ze komen niet verder dan: het ligt in het water.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:04 schreef Mani89 het volgende:
Maar hij ligt dus inderdaad in Diamantina Deep? Volgensmij is dat hier al een paar keer gesuggereerd.
Ja, daar heb je wel een punt natuurlijk.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:07 schreef Nucky het volgende:
Weinig nieuws voor de mensen hier misschien, maar wel significant. Als ze dit zeker weten, sluit dit een heel groot zoekoppervlak uit.
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
http://www.nu.nl/data/372(...)llen-sinds-1946.html
1e zin
Nu.nl
Maar wat ik begreep (mogelijk al tien keer hier gezegd) is dat ze vrijwel zeker weten dat de zwarte dozen het cruciale moment niet hebben opgenomen omdat de maximale opneemtijd/batterijduur een uur of twee is.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, hoewel het vast ergens op gebaseerd is voelt het bijna alsof ze alle theorieen naast elkaar gelegd hebben en toen met een soort van ienemienemutte er eentje gekozen hebben.
Ik hoop echt voor de nabestaanden (en ons) dat de zwarte dozen nog wel gevonden worden, want niet weten wat er nou werkelijk gebeurd is lijkt mij echt killing.
Onderweg naar maleisië.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Je bent me net voor.
Ze maken er een mooi potje van!
Het wrak is gevonden, en bij het vinden zijn alle inzittenden ook nog eens overleden.
preciesquote:Op maandag 24 maart 2014 15:07 schreef Nucky het volgende:
Weinig nieuws voor de mensen hier misschien, maar wel significant. Als ze dit zeker weten, sluit dit een heel groot zoekoppervlak uit.
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Je bent me net voor.
Ze maken er een mooi potje van!
Het wrak is gevonden, en bij het vinden zijn alle inzittenden ook nog eens overleden.
Ik verwacht een air crash investigation op NATGEOquote:Op maandag 24 maart 2014 15:11 schreef Infection het volgende:
Er klopt geen fuck van dit hele verhaal. Zo duidelijk als wat.
Sorry dat ik de afgelopen dagen niet al het gespeculeer en alu-hoedjes gebeuren in dit topic tot op de letter gevolgd heb.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:10 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Maar wat ik begreep (mogelijk al tien keer hier gezegd) is dat ze vrijwel zeker weten dat de zwarte dozen het cruciale moment niet hebben opgenomen omdat de maximale opneemtijd/batterijduur een uur of twee is.
ja (op je laatste vraag), dus de laatste twee uur staan eropquote:Op maandag 24 maart 2014 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry dat ik de afgelopen dagen niet al het gespeculeer en alu-hoedjes gebeuren in dit topic tot op de letter gevolgd heb.![]()
Dat wist ik niet.
Maar... ze hebben dan mss niet de crash opgenomen, maar toch wel het moment waarop het vliegtuig nog vloog en van koers wijzigde?
Waaraan refereerje met die maximale opneemtijd? Of bedoel je dat de data zichzelf steeds overschrijft?
Er is een verschil tussen de cockpit voice recorder (CVR) en (digital) flight data recorder ((D)FDR). De eerste neemt, zoals de naam al zegt, alle geluiden op in de cockpit, de tweede neemt allerlei andere data op.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:10 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Maar wat ik begreep (mogelijk al tien keer hier gezegd) is dat ze vrijwel zeker weten dat de zwarte dozen het cruciale moment niet hebben opgenomen omdat de maximale opneemtijd/batterijduur een uur of twee is.
Ow...quote:Op maandag 24 maart 2014 15:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja (op je laatste vraag), dus de laatste twee uur staan erop
Ah kijk!quote:Op maandag 24 maart 2014 15:14 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen de cockpit voice recorder (CVR) en (digital) flight data recorder ((D)FDR). De eerste neemt, zoals de naam al zegt, alle geluiden op in de cockpit, de tweede neemt allerlei andere data op.
De laatste kan (en heeft waarschijnlijk) de gehele vlucht opgenomen. Volgens mij ligt de maximale opnametijd rond de 25 uur. Dus data hebben ze in het geval van het vinden van de FDR wel.
ah ok is dat ook weer duidelijkquote:Op maandag 24 maart 2014 15:14 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen de cockpit voice recorder (CVR) en (digital) flight data recorder ((D)FDR). De eerste neemt, zoals de naam al zegt, alle geluiden op in de cockpit, de tweede neemt allerlei andere data op.
De laatste kan (en heeft waarschijnlijk) de gehele vlucht opgenomen. Volgens mij ligt de maximale opnametijd rond de 25 uur. Dus data hebben ze in het geval van het vinden van de FDR wel.
Zoals ik al gepost had, de data wordt langer opgenomen, de laatste 25 uur kun je terug lezen.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ow...![]()
Wat een k*tsysteem... alsof er niet binnen een langere window van 2 uur interessante data kan zijn.
Ik snap best dat men 40 jaar geleden mss nog niet zo ver waren met geavanceerde technieken, maar je zou toch denken dat iemand daar inmiddels wel wat geheugen bij geprikt zou hebben.
sorry dat ging dus alleen over de communicatie in de cockpitquote:Op maandag 24 maart 2014 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ow...![]()
Wat een k*tsysteem... alsof er niet binnen een langere window van 2 uur interessante data kan zijn.
Ik snap best dat men 40 jaar geleden mss nog niet zo ver waren met geavanceerde technieken, maar je zou toch denken dat iemand daar inmiddels wel wat geheugen bij geprikt zou hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |