Is dat zo? Ik ken hun verkiezingsprogramma van destijds niet meer maar als ik me niet vergis werden toen de pijlen op de islam gericht. Nu is de toon persoonlijker geworden en daarmee gaat het veel verder.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of je het nu eens bent of niet met de uitspraken van Wilders, Graus heeft wel een punt met zijn uitspraken over het hoe en waarom van het opstappen van die mensen.
Ziek. PvdA legt cordon sanitaire om PVV - Geenstijl.nlquote:
Maar Wilders riep vanochtend toch dat dat juist niet kon? Of ze zijn het eens met hem of ze worden uit de partij gegooid. Wat een fiasco.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:12 schreef Wespensteek het volgende:
In Almere is het nu helemaal een chaos. De enige PVV-er die achter de uitspraken van Wilders staat is uit de PVV fractie gezet. De rest wil door als PVV-fravtie maar neemt afstand van de uitspraken van Wilders.
http://www.volkskrant.nl/(...)ers-toch-trouw.dhtml
Ho ho, wacht even: je vergeet de dieren.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sterven voor Geert, liever sterven dan vertrekken, echte ridders en strijden voor koning/vaderland/volk.
Man, man, man... Dat zetelt binnen landsbestuur.
Liever dat dan die slappe knieen en thee zuipers van de PvdAquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sterven voor Geert, liever sterven dan vertrekken, echte ridders en strijden voor koning/vaderland/volk.
Man, man, man... Dat zetelt binnen landsbestuur.
Wat heeft de PvdA te maken met dit gedoe binnen de PVV?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:15 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Liever dat dan die slappe knieen en thee zuipers van de PvdA
Inderdaad, zeg het ze: liever Dion Graus dan een PvdA'er!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:15 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Wat moedigquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:09 schreef Friek_ het volgende:
"Ik sterf liever dan dat ik hem ooit zal laten vallen."
PvdA'ers zijn in het algemeen intelligente mensen. Die mensen moeten echt overtuigd worden met een genuanceerd verhaal.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:15 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Verder alles goed met je, compexo?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:30 schreef WhiteBeard het volgende:
Even het kaf van het koren scheiden heet zoiets. Het koren blijft
Die situatie lijkt toch wel wat onduidelijk, maandag wordt dat pas duidelijker.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:28 schreef Kaas- het volgende:
• fractie in Almere is ook al aardig klaar met Wilders voordat ze goed en wel zijn begonnen
Ja, dat is het probleem. Alle problemen kapot nuanceren. Dan doen we lekker alsof er geen problemen zijn. Handig zo'n houdingquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:25 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
PvdA'ers zijn in het algemeen intelligente mensen. Die mensen moeten echt overtuigd worden met een genuanceerd verhaal.
PVV'ers daarentegen zijn in het algemeen dom. Enkel het uitkramen van een populistische oneliner is voor hen al overtuigend genoeg.
Beveliging van de democratiequote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:52 schreef Mint_Clansell het volgende:
Wat kosten die beveiligers eigenlijk per jaar? Dat geld komt ook van de belastingbetaler.
Lolwhutquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:12 schreef Wespensteek het volgende:
In Almere is het nu helemaal een chaos. De enige PVV-er die achter de uitspraken van Wilders staat is uit de PVV fractie gezet. De rest wil door als PVV-fravtie maar neemt afstand van de uitspraken van Wilders.
http://www.volkskrant.nl/(...)ers-toch-trouw.dhtml
Het is veel beter als Geert vertrekt. Lekker terugschoppen naar Indonesië, of Hongarije.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:01 schreef WhiteBeard het volgende:
Dan moet jij daar gaan wonen waar geen democratie is Min_Clansell
Geen dubbele nationaliteit bij Geert, maar een dubbele standaard.quote:Begin 2007 diende Wilders een motie van wantrouwen in tegen de staatssecretarissen Nebahat Albayrak en Ahmed Aboutaleb vanwege hun dubbele nationaliteit. D66-leider Pechtold zei daarop op 21 maart 2007 in de Volkskrant dat Wilders duidelijkheid moest scheppen omtrent het feit of zijn vrouw haar Hongaarse nationaliteit nog had. Wilders zei dat familieleden van politici geen onderwerp van discussie horen te zijn, tenzij er tevens sprake zou zijn van een functionele relatie.
Jij verwart nuanceren met problemen ontkennen. PVV'ers blijken keer op keer niet na te kunnen denken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:40 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Ja, dat is het probleem. Alle problemen kapot nuanceren. Dan doen we lekker alsof er geen problemen zijn. Handig zo'n houding
Ik ook niet, laat hij zijn beveiliging maar lekker zelf betalen. Als hij daar het geld niet voor heeft dan mag hij meteen oprotten naar Verwegistan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:00 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik wil niet betalen om zo'n figuur te beveiligen.
Ik wil voor heel veel dingen niet betalen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:00 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik wil ook niet betalen om de straten in Utrecht schoon te houden, maar zo gaat dat nou eenmaal in een ontwikkeld land.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:00 schreef Mint_Clansell het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |