Misschien wel als een van de afpersers aan boord was en hij geen andere mogelijkheid zag om dit te verbergen.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:36 schreef El_Matador het volgende:
Jep, die hadden een andere FOK!ker en ik ook een week geleden... Toen was die vrouw nog weg volgens de Daily Mail, maar ze zijn dus gescheiden... Was hij homo? Toen ik hem zag, zag ik wel die mogelijkheid ja. Maar dan nog, dan wil je toch niet ineens 238 anderen doodmaken?
Hij zou nu dus ondergedoken zijn bij de Snorkels?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:39 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat de piloot op zoek was naar het schip van kapitein ortega en dat ie die nu gevonden heeft.
Lees de op luie aapquote:Op maandag 24 maart 2014 01:46 schreef PicoMMP het volgende:
Twee dagen niets gevolgd, veel te veel gezopen en nu te brak om info te zoeken. Heeft iemand een beknopte samenvatting wat betreft nieuws vanaf zaterdagochtend?
nopz en ik woon er bijna tegenover. Ik mag niet eens de straat uit. Het lijkt wel china.quote:Op maandag 24 maart 2014 01:50 schreef Infection het volgende:
Vandaag is de nucleaire top.
Heeft iemand de boeing al zien over vliegen?
Hoe ga je dan naar je werk/school/je moeder?quote:Op maandag 24 maart 2014 02:14 schreef iksnaperniksvan het volgende:
nopz en ik woon er bijna tegenover. Ik mag niet eens de straat uit. Het lijkt wel china.
Pics?quote:Op maandag 24 maart 2014 02:14 schreef iksnaperniksvan het volgende:
[..]
nopz en ik woon er bijna tegenover. Ik mag niet eens de straat uit. Het lijkt wel china.
Ik ben vooral benieuwd hoe ik weer naar huis mag. Ik ben nog aan het werk tot 6uurquote:Op maandag 24 maart 2014 02:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe ga je dan naar je werk/school/je moeder?
Succes! Ik vrees dat je je uitvoerig moet identificeren en moet uitleggen waar je vandaan komtquote:Op maandag 24 maart 2014 03:25 schreef iksnaperniksvan het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe ik weer naar huis mag. Ik ben nog aan het werk tot 6uur
Even een ID/persoonscheck en als je in dat gebied staat ingeschreven rij je gewoon doorquote:Op maandag 24 maart 2014 05:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Succes! Ik vrees dat je je uitvoerig moet identificeren en moet uitleggen waar je vandaan komt
dus iedereen die laatst naar die plek verhuisd is, is bij voorbaat verdacht. Zeker als het ook nog piloten zijnquote:Op maandag 24 maart 2014 06:10 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Even een ID/persoonscheck en als je in dat gebied staat ingeschreven rij je gewoon door
Het vrije westen. Het is nu net een politiestaat.quote:Op maandag 24 maart 2014 02:14 schreef iksnaperniksvan het volgende:
[..]
ben benieuwdquote:Op maandag 24 maart 2014 07:55 schreef Crazy-M het volgende:
Volgens het nieuws zijn er nu meer "mogelijke" brokstukken gespot op de indische oceaan
quote:
Dik gedrukt nog wat puntjes.quote:Chinees vliegtuig spot mogelijke wrakstukken Boeing
Een Chinees vliegtuig heeft mogelijke wrakstukken van de sinds 8 maart vermiste Maleisische Boeing 777 gevonden in het zuiden van de Indische Oceaan.
Foto: ANP
Bekijk video
Dat meldt staatspersbureau Xinhua News.
De voorwerpen, twee grote en verschillende kleinere, werden gezien in een gebied waar ook door een Franse satelliet een drijvend voorwerp was waargenomen.
De bemanning van het de Chinese vliegtuig heeft de coördinaten doorgegeven aan het Australische commandocentrum dat de zoekactie naar het verdwenen lijnvliegtuig leidt en aan een Chinese ijsbreker die naar het gebied onderweg is.
In het zoekgebied, zo'n 2500 kilometer ten zuidwesten van de Australische stad Perth, wordt regen verwacht, wat het zicht beperkt. Vliegtuigen doen er vier uur over om het gebied te bereiken, zodat er niet veel tijd over is om daadwerkelijk naar sporen van de verdwenen Boeing te kunnen zoeken.
De Amerikaanse marine stuurt ondertussen een apparaat naar het gebied waarmee zwarte dozen van vliegtuigen kunnen worden gelokaliseerd.
Het apparaat kan signalen van zwarte dozen opvangen tot een diepte van 6100 meter. De zwarte dozen kunnen deze signalen maar een beperkte tijd doorgeven omdat de batterijen op een gegeven moment uitgeput zijn.
Registreren stelt geen kont voor. Gebruikersnaam verzinnen en emailadres opgeven, thats it.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:04 schreef bedachtzaam het volgende:
http://www.tomnod.com/nod/
scroll een beetje naar beneden en zoom in om tags van anderen te bekijken![]()
Volgens mij moet je een geregistreerde user zijn en ingelogd om je tags te kunnen delen.
getting closertwitter:NajibRazak twitterde op maandag 24-03-2014 om 10:55:20Just received a call from Australian PM @tonyabbottMHR -2objects were located&will be retrieved in the next few hours http://t.co/nm65Ng3Nod reageer retweet
Welk gedeelte spreekt zich tegen?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:04 schreef Diedelientje81 het volgende:
het spreekt mekaar weer aan alle kanten tegen..........geloof er niks van........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: http://www.luchtvaartnieu(...)nel_na_scherpe_bochtLater pater,
quote:Op maandag 24 maart 2014 12:12 schreef Punkerdude het volgende:
'Vlucht MH370 daalde snel na scherpe bocht'Ben erg benieuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: http://www.luchtvaartnieu(...)nel_na_scherpe_bocht
"Het beste dat we elkaar kunnen geven, is onze liefde, niet ons advies en zeker niet ons oordeel. "
Niet geschilderde vliegtuig delen zijn vaak groen en alleen de buitenkant wordt voorzien van de maatschappij kleuren. Isolatie is vaak geel/oranje en eruit hoeg ik je niet uit te leggenquote:Op maandag 24 maart 2014 12:13 schreef Diedelientje81 het volgende:
wit oranje groen.....dacht dat de kleuren blauw rood en wit waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |