abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 mei 2011 @ 17:22:21 #1
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_96213226
Wat me opvalt is wanneer je op internet in discussie gaat met PVV'ers dat ze bij ieder puntje van kritiek op hun partij meteen wegduiken en de PvdA er bij gaan slepen. Ook al ben ik helemaal geen lid of stemmer van de PvdA.

Ik: "Ik vind de PVV geen leuke partij want....."

Standaard-PVV reactie: "Ja maar de PvdA dit en dat..."

Leer gewoon eens jezelf te verdedigen in plaats van te roepen wat derden allemaal fout doen.
pi_96213320
Die Thom de Graaff poedelprijs mag je nu wel weer inleveren.
  zondag 1 mei 2011 @ 17:25:45 #3
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96213332
Het grappigste is nog dat PVV'ers mensen die links stemmen belachelijk maken.
Want mensen niet beoordelen op huidskleur, afkomst, nationaliteit, religie of seksualiteit is natuurlijk belachelijk.

:')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 1 mei 2011 @ 17:27:09 #4
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_96213397
Het grappige is dat PVV aanhangers altijd belachelijk worden gemaakt, terwijl de PVV een flink aantal sterke punten heeft.
pi_96213449
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:27 schreef Verbodsbord het volgende:
Het grappige is dat PVV aanhangers altijd belachelijk worden gemaakt, terwijl de PVV een flink aantal sterke punten heeft.
  zondag 1 mei 2011 @ 17:28:59 #6
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_96213477
Het grappige is dat de PVV nog steeds in staat is de discussie te bepalen en haar tegenstanders alleen maar kunnen reageren.
En dan maar roepen dat de PVVers zo dom zijn. Wie is er nu eigenlijk dom bezig?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 1 mei 2011 @ 17:29:37 #7
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_96213504
quote:
Dat is subjectief maar doet ook helemaal niet terzake

Het gaat om de wijze waarop iemand zich profileert. Als je je handelen alleen kan verdedigen door naar anderen te gaan wijzen dan ben je zeer zwak bezig.
  † In Memoriam † zondag 1 mei 2011 @ 17:30:31 #8
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_96213542
Het grappige is dat PVV aanhangers denken dat de PVV sterke punten heeft waardoor ze niet doorhebben hoe belachelijk ze zijn.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  zondag 1 mei 2011 @ 17:30:41 #9
329603 knuppelhaar
gevalletje onzin
pi_96213547
Wat me opvalt is wanneer je op internet in discussie gaat met PvdA'ers dat ze bij ieder puntje van kritiek op hun partij meteen wegduiken en de PVV er bij gaan slepen. Ook al ben ik helemaal geen lid of stemmer van de PVV.

Ik: "Ik vind de PvdA geen leuke partij want....."

Standaard-PvdA reactie: "Ja maar de PVV dit en dat..."

Leer gewoon eens jezelf te verdedigen in plaats van te roepen wat derden allemaal fout doen.

zondag 1 mei 2011 @ 17:31:08 #10
45206 Pietverdriet
pi_96213566
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:29 schreef Hexagon het volgende:

Het gaat om de wijze waarop iemand zich profileert. Als je je handelen alleen kan verdedigen door naar anderen te gaan wijzen dan ben je zeer zwak bezig.
En dat is precies wat de oppositie doet.
pi_96213569
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Het grappige is dat de PVV nog steeds in staat is de discussie te bepalen en haar tegenstanders alleen maar kunnen reageren.
En dan maar roepen dat de PVVers zo dom zijn. Wie is er nu eigenlijk dom bezig?
Dus omdat de PVV de discussie bepaald zijn de stemmers slim? Goh :')
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  zondag 1 mei 2011 @ 17:31:21 #12
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_96213579
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:30 schreef knuppelhaar het volgende:
Wat me opvalt is
dat je faalt. :')
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_96213615
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat is subjectief maar doet ook helemaal niet terzake
Dit topic is subjectief.
  zondag 1 mei 2011 @ 17:32:28 #14
45206 Pietverdriet
pi_96213619
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:31 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Dus omdat de PVV de discussie bepaald zijn de stemmers slim? Goh :')
Zeg ik dat?
  zondag 1 mei 2011 @ 17:32:29 #15
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_96213620
PvdA :')
PVV :')
  zondag 1 mei 2011 @ 17:32:55 #16
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_96213635
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:30 schreef knuppelhaar het volgende:
Wat me opvalt is wanneer je op internet in discussie gaat met PvdA'ers dat ze bij ieder puntje van kritiek op hun partij meteen wegduiken en de PVV er bij gaan slepen. Ook al ben ik helemaal geen lid of stemmer van de PVV.

Ik: "Ik vind de PvdA geen leuke partij want....."

Standaard-PvdA reactie: "Ja maar de PVV dit en dat..."

Mooi dat je het praktijkvoorbeeld zelf maakt

Alweer de PvdA erbij slepen :')
  zondag 1 mei 2011 @ 17:33:12 #17
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_96213644
Volgens mij heeft d66 de afgelopen jaren niets anders gedaan dan met opgeheven vingertje richting PVV wijzen.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  zondag 1 mei 2011 @ 17:33:16 #18
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96213647
quote:
Maar de partij spreekt zichzelf ook constant tegen.
Zo'n partij kun je toch niet meer serieus nemen?

Voor de vorming van het kabinet: nee, het hoofddoekjesverbod is absoluut iets waar we geen afstand van gaan doen. Dit verbod krijgen wij erdoor.
Een paar dagen nadat de PVV in het kabinet zit: o, ja het hoofddoekjesverbod is niet per se nodig. 8)7

Rechtszaak tegen Wilders: reden dat die rechtszaak geseponeerd moet worden, is volgens Geert Wilders omdat hij vrijheid van meningsuiting heeft.
Iemand anders zegt iets negatiefs over Wilders: hij eist meteen dat ze ontslagen worden.

Hoezo hypocriet?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zondag 1 mei 2011 @ 17:33:24 #19
45206 Pietverdriet
pi_96213652
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:32 schreef solyaris het volgende:
PvdA :')
PVV :')
QFT
  zondag 1 mei 2011 @ 17:33:47 #20
329603 knuppelhaar
gevalletje onzin
pi_96213666
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:32 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Mooi dat je het praktijkvoorbeeld zelf maakt

Alweer de PvdA erbij slepen :')
_O-

Het gaat me erom dat men altijd wijst naar een ander en dat ze het zelf nooooooit zouden doen. Dat is pas triest.
  zondag 1 mei 2011 @ 17:34:06 #21
45206 Pietverdriet
pi_96213679
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:33 schreef phpmystyle het volgende:
Volgens mij heeft d66 de afgelopen jaren niets anders gedaan dan met opgeheven vingertje richting PVV wijzen.
Triest niet?
  zondag 1 mei 2011 @ 17:34:07 #22
262 Re
Kiss & Swallow
pi_96213680
quote:
hier een paar van die sterke punten :')
quote:
Dion Graus
In 2006 kwam Dion Graus in opspraak omdat zijn vriendin aangifte tegen hem had gedaan wegens mishandeling. Het Kamerlid zou hebben geprobeerd de keel van zijn destijd hoogzwangere echtgenote dicht te knijpen en haar in de buik hebben 'geduwd'. De beschuldigingen konden strafrechtelijk niet worden bewezen.

Hero Brinkman
Het Kamerlid Hero Brinkman deed tweemaal van zich spreken. Eerst door een ruzie met een barman in sociëteit Nieuwspoort, waarop Brinkman bekende een drankprobleem te hebben. Daarna door mot met zijn aannemer in Middenbeemster, waarbij over en weer aangifte werd gedaan.

Jhim van Bemmel
In juli 2010 werd PVV-Kamerlid Jhim van Bemmel beschuldigd van faillissementsfraude. Voor zijn muziekwinkel New Tech Partner in 2006 failliet ging, zou Van Bemmel de inboedel verkocht hebben en het geld hebben doorgesluisd naar andere bedrijven die op zijn naam staan. Ook zou zijn administratie niet op orde zijn. Toen het bedrijf failliet ging was de boedel leeg en stond er nog 313 euro op de bankrekening. Crediteuren zouden nog dertigduizend euro van New Tech Partner tegoed hebben.

Het PVV-Kamerlid zelf zei dat hij de beschuldigingen kan weerleggen en dat hij hierover in overleg is met de curatoren.

Marcial Hernandez
Dit najaar werd Marcial Hernandez opgepakt op verdenking van openlijke geweldpleging. Hij bracht een nacht in de politiecel door, nadat hij in een café in Den Haag een kopstoot zou hebben uitgedeeld. Tegen hem is aangifte gedaan. Het Openbaar Ministerie heeft nog niet besloten of hij wordt vervolgd.

Eric Lucassen
De volgens GroenLinks leider Femke Halsema 'bullebak' Eric Lucassen is na een voor hem turbulente week nog steeds lid van de Tweede Kamer namens de PVV. Hij wordt beschuldigd van wangedrag tegenover zijn buren en is veroordeeld wegens ontucht met ondergeschikten in zijn functie als onderofficier van het leger.

James Sharpe
Het telecommunicatiebedrijf in Hongarije waarvan PVV-Tweede-Kamerlid James Sharpe directeur was, is twee keer veroordeeld voor het oplichten van klanten en oneerlijke zakenpraktijken. Het bedrijf lichtte klanten op met seksueel getinte sms'jes. In 2008 kreeg het daarom een boete van zo'n 250 duizend euro en afgelopen februari een boete van circa 172 duizend euro.

Sharpe was in zijn tijd als topatleet betrokken bij een vechtpartij. Hij heeft tienkamper Robert de Wit in het gezicht geslagen met een spike. Ook zou hij hem en een starter hebben bedreigd, waarvoor hij een half jaar geschorst zou zijn.

Richard de Mos
Een diploma hebben om schoolhoofd te mogen zijn, is iets anders dan directeur zijn van een basisschool. Op de website van de PVV stond ook vanochtend nog in het overzicht van kandidaten voor de Tweede Kamerverkiezingen van 9 juni bij de foto van De Mos (nummer 10): 'Voormalig onderwijzer en schoolhoofd in de moeilijkste wijken van Den Haag'.

Dat is niet waar, zo erkent ook De Mos. 'Maar als ik het ambieer, zou ik het kunnen zijn. Ik heb een tweejarige opleiding gedaan tot schoolleider in het primair onderwijs.'

Al eerder van de lijst
Al voor de verkiezingen van 9 juni verloor Wilders een aantal door hem geselecteerde personen. Kort na de presentatie van de kandidatenlijst op 12 april trok de nummer 9 van de lijst, Mellony van Hemert, zich terug. Zij was door de PVV gepresenteerd als 'psycholoog/gezinstherapeut, gepromoveerd op het onderwerp kindermishandeling', maar daar bleek niets van waar te zijn.

Vlak daarna haakte de nummer 5 af, de ondernemer Gidi Markuszower. Hij bleek in 2008 te zijn aangehouden met een vuurwapen op zak, ook zou hij betrokken zijn geweest bij spionage-praktijken. Eind april vertrok de student-ondernemer Arjan Brogt, die op een onverkiesbare plaats stond. 'De media-aandacht door een stel gefrustreerd linkse activisten doet mij en de PVV geen goed', zei Brogt indertijd. Hij had ook een veroordeling aan de broek: tot het terugbetalen van zijn vergoeding als studentenraadslid bij de economische faculteit, waar hij nooit kwam opdagen.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 1 mei 2011 @ 17:34:28 #23
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_96213690
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:31 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En dat is precies wat de oppositie doet.
In welke context. Wie bekritiseert de oppositie op zijn handelingen en naar wie wijst de oppositie dan?
pi_96213708
Het grappige is dat ze niet zonder dat defensiemechanisme kunnen. Van bovenaf worden er allerlei domme dingen gezegd waar je je dan als PVV'er ineens weer tegen moet verdedigen. Het lijkt wel een soort Stockholm-syndroom soms. Neem nou zo'n Hero Brinkman die beweert dat 'verwesterde' Afghaanse meisjes niet te vertrouwen zijn omdat het zomaar een vermomming zou kunnen zijn voor de ware fundamentalistische aard. Je kan me niet vertellen dat iedere PVV'er daar intrapt, dus moeten ze wel met drogredenen komen om hun partij te verdedigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2011 17:35:51 ]
pi_96213735
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 17:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zeg ik dat?
Ja, je suggereert met PVV'ers dat je het ook over PVV-stemmers hebt. Anders had je dat beter moeten formuleren. Het domme gaat namelijk vooral over de stemmers. Dat Wilders een intelligent persoon is, zullen veel mensen gewoon beamen.
Daardoor cross-link je tussen de stemmers en de uitvoering in Den Haag en dat zijn 2 verschillende werelden.
Daarnaast maakt je post al helemaal niets uit, als je het over de politici hebt, want daar gaat dit topic niet over.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')