*Normallyquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:00 schreef m1st1g het volgende:
canon : Camera's Are Normaly Only Nikon..
De eerste keer was het wel een stuk grappiger dan de 124e keer...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:01 schreef Flipmoehoe het volgende:
Toch wel een strakke actie van Susteren
ben benieuwd hoe lang het zo blijft staan
Alle andere keren is de TT verandert.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:05 schreef Flipmoehoe het volgende:
Dit is voor mij de eerste x dat ik het zie
En de hele Fipoquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:08 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Alle andere keren is de TT verandert.
Kleinigheidjequote:
Nou even door spammen dan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:49 schreef Pizza_Boom het volgende:
Nog 283 posts voordat deze SC dicht is.
Is altijd is het weekend is het weer waardeloos.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:40 schreef Mironda90 het volgende:
Komt vast wel goedik baal alleen van dit weer
Iemand moet het doen he. Dan hijzelf maar.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah, het zelfverheerlijkings topic.
Veel beterquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:35 schreef Wiebeldak het volgende:
https://fbcdn-sphotos-a-a(...)252_1758693083_o.jpg
Dit zijn dan ook 2 mensen
vast beetje in fietsen voor morgen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:05 schreef kanovinnie het volgende:
85 km gefietst net. Straks lekker pasta maken
Ja, vandaag nergens last van. Morgen idd met een groepie fietsen. Ook wel zin in.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:07 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
vast beetje in fietsen voor morgen?
Met je knie allemaal weer goed?
Geen idee welke versie. Staat op de doos maar ben voorlopig een aantal dagen niet meer thuis. Ik heb wel een van de duurste gekocht die ze daar hadden trouwens bedenk ik me netquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:27 schreef Mironda90 het volgende:
Zien er toch ok uit? Welke versie heb je? En hebje overpronatie of neutrale?
ja die heb ik ook altijd, mijn duurste paar is 200 euro en dat deed zeer (in mijn portemonnee).. komt door de overpronatie.. vind dat wel jammer vooral omdat je ze 1x per jaar moet wisselen.. duur grapje altijd.. maar alles voor het goede lopenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:34 schreef xuryah het volgende:
[..]
Geen idee welke versie. Staat op de doos maar ben voorlopig een aantal dagen niet meer thuis. Ik heb wel een van de duurste gekocht die ze daar hadden trouwens bedenk ik me netachja.. heb meteen maar een pas gevraagd en meteen al 5 euro korting..
Overpronatie trouwens.
Nee kom je daar überhaupt in de buurt met een camera?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:10 schreef Xilantof het volgende:
Gaan er mensen komende week nog wat proberen op de foto te krijgen bij de NSS?
Hardloopwinkel in Leiden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:39 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
ja die heb ik ook altijd, mijn duurste paar is 200 euro en dat deed zeer (in mijn portemonnee).. komt door de overpronatie.. vind dat wel jammer vooral omdat je ze 1x per jaar moet wisselen.. duur grapje altijd.. maar alles voor het goede lopen![]()
waar heb je ze uiteindelijk gehaald?
Niet heel dicht in de buurt natuurlijk. Maar het is denk ik ook best tof juist het hele beveiligingsaspect te zienquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee kom je daar überhaupt in de buurt met een camera?
Ieder zijn/haar dingquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:20 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Niet heel dicht in de buurt natuurlijk. Maar het is denk ik ook best tof juist het hele beveiligingsaspect te zien
Sowieso een gave ervaring lijkt me!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:24 schreef xuryah het volgende:
Ik moet dus werken bij de NSS en kan dus alles zienmaar streng verboden om foto's te maken enzo. Mag ook mn mobiel niet bij me hebben helaas.
Denk dat elke nieuws- of reportagefotograaf dit wel gaaf vindtquote:
Oh dat geloof ik ook allemaal wel. Maar ik vind het allemaal zo'n gedoe daarquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Sowieso een gave ervaring lijkt me!
[..]
Denk dat elke nieuws- of reportagefotograaf dit wel gaaf vindt![]()
Denk dat je ineens behoorlijk vervreemdende foto's kan maken in je eigen stad
Waar ga je foto's schieten?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:33 schreef Ener-G het volgende:
Vanavond nog wat foto's schieten in Amsterdam, dus heb en tas vol fotogear mee. Ben benieuwd
Gedoe is het zekerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik ook allemaal wel. Maar ik vind het allemaal zo'n gedoe daar
Ik ga straks lekker hardlopen, morgen stukje fietsen en dan is het weekend alweer bijna voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |