quote:Op maandag 24 maart 2014 16:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Denk niet dat ie dat hele eind hierheen komt
[..]
Veel mensen werken gewoondus vanavond zal het hier wel drukker worden
Ook lekker, een lui avondje af en toequote:Op maandag 24 maart 2014 17:12 schreef Mironda90 het volgende:
nee vanavond geen plannenVanmiddag/vanmorgen al gesport (hardgelopen) Mijn activiteit zit er voor vandaag wel op
misschien dat ik hier thuis met gewichten nog wat aan de slag ga maar verder doe ik niks meer
Ik heb al eens bedacht om er met een Novoflex te gaan staan en als iemand over telelens begint volhouden dat de Novoflex geen telelens isquote:Op maandag 24 maart 2014 16:38 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Susteren vragen om e.e.a. met een telelens vast te leggen?
Ik zou het niet riskeren als ik jou was. Volgens mij zien ze een 1000D met kitlens al aan voor een levensgevaarlijke combinatie waarmee je RPG's kan afschieten.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:43 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik heb al eens bedacht om er met een Novoflex te gaan staan en als iemand over telelens begint volhouden dat de Novoflex geen telelens is
Een Novoflex is een langbrandpuntlens
Echter zul je dan zien dat ze moeilijk gaan doen over die camera die erachter zit
en waarom die rood is
Kun je nagaan wat ze van zoiets vindenquote:Op maandag 24 maart 2014 18:09 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik zou het niet riskeren als ik jou was. Volgens mij zien ze een 1000D met kitlens al aan voor een levensgevaarlijke combinatie waarmee je RPG's kan afschieten.
Dafuqquote:Op maandag 24 maart 2014 18:21 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat ze van zoiets vinden
[ afbeelding ]
Niet de mijne trouwens, ik heb er een vuurrooie camera achterop zitten en dan nog een end schouderstatief. Een van mijn weinige lenzen waar mensen voor terugdeinzen
Die zijn dan snel voorbij als ik hem een keer afvuur en zelfs de sluitertik niet meer behelst dan een klein pufje uit de Panny die van alle camera's zo ongeveer het minst tot de verbeelding sprekende geluid maakt.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:27 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dafuq! Dan zou ik me ook zorgen gaan maken als Secret Service agent
!
Humor...quote:Op maandag 24 maart 2014 17:43 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik heb al eens bedacht om er met een Novoflex te gaan staan en als iemand over telelens begint volhouden dat de Novoflex geen telelens is
Een Novoflex is een langbrandpuntlens
Echter zul je dan zien dat ze moeilijk gaan doen over die camera die erachter zit
en waarom die rood is
Wel merkloze humor verder. In die zin heb je er eigenlijk niks aanquote:
Zie je bericht nu pa, Maar volgende week komt mij ook beter uit dus is goed hoor.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:16 schreef HalveZware het volgende:
[..]
laten we dat volgende week doen, wil deze week nog effe een project af krijgen :-P
eerder klaar vandaag? Of is het al afgelopen? En obama nog gezien? Of Mark?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:43 schreef xuryah het volgende:
Zo! Ik ben er ook weer. Was wel tof op de NSS. Vanavond lekker vroeg naar bed, moet morgen al om half 7 bij het world forum zijn.. en dan tot 20 uur werken.
Het is echt een bizarre ervaring trouwens
quote:Op maandag 24 maart 2014 19:43 schreef xuryah het volgende:
Zo! Ik ben er ook weer. Was wel tof op de NSS. Vanavond lekker vroeg naar bed, moet morgen al om half 7 bij het world forum zijn.. en dan tot 20 uur werken.
Het is echt een bizarre ervaring trouwens
Ja vertel!quote:Op maandag 24 maart 2014 19:57 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
eerder klaar vandaag? Of is het al afgelopen? En obama nog gezien? Of Mark?
Het schijnt dat ze daar zelfs de spiegels verwijderd hebben zodat zelfs Obama Obama niet te zien krijgtquote:Op maandag 24 maart 2014 19:57 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
eerder klaar vandaag? Of is het al afgelopen? En obama nog gezien? Of Mark?
waar is hier?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:42 schreef J03llV het volgende:
Apache's vliegen hierover alsof obama zoek is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |