Eten blijft wat op de maag liggen dus ik wacht nog even.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Waar ga je foto's schieten?
[..]
Gedoe is het zeker
Loopse! Ik ga morgen weer een rondje.
Feestje in de OT301, zal wel loslopen verder allemaal.quote:
Nog kunnen rennen gister?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Eten blijft wat op de maag liggen dus ik wacht nog even.
Ja zeker, heb jij endomondo toevallig? Ging niet zo lekker als de afgelopen twee keer. Maar het is wel weer gedaanquote:
Nee, ik gebruik Asics voor m'n schema's en de Garmin app voor de registraties.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja zeker, heb jij endomondo toevallig? Ging niet zo lekker als de afgelopen twee keer. Maar het is wel weer gedaan
Zitten inderdaad veel fokkers op jaquote:Op zondag 23 maart 2014 13:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik Asics voor m'n schema's en de Garmin app voor de registraties.
Veel FOKker!s zitten wel op endomondo volgens mij? Zal eens kijken hoe dat werkt..
Ik ben net terug van rennen. 14,nogwat km. Ging heerlijk!
I'll keep you posted!quote:Op zondag 23 maart 2014 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zitten inderdaad veel fokkers op jaLaat maar weten mocht je het gaan gebruiken.
En mooie afstand gelopenBen je droog gebleven?
Heb je geluk gehad, ik was net even met Loebes naar de hei. Nou stapte net optijd de auto in toen het begon te storten. Straks nog even een klein stukje fietsen tussen de buien door.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
I'll keep you posted!
Ja! Hier (den haag) geen spatje regen gehad. Veel blauw in de lucht met een wolkje tussendoor, maar niet eens dreiging van regen. Lekker windje en zonnetje. Was heerlijk!
hier net ook regen nu droog dus ik ga ook maar even een stukje hardlopenquote:Op zondag 23 maart 2014 14:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb je geluk gehad, ik was net even met Loebes naar de hei. Nou stapte net optijd de auto in toen het begon te storten. Straks nog even een klein stukje fietsen tussen de buien door.
Ik heb ook heerlijk gerend in Den Haag. Heerlijk weer hierquote:Op zondag 23 maart 2014 13:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
I'll keep you posted!
Ja! Hier (den haag) geen spatje regen gehad. Veel blauw in de lucht met een wolkje tussendoor, maar niet eens dreiging van regen. Lekker windje en zonnetje. Was heerlijk!
Waar ren jij ergens dan?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:35 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik heb ook heerlijk gerend in Den Haag. Heerlijk weer hier
Daar loop ik altijd vlakbij. Woon er in de buurtquote:Op zondag 23 maart 2014 14:59 schreef xuryah het volgende:
[..]
Meer en Bos, ben paar dagen bij mn ouders
Jij?
Ah wat grappig! Mijn ouders wonen daar ook, op 5 min afstandquote:Op zondag 23 maart 2014 15:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Daar loop ik altijd vlakbij. Woon er in de buurt![]()
Vanaf meer en bos de duinen in en je had mij tegen kunnen komen
Buienradar lijkt safe, accu's lijken vol. Ik denk nog even een rondje Oostvaardersveld.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:25 schreef Mironda90 het volgende:
Zo ik lig weer fris en fruitig op de bankwie hebben er nog plannen vandaag?
Voor mij is het denk ik 10 minuten hardlopen die kant op.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:08 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ah wat grappig! Mijn ouders wonen daar ook, op 5 min afstand
Vind het wel een fijn rondje door en om het bos heen
Ik ga zo eens kijken bij de NSSquote:Op zondag 23 maart 2014 15:25 schreef Mironda90 het volgende:
Zo ik lig weer fris en fruitig op de bankwie hebben er nog plannen vandaag?
Door de duinen hardlopen is voor mij nu nog te zwaarquote:Op zondag 23 maart 2014 16:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Voor mij is het denk ik 10 minuten hardlopen die kant op.
Ik ga altijd graag richting de duinen.
valt er wat te zien? Is het druk in Den Haag?quote:Op zondag 23 maart 2014 16:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Voor mij is het denk ik 10 minuten hardlopen die kant op.
Ik ga altijd graag richting de duinen.
[..]
Ik ga zo eens kijken bij de NSS
Is zeker gaaf. En zeker in den haag heb je ook behoorlijk vlakke stukken.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:28 schreef xuryah het volgende:
[..]
Door de duinen hardlopen is voor mij nu nog te zwaar
Lijkt me wel leuk!
Veel beveiliging vooral, gok ikquote:Op zondag 23 maart 2014 16:33 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
valt er wat te zien? Is het druk in Den Haag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |