Wel oververtegenwoordigd in terrorisme cijfers.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
In de VS zijn Joden niet oververtegenwoordigd in de criminaliteitscijfers en in Nederland ook niet.
Volgens mij ging het over criminaliteit in die discussie en niet over aanslagen....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:39 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wel oververtegenwoordigd in terrorisme cijfers.
Het principe is toch hetzelfde? Terrorisme lijkt me ook erger dan criminaliteit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over criminaliteit in die discussie en niet over aanslagen....
Als iemand in de VS criminele Joden uit wil zetten dan is dat niet anders dan dat iemand in Nederland criminele Marokkanen uit wil zetten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:39 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het principe is het zelfde. Vindt jij de uitspraak van Wilders goed en als iemand in de VS dezelfde uitspraak over joden zou doen niet?
Omdat dit toch wel wat erger is en nog belangrijker, de partijleider zei en hij herhaalde het nog eens groot op zijn bijeenkomst. Wilders wil juist zoveel mogelijk aandacht ervoor.
De gemiddelde burger heeft meer last van criminaliteit dan van aanslagen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:43 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het principe is toch hetzelfde? Terrorisme lijkt me ook erger dan criminaliteit.
Ik heb het over de uitspraak dat er minder Marokkanen moeten zijn, vind jij die terecht?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als iemand in de VS criminele Joden uit wil zetten dan is dat niet anders dan dat iemand in Nederland criminele Marokkanen uit wil zetten.
Even los van het feit of je het eens bent met een dergelijke maatregel.
Over dat eerste, geen idee. Vraag me ook af hoe jij dat kan inschatten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
M.i. stappen ze op vanwege de media-aandacht over die uitspraken. Uit hun verklaringen blijkt ook wel dat als ze er echt zo over denken dat ze er nooit aan hadden moeten beginnen of in elk geval veel eerder hadden moeten opstappen.
De media-aandacht is excessief als je het vergelijkt met bv. de media-aandacht over uitspraken over MOE-landers.
Nee hoor, als je ziet wat we allemaal voor burgerrechten enz. moeten inleveren om zogenaamd terrorisme te voorkomen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
De gemiddelde burger heeft meer last van criminaliteit dan van aanslagen.
De rechtse media als Elsevier, Telegraaf , Powned "hitsen" ook.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
De linkse media hitsen de boel op en door dat rumoer in de media stappen mensen op.
Nee, die uitspraak vind ik niet terecht. Wat mij betreft is iemand die zich weet te gedragen en onder aan de streep een bijdrage levert aan Nederland, gewoon welkom.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:44 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik heb het over de uitspraak dat er minder Marokkanen moeten zijn, vind jij die terecht?
nee, officieel niet. omdat als je dat zo verwoord, het discriminerend en racistisch is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Is altijd al een standpunt geweest van de PVV.
Ok daar ging het mij om, ik dacht dat je die Wilders uitspraak terecht vindt en als iemand in de VS hetzelfde zei over joden niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, die uitspraak vind ik niet terecht. Wat mij betreft is iemand die zich weet te gedragen en onder aan de streep een bijdrage levert aan Nederland, gewoon welkom.
En criminelen (ongeacht hun afkomst) dienen niet vrij rond te lopen. Niet hier en ook niet in Marokko.
Aan de hand van hun uitspraken. Neem dat artikel van Van Klaveren wat ik hier heb gepost. Daar zegt hij feitelijk hetzelfde. Hypocriet ook om nu ineens te bazelen over sociaal-economische thema's....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Over dat eerste, geen idee. Vraag me ook af hoe jij dat kan inschatten.
En dat laatste.
1. Aandacht is ten eerste al alles wat Wilders wil
2. Je snapt toch wel dat het niet alleen gaat om de uitspraken an sich. De storm is pas echt losgebarsten sinds die bijeenkomst in Den Haag, waar Wilders erg eng en demagogisch zijn achterban aan het mennen was.
Zoals? Dat je geen flesje drinken meer mee mag nemen in het vliegtuig?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:45 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee hoor, als je ziet wat we allemaal voor burgerrechten enz. moeten inleveren om zogenaamd terrorisme te voorkomen.
Van Klaveren zei niet veel anders in zijn betoog over dat Marokkanenprobleem.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:49 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
nee, officieel niet. omdat als je dat zo verwoord, het discriminerend en racistisch is.
Ik heb het hierbij over de VS; dat je zonder proces oneindig mag worden vast gehouden, martelingen door de CIA mogen en de NSA.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zoals? Dat je geen flesje drinken meer mee mag nemen in het vliegtuig?
Ik weet het niet hoor, Van Klaveren is al vaker genoemd als iemand die aan het elastiek hing. Ook toen er nog geen mediastorm rond de PVV was.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Aan de hand van hun uitspraken. Neem dat artikel van Van Klaveren wat ik hier heb gepost. Daar zegt hij feitelijk hetzelfde. Hypocriet ook om nu ineens te bazelen over sociaal-economische thema's....
En ook die andere twee punten die je noemde waren toch al bekend?
Daar heeft de gemiddelde burger heel weinig tot geen last van. Het is echt niet zo dat iedereen met een keppeltje of een baard zomaar wordt opgepakt en wordt vastgehouden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:52 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik heb het hierbij over de VS; dat je zonder proces oneindig mag worden vast gehouden, martelingen door de CIA mogen en de NSA.
Dan had hij dan toch moeten opstappen en niet nu na die mediastorm? Of anders direct na die uitspraken: dat was dan net iets minder hypocriet geweest.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, Van Klaveren is al vaker genoemd als iemand die aan het elastiek hing. Ook toen er nog geen mediastorm rond de PVV was.
Je hebt nogal pech als jij diegene bent die wordt gemarteld en zonder proces wordt vast gehouden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar heeft de gemiddelde burger heel weinig tot geen last van. Het is echt niet zo dat iedereen met een keppeltje of een baard zomaar wordt opgepakt en wordt vastgehouden.
Maar wie zegt dat de mediastorm de aanleiding is voor hem? Misschien is dat optreden van Wilders in Den Haag wel echt de spreekwoordelijke druppel. Vind dat lastig om van afstand te bepalen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan had hij dan toch moeten opstappen en niet nu na die mediastorm? Of anders direct na die uitspraken: dat was dan net iets minder hypocriet geweest.
Als je onschuldig bent, dan heb je pech. Maar laten we eerlijk zijn: de doorsnee burger komt niet in zo'n situatie terecht.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:57 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je hebt nogal pech als jij diegene bent die wordt gemarteld en zonder proces wordt vast gehouden.
Dan had hij toch direct na dat optreden af kunnen treden? Of na de keer daarvoor dat hij die uitspraak deed? Waarom dan nu opeens?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat de mediastorm de aanleiding is voor hem? Misschien is dat optreden van Wilders in Den Haag wel echt de spreekwoordelijke druppel. Vind dat lastig om van afstand te bepalen.
wilders heeft het altijd ontkend. zelfs nu probeerde hij het achteraf weer recht te lullen, ging het ineens alleen maar over criminele marokkanen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Van Klaveren zei niet veel anders in zijn betoog over dat Marokkanenprobleem.
Het is nogal een stap om een hele partij achter te laten en alleen verder te gaan. Schijnt bovendien nogal wat druk uit te worden geoefend door Wilders, die volgens meerdere (oud)-PVV'ers met ijzeren hand regeert.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan had hij toch direct na dat optreden af kunnen treden? Of na de keer daarvoor dat hij die uitspraak deed? Waarom dan nu opeens?
Ook dat laatste is toch niet iets van de laatste tijd? Was volgens mij altijd al zo.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is nogal een stap om een hele partij achter te laten en alleen verder te gaan. Schijnt bovendien nogal wat druk uit te worden geoefend door Wilders, die volgens meerdere (oud)-PVV'ers met ijzeren hand regeert.
Moet het van de laatste tijd zijn dan? Waar is dat precies van invloed op?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook dat laatste is toch niet iets van de laatste tijd? Was volgens mij altijd al zo.
Het gaat om het moment van opstappen en de argumenten die hij gebruikt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Moet het van de laatste tijd zijn dan? Waar is dat precies van invloed op?
Vele druppels doen de emmer op een gegeven moment overlopen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gaat om het moment van opstappen en de argumenten die hij gebruikt.
Maar dat heeft toch niks te maken met dat ik, een anonieme forumgebruiker, zeg dat Wilders volgens ingewijden met ijzeren vuist regeert?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gaat om het moment van opstappen en de argumenten die hij gebruikt.
Ja, waarom stap je dan niet eerder op? De sociaal-economische koers is een vrij essentieel punt. Ben je het daar helemaal niet mee eens, wat doe je dan bij die partij?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch niks te maken met dat ik, een anonieme forumgebruiker, zeg dat Wilders volgens ingewijden met ijzeren vuist regeert?
Overigens was al langer bekend dat Van Klaveren de sociaal-economische koers van de PVV niet steunde. Heeft NRC onlangs nog over geschreven.
Ben je het totaal niet eens met bv de sociaal-economische koers dan is het raar om nu op te stappen vanwege deze uitspraken terwijl je zelf soortgelijke uitspraken hebt gedaan...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:12 schreef PetiK het volgende:
[..]
Vele druppels doen de emmer op een gegeven moment overlopen.
Jij stelt eerst dat hij hypocriet is om nu met sociaal-economische argumenten aan te komen. Zeg ik dat al langer bekend is dat hij er geen fan van is binnen de PVV, had hij al lang weg moeten zijn bij de partij.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, waarom stap je dan niet eerder op? De sociaal-economische koers is een vrij essentieel punt. Ben je het daar helemaal niet mee eens, wat doe je dan bij die partij?
En dat is dus precies mijn punt. Hij had er al lang weg moeten zijn of gewoon niet aan moeten beginnen. Dat je dan nu na de mediastorm opstapt vind ik hypocriet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij stelt eerst dat hij hypocriet is om nu met sociaal-economische argumenten aan te komen. Zeg ik dat al langer bekend is dat hij er geen fan van is binnen de PVV, had hij al lang weg moeten zijn bij de partij.
Schijnbaar vond hij de andere standpunten zwaarder wegen. Kun je je inderdaad afvragen of hij dan wel in de juiste club zit.
We dwalen wel af trouwens.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)stapt-uit-de-partij/quote:De PVV-fractie moet Geert Wilders afzetten als fractievoorzitter, zei ex-PVV’er Louis Bontes vanavond bovendien in Nieuwsuur. Bontes vindt dat de twaalf overgebleven PVV-Kamerleden na het vertrek van Joram van Klaveren en Roland van Vliet Wilders moeten afzetten als fractieleider.
http://nos.nl/artikel/626(...)ken-met-wilders.htmlquote:Friese PVV'ers breken met Wilders
Twee van de drie Statenleden van de PVV in Friesland verlaten de partij. Een van hen is fractievoorzitter Otto van der Galiën, de ander is Pieter Buisman. De derde PVV'er in de Friese Staten blijft zitten.
De twee vertrekken uit onvrede over het optreden van partijleider Wilders, woensdagavond na de gemeenteraadsverkiezingen. Hij liet toen zijn aanhang scanderen dat er minder Marokkanen in Nederland moeten zijn.
Dat dat hele partijtje uit elkaar dondert en hij persona non grata is geworden binnen de politiek is slim gespeeld van Wilders?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Je moet het Wilders nageven: het is slim gespeeld van Geert dat hij stukje bij beetje zijn mening aanpast naar extreem-rechtse sympathieën. Als je het in één keer doet dan schreeuwt iedereen moord en brand, maar als je steeds weer een stukje verder schuift dan valt het niet zo op en heeft zijn domme achterban niet eens in de gaten dat ze ondertussen op een extreem-rechtse partij stemmen. Hoe verklaar je anders dat geflirt met Le Pen en De Winter. Volgende stap is een verbond met Gouden Dageraad. Veel PVV'ers hebben ook al een account op Stormfront.org.
Wilders is al tijden persona non grata. Toch weerhoudt het hem dat er niet van openlijk te flirten met extreem-rechtse partijen zoals Front National en Vlaams Belang. En zijn achterban vind het allemaal best. Als je sites zoals Geenstijl en DDS leest dan geloven ze daadwerkelijk dat er een linkse hetze tegen Geert aan de gang is. Dat meneer het daar zelf naar heeft gemaakt en dat Cordon Sanitaire zelf heeft bewerkstelligd komt niet bij ze op. Slim toch?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat dat hele partijtje uit elkaar dondert en hij persona non grata is geworden binnen de politiek is slim gespeeld van Wilders?
Voorheen wilden partijen nog wel met Wilders samenwerken, daar lijkt het nu niet meer van te komen. Voorheen zat hij als gedoogpartner min of meer in het kabinet, dat lijkt hij nu wel te kunnen shaken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:27 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Wilders is al tijden persona non grata. Toch weerhoudt het hem dat er niet van openlijk te flirten met extreem-rechtse partijen zoals Front National en Vlaams Belang. En zijn achterban vind het allemaal best. Als je sites zoals Geenstijl en DDS leest dan geloven ze daadwerkelijk dat er een linkse hetze tegen Geert aan de gang is. Dat meneer het daar zelf naar heeft gemaakt en dat Cordon Sanitaire zelf heeft bewerkstelligd komt niet bij ze op. Slim toch?
Ja en omdat 'ie het zo sluw aanpakt heeft heel Nederland het over extremisme en stappen meerdere PVVers op.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Je moet het Wilders nageven: het is slim gespeeld van Geert dat hij stukje bij beetje zijn mening aanpast naar extreem-rechtse sympathieën. Als je het in één keer doet dan schreeuwt iedereen moord en brand, maar als je steeds weer een stukje verder schuift dan valt het niet zo op en heeft zijn domme achterban niet eens in de gaten dat ze ondertussen op een extreem-rechtse partij stemmen. Hoe verklaar je anders dat geflirt met Le Pen en De Winter. Volgende stap is een verbond met Gouden Dageraad. Veel PVV'ers hebben ook al een account op Stormfront.org.
Zijn positie in het kabinet staat nu op losse schroeven, al is dit meer een 'wave'. Dat weet Wilders ook. Rutte is een slapjanus, die roept alleen maar dat hij niet meer met de PVV wil samenwerken vanwege de druk van andere partijen. Als alles een beetje is overgewaaid zul je zien dat dit standpunt zo wordt weggemoffeld. Maar waar het Geert echt om gaat is zijn achterban en die heeft hij heel handig weten in te palmen door steeds meer naar extreem-rechts te schurken. Bot13 is een goed voorbeeld van iemand die het ook niet door heeft. Wilders roept pontificaal in beeld dat hij minder Marokkanen wil en zijn achterban roept: 'Wilders is geen racist, het is een complot van Links!!'quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voorheen wilden partijen nog wel met Wilders samenwerken, daar lijkt het nu niet meer van te komen. Voorheen zat hij als gedoogpartner min of meer in het kabinet, dat lijkt hij nu wel te kunnen shaken.
En de rest van jouw post duidt er toch vooral op dat Wilders het niet slim heeft gespeeld i.p.v. dat hij het slim heeft gespeeld.
Nu schreeuwt toch ook iedereen moord en brand? Wat Wilders nu heeft gedaan is oliedom. Als je in de peilingen de grootste partij bent waarom zou je dan de boel op deze wijze op scherp zetten?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hou je dan wel bij de feiten. Wilders vráágt aan zijn achterban of ze meer of minder marokkanen willen. Het antwoord komt van hun.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:32 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Wilders roept pontificaal in beeld dat hij minder Marokkanen wil en zijn achterban roept: 'Wilders is geen racist, het is een complot van Links!!'
Dat denk ik dus ook. Hij heeft er in elk geval niets mee gewonnen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:42 schreef eight het volgende:
[..]
Nu schreeuwt toch ook iedereen moord en brand? Wat Wilders nu heeft gedaan heeft oliedom. Als je in de peilingen de grootste partij bent waarom zou je dan de boel op deze wijze op scherp zetten?
Het kan niet anders of de PVV is een klap een hoop kiezers kwijtgeraakt.
En vervolgens zegt hij "dat gaan we regelen", dat zeg je natuurlijk niet als je het er niet mee eens bent.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:44 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Hou je dan wel bij de feiten. Wilders vráágt aan zijn achterban of ze meer of minder marokkanen willen. Het antwoord komt van hun.
Dit dus en als ik me niet vergis riep hij in een eerder debat ook al "minder Marokkanen". Het was vrij duidelijk wat het gewenste antwoord was en "dat gaan we regelen" was de zoveelste bevestiging dat hij zich kon vinden in het antwoord van zijn publiek.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En vervolgens zegt hij "dat gaan we regelen", dat zeg je natuurlijk niet als je het er niet mee eens bent.
Dit is echt slap gelul. Een retorische vraag behoeft geen antwoord, Wilders stelt deze vraag niet omdat hij benieuwd is wat zijn achterban er van vindt, maar om naar bevestiging van zijn eigen standpunt te zoeken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:44 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Hou je dan wel bij de feiten. Wilders vráágt aan zijn achterban of ze meer of minder marokkanen willen. Het antwoord komt van hun.
Hij zei ook dat hij het gaat regelen. Dat zeg je niet als je het niet eens bent met het antwoord.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is echt slap gelul. Een retorische vraag behoeft geen antwoord, Wilders stelt deze vraag niet omdat hij benieuwd is wat zijn achterban er van vindt, maar om naar bevestiging van zijn eigen standpunt te zoeken.
Precies. Fokke en Sukke hadden het wel leuk gevat vond ik:quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij zei ook dat hij het gaat regelen. Dat zeg je niet als je het niet eens bent met het antwoord.
http://nos.nl/artikel/626(...)t-wilders-trouw.htmlquote:Terwijl verschillende PVV'ers de partij verlaten, staat het Tweede Kamerlid Dion Graus pal voor zijn partijleider Geert Wilders. In een interview met L1 zegt de parlementariër dat hij zijn vriend Wilders trouw zal blijven. "Ik sterf liever dan dat ik hem ooit zal laten vallen."
Graus is verbaasd over PVV'ers die de partij verlaten. "De uitspraken over minder Marokkanen gaan veel minder ver dan we al acht jaar in ons verkiezingsprogramma hebben staan. En daar hebben ze voor getekend."
De PVV'er denkt dat zijn partijgenoten bang zijn voor de dreigementen die volgen op de uitlatingen van Wilders. "Ik word ook al jaren bedreigd maar ik wijk niet voor bedreigingen en Marokkanen. De echte ridders blijven zitten. De oude jongens blijven strijden voor dieren, koning, vaderland en volk.
Sterven voor Geert, liever sterven dan vertrekken, echte ridders en strijden voor koning/vaderland/volk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/626(...)t-wilders-trouw.htmlWat een ridder, die Dion Graus.
Het is nog erger:quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is echt slap gelul. Een retorische vraag behoeft geen antwoord, Wilders stelt deze vraag niet omdat hij benieuwd is wat zijn achterban er van vindt, maar om naar bevestiging van zijn eigen standpunt te zoeken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Demagogiequote:Demagogie
(> demagogisch; van het Grieks δημος= "volk" en αγ(ωγ)ειν = "(op)leiden") is een manier om de luisteraar van een onwaarheid te overtuigen door een beroep te doen op het "gezond verstand" en de "logica" van een persoon. Demagogie is iets anders dan het verkondigen van leugens. Iemand die demagogie bedrijft zal niet direct onwaarheden naar voren brengen. Men zal er wel naar streven de luisteraar die er niet op bedacht is zelf naar een bepaalde conclusie te leiden. Zo kan de demagoog diens publiek naar de hand zetten.
Een politicus of andere volksleider die, doorgaans met minder goede bedoelingen, door middel van retorische middelen, leugenachtige voorstellingen en valse leuzen en slogans de volksmassa opruit en in beweging brengt wordt ook wel een demagoog genoemd.
Of je het nu eens bent of niet met de uitspraken van Wilders, Graus heeft wel een punt met zijn uitspraken over het hoe en waarom van het opstappen van die mensen.quote:
Zoals ik al zei blazen ze het in de fractie op. Ze doen net of er zo'n afgrijselijk iets gezegd is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 08:53 schreef Wombcat het volgende:
Nee, het is helemaal niet erg. Vandaar dat er ook binnen de PVV zo'n ophef over ontstaat.
Is hij wel gewend.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 08:56 schreef Basp1 het volgende:
Het is ook niet erg, nu ziet wilders hoe fijn het is om van alle kanten de wind van voren te krijgen, net zoals een geheel door hem gestigmatiseerde bevolkingsgroep dat al jaren heeft.
Zeg ik toch ook niet? Ik heb zelfs net nog gezegd dat hij het er vast en zeker mee eens is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ken hun verkiezingsprogramma van destijds niet meer maar als ik me niet vergis werden toen de pijlen op de islam gericht. Nu is de toon persoonlijker geworden en daarmee gaat het veel verder.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of je het nu eens bent of niet met de uitspraken van Wilders, Graus heeft wel een punt met zijn uitspraken over het hoe en waarom van het opstappen van die mensen.
Ziek. PvdA legt cordon sanitaire om PVV - Geenstijl.nlquote:
Maar Wilders riep vanochtend toch dat dat juist niet kon? Of ze zijn het eens met hem of ze worden uit de partij gegooid. Wat een fiasco.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:12 schreef Wespensteek het volgende:
In Almere is het nu helemaal een chaos. De enige PVV-er die achter de uitspraken van Wilders staat is uit de PVV fractie gezet. De rest wil door als PVV-fravtie maar neemt afstand van de uitspraken van Wilders.
http://www.volkskrant.nl/(...)ers-toch-trouw.dhtml
Ho ho, wacht even: je vergeet de dieren.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sterven voor Geert, liever sterven dan vertrekken, echte ridders en strijden voor koning/vaderland/volk.
Man, man, man... Dat zetelt binnen landsbestuur.
Liever dat dan die slappe knieen en thee zuipers van de PvdAquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sterven voor Geert, liever sterven dan vertrekken, echte ridders en strijden voor koning/vaderland/volk.
Man, man, man... Dat zetelt binnen landsbestuur.
Wat heeft de PvdA te maken met dit gedoe binnen de PVV?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:15 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Liever dat dan die slappe knieen en thee zuipers van de PvdA
Inderdaad, zeg het ze: liever Dion Graus dan een PvdA'er!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:15 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Wat moedigquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:09 schreef Friek_ het volgende:
"Ik sterf liever dan dat ik hem ooit zal laten vallen."
PvdA'ers zijn in het algemeen intelligente mensen. Die mensen moeten echt overtuigd worden met een genuanceerd verhaal.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:15 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Verder alles goed met je, compexo?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:30 schreef WhiteBeard het volgende:
Even het kaf van het koren scheiden heet zoiets. Het koren blijft
Die situatie lijkt toch wel wat onduidelijk, maandag wordt dat pas duidelijker.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:28 schreef Kaas- het volgende:
• fractie in Almere is ook al aardig klaar met Wilders voordat ze goed en wel zijn begonnen
Ja, dat is het probleem. Alle problemen kapot nuanceren. Dan doen we lekker alsof er geen problemen zijn. Handig zo'n houdingquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:25 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
PvdA'ers zijn in het algemeen intelligente mensen. Die mensen moeten echt overtuigd worden met een genuanceerd verhaal.
PVV'ers daarentegen zijn in het algemeen dom. Enkel het uitkramen van een populistische oneliner is voor hen al overtuigend genoeg.
Beveliging van de democratiequote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:52 schreef Mint_Clansell het volgende:
Wat kosten die beveiligers eigenlijk per jaar? Dat geld komt ook van de belastingbetaler.
Lolwhutquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:12 schreef Wespensteek het volgende:
In Almere is het nu helemaal een chaos. De enige PVV-er die achter de uitspraken van Wilders staat is uit de PVV fractie gezet. De rest wil door als PVV-fravtie maar neemt afstand van de uitspraken van Wilders.
http://www.volkskrant.nl/(...)ers-toch-trouw.dhtml
Het is veel beter als Geert vertrekt. Lekker terugschoppen naar Indonesië, of Hongarije.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:01 schreef WhiteBeard het volgende:
Dan moet jij daar gaan wonen waar geen democratie is Min_Clansell
Geen dubbele nationaliteit bij Geert, maar een dubbele standaard.quote:Begin 2007 diende Wilders een motie van wantrouwen in tegen de staatssecretarissen Nebahat Albayrak en Ahmed Aboutaleb vanwege hun dubbele nationaliteit. D66-leider Pechtold zei daarop op 21 maart 2007 in de Volkskrant dat Wilders duidelijkheid moest scheppen omtrent het feit of zijn vrouw haar Hongaarse nationaliteit nog had. Wilders zei dat familieleden van politici geen onderwerp van discussie horen te zijn, tenzij er tevens sprake zou zijn van een functionele relatie.
Jij verwart nuanceren met problemen ontkennen. PVV'ers blijken keer op keer niet na te kunnen denken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:40 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Ja, dat is het probleem. Alle problemen kapot nuanceren. Dan doen we lekker alsof er geen problemen zijn. Handig zo'n houding
Ik ook niet, laat hij zijn beveiliging maar lekker zelf betalen. Als hij daar het geld niet voor heeft dan mag hij meteen oprotten naar Verwegistan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:00 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik wil niet betalen om zo'n figuur te beveiligen.
Ik wil voor heel veel dingen niet betalen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:00 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik wil ook niet betalen om de straten in Utrecht schoon te houden, maar zo gaat dat nou eenmaal in een ontwikkeld land.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:00 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik wil ook niet betalen voor uitkeringen van werklozen. Laat ze dat maar lekker zelf betalen. Als ze daar het geld niet voor hebben, dan mogen ze meteen oprotten naar Verweggistan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:19 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Ik ook niet, laat hij zijn beveiliging maar lekker zelf betalen. Als hij daar het geld niet voor heeft dan mag hij meteen oprotten naar Verwegistan.
Ik vind een schone straat belangrijker dan het beveiligen van een extremist die geen verantwoordelijkheid wil nemen voor zijn uitspraken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil ook niet betalen om de straten in Utrecht schoon te houden, maar zo gaat dat nou eenmaal in een ontwikkeld land.
Wat jij vindt is niet zo heel relevant. Er zijn nog heel wat andere mensen die een mening hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:32 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ik vind een schone straat belangrijker dan het beveiligen van een extremist die geen verantwoordelijkheid wil nemen voor zijn uitspraken.
Dat is je persoonlijk recht. Het is alleen simpelweg de taak van de staat haar burgers te beschermen, net zo goed tegen elkaar. Dat is de reden dat jij beschermd wordt als je getuigt in een gevaarlijk proces, en Wilders als hij dingen roept waardoor mensen hem iets aan willen doen. De dag dat Wilders emigreert en zijn Nederlandse paspoort inlevert is de dag dat Nederland hem niet meer hoeft te beschermen (en de dag dat een hoop mensen feest vieren, dat terzijde).quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:32 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ik vind een schone straat belangrijker dan het beveiligen van een extremist die geen verantwoordelijkheid wil nemen voor zijn uitspraken.
Misschien moet Geert dan maar eens bij zichzelf ten rade gaan en dat soort dingen alleen tijdens zijn partijdebatten roepen. Wie haat zaait zal haat oogsten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is je persoonlijk recht. Het is alleen simpelweg de taak van de staat haar burgers te beschermen, net zo goed tegen elkaar. Dat is de reden dat jij beschermd wordt als je getuigt in een gevaarlijk proces, en Wilders als hij dingen roept waardoor mensen hem iets aan willen doen. De dag dat Wilders emigreert en zijn Nederlandse paspoort inlevert is de dag dat Nederland hem niet meer hoeft te beschermen (en de dag dat een hoop mensen feest vieren, dat terzijde).
Dus als iemand iets roept waarmee je het niets eens bent, is geweld legitiem?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:36 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Misschien moet Geert dan maar eens bij zichzelf ten rade gaan en dat soort dingen alleen tijdens zijn partijdebatten roepen. Wie haat zaait zal haat oogsten.
Zeg ik dat?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dus als iemand iets roept waarmee je het niets eens bent, is geweld legitiem?
Ik vind het echt getuigen van krankzinnigheid om werklozen met Wilders te vergelijken maar goed.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik wil ook niet betalen voor uitkeringen van werklozen. Laat ze dat maar lekker zelf betalen. Als ze daar het geld niet voor hebben, dan mogen ze meteen oprotten naar Verweggistan.
HIj heeft niks te zoeken in Indonesië. Bovendien is hij ongewenst persoon daar.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:08 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Het is veel beter als Geert vertrekt. Lekker terugschoppen naar Indonesië, of Hongarije.
Heeft zijn vrouw trouwens een dubbel paspoort? Die vrouw is toch een Hongaar?
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)pvv-verlaten-partij/quote:Update 14.28 uur: Wilders staat om 18.00 uur in de Tweede Kamer de pers te woord, meldt de PVV. Het is voor het eerst sinds het opstappen van vele PVV’ers donderdag en gisteren dat de PVV-leider een verklaring zal afleggen.
Dat is om aan te geven dat elke Nederlander wel betaalt voor dingen waar hij/zij niet voor wil betalen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:06 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Ik vind het echt getuigen van krankzinnigheid om werklozen met Wilders te vergelijken maar goed.
Ik vind het normaal dat een werkloze een uitkering krijgt, ik vind het niet normaal dat een angstaanjagende haatzaaier door de overheid wordt beveiligd.
Indonesië is een moslim land, lijkt me dus niet erg verstandig.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:08 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Het is veel beter als Geert vertrekt. Lekker terugschoppen naar Indonesië, of Hongarije.
Heeft zijn vrouw trouwens een dubbel paspoort? Die vrouw is toch een Hongaar?
Betaal ik graag voor.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:52 schreef Mint_Clansell het volgende:
Wat kosten die beveiligers eigenlijk per jaar? Dat geld komt ook van de belastingbetaler.
Heb je pech. Je moet eens weten waar ik geen belasting aan wil betalen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:00 schreef Mint_Clansell het volgende:
Vertel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:06 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Heb je pech. Je moet eens weten waar ik geen belasting aan wil betalen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:45 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Geertje, ook bij de Europese verkiezingen heb je mijn steun. Nooit buigen![]()
![]()
Zijn helaas niet echt hele representatieve peilingen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:19 schreef Hexagon het volgende:
Ik kijk reikhalzend uit naar de nieuwe peiling van Maurice de Hond
Ik moest gister invullen maar nog steeds geen uitslag, behalve dit:quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:06 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Zijn helaas niet echt hele representatieve peilingen.
Krijg ik nog antwoord op de vraag waar jij geen belasting aan wil betalen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:45 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Geertje, ook bij de Europese verkiezingen heb je mijn steun. Nooit buigen![]()
![]()
Bla, bla, bla, altijd weer die verwijzingen naar de nazitijd. Ik durf te wedden dat het aantal antisemieten in de achterban van de PVDA en SP 100 keer hoger is dan die van de PVV.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:18 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Jij verwart nuanceren met problemen ontkennen. PVV'ers blijken keer op keer niet na te kunnen denken.
En nu zitten ze opgescheept met een despotische leider die de nazitijd weer doet herleven.
Geertje praat over etnische registratie en discrimineert, dat heeft redelijk wat overeenkomsten met uitgevoerde plannen van de nazi's.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bla, bla, bla, altijd weer die verwijzingen naar de nazitijd. Ik durf te wedden dat het aantal antisemieten in de achterban van de PVDA en SP 100 keer hoger is dan die van de PVV.
Ja daarom, en die verschilt weer dusdanig van die van tnsnipo (D66 grootste partij) van 19 maart dat ik er geen zak meer van geloof.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:14 schreef the_ring het volgende:
[..]
Ik moest gister invullen maar nog steeds geen uitslag, behalve dit:
CDA 8%
VVD 17%
PvdA 11%
GrLnks 4%
D66 6%
SP 9%
CU 2%
SGP 1%
Dieren 1%
PVV 15%
Andere partij 2%
Ik weet het niet 12%
Ik zou niet gaan stemmen 12%
Nee.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:49 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zeg ik dat?
Het correcte gezegde is trouwens 'Wie haat zaait, zal storm oogsten'. Actie = Reactie.
Wedje leggen dan ? 100 euro ?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bla, bla, bla, altijd weer die verwijzingen naar de nazitijd. Ik durf te wedden dat het aantal antisemieten in de achterban van de PVDA en SP 100 keer hoger is dan die van de PVV.
Helemaal goedtquote:Op zondag 23 maart 2014 01:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee.
Wie wind zaait zal storm oogsten.
TaalNazi FTW![]()
Oke, ik heb een beetje overdreven met 100 keer hoger. Maar het percentage antisemieten onder moslims is veel hoger dan dat onder PVV-stemmers en ik denk niet dat er veel moslims op de PVV stemmen. En vreemdelinghatende PVV-ers, dat is nou weer een vooroordeel he. Jij gooit alles op een hoop. PVV-ers haten niet alle vreemdelingen. Als je zegt: Het percentage PVV-ers dat een hekel heeft aan moslims is een stuk groter dan dat van de PVDA, ja, dan heb je gelijk.quote:Op zondag 23 maart 2014 01:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wedje leggen dan ? 100 euro ?
Die ben je dus kwijt.
Je redeneert niet vanuit kennis of redelijke logica. Je redeneert vanuit mensen willen beschadigen.
Nog een wedje ? Wedden dat het % vreemdelingenhaters in de achterban van de PVV veel hoger is dan bij PvdA en SP
Lolwhut??quote:
Want moslims haten is minder erg dan Joden haten?quote:Op zondag 23 maart 2014 04:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oke, ik heb een beetje overdreven met 100 keer hoger. Maar het percentage antisemieten onder moslims is veel hoger dan dat onder PVV-stemmers en ik denk niet dat er veel moslims op de PVV stemmen. En vreemdelinghatende PVV-ers, dat is nou weer een vooroordeel he. Jij gooit alles op een hoop. PVV-ers haten niet alle vreemdelingen. Als je zegt: Het percentage PVV-ers dat een hekel heeft aan moslims is een stuk groter dan dat van de PVDA, ja, dan heb je gelijk.
Ik zal me iets preciezer uitdrukken. Het verdwijnen van de LPF gaf ruimte voor de groei van een partij als de PVV.quote:
Naja, je hoort nu toch ook dat er ontwikkelingen zijn voor een nieuwe rechtse landelijke partij met Eerdmans en die van Klaveren. De toon zal misschien iets gematigder zijn maar de boodschap ongeveer hetzelfde, denk ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:32 schreef AgLarrr het volgende:
Juich niet te vroeg. De PVV is een kanaal, Wilders een boodschapper, ze zijn niet een probleem op zichzelf. Het sentiment zal als een fenix uit zijn as herrijzen. De PVV kwam voort uit de LPF. Als de verandering van PVV naar wat er volgt dezelfde trend volgt dan komt er nog iets veel vervelenders voor terug.
Ik heb liever een bekende tegenstander, één die ik kan zien..
Ik denk inderdaad dat het dieptepunt qua extremisme wel bereikt is met Wilders, meer tolereert de Nederlandse samenleving gewoon niet.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Naja, je hoort nu toch ook dat er ontwikkelingen zijn voor een nieuwe rechtse landelijke partij met Eerdmans en die van Klaveren. De toon zal misschien iets gematigder zijn maar de boodschap ongeveer hetzelfde, denk ik.
We gaan het zien, ik vraag me af hoe lang of kort het geheugen is van de gemiddelde kiezer. In de peilingen doet de PVV het nog prima, en zo vol stond het niet op de dam dit weekend.quote:Op zondag 23 maart 2014 11:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat het dieptepunt qua extremisme wel bereikt is met Wilders, meer tolereert de Nederlandse samenleving gewoon niet.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:32 schreef AgLarrr het volgende:
Juich niet te vroeg. De PVV is een kanaal, Wilders een boodschapper, ze zijn niet een probleem op zichzelf. Het sentiment zal als een fenix uit zijn as herrijzen. De PVV kwam voort uit de LPF. Als de verandering van PVV naar wat er volgt dezelfde trend volgt dan komt er nog iets veel vervelenders voor terug.
Ik heb liever een bekende tegenstander, één die ik kan zien..
Peilingen van De Hond zeggen mij nooit zo veel. Ook deze week niet.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:13 schreef eight het volgende:
[ afbeelding ]
Een peiling van slechts 5 zetels verlies lijkt mij wat weinig.
Daar gaat het niet om. Het ging erover dat WWII er vaak bijgehaald wordt als het over de PVV gaat. Het kenmerkende punt van WWII is de jodenhaat en jodenhaat is een groter probleem onder moslims dan onder PVV-stemmers.quote:Op zondag 23 maart 2014 08:58 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Want moslims haten is minder erg dan Joden haten?
Het gaat niet om dat er jodenhaat zou zijn onder PVV-stemmers, het gaat er om dat Geert een bepaalde bevolkingsgroep verbaal aanvalt net als Hitler dat deed. Stel je voor dat een PvdA politicus zegt dat er minder joden moeten zijn.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:02 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het ging erover dat WWII er vaak bijgehaald wordt als het over de PVV gaat. Het kenmerkende punt van WWII is de jodenhaat en jodenhaat is een groter probleem onder moslims dan onder PVV-stemmers.
Sinds wanneer is mevrouw Wilders staatssecretaris of minister geweest?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Geen dubbele nationaliteit bij Geert, maar een dubbele standaard.
Sinds wanneer zijn de burgers met een dubbel paspoort staatssecretaris of minister geweest?quote:Op zondag 23 maart 2014 15:05 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Sinds wanneer is mevrouw Wilders staatssecretaris of minister geweest?
Op grond van gedrag en ideologie. Mag ik communisten ook niet aanvallen en het communisme een groot gevaar voor de mensheid vinden?quote:Op zondag 23 maart 2014 15:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het gaat niet om dat er jodenhaat zou zijn onder PVV-stemmers, het gaat er om dat Geert een bepaalde bevolkingsgroep verbaal aanvalt net als Hitler dat deed. Stel je voor dat een PvdA politicus zegt dat er minder joden moeten zijn.
Hebben Marokkanen een gemeenschappelijke ideologie en gedrag dan? Communisten mag je verbaal aanvallen niet fysiek...quote:Op zondag 23 maart 2014 15:21 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Op grond van gedrag en ideologie. Mag ik communisten ook niet aanvallen en het communisme een groot gevaar voor de mensheid vinden?
Albayrak, Aboutaleb. Burgers met een dubbel paspoort.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:21 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn de burgers met een dubbel paspoort staatssecretaris of minister geweest?
Mensen die nog steeds de PVV verdedigenquote:Op zondag 23 maart 2014 15:21 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Op grond van gedrag en ideologie. Mag ik communisten ook niet aanvallen en het communisme een groot gevaar voor de mensheid vinden?
Sinds wanneer is Wilder's vrouw crimineel?quote:Op zondag 23 maart 2014 15:21 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn de burgers met een dubbel paspoort staatssecretaris of minister geweest?
Als mevrouw Wilders een dubbel paspoort heeft dan zou mevrouw Wilders ook gewoon één van haar paspoorten moeten inleveren. Geen uitzonderingen omdat het toevallig de vrouw van Wilders betreft.
Jazeker, hun ideologie heet islam en ze gedragen zich ernaar. Waarom zou je wel de ene ideologie mogen aanvallen, maar niet de andere ideolgie?quote:Op zondag 23 maart 2014 15:23 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hebben Marokkanen een gemeenschappelijke ideologie en gedrag dan? Communisten mag je verbaal aanvallen niet fysiek...
Wilders heeft volgens mij ooit gezegd dat mensen met een dubbel paspoort een van beide paspoorten moeten inleveren.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:25 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Wilder's vrouw crimineel?
Alle Marokkanen zijn Islamitisch?quote:Op zondag 23 maart 2014 15:26 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Jazeker, hun ideologie heet islam en ze gedragen zich ernaar. Waarom zou je wel de ene ideologie mogen aanvallen, maar niet de andere ideolgie?
quote:Op zondag 23 maart 2014 15:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds de PVV verdedigen___
Als dit is overgewaaid weer meer net als na die hoofdoekjes belastingquote:Op zondag 23 maart 2014 15:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds de PVV verdedigen___
Gelul, niet alle Marokkanen zijn moslims en wat bedoel je met ze gedragen zich ernaar? Ik zeg toch nergens dat ik wil dat Wilders vervolgt wordt? Ik vindt het alleen belachelijk dat mensen het er mee eens zijn en Wilders is hypocriet als de pest, als een PvdA'er hetzelfde zei over joden moest je hem eens horen...quote:Op zondag 23 maart 2014 15:26 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Jazeker, hun ideologie heet islam en ze gedragen zich ernaar. Waarom zou je wel de ene ideologie mogen aanvallen, maar niet de andere ideolgie?
Sinds wanneer zijn alle burgers met een dubbel paspoort crimineel?quote:Op zondag 23 maart 2014 15:25 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Wilder's vrouw crimineel?
Zij met een dubbel paspoort en crimineel? Het Nederlandse paspoort afpakken (wordt ook gedaan met vluchtgevaarlijke criminelen - is dus geen discriminatie) en opzouten. Het idiote argument kwam van jou toen je met mevrouw Wilders op de proppen kwam.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:29 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn alle burgers met een dubbel paspoort crimineel?
Idiote argumenten.
Laat ik de vraag herhalen, want kennelijk snap je het niet.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:30 schreef WhiteBeard het volgende:
Sinds wanneer zijn alle burgers met een dubbel paspoort crimineel?
Wijken onveilig maken en de bevolking in dhimmitude dwingen. Ze gedragen zich er inderdaad naar, een behoorlijk aantal althansquote:Op zondag 23 maart 2014 15:28 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Gelul, niet alle Marokkanen zijn moslims en wat bedoel je met ze gedragen zich ernaar? Ik zeg toch nergens dat ik wil dat Wilders vervolgt wordt? Ik vindt het alleen belachelijk dat mensen het er mee eens zijn en Wilders is hypocriet als de pest, als een PvdA'er hetzelfde zei over joden moest je hem eens horen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |