De pannenkoeken weer in de mik, nu weer achter de prehistorische computer om nog even wat kleine dingetjes af te roden en dan zit voor mij de werkdag er ook weer opquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:12 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
heel goed.. ik ben nog aan het werk .... jullie?
Kijk!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Moet ik er een heel dramatisch candlelight sfeertje bij bedenken?
Daar komt het sinds een uur of half 5 al niet meer van :pquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:12 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
heel goed.. ik ben nog aan het werk .... jullie?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:14 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Kijk!Daarom ben je zo'n topwijf ! Jij snapt mij
Ik ook niet dat scheeltquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:18 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Uh, oh... maar ik uh.. ja nou weet ik het ook effe nie meer hoor
Krijgen we dit weerquote:
Wende is wel tof ! dit nummer is een cover van Toon Hermans ( tjah, hij schijnt voor sommige mensen held te zijn, niet mijn shizzle for dizzle iig )quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Rare liedjes.
Waar blijft mijn pannenkoek?
Oh dacht dat je hem zou brengen. Ben van het weekend pas bij jou in de buurt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:22 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Wende is wel tof ! dit nummer is een cover van Toon Hermans ( tjah, hij schijnt voor sommige mensen held te zijn, niet mijn shizzle for dizzle iig )
En jouw pannenkoek licht/ligt/leg al op je te wachten pinkster !
Ik weet niet of ie dan nog lekker is ( en nee ik ga deze te makkelijke opmerking niet inkoppen )quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dacht dat je hem zou brengen. Ben van het weekend pas bij jou in de buurt.
?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:24 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie dan nog lekker is ( en nee ik ga deze te makkelijke opmerking niet inkoppen )
Nah iets flauws over ,pannenkoeken die dan niet meer lekker zijn en thinkk-pinkk die altijd lekker is ofzo... zeg maar, net zo cheesy als een kaas pannenkoekquote:
Nee niet echt nee.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:29 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Nah iets flauws over ,pannenkoeken die dan niet meer lekker zijn en thinkk-pinkk die altijd lekker is ofzo... zeg maar, net zo cheesy als een kaas pannenkoek
Niet echt de moeite waard he ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |