abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138039279
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 13:37 schreef Halcon het volgende:

[..]

Of je het nu eens bent of niet met de uitspraken van Wilders, Graus heeft wel een punt met zijn uitspraken over het hoe en waarom van het opstappen van die mensen.
Is dat zo? Ik ken hun verkiezingsprogramma van destijds niet meer maar als ik me niet vergis werden toen de pijlen op de islam gericht. Nu is de toon persoonlijker geworden en daarmee gaat het veel verder.

Destijds kon ik mij in enkele anti-islam standpunten nog wel vinden en vond ik het goed dat er een partij was die deze punten benoemden. Hoewel het altijd een zwakke partij is geweest zorgde deze standpunten wel voor enige balans in Den Haag.

Maar nu? Dit gaat echt nergens meer over. De vergelijkingen met een jonge Hitler zijn plotseling niet eens meer zo belachelijk.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 14:00:22 #212
104871 remlof
Europees federalist
pi_138039371
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 12:44 schreef Bot13 het volgende:
Ik zie nergens een complot van links.
Ziek. PvdA legt cordon sanitaire om PVV - Geenstijl.nl

PVV explodeert: leider in EP en Statenleden stappen op - De Dagelijkse Standaard

Leest de comments.

Geert heeft zelf voor dat cordon sanitaire gezorgd met zijn extreem-rechtse uitspraken.
pi_138039759
In Almere is het nu helemaal een chaos. De enige PVV-er die achter de uitspraken van Wilders staat is uit de PVV fractie gezet. De rest wil door als PVV-fravtie maar neemt afstand van de uitspraken van Wilders.

http://www.volkskrant.nl/(...)ers-toch-trouw.dhtml
pi_138039876
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 14:12 schreef Wespensteek het volgende:
In Almere is het nu helemaal een chaos. De enige PVV-er die achter de uitspraken van Wilders staat is uit de PVV fractie gezet. De rest wil door als PVV-fravtie maar neemt afstand van de uitspraken van Wilders.

Maar Wilders riep vanochtend toch dat dat juist niet kon? Of ze zijn het eens met hem of ze worden uit de partij gegooid. Wat een fiasco. :')
pi_138039880
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 13:17 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Sterven voor Geert, liever sterven dan vertrekken, echte ridders en strijden voor koning/vaderland/volk.

Man, man, man... Dat zetelt binnen landsbestuur. :r
Ho ho, wacht even: je vergeet de dieren.
pi_138039894
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 13:17 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Sterven voor Geert, liever sterven dan vertrekken, echte ridders en strijden voor koning/vaderland/volk.

Man, man, man... Dat zetelt binnen landsbestuur. :r
Liever dat dan die slappe knieen en thee zuipers van de PvdA
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_138039953
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 14:15 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Wat heeft de PvdA te maken met dit gedoe binnen de PVV?

Mooi topic voor jou: KLB / Waarom kunnen PVV'ers zich niet verdedigen zonder de PvdA te bashen?
pi_138039954
quote:

[..]

Inderdaad, zeg het ze: liever Dion Graus dan een PvdA'er!
pi_138040022
Ah ja, dat is ook zo. PvdA lieden mogen wel Wilders bashen, maar andersom is het huilie huilie
  † In Memoriam † zaterdag 22 maart 2014 @ 14:21:48 #221
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_138040099
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 13:09 schreef Friek_ het volgende:
"Ik sterf liever dan dat ik hem ooit zal laten vallen."
Wat moedig :'( :'(
:')
  zaterdag 22 maart 2014 @ 14:25:32 #222
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_138040231
quote:

[..]

PvdA'ers zijn in het algemeen intelligente mensen. Die mensen moeten echt overtuigd worden met een genuanceerd verhaal.
PVV'ers daarentegen zijn in het algemeen dom. Enkel het uitkramen van een populistische oneliner is voor hen al overtuigend genoeg.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_138040370
Het grote Geert Wilders scorebord:

• Verloren in de gemeente Den Haag
• Verloren in de gemeente Almere
• Tweede Kamerlid Van Vliet verloren + een zetel kwijt
• Tweede Kamerlid Van Klaveren verloren + een zetel kwijt
• Haags gemeenteraadslid verloren + een zetel kwijt
• 8 PVV-gedeputeerden van Flevoland nemen afstand van Wilders en zetten het enige lid die dat niet doet uit de fractie
• lijsttrekker voor de Europees Parlementsverkiezingen verloren
• gedeputeerde in Limburg verloren
• twee gedeputeerden in Friesland verloren
• fractie in Almere is ook al aardig klaar met Wilders voordat ze goed en wel zijn begonnen
• Er zullen ongetwijfeld nog meer afhakers volgen
• Zelfs PVV-steunbolwerken als de Telegraaf, Pownews en CIDI keuren Wilders nu af
• Oud PVV-Tweede Kamerleden die de PVV-fractie oproepen om Wilders af te zetten

Wat een puinhoop daar, heerlijk dit. _O-

Heb de 'Geert Wilders moet aftreden petitie' voor de gein ook vast even ondertekend (inmiddels samen met bijna 12.000 anderen). http://petities.nl/petiti(...)treden-als-politicus
pi_138040443
Even het kaf van het koren scheiden heet zoiets. Het koren blijft
pi_138040462
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 14:30 schreef WhiteBeard het volgende:
Even het kaf van het koren scheiden heet zoiets. Het koren blijft
Verder alles goed met je, compexo?
pi_138040660
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 14:28 schreef Kaas- het volgende:
• fractie in Almere is ook al aardig klaar met Wilders voordat ze goed en wel zijn begonnen
Die situatie lijkt toch wel wat onduidelijk, maandag wordt dat pas duidelijker.
pi_138040788
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 14:25 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

PvdA'ers zijn in het algemeen intelligente mensen. Die mensen moeten echt overtuigd worden met een genuanceerd verhaal.
PVV'ers daarentegen zijn in het algemeen dom. Enkel het uitkramen van een populistische oneliner is voor hen al overtuigend genoeg.
Ja, dat is het probleem. Alle problemen kapot nuanceren. Dan doen we lekker alsof er geen problemen zijn. Handig zo'n houding
  zaterdag 22 maart 2014 @ 14:44:30 #228
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_138040959
Ik ben blij dat mensen inmiddels doorhebben dat Geert Wilders helemaal geen zin heeft in regeren. Hij roept alles om maar in de belangstelling te blijven. Maar uiteindelijk leidt het tot niks. Als je deze feiten onder een rijtje zet, kun je zien dat Geert nooit iets zal bereiken met zijn manier van doen.

Geert zit 5625 dagen in de 2e kamer. Hij presenteert zich als een outsider in Den Haag. Maar uiteindelijk hoort hij ook bij het meubilair.

Hij geeft nooit interviews. Hij verdedigt zijn beleid dus nooit. Hij legt zijn achterban nooit uit waarom hij beslissingen maakt.

Hij gaat nooit in debat. Hij poneert stellingen, maar gaat nooit in op de vragen van een ander. Hij antwoordt niet. Hij legt nogmaals de stelling neer.

Hij is het enige lid van zijn eigen partij. Elke vorm van democratisering heeft hij naast zich neergelegd. Toont aan dat hij van de PVV geen volwaardige partij wil maken.

Hij doet bij de gemeenteraadsverkiezingen slechts mee in twee gemeenten. Vier jaar heeft hij tijd gehad oom ook andere gemeenten te kiezen. Heeft hij niet gedaan.

Na zo'n lijstje kom ik tot de conclusie dat hij geen enkele interesse heeft om het land te verbeteren. Wat uiteindelijk het doel van de politiek is. Daarom vind ik een cordon sanitair geen slecht idee. Zijn manier van politiek voeren voegt niets toe en leidt tot niks.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_138041148
Wat Geert Wilders net als het Vlaams Belang in Belgie bereikt is dat andere partijen uit angst voor hem standpunten overnemen. Ook al is dat in een verzwakte vorm. Nederland denkt nu heel anders dan onder Janmaat toen de poorten voor alle gelukszoekers wagenwijd openstonden. Dat is de winst van Geert Wilders. Hij hoeft eigenlijk helemaal geen premier te worden. Luis in de pels is genoeg
pi_138041310
Wat kosten die beveiligers eigenlijk per jaar? Dat geld komt ook van de belastingbetaler.
  † In Memoriam † zaterdag 22 maart 2014 @ 14:59:15 #231
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_138041577
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 14:52 schreef Mint_Clansell het volgende:
Wat kosten die beveiligers eigenlijk per jaar? Dat geld komt ook van de belastingbetaler.
Beveliging van de democratie
:')
  zaterdag 22 maart 2014 @ 15:00:02 #232
302853 themole
graaft totaal door.
pi_138041604
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 14:12 schreef Wespensteek het volgende:

Lolwhut
Niet altijd serieus
pi_138041605
Ik wil niet betalen om zo'n figuur te beveiligen.
pi_138041644
Dan moet jij daar gaan wonen waar geen democratie is Min_Clansell
pi_138041856
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 15:01 schreef WhiteBeard het volgende:
Dan moet jij daar gaan wonen waar geen democratie is Min_Clansell
Het is veel beter als Geert vertrekt. Lekker terugschoppen naar Indonesië, of Hongarije.

Heeft zijn vrouw trouwens een dubbel paspoort? Die vrouw is toch een Hongaar?
pi_138041976
quote:
Begin 2007 diende Wilders een motie van wantrouwen in tegen de staatssecretarissen Nebahat Albayrak en Ahmed Aboutaleb vanwege hun dubbele nationaliteit. D66-leider Pechtold zei daarop op 21 maart 2007 in de Volkskrant dat Wilders duidelijkheid moest scheppen omtrent het feit of zijn vrouw haar Hongaarse nationaliteit nog had. Wilders zei dat familieleden van politici geen onderwerp van discussie horen te zijn, tenzij er tevens sprake zou zijn van een functionele relatie.
Geen dubbele nationaliteit bij Geert, maar een dubbele standaard. :')
  zaterdag 22 maart 2014 @ 15:18:19 #237
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_138042209
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 14:40 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Ja, dat is het probleem. Alle problemen kapot nuanceren. Dan doen we lekker alsof er geen problemen zijn. Handig zo'n houding
Jij verwart nuanceren met problemen ontkennen. PVV'ers blijken keer op keer niet na te kunnen denken.

En nu zitten ze opgescheept met een despotische leider die de nazitijd weer doet herleven. :')
  zaterdag 22 maart 2014 @ 15:19:58 #238
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_138042264
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 15:00 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik ook niet, laat hij zijn beveiliging maar lekker zelf betalen. Als hij daar het geld niet voor heeft dan mag hij meteen oprotten naar Verwegistan.
pi_138042529
quote:
Ik wil voor heel veel dingen niet betalen.
pi_138042639
quote:
Ik wil ook niet betalen om de straten in Utrecht schoon te houden, maar zo gaat dat nou eenmaal in een ontwikkeld land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')