Kan me vergissen, maar volgens mij wil de SP voorkomen dat er meer Polen komen en wil Wilders Marokkanen (die nederlander zijn) uit Nederland zetten. Dat is toch wel iets anders.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
De meeste Polen willen gewoon in Nederland blijven. Marokkanen kwamen ook ooit als gastarbeiders. Praktijk wijst uit dat een significant deel van zo'n groep gastarbeiders gewoon blijft.
Wilders wil minder Marokkanen, Aboutaleb en de SP willen minder Oost-Europeanen.... Ik zie het verschil niet zo. Heb Wilders nog niet gehoord over een maximaal aantal Marokkanen per vierkante kilometer.
Kan ik me nauwelijks voorstellen. Ik denk dat het meer te maken heeft met het rumoer in de media dan met die uitspraken zelf.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, het verbaast mij ook niet zozeer. Alleen zijn er kennelijk toch wel mensen die het wel verbaast.
Wilders hield altijd vol dat hij minder islam wilde, niet minder Marokkanen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dit standpunt was toch altijd al bekend?
Een maximaal aantal Polen per vierkante km2? Vervang Polen door Joden of Marokkanen en je hebt de poppen aan het dansen. En "een tsunami van Polen"... Wilders gebruikte ook ooit het woord tsunami en daar werd schande van gesproken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kan me vergissen, maar volgens mij wil de SP voorkomen dat er meer Polen komen en wil Wilders Marokkanen (die nederlander zijn) uit Nederland zetten. Dat is toch wel iets anders.
http://www.pvv.nl/index.p(...)g-marokkanenprobleemquote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:45 schreef freako het volgende:
[..]
Wilders hield altijd vol dat hij minder islam wilde, niet minder Marokkanen.
Nee, "criminele Marokkanen". Dat is het andere onderscheid dat Wilders tot nu toe altijd maakte.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
http://www.pvv.nl/index.p(...)g-marokkanenprobleem
Gaat toch vooral over Marokkanen en wat minder over Islamieten.
de linkse media dwingt niemand op te stappen, he. dat doen ze zelf. omdat geertje mensen foute dingen laat scanderen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is wat hypocriet van die mensen natuurlijk. Linkse media heeft het voor elkaar gekregen. Door de enorme storm van kritiek in de media, kiezen een hoop PVV-ers kennelijk eieren voor hun geld.
Over Oost-Europeanen mag je kennelijk van alles roepen (Aboutaleb, SP, etc), maar over Marokkanen niet...
Men zocht iets om de PVV af te breken (media) en om niet met de PVV samen te werken (VVD) en dat heeft Geert Wilders zelf op een presenteerblaadje aangereikt.
Context van die uitspraken van Wilders is volgens mij vrij duidelijk.... Uitzetten kan alleen door denaturalisatie en dat wilde doen bij mensen die crimineel gedrag vertonen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:51 schreef freako het volgende:
[..]
Nee, "criminele Marokkanen". Dat is het andere onderscheid dat Wilders tot nu toe altijd maakte.
De linkse media hitsen de boel op en door dat rumoer in de media stappen mensen op.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:51 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
de linkse media dwingt niemand op te stappen, he. dat doen ze zelf. omdat geertje mensen foute dingen laat scanderen.
staat anders ook in de elsevier en op de voorpagina van de telegraaf.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
De linkse media hitsen de boel op en door dat rumoer in de media stappen mensen op.
Nee, dat is het niet. Is altijd al een standpunt geweest van de PVV.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:55 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
staat anders ook in de elsevier en op de voorpagina van de telegraaf.
je vind het misschien raar, maar het is nieuws.
Bij die uitspraken over het "Marokkanenprobleem": Ja. Bij de uitlatingen van afgelopen wordt dat toch ineens een heel stuk lastiger vol te houden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Context van die uitspraken van Wilders is volgens mij vrij duidelijk.... Uitzetten kan alleen door denaturalisatie en dat wilde doen bij mensen die crimineel gedrag vertonen.
In het debat met Pechtold en zo heeft hij dat nota bene toegelicht en voor hij de uitspraken deed verwijs hij daar naar.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:57 schreef freako het volgende:
[..]
Bij die uitspraken over het "Marokkanenprobleem": Ja. Bij de uitlatingen van afgelopen wordt dat toch ineens een heel stuk lastiger vol te houden.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
De linkse media hitsen de boel op en door dat rumoer in de media stappen mensen op.
Als er een PvdA'er roept dat er minder joden moeten zijn wat vindt jij er dan van?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is wat hypocriet van die mensen natuurlijk. Linkse media heeft het voor elkaar gekregen. Door de enorme storm van kritiek in de media, kiezen een hoop PVV-ers kennelijk eieren voor hun geld.
Over Oost-Europeanen mag je kennelijk van alles roepen (Aboutaleb, SP, etc), maar over Marokkanen niet...
Men zocht iets om de PVV af te breken (media) en om niet met de PVV samen te werken (VVD) en dat heeft Geert Wilders zelf op een presenteerblaadje aangereikt.
Daar gaat jouw post niet over. Je stelt dat linkse media ophitsen, de grootste onzin.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ff serieus: welke argumenten om nu op te stappen zijn dan nieuw?
Zijn die ook al oververtegenwoordigd in de criminaliteitscijfers dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Als er een PvdA'er roept dat er minder joden moeten zijn wat vindt jij er dan van?
Wat is volgens jou rechtse media?
M.i. stappen ze op vanwege de media-aandacht over die uitspraken. Uit hun verklaringen blijkt ook wel dat als ze er echt zo over denken dat ze er nooit aan hadden moeten beginnen of in elk geval veel eerder hadden moeten opstappen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Daar gaat jouw post niet over. Je stelt dat linkse media ophitsen, de grootste onzin.
1. Alle media berichten erover, niet alleen 'linkse'.
2. Het is gewoon nieuws, dat er PVV'ers opstappen. Er wordt toch ook bericht over PvdA'ers die ronselen en opstappen? Heeft niks met ophitsen te maken.
Wat die politici in hun verklaringen schrijven en zeggen en wat hun argumenten zijn, dat is pas de tweede laag.
In de VS plegen ze meer aanslagen dan moslims.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zijn die ook al oververtegenwoordigd in de criminaliteitscijfers dan?
Volgens mij gebruikt Wilders criminaliteit als een argument en niet zo zeer aanslagen...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:31 schreef SadPanda het volgende:
[..]
In de VS plegen ze meer aanslagen dan moslims. [ afbeelding ]
Vind jij het nu ook normaal dat iemand in de VS roept dat er minder joden moeten zijn?
Nogmaals, wat is volgens jou rechtse media?
Dat 'argument' gebruikte Hitler ook ja.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zijn die ook al oververtegenwoordigd in de criminaliteitscijfers dan?
In de VS zijn Joden niet oververtegenwoordigd in de criminaliteitscijfers en in Nederland ook niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:35 schreef PetiK het volgende:
[..]
Dat 'argument' gebruikte Hitler ook ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |