*Normallyquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:00 schreef m1st1g het volgende:
canon : Camera's Are Normaly Only Nikon..
De eerste keer was het wel een stuk grappiger dan de 124e keer...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:01 schreef Flipmoehoe het volgende:
Toch wel een strakke actie van Susteren
ben benieuwd hoe lang het zo blijft staan
Alle andere keren is de TT verandert.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:05 schreef Flipmoehoe het volgende:
Dit is voor mij de eerste x dat ik het zie
En de hele Fipoquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:08 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Alle andere keren is de TT verandert.
Kleinigheidjequote:
Nou even door spammen dan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:49 schreef Pizza_Boom het volgende:
Nog 283 posts voordat deze SC dicht is.
Is altijd is het weekend is het weer waardeloos.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:40 schreef Mironda90 het volgende:
Komt vast wel goedik baal alleen van dit weer
Iemand moet het doen he. Dan hijzelf maar.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah, het zelfverheerlijkings topic.
Veel beterquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:35 schreef Wiebeldak het volgende:
https://fbcdn-sphotos-a-a(...)252_1758693083_o.jpg
Dit zijn dan ook 2 mensen
vast beetje in fietsen voor morgen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:05 schreef kanovinnie het volgende:
85 km gefietst net. Straks lekker pasta maken
Ja, vandaag nergens last van. Morgen idd met een groepie fietsen. Ook wel zin in.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:07 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
vast beetje in fietsen voor morgen?
Met je knie allemaal weer goed?
Geen idee welke versie. Staat op de doos maar ben voorlopig een aantal dagen niet meer thuis. Ik heb wel een van de duurste gekocht die ze daar hadden trouwens bedenk ik me netquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:27 schreef Mironda90 het volgende:
Zien er toch ok uit? Welke versie heb je? En hebje overpronatie of neutrale?
ja die heb ik ook altijd, mijn duurste paar is 200 euro en dat deed zeer (in mijn portemonnee).. komt door de overpronatie.. vind dat wel jammer vooral omdat je ze 1x per jaar moet wisselen.. duur grapje altijd.. maar alles voor het goede lopenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:34 schreef xuryah het volgende:
[..]
Geen idee welke versie. Staat op de doos maar ben voorlopig een aantal dagen niet meer thuis. Ik heb wel een van de duurste gekocht die ze daar hadden trouwens bedenk ik me netachja.. heb meteen maar een pas gevraagd en meteen al 5 euro korting..
Overpronatie trouwens.
Nee kom je daar überhaupt in de buurt met een camera?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:10 schreef Xilantof het volgende:
Gaan er mensen komende week nog wat proberen op de foto te krijgen bij de NSS?
Hardloopwinkel in Leiden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:39 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
ja die heb ik ook altijd, mijn duurste paar is 200 euro en dat deed zeer (in mijn portemonnee).. komt door de overpronatie.. vind dat wel jammer vooral omdat je ze 1x per jaar moet wisselen.. duur grapje altijd.. maar alles voor het goede lopen![]()
waar heb je ze uiteindelijk gehaald?
Niet heel dicht in de buurt natuurlijk. Maar het is denk ik ook best tof juist het hele beveiligingsaspect te zienquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee kom je daar überhaupt in de buurt met een camera?
Ieder zijn/haar dingquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:20 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Niet heel dicht in de buurt natuurlijk. Maar het is denk ik ook best tof juist het hele beveiligingsaspect te zien
Sowieso een gave ervaring lijkt me!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:24 schreef xuryah het volgende:
Ik moet dus werken bij de NSS en kan dus alles zienmaar streng verboden om foto's te maken enzo. Mag ook mn mobiel niet bij me hebben helaas.
Denk dat elke nieuws- of reportagefotograaf dit wel gaaf vindtquote:
Oh dat geloof ik ook allemaal wel. Maar ik vind het allemaal zo'n gedoe daarquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Sowieso een gave ervaring lijkt me!
[..]
Denk dat elke nieuws- of reportagefotograaf dit wel gaaf vindt![]()
Denk dat je ineens behoorlijk vervreemdende foto's kan maken in je eigen stad
Waar ga je foto's schieten?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:33 schreef Ener-G het volgende:
Vanavond nog wat foto's schieten in Amsterdam, dus heb en tas vol fotogear mee. Ben benieuwd
Gedoe is het zekerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik ook allemaal wel. Maar ik vind het allemaal zo'n gedoe daar
Ik ga straks lekker hardlopen, morgen stukje fietsen en dan is het weekend alweer bijna voorbij
Eten blijft wat op de maag liggen dus ik wacht nog even.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Waar ga je foto's schieten?
[..]
Gedoe is het zeker
Loopse! Ik ga morgen weer een rondje.
Feestje in de OT301, zal wel loslopen verder allemaal.quote:
Nog kunnen rennen gister?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Eten blijft wat op de maag liggen dus ik wacht nog even.
Ja zeker, heb jij endomondo toevallig? Ging niet zo lekker als de afgelopen twee keer. Maar het is wel weer gedaanquote:
Nee, ik gebruik Asics voor m'n schema's en de Garmin app voor de registraties.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja zeker, heb jij endomondo toevallig? Ging niet zo lekker als de afgelopen twee keer. Maar het is wel weer gedaan
Zitten inderdaad veel fokkers op jaquote:Op zondag 23 maart 2014 13:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik Asics voor m'n schema's en de Garmin app voor de registraties.
Veel FOKker!s zitten wel op endomondo volgens mij? Zal eens kijken hoe dat werkt..
Ik ben net terug van rennen. 14,nogwat km. Ging heerlijk!
I'll keep you posted!quote:Op zondag 23 maart 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zitten inderdaad veel fokkers op jaLaat maar weten mocht je het gaan gebruiken.
En mooie afstand gelopenBen je droog gebleven?
Heb je geluk gehad, ik was net even met Loebes naar de hei. Nou stapte net optijd de auto in toen het begon te storten. Straks nog even een klein stukje fietsen tussen de buien door.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
I'll keep you posted!
Ja! Hier (den haag) geen spatje regen gehad. Veel blauw in de lucht met een wolkje tussendoor, maar niet eens dreiging van regen. Lekker windje en zonnetje. Was heerlijk!
hier net ook regen nu droog dus ik ga ook maar even een stukje hardlopenquote:Op zondag 23 maart 2014 14:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb je geluk gehad, ik was net even met Loebes naar de hei. Nou stapte net optijd de auto in toen het begon te storten. Straks nog even een klein stukje fietsen tussen de buien door.
Ik heb ook heerlijk gerend in Den Haag. Heerlijk weer hierquote:Op zondag 23 maart 2014 13:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
I'll keep you posted!
Ja! Hier (den haag) geen spatje regen gehad. Veel blauw in de lucht met een wolkje tussendoor, maar niet eens dreiging van regen. Lekker windje en zonnetje. Was heerlijk!
Waar ren jij ergens dan?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:35 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik heb ook heerlijk gerend in Den Haag. Heerlijk weer hier
Daar loop ik altijd vlakbij. Woon er in de buurtquote:Op zondag 23 maart 2014 14:59 schreef xuryah het volgende:
[..]
Meer en Bos, ben paar dagen bij mn ouders
Jij?
Ah wat grappig! Mijn ouders wonen daar ook, op 5 min afstandquote:Op zondag 23 maart 2014 15:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Daar loop ik altijd vlakbij. Woon er in de buurt![]()
Vanaf meer en bos de duinen in en je had mij tegen kunnen komen
Buienradar lijkt safe, accu's lijken vol. Ik denk nog even een rondje Oostvaardersveld.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:25 schreef Mironda90 het volgende:
Zo ik lig weer fris en fruitig op de bankwie hebben er nog plannen vandaag?
Voor mij is het denk ik 10 minuten hardlopen die kant op.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:08 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ah wat grappig! Mijn ouders wonen daar ook, op 5 min afstand
Vind het wel een fijn rondje door en om het bos heen
Ik ga zo eens kijken bij de NSSquote:Op zondag 23 maart 2014 15:25 schreef Mironda90 het volgende:
Zo ik lig weer fris en fruitig op de bankwie hebben er nog plannen vandaag?
Door de duinen hardlopen is voor mij nu nog te zwaarquote:Op zondag 23 maart 2014 16:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Voor mij is het denk ik 10 minuten hardlopen die kant op.
Ik ga altijd graag richting de duinen.
valt er wat te zien? Is het druk in Den Haag?quote:Op zondag 23 maart 2014 16:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Voor mij is het denk ik 10 minuten hardlopen die kant op.
Ik ga altijd graag richting de duinen.
[..]
Ik ga zo eens kijken bij de NSS
Is zeker gaaf. En zeker in den haag heb je ook behoorlijk vlakke stukken.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:28 schreef xuryah het volgende:
[..]
Door de duinen hardlopen is voor mij nu nog te zwaar
Lijkt me wel leuk!
Veel beveiliging vooral, gok ikquote:Op zondag 23 maart 2014 16:33 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
valt er wat te zien? Is het druk in Den Haag?
quote:Op zondag 23 maart 2014 16:36 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Is zeker gaaf. En zeker in den haag heb je ook behoorlijk vlakke stukken.
Gewoon eens doen!
[..]
Veel beveiliging vooral, gok ik
Ik woon 10 minuten fietsen van het World Forum af, dus eens kijken, hoe en wat.
veel beveiliging daar, maar weinig te zien nog.quote:
ja echt ergquote:Op zondag 23 maart 2014 18:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Eh bah weekend is alweer bijna voorbij.
Hij heeft ook een knop om de uitlaat open te zetten, ziek geluid gewoon.quote:
Nope, had bij een feest studioflitsers bij de entree staan.quote:
Zullen we gaan staken? Niet dat ik daar iemand behalve mezelf mee heb maar toch.quote:
Voor je het weet is het weer weekend.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Eh bah weekend is alweer bijna voorbij.
quote:Op zondag 23 maart 2014 18:15 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nope, had bij een feest studioflitsers bij de entree staan.
Hij had er studioflitsers staan.quote:
219 hierquote:Op zondag 23 maart 2014 14:24 schreef Flipmoehoe het volgende:
Allemaal sportief bezig op de zondag!
Zelf ook met de mountainbike op pad geweest.
42km door de bossen en direct erna nog 5km met de hond
De hond ligt al K.O. Op zijn plek en ik doe zo hetzelfde op de bank
Geen druppel regen gehad hier! Heerlijk fietsweer.
5.7? Collega heeft het grootste blok wat er is. 8.4 ofzo? Hij maakt burnouts terwijl hij 100 rijd.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:14 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hij heeft ook een knop om de uitlaat open te zetten, ziek geluid gewoon.
Een 350CI is inderdaad niet een bijster grote V8, een Hemi 426 komt al meer in de richting. Leuker wordt het met de Ford 500 cubic inch torretjes en hun GM-tegenhangersquote:Op zondag 23 maart 2014 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
5.7? Collega heeft het grootste blok wat er is. 8.4 ofzo? Hij maakt burnouts terwijl hij 100 rijd.
die collega heeft een GM. Gaat als de brandweer, klinkt als een tanj, is zo zwaar als een tank en verbruikt zoveel als een tankquote:Op zondag 23 maart 2014 22:49 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Een 350CI is inderdaad niet een bijster grote V8, een Hemi 426 komt al meer in de richting. Leuker wordt het met de Ford 500 cubic inch torretjes en hun GM-tegenhangers
al vind ik ze hoofdzakelijk bij anderen leuk zolang ik hem maar niet hoef te tanken
Met achtcilinders is het bij mij net als met lenzen en jongen katten, ik vind ze allemaal mooiquote:Op zondag 23 maart 2014 22:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
die collega heeft een GM. Gaat als de brandweer, klinkt als een tanj, is zo zwaar als een tank en verbruikt zoveel als een tanken verder helemaal niets. Volgens mij zelfs geen gordels.
Voor het mooiste geluid neem je een geencilinderquote:Op zondag 23 maart 2014 23:18 schreef Isdatzo het volgende:
Alhoewel zo'n honda CBX (6-cil) ook een geniaal geluid heeft.
laten we dat volgende week doen, wil deze week nog effe een project af krijgen :-Pquote:Op zondag 23 maart 2014 19:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zullen we gaan staken? Niet dat ik daar iemand behalve mezelf mee heb maar toch.
7.45quote:Op zondag 23 maart 2014 22:55 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Tering! Hoelang fiets je dan, 7 uur??
heeft ook zij charmequote:Op maandag 24 maart 2014 07:30 schreef Uncle het volgende:
anders vliegen er even een tiental helikopters in formatie over in hoofd net.
Lang leve NSS
Ik vind het ook wel mooi. gisteren met de auto van Amsterdam naar huis dan krijg je al een kleine indruk van hoe groot de operatie is...quote:
Ik ben vandaag maar thuisgebleven. Voorschoten kom je niet meer uitquote:Op maandag 24 maart 2014 07:52 schreef kanovinnie het volgende:
Ik woon er niet dicht genoeg bij helaas
In welk opzicht?quote:Op maandag 24 maart 2014 08:42 schreef Merlijn het volgende:
Ik blijf het een overdreven zaak vinden...
Dat er zoveel hinder wordt veroorzaakt voor het reguliere verkeer (lucht- en wegverkeer) alleen omdat wat figuren komen discussieren over het nucliaire wel en wee, maar er zich vervolgens niet aan gaan houden.quote:
Doen ze het niet en er gaat wat mis ben je internationaal gezien gewoon de lul. Je hebt geen keuze, er zijn zoveel belangrijke mensen dat de kans op aanslagen enzo best aanwezig is.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat er zoveel hinder wordt veroorzaakt voor het reguliere verkeer (lucht- en wegverkeer) alleen omdat wat figuren komen discussieren over het nucliaire wel en wee, maar er zich vervolgens niet aan gaan houden.
Er zijn geen overeenkomsten of verdragen, dus technisch gezien houden ze zich allemaal aan de afspraken. Deze keer gaat er ook niets afgesproken worden, aangezien over 2 jaar de afsluitende top in de VS is (hey, toevallig in een verkiezingsjaar...).quote:Op maandag 24 maart 2014 09:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat er zoveel hinder wordt veroorzaakt voor het reguliere verkeer (lucht- en wegverkeer) alleen omdat wat figuren komen discussieren over het nucliaire wel en wee, maar er zich vervolgens niet aan gaan houden.
Ik heb vaker last van afsluitingen,noodverorderningen en verkeersopstoppingen vanwege voetbalwedstrijdjes waarbij teveel politie nodig is en alsnog de halve stad wordt afgebroken, dan van deze eenmalige bijeenkomst, dus als ik mocht kiezen...quote:Op maandag 24 maart 2014 11:23 schreef freud het volgende:
[..]
Er zijn geen overeenkomsten of verdragen, dus technisch gezien houden ze zich allemaal aan de afspraken. Deze keer gaat er ook niets afgesproken worden, aangezien over 2 jaar de afsluitende top in de VS is (hey, toevallig in een verkiezingsjaar...).
Dat het in een verkiezingsjaar is maakt natuurlijk niet heel veel uit, Obama kan toch niet herkozen wordenquote:Op maandag 24 maart 2014 11:23 schreef freud het volgende:
[..]
Er zijn geen overeenkomsten of verdragen, dus technisch gezien houden ze zich allemaal aan de afspraken. Deze keer gaat er ook niets afgesproken worden, aangezien over 2 jaar de afsluitende top in de VS is (hey, toevallig in een verkiezingsjaar...).
Yep! Hopelijk heeft Souza er wat moois van gemaakt.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:36 schreef Xilantof het volgende:
En ik vind het trouwens gewoon wel heel tof, dit hele gebeuren...
Die was vanmorgen vaak in beeld. Bij het uitstappen bij AF1 en in het museum.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Yep! Hopelijk heeft Souza er wat moois van gemaakt.
Misschien kunnen we Susteren vragen om e.e.a. met een telelens vast te leggen?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:36 schreef Xilantof het volgende:
En ik vind het trouwens gewoon wel heel tof, dit hele gebeuren...
Denk niet dat ie dat hele eind hierheen komtquote:Op maandag 24 maart 2014 16:38 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Susteren vragen om e.e.a. met een telelens vast te leggen?
Veel mensen werken gewoonquote:Op maandag 24 maart 2014 16:55 schreef Mironda90 het volgende:
rustige dan hier in de SC.. wat gaan jullie vanavond nog doen?
quote:Op maandag 24 maart 2014 16:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Denk niet dat ie dat hele eind hierheen komt
[..]
Veel mensen werken gewoondus vanavond zal het hier wel drukker worden
Ook lekker, een lui avondje af en toequote:Op maandag 24 maart 2014 17:12 schreef Mironda90 het volgende:
nee vanavond geen plannenVanmiddag/vanmorgen al gesport (hardgelopen) Mijn activiteit zit er voor vandaag wel op
misschien dat ik hier thuis met gewichten nog wat aan de slag ga maar verder doe ik niks meer
Ik heb al eens bedacht om er met een Novoflex te gaan staan en als iemand over telelens begint volhouden dat de Novoflex geen telelens isquote:Op maandag 24 maart 2014 16:38 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Susteren vragen om e.e.a. met een telelens vast te leggen?
Ik zou het niet riskeren als ik jou was. Volgens mij zien ze een 1000D met kitlens al aan voor een levensgevaarlijke combinatie waarmee je RPG's kan afschieten.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:43 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik heb al eens bedacht om er met een Novoflex te gaan staan en als iemand over telelens begint volhouden dat de Novoflex geen telelens is
Een Novoflex is een langbrandpuntlens
Echter zul je dan zien dat ze moeilijk gaan doen over die camera die erachter zit
en waarom die rood is
Kun je nagaan wat ze van zoiets vindenquote:Op maandag 24 maart 2014 18:09 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik zou het niet riskeren als ik jou was. Volgens mij zien ze een 1000D met kitlens al aan voor een levensgevaarlijke combinatie waarmee je RPG's kan afschieten.
Dafuqquote:Op maandag 24 maart 2014 18:21 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat ze van zoiets vinden
[ afbeelding ]
Niet de mijne trouwens, ik heb er een vuurrooie camera achterop zitten en dan nog een end schouderstatief. Een van mijn weinige lenzen waar mensen voor terugdeinzen
Die zijn dan snel voorbij als ik hem een keer afvuur en zelfs de sluitertik niet meer behelst dan een klein pufje uit de Panny die van alle camera's zo ongeveer het minst tot de verbeelding sprekende geluid maakt.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:27 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dafuq! Dan zou ik me ook zorgen gaan maken als Secret Service agent
!
Humor...quote:Op maandag 24 maart 2014 17:43 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik heb al eens bedacht om er met een Novoflex te gaan staan en als iemand over telelens begint volhouden dat de Novoflex geen telelens is
Een Novoflex is een langbrandpuntlens
Echter zul je dan zien dat ze moeilijk gaan doen over die camera die erachter zit
en waarom die rood is
Wel merkloze humor verder. In die zin heb je er eigenlijk niks aanquote:
Zie je bericht nu pa, Maar volgende week komt mij ook beter uit dus is goed hoor.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:16 schreef HalveZware het volgende:
[..]
laten we dat volgende week doen, wil deze week nog effe een project af krijgen :-P
eerder klaar vandaag? Of is het al afgelopen? En obama nog gezien? Of Mark?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:43 schreef xuryah het volgende:
Zo! Ik ben er ook weer. Was wel tof op de NSS. Vanavond lekker vroeg naar bed, moet morgen al om half 7 bij het world forum zijn.. en dan tot 20 uur werken.
Het is echt een bizarre ervaring trouwens
quote:Op maandag 24 maart 2014 19:43 schreef xuryah het volgende:
Zo! Ik ben er ook weer. Was wel tof op de NSS. Vanavond lekker vroeg naar bed, moet morgen al om half 7 bij het world forum zijn.. en dan tot 20 uur werken.
Het is echt een bizarre ervaring trouwens
Ja vertel!quote:Op maandag 24 maart 2014 19:57 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
eerder klaar vandaag? Of is het al afgelopen? En obama nog gezien? Of Mark?
Het schijnt dat ze daar zelfs de spiegels verwijderd hebben zodat zelfs Obama Obama niet te zien krijgtquote:Op maandag 24 maart 2014 19:57 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
eerder klaar vandaag? Of is het al afgelopen? En obama nog gezien? Of Mark?
waar is hier?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:42 schreef J03llV het volgende:
Apache's vliegen hierover alsof obama zoek is..
Vandaag hoefde ik niet tot zo laat te werken omdat t nog niet afgebroken hoeft te worden enzo..quote:
En wat heb je er moeten doen dan?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:12 schreef xuryah het volgende:
[..]
Vandaag hoefde ik niet tot zo laat te werken omdat t nog niet afgebroken hoeft te worden enzo..
Ik heb in die zaal gestaan (als een van de weinige) en dat was wel vet! Zat nog niemand in hoorheb niemand gezien die ik kende, maar het waren ook gewoon super veel mensen. Wel vet alles er omheen. Heel veel mensen in uniform. Allemaal aparte en rijke mensen. Wapens. Vette auto's. Overal politie enzo.. alles heel chique en hip, terwijl t normaal een oude troep is daar eigenlijk. En dat allemaal alleen eventjes voor dit.
niks leek op het normale World Forum.
Er voor zorgen dat de lounge ruimte er netjes uit zag, waar die mensen lekker zaten te chillen en een soort high tea kregen.quote:
Klinkt als een leuk relaxt baantje zo voor die paar dagenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:15 schreef xuryah het volgende:
[..]
Er voor zorgen dat de lounge ruimte er netjes uit zag, waar die mensen lekker zaten te chillen en een soort high tea kregen.
Zo klinkt het ja. Maar in de praktijk is dat natuurlijk niet zo.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:20 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Klinkt als een leuk relaxt baantje zo voor die paar dagenal werk voor hierna gevonden?
ok nou als het niet leuk is dan is het misschien maar beter dat het maar voor een paar dagen isquote:Op maandag 24 maart 2014 22:25 schreef xuryah het volgende:
[..]
Zo klinkt het ja. Maar in de praktijk is dat natuurlijk niet zo.
Ik ga slapen!
Niet meer dan dat ik eerder al vertelde haha.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:38 schreef Mironda90 het volgende:
Het is vandaag erg rustig geweest hier, iemand nog wat leuks gedaan?
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Niet meer dan dat ik eerder al vertelde haha.
Ik had het over "relaxed"quote:Op maandag 24 maart 2014 22:29 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
ok nou als het niet leuk is dan is het misschien maar beter dat het maar voor een paar dagen is
Real steelquote:
Dank ! ook namens vrouw en kinderenquote:Op maandag 24 maart 2014 19:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zie je bericht nu pa, Maar volgende week komt mij ook beter uit dus is goed hoor.
Drie bandjes hierquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:07 schreef kanovinnie het volgende:
Mijne zit ook bij de APK. Rem achter was nie goed![]()
Zou gister gebeld worden maar nog niets gehoord
Oeh, da's minder.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Drie bandjes hier
En een gordel
Anders sowieso zelfde model auto kopen en je bestickerde ramen over laten zettenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Drie bandjes hier
En een gordel
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:04 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Dank ! ook namens vrouw en kinderen
Ja luiheid klinkt wel als jou ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:13 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Autocorrect en luiheid is een klote combinatie ! ;-)
Duh ! de meeste IT-ers zijn nou eenmaal lui >,<quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja luiheid klinkt wel als jou ja.
True.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:14 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Duh ! de meeste IT-ers zijn nou eenmaal lui >,<
Hoezo gevonden? ik wist je wel te vinden, maar meestal te lui ( daar gaan we weer ) om in de foto-hoek te kijken omdat ik niks met foto's doe ( althans, kiekjes met me iPhone maken is niet echt fotografie te noemen )quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
True.
Dus je hebt me gevonden.en nu?
Je bent zelf net zo'n kiekje.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:17 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Hoezo gevonden? ik wist je wel te vinden, maar meestal te lui ( daar gaan we weer ) om in de foto-hoek te kijken omdat ik niks met foto's doe ( althans, kiekjes met me iPhone maken is niet echt fotografie te noemen )
Zou je denken? Ik vind zelf ook wel van welquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:19 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Aah dankjeJa jij bent ook wel lief denk ik....
Aah, je hebt zo je momenten ! :-)quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik vind zelf ook wel van wel
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:20 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Aah, je hebt zo je momenten ! :-)
Ja zo ben ikquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]Ging het net zo goed verpest je het weer.
Oh gelukkig dan maar.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:22 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Ja zo ben ik![]()
Ik heb er nog eens over na gedacht, maar in de regel ben je wel lievv ja :-)
Woeferig !quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh gelukkig dan maar.
Maar luie donder hoe is het met je woefsels?
Ah tof, en ja woefen doen ze wel he. Loebes ligt te snurken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:24 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Woeferig !
Vandaag met Lex wezen lopen :-) die was weer helemaal blij
Goh, die is al net zo lui als ik begrijp ik ?:-Pquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah tof, en ja woefen doen ze wel he. Loebes ligt te snurken.
Zo baas, zo hond he. Hij is ook vreselijk lief enzo. Hint hint hint.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:27 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Goh, die is al net zo lui als ik begrijp ik ?:-P
Goh, ja net zo'n schatje als het vrouwtje ;-)quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zo baas, zo hond he. Hij is ook vreselijk lief enzo. Hint hint hint.
Ja echt he.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:28 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Goh, ja net zo'n schatje als het vrouwtje ;-)
Over jou dag dromenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja echt he.
Ga jij nog wat doen vandaag?
Ik zie een Thinkk-Pinkk adoratie topic aankomen hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja je moet iets zullen we maar zeggen dan he.
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:31 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Ik zie een Thinkk-Pinkk adoratie topic aankomen hoor![]()
Ik heb bindingsangstquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:33 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Waarom niet ? ben je bang voor de roem en liefde ?
Ja kan ook al.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:34 schreef HalveZware het volgende:
[..]
ik alleen ontbindings-angst... helpt dat ?:+
het feest kan beginnen, want HalveZware is binnenquote:
Makkelijk in de omgang !quote:
Ik altijd maar denken dat jij zo'n probleemgeval was :pquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:34 schreef HalveZware het volgende:
[..]
het feest kan beginnen, want HalveZware is binnen
[..]
Makkelijk in de omgang !![]()
Heul nie ! ik ben kei easy-going ( en effe eten ! latah )quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik altijd maar denken dat jij zo'n probleemgeval was :p
Oh ja laat me maar weer in de steek...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:37 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Heul nie ! ik ben kei easy-going ( en effe eten ! latah )
Iedereen is druk denk. Samen alleen is toch niet helemaal alleen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:40 schreef Mironda90 het volgende:
neee nu zijn we samen alleenLaatste dagen is het wat stil vind ik..
Oh ja dat wist ik eigenlijk al geloof ik.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:41 schreef Mironda90 het volgende:
aardappeltjes, spinazie en bal gehaktgewoon hollands vandaag!!
jij?
Ja gaan we doen, bak maar bij HZ!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:43 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
heerlijk!! Wij komen bij je eten (Thinkk Pinkk en ik)
Zal ik wat voor je regelen, wat wil je d'r op?:-)quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb nu echt zin in pannenkoeken
Stroop!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:46 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Zal ik wat voor je regelen, wat wil je d'r op?:-)
Sorry pinkie!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ga ik dan met m'n kip kerrie he. Je wordt me weer bedankt HZ
Denk dat ik volgende week maar een keer lunch met een pannenkoek haha.quote:
Jij maakt t meteen nog spannender johquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Denk dat ik volgende week maar een keer lunch met een pannenkoek haha.
Ja daar heb ik het staartje nog van meegekregen volgens mijquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:49 schreef Uncle het volgende:
[..]
'Vroeger' was dit het normale tempo van de FOT SC
Hoezo spannend?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:49 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Jij maakt t meteen nog spannender joh
Dat je twee dagen afwezig kon zijn en je niet 3 complete topics gemist hadquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja daar heb ik het staartje nog van meegekregen volgens mij
Toe maar!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb net wel een banaan op. Tenminste net.. Om 4 uur.
Tja het is wat he :pquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:50 schreef Uncle het volgende:
[..]
Dat je twee dagen afwezig kon zijn en je niet 3 complete topics gemist had
Yoloquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:51 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Toe maar!
Je durft wel te leven he!
Een hele banaan joh
Welke buren?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:53 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Bij de buren gaan die Slowchats nog wel aardig :-) normaal niet echt actief mee though
WHAH blauwe Mattie, doe Chili manquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:56 schreef Uncle het volgende:
[..]
Het gaat nu gewoon allemaal te snel voor mij
Oh ja dat is waar jij je schuilhoudt he :pquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:55 schreef HalveZware het volgende:
[..]
KLB ;-) waar ik hangjeugd loop te spelen
Agh je mist niet zo veel hoor als je niet alles leest haha.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:56 schreef Uncle het volgende:
[..]
Het gaat nu gewoon allemaal te snel voor mij
De rukbunker van dit forum ^,^quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar jij je normaal schuilhoudt he
Groot gelijk ik ga rond 21:00 - 21:30quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:02 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Denk dat ik dadelijk ook eens ga sjouwen
Ik wat eerder, zoek t niet om door t donker te sjouwenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Groot gelijk ik ga rond 21:00 - 21:30
Oh ja dat is waar ook ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:07 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Neeeeeeh ik hou toch alleen van jou joh!!!!!!!!!
Hoe kun je dat nou vergeten?:Oquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar ook ja.
Wat lopen in het donker betreft ik doe het alleen ook niet hoor.. Brrr.
Maar ik loop samen met een vriend van me
Weet er alles vanquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:08 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou vergeten?:O
Nee klein meisje in t donker is wel recept voor ellende
Ja maar... maar... mijn vurige liefde... hoe kun je !!!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Weet er alles van![]()
En ik vergeet wel meer.
heel goedquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar ook ja.
Wat lopen in het donker betreft ik doe het alleen ook niet hoor.. Brrr.
Maar ik loop samen met een vriend van me
Moet ik er een heel dramatisch candlelight sfeertje bij bedenken?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:11 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Ja maar... maar... mijn vurige liefde... hoe kun je !!!![]()
![]()
![]()
( Ik weet niet of dit echt over komt in tekst )
De pannenkoeken weer in de mik, nu weer achter de prehistorische computer om nog even wat kleine dingetjes af te roden en dan zit voor mij de werkdag er ook weer opquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:12 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
heel goed.. ik ben nog aan het werk .... jullie?
Kijk!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Moet ik er een heel dramatisch candlelight sfeertje bij bedenken?
Daar komt het sinds een uur of half 5 al niet meer van :pquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:12 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
heel goed.. ik ben nog aan het werk .... jullie?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:14 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Kijk!Daarom ben je zo'n topwijf ! Jij snapt mij
Ik ook niet dat scheeltquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:18 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Uh, oh... maar ik uh.. ja nou weet ik het ook effe nie meer hoor
Krijgen we dit weerquote:
Wende is wel tof ! dit nummer is een cover van Toon Hermans ( tjah, hij schijnt voor sommige mensen held te zijn, niet mijn shizzle for dizzle iig )quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Rare liedjes.
Waar blijft mijn pannenkoek?
Oh dacht dat je hem zou brengen. Ben van het weekend pas bij jou in de buurt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:22 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Wende is wel tof ! dit nummer is een cover van Toon Hermans ( tjah, hij schijnt voor sommige mensen held te zijn, niet mijn shizzle for dizzle iig )
En jouw pannenkoek licht/ligt/leg al op je te wachten pinkster !
Ik weet niet of ie dan nog lekker is ( en nee ik ga deze te makkelijke opmerking niet inkoppen )quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dacht dat je hem zou brengen. Ben van het weekend pas bij jou in de buurt.
?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:24 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie dan nog lekker is ( en nee ik ga deze te makkelijke opmerking niet inkoppen )
Nah iets flauws over ,pannenkoeken die dan niet meer lekker zijn en thinkk-pinkk die altijd lekker is ofzo... zeg maar, net zo cheesy als een kaas pannenkoekquote:
Nee niet echt nee.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:29 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Nah iets flauws over ,pannenkoeken die dan niet meer lekker zijn en thinkk-pinkk die altijd lekker is ofzo... zeg maar, net zo cheesy als een kaas pannenkoek
Niet echt de moeite waard he ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |