Vandaag hoefde ik niet tot zo laat te werken omdat t nog niet afgebroken hoeft te worden enzo..quote:
En wat heb je er moeten doen dan?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:12 schreef xuryah het volgende:
[..]
Vandaag hoefde ik niet tot zo laat te werken omdat t nog niet afgebroken hoeft te worden enzo..
Ik heb in die zaal gestaan (als een van de weinige) en dat was wel vet! Zat nog niemand in hoorheb niemand gezien die ik kende, maar het waren ook gewoon super veel mensen. Wel vet alles er omheen. Heel veel mensen in uniform. Allemaal aparte en rijke mensen. Wapens. Vette auto's. Overal politie enzo.. alles heel chique en hip, terwijl t normaal een oude troep is daar eigenlijk. En dat allemaal alleen eventjes voor dit.
niks leek op het normale World Forum.
Er voor zorgen dat de lounge ruimte er netjes uit zag, waar die mensen lekker zaten te chillen en een soort high tea kregen.quote:
Klinkt als een leuk relaxt baantje zo voor die paar dagenquote:Op maandag 24 maart 2014 22:15 schreef xuryah het volgende:
[..]
Er voor zorgen dat de lounge ruimte er netjes uit zag, waar die mensen lekker zaten te chillen en een soort high tea kregen.
Zo klinkt het ja. Maar in de praktijk is dat natuurlijk niet zo.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:20 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
Klinkt als een leuk relaxt baantje zo voor die paar dagenal werk voor hierna gevonden?
ok nou als het niet leuk is dan is het misschien maar beter dat het maar voor een paar dagen isquote:Op maandag 24 maart 2014 22:25 schreef xuryah het volgende:
[..]
Zo klinkt het ja. Maar in de praktijk is dat natuurlijk niet zo.
Ik ga slapen!
Niet meer dan dat ik eerder al vertelde haha.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:38 schreef Mironda90 het volgende:
Het is vandaag erg rustig geweest hier, iemand nog wat leuks gedaan?
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Niet meer dan dat ik eerder al vertelde haha.
Ik had het over "relaxed"quote:Op maandag 24 maart 2014 22:29 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
ok nou als het niet leuk is dan is het misschien maar beter dat het maar voor een paar dagen is
Real steelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |