot deze geniale conclusie gekomen op de data die er al waren. Wat een non-nieuws eigenlijk..quote:
Ik snap het ook niet echt. Of hebben ze een berekening gemaakt van petrol wat nog aan boord was en actieradius van de Boeing?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ok, ze hebben dus niks gevonden maar zijn alleen tot deze geniale conclusie gekomen op de data die er al waren. Wat een non-nieuws eigenlijk..
Zoiets.. de route zo'n beetje berekend en de actieradius met daarbij de wetenschap dat je midden op de oceaan niet kan landen.. ik vind het een beetje teleurstellend, dacht dat ze dat ding hadden gevondenquote:Op maandag 24 maart 2014 16:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet echt. Of hebben ze een berekening gemaakt van petrol wat nog aan boord was en actieradius van de Boeing?
Apart..quote:De Maleisische premier Najib Razak stelde maandagmiddag (Nederlandse tijd) na de spoedbijeenkomst met de naasten in een persconferentie dat nooit eerder gebruikte technieken voor data-analyse hebben geleid tot de conclusie dat het vliegtuig in zee is gestort.
Ik zat net voor de ping met hetzelfde.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Na een dag of 3..vanaf het begin dacht ik aan zelfmoord piloot en zuidelijke route.. zal wel na die ping zijn
och, ze hebben het niet zo vaak nodig dus wat dat betreft geloof ik best dat er wat nieuwe technische ontwikkelingen zijn de laatste jaren die ook weer zorgen voor nieuwe berekeningenquote:
Mja het is ook niet zo dat er elke week een vliegtuig verdwijnt.quote:
Ja, of eigenlijk; dat ze morgen iets gaan weten dat een einde maakt aan alle onzekerheid.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:10 schreef MrTorture het volgende:
Dus er wordt nu met veel bombarie aangekondigd dat ze eigenlijk niets weten?
Nee hoor. Onomstotelijk bewijs.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:10 schreef MrTorture het volgende:
Dus er wordt nu met veel bombarie aangekondigd dat ze eigenlijk niets weten?
Voor ons met 1 ping wel, voor hen met 7 anderen niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:15 schreef Re het volgende:
wat een moeilijke deductie moet dat zijn geweest zeg
Oja, maar aluhoedjes staan me niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je weet dat er dan altijd wel weer mensen komen die beweren dat het in scene is gezet, dat het brokstukken van iets anders zijn etc etc etc?
Wat begrijp je niet aan de uitdrukking 'onomstotelijk bewijs'?quote:Op maandag 24 maart 2014 17:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, of eigenlijk; dat ze morgen iets gaan weten dat een einde maakt aan alle onzekerheid.
Ze gaan bewijzen dat ze niets wetenquote:
Zonder vrijgegeven data wel. Dat bedrijf had en heeft alle pings en kan dus het pad uitstippelen.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oja, maar aluhoedjes staan me niet.
Maar de huidige verklaring vind ik erg mager.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |