Leuk!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Vooral foto's van scherpschutters maken. Worden ze blij van.
Tof, ik ben benieuwd naar de foto's of beelden!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:47 schreef Djeez het volgende:
Kan genoeg beelden leveren, want mijn werkgever heeft alle mobiele camera's geïnstalleerd
Inzoomen vanaf een flat bvquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom zou dat niet mogen dan?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:55 schreef Infection het volgende:
De AIVD leest mee en zal al het beeldmateriaal in samenwerking met de NSA verwijderen.
Dank. Mooiquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:07 schreef zlotka het volgende:
Een Flickr account van iemand die foto's heeft gemaakt van de voorbereidingen.
..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Fijn, als je dan hier foto's post kan ik thuis blijven!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:10 schreef Mubassie het volgende:
Top! Ik ga 200km rijden om een glimp van dat toneelspel vast te leggen.
En via een megafoon even vragen of ze willen lachen voor de foto.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Het is behoorlijk afgesloten, maar je kan langs de n206 gaan staan. Ik garandeer niet dat je dan iets ziet.quote:Op maandag 24 maart 2014 03:38 schreef mpc007 het volgende:
Kan je in de buurt van vliegveld Valkenburg komen? Parkeerplaats militaire helikopters momenteel, ook Apaches 😃
Nederland heeft helemaal geen gaten in de weg. We zitten niet in Belgie!quote:Op maandag 24 maart 2014 09:10 schreef Broadway het volgende:
Verdacht pakketje gespot.
[ afbeelding ]
Ok, dacht ik ook al aan idd. Want dat is de beste kans wat te spotten toch? Ik bedoel; voor de rest is het luchtruim volgens mij afgesloten, en het enige wat er atm rondvliegt zijn de presidentiële heli's van Obama plus delegatie (Black Hawks).quote:Op maandag 24 maart 2014 08:47 schreef Stinkerd het volgende:
[..]
Het is behoorlijk afgesloten, maar je kan langs de n206 gaan staan. Ik garandeer niet dat je dan iets ziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |