quote:Op zondag 23 maart 2014 16:36 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Is zeker gaaf. En zeker in den haag heb je ook behoorlijk vlakke stukken.
Gewoon eens doen!
[..]
Veel beveiliging vooral, gok ik
Ik woon 10 minuten fietsen van het World Forum af, dus eens kijken, hoe en wat.
veel beveiliging daar, maar weinig te zien nog.quote:
ja echt ergquote:Op zondag 23 maart 2014 18:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Eh bah weekend is alweer bijna voorbij.
Hij heeft ook een knop om de uitlaat open te zetten, ziek geluid gewoon.quote:
Nope, had bij een feest studioflitsers bij de entree staan.quote:
Zullen we gaan staken? Niet dat ik daar iemand behalve mezelf mee heb maar toch.quote:
Voor je het weet is het weer weekend.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Eh bah weekend is alweer bijna voorbij.
quote:Op zondag 23 maart 2014 18:15 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nope, had bij een feest studioflitsers bij de entree staan.
Hij had er studioflitsers staan.quote:
219 hierquote:Op zondag 23 maart 2014 14:24 schreef Flipmoehoe het volgende:
Allemaal sportief bezig op de zondag!
Zelf ook met de mountainbike op pad geweest.
42km door de bossen en direct erna nog 5km met de hond
De hond ligt al K.O. Op zijn plek en ik doe zo hetzelfde op de bank
Geen druppel regen gehad hier! Heerlijk fietsweer.
5.7? Collega heeft het grootste blok wat er is. 8.4 ofzo? Hij maakt burnouts terwijl hij 100 rijd.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:14 schreef Susteren het volgende:
[..]
Hij heeft ook een knop om de uitlaat open te zetten, ziek geluid gewoon.
Een 350CI is inderdaad niet een bijster grote V8, een Hemi 426 komt al meer in de richting. Leuker wordt het met de Ford 500 cubic inch torretjes en hun GM-tegenhangersquote:Op zondag 23 maart 2014 21:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
5.7? Collega heeft het grootste blok wat er is. 8.4 ofzo? Hij maakt burnouts terwijl hij 100 rijd.
die collega heeft een GM. Gaat als de brandweer, klinkt als een tanj, is zo zwaar als een tank en verbruikt zoveel als een tankquote:Op zondag 23 maart 2014 22:49 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Een 350CI is inderdaad niet een bijster grote V8, een Hemi 426 komt al meer in de richting. Leuker wordt het met de Ford 500 cubic inch torretjes en hun GM-tegenhangers
al vind ik ze hoofdzakelijk bij anderen leuk zolang ik hem maar niet hoef te tanken
Met achtcilinders is het bij mij net als met lenzen en jongen katten, ik vind ze allemaal mooiquote:Op zondag 23 maart 2014 22:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
die collega heeft een GM. Gaat als de brandweer, klinkt als een tanj, is zo zwaar als een tank en verbruikt zoveel als een tanken verder helemaal niets. Volgens mij zelfs geen gordels.
Voor het mooiste geluid neem je een geencilinderquote:Op zondag 23 maart 2014 23:18 schreef Isdatzo het volgende:
Alhoewel zo'n honda CBX (6-cil) ook een geniaal geluid heeft.
laten we dat volgende week doen, wil deze week nog effe een project af krijgen :-Pquote:Op zondag 23 maart 2014 19:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zullen we gaan staken? Niet dat ik daar iemand behalve mezelf mee heb maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |