Dank ! ook namens vrouw en kinderenquote:Op maandag 24 maart 2014 19:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zie je bericht nu pa, Maar volgende week komt mij ook beter uit dus is goed hoor.
Drie bandjes hierquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:07 schreef kanovinnie het volgende:
Mijne zit ook bij de APK. Rem achter was nie goed![]()
Zou gister gebeld worden maar nog niets gehoord
Oeh, da's minder.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Drie bandjes hier
En een gordel
Anders sowieso zelfde model auto kopen en je bestickerde ramen over laten zettenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Drie bandjes hier
En een gordel
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:04 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Dank ! ook namens vrouw en kinderen
Ja luiheid klinkt wel als jou ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:13 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Autocorrect en luiheid is een klote combinatie ! ;-)
Duh ! de meeste IT-ers zijn nou eenmaal lui >,<quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja luiheid klinkt wel als jou ja.
True.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:14 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Duh ! de meeste IT-ers zijn nou eenmaal lui >,<
Hoezo gevonden? ik wist je wel te vinden, maar meestal te lui ( daar gaan we weer ) om in de foto-hoek te kijken omdat ik niks met foto's doe ( althans, kiekjes met me iPhone maken is niet echt fotografie te noemen )quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
True.
Dus je hebt me gevonden.en nu?
Je bent zelf net zo'n kiekje.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:17 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Hoezo gevonden? ik wist je wel te vinden, maar meestal te lui ( daar gaan we weer ) om in de foto-hoek te kijken omdat ik niks met foto's doe ( althans, kiekjes met me iPhone maken is niet echt fotografie te noemen )
Zou je denken? Ik vind zelf ook wel van welquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:19 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Aah dankjeJa jij bent ook wel lief denk ik....
Aah, je hebt zo je momenten ! :-)quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik vind zelf ook wel van wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |