7.45quote:Op zondag 23 maart 2014 22:55 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Tering! Hoelang fiets je dan, 7 uur??
heeft ook zij charmequote:Op maandag 24 maart 2014 07:30 schreef Uncle het volgende:
anders vliegen er even een tiental helikopters in formatie over in hoofd net.
Lang leve NSS
Ik vind het ook wel mooi. gisteren met de auto van Amsterdam naar huis dan krijg je al een kleine indruk van hoe groot de operatie is...quote:
Ik ben vandaag maar thuisgebleven. Voorschoten kom je niet meer uitquote:Op maandag 24 maart 2014 07:52 schreef kanovinnie het volgende:
Ik woon er niet dicht genoeg bij helaas
In welk opzicht?quote:Op maandag 24 maart 2014 08:42 schreef Merlijn het volgende:
Ik blijf het een overdreven zaak vinden...
Dat er zoveel hinder wordt veroorzaakt voor het reguliere verkeer (lucht- en wegverkeer) alleen omdat wat figuren komen discussieren over het nucliaire wel en wee, maar er zich vervolgens niet aan gaan houden.quote:
Doen ze het niet en er gaat wat mis ben je internationaal gezien gewoon de lul. Je hebt geen keuze, er zijn zoveel belangrijke mensen dat de kans op aanslagen enzo best aanwezig is.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat er zoveel hinder wordt veroorzaakt voor het reguliere verkeer (lucht- en wegverkeer) alleen omdat wat figuren komen discussieren over het nucliaire wel en wee, maar er zich vervolgens niet aan gaan houden.
Er zijn geen overeenkomsten of verdragen, dus technisch gezien houden ze zich allemaal aan de afspraken. Deze keer gaat er ook niets afgesproken worden, aangezien over 2 jaar de afsluitende top in de VS is (hey, toevallig in een verkiezingsjaar...).quote:Op maandag 24 maart 2014 09:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dat er zoveel hinder wordt veroorzaakt voor het reguliere verkeer (lucht- en wegverkeer) alleen omdat wat figuren komen discussieren over het nucliaire wel en wee, maar er zich vervolgens niet aan gaan houden.
Ik heb vaker last van afsluitingen,noodverorderningen en verkeersopstoppingen vanwege voetbalwedstrijdjes waarbij teveel politie nodig is en alsnog de halve stad wordt afgebroken, dan van deze eenmalige bijeenkomst, dus als ik mocht kiezen...quote:Op maandag 24 maart 2014 11:23 schreef freud het volgende:
[..]
Er zijn geen overeenkomsten of verdragen, dus technisch gezien houden ze zich allemaal aan de afspraken. Deze keer gaat er ook niets afgesproken worden, aangezien over 2 jaar de afsluitende top in de VS is (hey, toevallig in een verkiezingsjaar...).
Dat het in een verkiezingsjaar is maakt natuurlijk niet heel veel uit, Obama kan toch niet herkozen wordenquote:Op maandag 24 maart 2014 11:23 schreef freud het volgende:
[..]
Er zijn geen overeenkomsten of verdragen, dus technisch gezien houden ze zich allemaal aan de afspraken. Deze keer gaat er ook niets afgesproken worden, aangezien over 2 jaar de afsluitende top in de VS is (hey, toevallig in een verkiezingsjaar...).
Yep! Hopelijk heeft Souza er wat moois van gemaakt.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:36 schreef Xilantof het volgende:
En ik vind het trouwens gewoon wel heel tof, dit hele gebeuren...
Die was vanmorgen vaak in beeld. Bij het uitstappen bij AF1 en in het museum.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Yep! Hopelijk heeft Souza er wat moois van gemaakt.
Misschien kunnen we Susteren vragen om e.e.a. met een telelens vast te leggen?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:36 schreef Xilantof het volgende:
En ik vind het trouwens gewoon wel heel tof, dit hele gebeuren...
Denk niet dat ie dat hele eind hierheen komtquote:Op maandag 24 maart 2014 16:38 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Susteren vragen om e.e.a. met een telelens vast te leggen?
Veel mensen werken gewoonquote:Op maandag 24 maart 2014 16:55 schreef Mironda90 het volgende:
rustige dan hier in de SC.. wat gaan jullie vanavond nog doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |