SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 97% gewijzigd door Fopje op 21-03-2014 01:01:35 ]
ik zie je nog Seto voorbij strevenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nouja, daar heb je wel een kern van waarheid te pakken
ik kan best vervelend zijn op z'n tijd
PsychologyBrah/10 jij.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb hem stiekem in de val gelokt, nu maakt hij een kapotte OP en hij krijgt de schuld, whahhahaha![]()
#braingames
Jij bent best wel boefje ofnietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb hem stiekem in de val gelokt, nu maakt hij een kapotte OP en hij krijgt de schuld, whahhahaha![]()
#braingames
Nou moe. Een echte rebel ben je.quote:
Hoezo?quote:
Als je dit al een grote mond noemt ben je echt niks gewend. Of ga jij alleen maar met pussies om?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:03 schreef no1uknow het volgende:
beetje grote mond omdat je blauw kleurtje hebt #sucker
kijk naar de posters in dit topic zou ik zeggenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als je dit al een grote mond noemt ben je echt niks gewend. Of ga jij alleen maar met pussies om?
Ik heb niks gedaan though, maar wel nice dat hij jouw infantiliteit corrigeert.quote:
SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oohquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:16 schreef no1uknow het volgende:
iedereen gaat full retard om een klein geintje van mijn kant, zwaar overdreven
ja, want aids is gewoon niet eng ofzo, hahahhahaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:19 schreef no1uknow het volgende:
ik ben in ieder geval blij dat het modje de enge ziekte uit de reactie van yuri heeft gehaald
Ik weet het man, ik mag absoluut niet klagen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat lijkt zo man.
Grote bank, liften, goede cashflow, mooie vriendin.
Er zit ergens een addertje onder het gras.
Wow dus toen heeft ze je maar afgetrokken in een steegje??? classyquote:Op vrijdag 21 maart 2014 06:17 schreef Drinky het volgende:
Wazigste nacht ooit. Geweigerd bij 2 clubs, was net m'n fiets aan het pakken om naar huis te gaan en opeens aangesproken door 2 chicks. Brachten me naar een club, regelden gratis garderobe en kochten drankjes voor mij (wat?). Had gek genoeg inhoudelijk veel gemeen met een ervan en ik was bang dat ik haar teleur moest stellen omdat ik geen ONS meer doe. Zij ook niet. Seri bredda wtf is deze
Seri Bredda? Was dat haar naam?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 06:17 schreef Drinky het volgende:
Wazigste nacht ooit. Geweigerd bij 2 clubs, was net m'n fiets aan het pakken om naar huis te gaan en opeens aangesproken door 2 chicks. Brachten me naar een club, regelden gratis garderobe en kochten drankjes voor mij (wat?). Had gek genoeg inhoudelijk veel gemeen met een ervan en ik was bang dat ik haar teleur moest stellen omdat ik geen ONS meer doe. Zij ook niet. Seri bredda wtf is deze
Ranzig toetsenbord, Ray.quote:
Waarna je zaad in een Oost-Europese spermabank verdwijnt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wow dus toen heeft ze je maar afgetrokken in een steegje??? classy
daarom ook zwart...quote:
hoeveelheid test per week is datquote:
Haha nice. Tijdje terug ook zoiets gehad. Sta met een maat te shinen, komen 2 vrouwen binnen gooien hun tas in de hoek en gaan gelijk bier voor ons halenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 06:17 schreef Drinky het volgende:
Ik krijg als ik de video uit je signature afspeel een interessante recommended videoquote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
daarom ook zwart...
ligt een rijstkorrel tussen de toesten zie ik
wie wat bewaard die heeft wat![]()
[..]
hoeveelheid test per week is dat
27 JR jaar leeftijd
BMW Touring moet er nogbij
haahquote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik krijg als ik de video uit je signature afspeel een interessante recommended video
ik denk dat we het over dezelfde hebbenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haah
die ene oorlogswond genaamd "Dia voorstelling" bedoel je denk?
![]()
![]()
lolquote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:55 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vind het wel eng hoe veel Ray van me weet
je hebt wel altijd een beetje mannenhumor vaakquote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:02 schreef JackieBrown het volgende:
Etha woont gewoon op een zolderkamertje, maakt de hal schoon bij een grote bank en ik besta niet, ben een van zn kloons.
Schrijf maar bij dat Etha wrsch Ricardo of Rick of Richie heet. Iets in die richting.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
je hebt wel altijd een beetje mannenhumor vaak![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:06 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Schrijf maar bij dat Etha wrsch Ricardo of Rick of Richie heet. Iets in die richting.
Rachid. Etha is turkquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
Jacky heeft ook een beetje een mannenstem in het echt denk
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee hij is geen Turk. Het is een blauwogige polderboy
haha ook wel eens gedaan met de oude auto van JB, de nacht voor ik haar op moest halen van Schiphol van der vakantiequote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:41 schreef VMSDKR het volgende:
Dakraam van moeders auto de hele nacht open laten staan in de regen.
I am not a smart man.
Ik hoop dat het een beetje snel droogt want anders ga ik klappen krijgen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
haha ook wel eens gedaan met de oude auto van JB, de nacht voor ik haar op moest halen van Schiphol van der vakantieshe was not entertained
fohn erover of rondjes rijden ermeequote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een beetje snel droogt want anders ga ik klappen krijgen.
heb je geen elektrisch kacheltje wat je voor een dag in kan zetten en dan raam op kiertje?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:41 schreef VMSDKR het volgende:
I am not a smart man.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:41 schreef VMSDKR het volgende:
I am not a smart man.
Fixed.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
haha ook wel eens gedaan met de oude auto van JB, de nacht voor ik haar op moest halen van Schiphol van der vakantieshe was not entertainedamused.
Die oude Engelse barrels ookquote:
quote:
Het viel gelukkig wel mee, alleen de middenconsole was nat en de bijrijderstoel een beetje.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
heb je geen elektrisch kacheltje wat je voor een dag in kan zetten en dan raam op kiertje?
we zitten nu hier in PTA?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:33 schreef Eleiko het volgende:
Voor wie het nog niet gezien heeft: het ultieme bewijs dat Duitse topauto's in de jaren 60 beter waren dan de Engelse topauto's:
Sorry. Dank voor het corrigeren.quote:
Sorry voor offtopic, maar Cor, doe jij iets in de autohandel ofzo? Of gewoon interesse?quote:
Vraag maar aan Senator-Ray.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:51 schreef Champy het volgende:
[..]
Sorry voor offtopic, maar Cor, doe jij iets in de autohandel ofzo? Of gewoon interesse?
zo'n garage waar alle wagens goedgekeurd worden.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:57 schreef Weissman het volgende:
Cor is zo'n verkapte Turk met een garage. Witwaspraktijken alles.
Vanmiddag kijken naar een 1974 Suburban voor een maatje van mequote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:02 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr
Sure, doe ik ookquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:06 schreef no1uknow het volgende:
Is het eigenlijk, met een flink gebrek aan auto/motor kennis, te doen om een oldtimer als een Kadett te kopen en rijdend te houden? (Waarbij je gaandeweg wel wat leert over die auto natuurlijk).
Heb wel redelijk aan Puchjes gesleuteldquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:08 schreef Champy het volgende:
[..]
Sure, doe ik ookBen wel redelijk handig/technisch aangelegd. Op internet is alles te vinden, voor in grote aantallen geproduceerde auto's zijn de originele onderhoudshandleidingen goed te krijgen , of een Haynes manual, en aan de hand daarvan is het goed te doen.
semi overheid hier srsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
word ik dan net zo breed als jij?
ondanks dat je geen ambtenaar bent
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
semi ambtenaar hier srs
daarom 5,5k kcals
Een veelvoorkomende auto met simpele techniek, zoals de Kadett (C) is prima te doen. Onderdelen en kennis zat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:06 schreef no1uknow het volgende:
Is het eigenlijk, met een flink gebrek aan auto/motor kennis, te doen om een oldtimer als een Kadett te kopen en rijdend te houden? (Waarbij je gaandeweg wel wat leert over die auto natuurlijk).
Heftige cut, hoor: terug gaan naar 5,5K kcal/dag.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
semi overheid hier srs
daarom 5,5k kcals
nee 4,5k nu in cutquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Heftige cut, hoor: terug gaan naar 5,5K kcal/dag.
Wie doet er dan ook z'n fietssleutel aan dezelfde bos als z'n huissleutels e.d.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:25 schreef no1uknow het volgende:
Eergister trouwens sleutels verloren, de helft van m'n sleutelbos. 2 ringen, waarvan 1 al een beetje 'ruim' was, is tijdens het fietsen losgegaan van elkaar en de ene helft met sleutel van portiekdeur, voordeur, berging en postvakje is pleitos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:26 schreef Champy het volgende:
[..]
Wie doet er dan ook z'n fietssleutel aan dezelfde bos als z'n huissleutels e.d.wat is daar mis mee danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gwn armen en benen pompenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:27 schreef Eleiko het volgende:
Ik heb zin om hard te trainen maar heb nog steeds last van mijn rug. Fysiotherapie helpt nog niet echt.
Uitgaande van m'n vriendin.quote:
Ja, doe ik al 3-4 weken zo. Geen compounds (m.u.v. BP) en alles liggend/zittend of machines. Ondanks dat ik alles dan wel goed zwaar voelt het toch niet als een goede training. Kut rug.quote:
welk gedeelte van je rug en welke oefeningen heeft de fysio gegeven?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:27 schreef Eleiko het volgende:
Ik heb zin om hard te trainen maar heb nog steeds last van mijn rug. Fysiotherapie helpt nog niet echt.
Onderrug.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
welk gedeelte van je rug en welke oefeningen heeft de fysio gegeven?
is de blessure aan je rug plotseling ontstaan of heeft het zich langzaam ontwikkeld?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:35 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Onderrug.
Oefeningen:
- liggend mijn benen om-en-om langer maken.
- liggend, benen opgetrokken, voeten op de vloer/bed en dan naar links-rechts bewegen
- liggend, benen opgetrokken, knieen vasthouden en dan naar je toe trekken en weer laten vieren
- liggend, op buik, steunen op ellebogen
- zittend en dan je bekken kantelen/onderrug afwisselend hol/bol maken.
De sessies zijn om en om massage en 4x10 reps op zo'n Origene (soort lower-back), maar die doen ze dan met 10-15kg, vandaag liefst 17,5kg (ik heb verteld dat ik zware krachtraining doe (vind ik zelf niet, maar anders snappen ze het helemaal niet). Lower back in de gym doedeed ik altijd full-block 20 reps (iets van 65kg?).
Diagnose was: onderste 4 wervels bewegen niet t.g.v. spierspanning.
Langzaamaan ontwikkeld. Heb er al zeker een half jaar last van, maar was te laks er eerder mee heen te gaanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is de blessure aan je rug plotseling ontstaan of heeft het zich langzaam ontwikkeld?
het is een vrouwquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:29 schreef Champy het volgende:
[..]
Uitgaande van m'n vriendin.
Als die d'r fiets binnen wil zetten: Fiets op slot, deur open maken, snel fiets pakken anders valt de deur weer dicht, fiets van slot halen en naar binnen. Onhandig
Goed dat je er bent!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:43 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon altijd met de auto gaan dan heb je dat probleem niet.
Daar kunnen verschillende oorzaken voor zijn:quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Langzaamaan ontwikkeld. Heb er al zeker een half jaar last van, maar was te laks er eerder mee heen te gaan
Thanks but no thanks.quote:
Fixed.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:56 schreef RaymondK het volgende:
[vid] Kate Bush treedt na 35 jaar weer op
Goed nieuws voor Monteleya
lolquote:
Cool. Ben wel heel benieuwd hoe ze al die bloedwaarden willen gaan metenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:01 schreef no1uknow het volgende:
De healthbook app die vermoedelijk in iOS8 komt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn man, ik wil ook rond dit soort tijden naar de gym.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:35 schreef H1N1 het volgende:
Zo, net terug van de gym. Chestday, gym leeg, ideaal. Helemaal naar de kk.
Accessoires.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:04 schreef Champy het volgende:
[..]
Cool. Ben wel heel benieuwd hoe ze al die bloedwaarden willen gaan meten
Ben 1 keer in de 2 weken vrij op vrijdag dus dan kan ik losgaan. Alle andere keren ga ik rond 18u.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:41 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Damn man, ik wil ook rond dit soort tijden naar de gym.
Wat ben jij saai zeg je weet niet wat genieten isssquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:06 schreef H1N1 het volgende:
Wat kunnen niet-liftende matties toch vervelend zijn hè. Die staan nu al te pilsen in de stad 'omdat het weekend is heeeuj'en begrijpen niet dat ik er nog geen zin in heb.
Net een mini marsje op, dus ik weet verdomd goed wat genieten is.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wat ben jij saai zeg je weet niet wat genieten isss
Hardop gelachenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:13 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Net een mini marsje op, dus ik weet verdomd goed wat genieten is.
zuurpruimquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:06 schreef H1N1 het volgende:
Wat kunnen niet-liftende matties toch vervelend zijn hè. Die staan nu al te pilsen in de stad 'omdat het weekend is heeeuj'en begrijpen niet dat ik er nog geen zin in heb.
Gewoon shaker cup mee vriendquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:06 schreef H1N1 het volgende:
lolquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:06 schreef H1N1 het volgende:
Wat kunnen niet-liftende matties toch vervelend zijn hè.
Dan zou het nog steeds een mattie blijven hoor. Tenzij hij zedendelinquent is, dan wordt het een ander verhaal.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
liftende matties ook.
gozer in m'n gym vertelde gisteren dat hij 8 maanden de bak in moet![]()
![]()
En dat is niet de eerste keer
Voor het eruitrijden van een politieauto. uhu yea right...
Onzijs aardige gozer, maar volgens mij is het dus een drugscourier![]()
![]()
![]()
EN volgens mij krijg je niet zomaar zo een lange tijd...
no friend for ray that is for sure
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
liftende matties ook.
gozer in m'n gym vertelde gisteren dat hij 8 maanden de gevangenis in moet![]()
![]()
En dat is niet de eerste keer
Voor het eruitrijden van een politieauto. uhu yea right...
Onzijs aardige gozer, maar volgens mij is het dus een drugscourier![]()
![]()
![]()
EN volgens mij krijg je niet zomaar zo een lange tijd...
no friend for ray that is for sure
ik hoef geen mensen in m'n vriendenkring met dergelijke misdragingen sorry.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:23 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Dan zou het nog steeds een mattie blijven hoor. Tenzij hij zedendelinquent is, dan wordt het een ander verhaal.
Ik snap dat niet, ben nog nooit gevallen terwijl ik dronken was. Op den duur moet je toch gewoon een brokje leggen omdat het teveel is? Daarna kan je als je wil gewoon weer verder. Heb wel 1 keer iets in mijn drankje gehad volgens mij, toen wel een rij fietsen omgekegeldquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:25 schreef Fanta-stick het volgende:
lid zijn van een semi studentenvereniging helpt ook niet, ik drink meestal fristi of jus d'orange.
Gast is van de trap af gevallen omdat ie dronken was en nu kan hij niet mee doen met de sportwedstrijden.
Ik ga mijn parachute wing halen deze zomer!
Tja ze zuipen zich helemaal de pleuris die studenten. En als ik dan heel de avond sta te dansen vragen ze zich toch af hoeveel ik heb gedronken..met andere woorden je moet drinken om los te komen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, ben nog nooit gevallen terwijl ik dronken was. Op den duur moet je toch gewoon een brokje leggen omdat het teveel is? Daarna kan je als je wil gewoon weer verder. Heb wel 1 keer iets in mijn drankje gehad volgens mij, toen wel een rij fietsen omgekegeld
leuk man.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:34 schreef Ethanolic het volgende:
Ik kan het ook gwn gezellig hebbe zonder alcohol en drugs, heb dat egt niet nodig hoor!!
Sukkels wie dat wel hebbe
Ik zit dan meestal op iemands nek/schouders.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:36 schreef Klokov het volgende:
Even een serieuze vraag. Storen jullie je eraan als je het podium niet kan zien bij een concert omdat er grote mensen voor je staan?
Ik vind het vervelender als ik de mensen op het podium niet kan zienquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:36 schreef Klokov het volgende:
Even een serieuze vraag. Storen jullie je eraan als je het podium niet kan zien bij een concert omdat er grote mensen voor je staan?
Ik doe alleen aan zitconcerten zoals Andre Rieu live in Maastricht. Lekker die wals doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:36 schreef Klokov het volgende:
Dan ga je toch gewoon voor die grote mensen staan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:36 schreef Klokov het volgende:
Concerten, overpriced hipstertroepquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:36 schreef Klokov het volgende:
nee man ik moest echt hard plassen vanwege de regen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wow dus toen heeft ze je maar afgetrokken in een steegje??? classy
take what you van het bro. Op dat moment was ik al door al m'n geld heen dus een beetje gebruikt worden kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Haha nice. Tijdje terug ook zoiets gehad. Sta met een maat te shinen, komen 2 vrouwen binnen gooien hun tas in de hoek en gaan gelijk bier voor ons halenZonder nog een woord gewisseld te hebben. Mn maatje liep te mekkeren dat ze te oud waren met z'n chagrijnige kutkop en ik maar lullen als brugman om em alsnog een pleziertje te fixen. Nee hoor, wil meneer naar een andere tent fucking zeikwijf
'iets in je drankje'quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, ben nog nooit gevallen terwijl ik dronken was. Op den duur moet je toch gewoon een brokje leggen omdat het teveel is? Daarna kan je als je wil gewoon weer verder. Heb wel 1 keer iets in mijn drankje gehad volgens mij, toen wel een rij fietsen omgekegeld
weet nietquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:01 schreef JackieBrown het volgende:
Ik drink alcohol zodat ik andere mensen leuker vind, niet omdat ik zelf leuker moet worden
Ahahahah
echt gevat van mezelf
Jackie watquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Concerten, overpriced hipstertroep
Vaak mensen die niet tegen drank kunnen of waarbij die gewoon een keer slecht valt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:12 schreef fathank het volgende:
[..]
'iets in je drankje'
Urban legend. Iedere substantie waar je wazig van zou kunnen worden proef je geheid. Tenzij je spiritus drinkt
toen ik vroeger nog naar feesten ging en ik in de buurt van de EHBO post was hoorde ik niks andersquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:12 schreef fathank het volgende:
[..]
'iets in je drankje'
Urban legend. Iedere substantie waar je wazig van zou kunnen worden proef je geheid. Tenzij je spiritus drinkt
Nou k werd anders best gwn beetje duizelig enzo hoor :s was cker GHB ofsoquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:12 schreef fathank het volgende:
[..]
'iets in je drankje'
Concerten -> Staan -> Geen Skybox afhurenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:36 schreef Klokov het volgende:
Idd of meisjes die xtc oid hebben gebruikt en niet willen dat hun ouders er achter komen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vaak mensen die niet tegen drank kunnen of waarbij die gewoon een keer slecht valt.
Dit. Verder: niet een priveconcert thuis kunnen betalenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Concerten, overpriced hipstertroep
Btw: jij hebt toch zo'n blauwe Amerikaan? En woont ook in 040? Kan het zijn dat ik jouw bolide en jou wel eens gezien heb voor de Sport Arena?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:51 schreef Champy het volgende:
[..]
Sorry voor offtopic, maar Cor, doe jij iets in de autohandel ofzo? Of gewoon interesse?
idd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit. Verder: niet een priveconcert thuis kunnen betalen
Biefstuk en zalm is natuurlijk ook niet het eerste wat je koopt als je weinig aan eten te besteden hebt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:17 schreef Sapstengel het volgende:
Zat in zo'n topic over bijstandsgezinnen te lezen en toen zei iemand dat het voor een gezin met 2 kinderen (4 personen dus) vorstelijk is als je 16 euro per dag aan eten hebt.
Wtf man, dat geef ik in m'n eentje al uit als ik m'n best doe. En dat is dus niet vorstelijk, koop maar eens voor 4 personen een biefstuk of een goede zalmmoot, dat noem ik vorstelijk en dan ben je alleen daar al 16 euro aan kwijt.
Maarja sowieso nooit gesnapt dat mensen met zo weinig kunnen leven. Van die studenten die 5 dagen moeten eten met een tientje. Zelfs toen ik nog niet trainde en zieke ecto was lukte dat me niet.
Als je alles elke dag los moet kopen is het niet vorstelijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:27 schreef Sapstengel het volgende:
Nee dat snap ik ook wel. Maar als iemand zegt dat je met 4 man voor 16 euro per dag vorstelijk kunt eten, heeft die persoon het ook mis. Dat is dus 4 euro per persoon per dag. Voor ontbijt, lunch, avondeten en eventueel een snack. Dat noem ik niet vorstelijk.
Mijn BFF heeft 43/44quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook nog eens een mannenvoet.
Haar squat-PR is 10x85kgquote:
hoe doe jij dat dannnnnquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]..niet eens..had gewoon niet meer nodig
.
Dat lukt mij dus nooit. Het is natuurlijk goedkoper als je alles in grotere hoeveelheden koopt inderdaad, of voor meerdere dagen kookt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Toen ik op mezelf woonde gaf ik max 30 euro uit aan boodschappen per week.
Echt max, zat meestal rond de 20 euro en kon goed eten.
2x per week eten bij vriendliefquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat lukt mij dus nooit. Het is natuurlijk goedkoper als je alles in grotere hoeveelheden koopt inderdaad, of voor meerdere dagen kookt.
Maarja, ook al doe je 2 dagen met een halve kilo gehakt, dan ben je alsnog 3 euro kwijt alleen al aan vlees voor 2 dagen. En moet je dus al het andere kopen met de 17 euro die je over hebt. Snap niet hoe mensen zo kunnen leven
Nu al helemaal niet, elke dag 1.5 pak melk, dus dat is al 10 per week a 1 euro. En dat is dan alleen melk
Tering, ik rond 60e per week. Maar erg bewust was ik niet. Trok uit het schap waar ik zin in had en keek niet naar de prijs.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Toen ik op mezelf woonde gaf ik max 30 euro uit aan boodschappen per week.
Echt max, zat meestal rond de 20 euro en kon goed eten.
Ja dat scheelt ook wel, maar dan nog steeds, 20 euro voor 5 dagen. Dat is onmogelijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
2x per week eten bij vriendlief...
Fanta kan dat, ze is een latinaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat scheelt ook wel, maar dan nog steeds, 20 euro voor 5 dagen. Dat is onmogelijk.
Ben benieuwd wat Raymond aan voer uitgaf tijdens zijn bulk...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:52 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Tering, ik rond 60e per week. Maar erg bewust was ik niet. Trok uit het schap waar ik zin in had en keek niet naar de prijs.
Iets minder.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Met zo'n schoenmaat zal het ook wel een flinke tante zijn. 85 kg was zeker niet haar bw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Mijn hipsterconcerten zijn helemaal niet zo duur, beetje generaliserenquote:
4e per dag. Dat geef ik aan de vogels. Alleen brood is al n euro, dan nog kwark. En melk. En dan heb ik nog niet eens avondeten.quote:
Kalfsfricandeau, heb je een soort v vitello tonato.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga zo stokbrood, tonijn, mayonaise en augurkjes kopen. Wat kan ik er nog meer op doen?
Nee, op kenteken staat blauw maar hij is witquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:03 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Btw: jij hebt toch zo'n blauwe Amerikaan? En woont ook in 040? Kan het zijn dat ik jouw bolide en jou wel eens gezien heb voor de Sport Arena?
gloeiende, wat ene grote voeten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
JB, dat u?
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #96
al die billenlikkers daarzoquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
JB, dat u?
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #96
Wat een droeftoeters in zulke topicsquote:
goede manier om het weekend in te luiden toch ja togquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat een droeftoeters in zulke topics
hier wel jaquote:
Zo eentje waar niet op te zien is dat je eigenlijk een vent bent.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eigenlijk moet je dat voor de gein een keer doen lol; een sexy foto maken en dan in V S&G posten.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:35 schreef theKiD het volgende:
[..]
[..]
Je komt nogal veel te kort, dat je het nodig hebt om je voor te doen als een meisje![]()
Challenge Accepted.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zo eentje waar niet op te zien is dat je eigenlijk een vent bent.
diegenen hier die er toe doen hebben die pic allang gezien Sanderquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:40 schreef no1uknow het volgende:
zien we ook een keertje een progressie pic van je
blij dat we het eens zijn, maatjequote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vind het ook niet lekker of zo, vnml door die schaduw in die bilspleet wat mij doet denken aan poep, en dan die voeten.
sws voeten
Oke Ricardoquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
diegenen hier die er toe doen hebben die pic allang gezien Sander
daging rendang of daging kerrie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:02 schreef fathank het volgende:
Iemand Menusuggestie? Max 15 min werk. Anders wordt het een diagonaaltje en broodje gitaar in de snackbar.
dat is wel erg cool, dat je dat gaat halenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:25 schreef Fanta-stick het volgende:
lid zijn van een semi studentenvereniging helpt ook niet, ik drink meestal fristi of jus d'orange.
Gast is van de trap af gevallen omdat ie dronken was en nu kan hij niet mee doen met de sportwedstrijden.
Ik ga mijn parachute wing halen deze zomer!
lol, je had hem toch een beetje bang gemaakt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:00 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
jammer dat je niet iptrace erop los kan laten oid en die gast ff op zn bek kan stampen
Whahahahha ik ook, dacht precies hetzelfde. Word er niet echt opgewonden van ofzo die foto, vind het eerder een beetje vies.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vind het ook niet lekker of zo, vnml door die schaduw in die bilspleet wat mij doet denken aan poep, en dan die voeten.
sws voeten
'Ben je wel lekker in je ei'quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:00 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
jammer dat je niet iptrace erop los kan laten oid en die gast ff op zn bek kan stampen
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
'Ben je wel lekker in je ei'
Sowieso vind ik mensen die zich voordoen als minderjarig meisje ook best eng.
ja, hoeveel minderjarige klonen heeft ie dan niet op FOKquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
'Ben je wel lekker in je ei'
Sowieso vind ik mensen die zich voordoen als minderjarig meisje ook best eng.
probeer hem dan tenminste te versieren door geld te bieden enzoquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:42 schreef no1uknow het volgende:
zoveel avonturen waar niemand op zit te wachten
aaai, het is weekend en je bent weer klaar for de grote fightquote:
Wat stelt doe "you" zich aan... 18 en 15 is heel normaal.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:00 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
ik zal je vertellen dat ik verder ging omeglen en een leuk meisje tegenkwam, blond, nederlands, ff zitten kletsen en toen vroeg hoe oud ze was, 15 jaarquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat stelt doe "you" zich aan... 18 en 15 is heel normaal.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:43 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja lekker ouderwets gezellig toch?
[ afbeelding ]
Ja en als je 18 bent is dat toch heel normaal? Is maar 3 jaar verschil. Kijk 18 en 18 is wel apart, maar met 15 zit je allebei gewoon in de yolo drink fase.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik zal je vertellen dat ik verder ging omeglen en een leuk meisje tegenkwam, blond, nederlands, ff zitten kletsen en toen vroeg hoe oud ze was, 15 jaar
godverdomme
alleen ben ik 23quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en als je 18 bent is dat toch heel normaal? Is maar 3 jaar verschil. Kijk 18 en 18 is wel apart, maar met 15 zit je allebei gewoon in de yolo drink fase.
Deze is MsMessy.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:11 schreef no1uknow het volgende:
trouwens GYM members, wat de neuk is deze
[..]
wat niet weet wat niet deertquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
15 en 23 is weer een beetje teveel verschil idd.. jammer.
Das toch de chick van weissman?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/626202-nederlander-snoept-wat-minder.htmlquote:De Nederlander heeft vorig jaar iets minder gesnoept. Per hoofd van de bevolking werd er wel voor 34 kilo verorberd, maar de markt van koekjes, chocola, snoep en hartige versnaperingen kromp met 0,7 procent.
In geld groeide de markt wel licht, met 0,3 procent tot 3,63 miljard euro, meldt het Studiecentrum Snacks en Zoetwaren (SSZ).
Het enige segment met groei was dat van de hartige versnaperingen als chips, zoute koekjes en noten (+2,3 procent). Suikerwerk, chocola en snijkoek en biscuit lieten een lichte daling in verkoop zien.
Tik
"Eén op de drie huishoudens geeft minder geld uit aan de dagelijkse boodschappen. Daar krijgen wij natuurlijk ook een tik van mee", zegt een SSZ-woordvoerder.
Bijna driekwart van het snoep wordt gekocht in de supermarkt: "In 60 procent van de gevallen gaat het dan om impulsaankopen. Ter plekke wordt besloten iets te kopen. En ja, als mensen dus minder in de super komen, zijn er ook minder impulsaankopen."
De rest wordt verkocht in pompshops, drogisterijen, snoep- en tabakswinkels, bioscopen en sportkantines.
Tweedeling
Het SSZ ziet steeds vaker een "verdeeld koopgedrag". Consumenten zoeken naar aanbiedingen en goedkoop snoep, maar ze kopen ook luxere producten die best wat meer mogen kosten. "Daarbij valt te denken aan repen, luxere koekjes en luxe noten."
voor de facial expressionquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net zo'n ding gekocht, zo eens testen; sickening epic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met het benchen aan de stang vastmaken lol.
Toepasselijk shirt ook op 3.27.quote:
Rijst, kip, broccoli, rood vlees, salade, tonijn, zoete aardappel kan ze krijgen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:22 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb zojuist vernomen dat Weissman een feeder is trouwens
wat dacht je van een regenboogdieet?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Rijst, kip, broccoli, rood vlees, salade, tonijn, zoete aardappel kan ze krijgen.
Geen idee wat het is?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:03 schreef no1uknow het volgende:
w
[..]
wat dacht je van een regenboogdieet?
quote:
quote:Maandag (wit):
Ontbijt: ½ appel (40.5 kcal)
Lunch: ½ appel (40.5 kcal)
Diner: 1 komkommer (24 kcal)
Totaal: 105 kcal
Dinsdag (geel):
ontbijt: 1 banaan (108.5 kcal)
Lunch: 1 banaan (108.5 kcal)
Diner: ½ cup mais (66 kcal)
Totaal: 283 kcal
Woensdag (Vasten):
Donderdag (oranje):
ontbijt: ½ sinaasappel/mandarijn (31 kcal)
Lunch: ½ mandarijn / sinaasappel(31 kcal)
Diner: 1wortel (26 kcal)
Totaal: 88 kcal
Vrijdag (rood):
Ontbijt: ½ cup aardbeien (21.5 kcal)
Lunch: ½ cup aardbeien (21.5 kcal)
Diner: ½ rode peper (16 kcal)
Totaal: 59 kcal
Zaterdag (paars/blauw):
Ontbijtt: 10 bosbessen (8 kcal)
Lunch: 10 bosbessen (8 kcal)
Diner: 10 frambozen (24 kcal)
Totaal: 40 kcal
Zondag (groen):
Ontbijt: ½ cup druiven (57 kcal)
Lunch: ½ druiven (57 kcal)
Diner: 1 cup sla (7 kcal)
Totaal: 121 kcal
Totaal aantal calorieën in de weekl: 696 kCal
Wat voor dingen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:08 schreef Weissman het volgende:
Ik zit rond 4k kCal per dag, MsMessy strak tussen de 1400-1600 volgens mij.
Maarreh, waarom weet jij dat soort dingen
is hier eerder eens gepostquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:10 schreef Weissman het volgende:
Gew over regenboog dingen en crashdieet
Had 5 bier op ofzo, toen ff snackbar geweest en toen ik naar buiten liep begon ineens de hele wereld te draaien. Heb direct daarna een brokje gelegd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:12 schreef fathank het volgende:
[..]
'iets in je drankje'
Ik weet alleen wat een rainbow party isquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:10 schreef Weissman het volgende:
Gew over regenboog dingen en crashdieet
gouden regel:nooit vragen hoe oud ze zijn, jongenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik zal je vertellen dat ik verder ging omeglen en een leuk meisje tegenkwam, blond, nederlands, ff zitten kletsen en toen vroeg hoe oud ze was, 15 jaar
godverdomme
Dat is lekkerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Sodeknetters!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
En dan kwam het niet in je op van "joo kan je ff aan de kant gaan, bedankt"quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:47 schreef Drinky het volgende:
Vandaag bijna barbell op iemands kop laten vallen. Is een speciale "ruimte" om te deadliften, powercleanen en olympische liften. Iets ernaast een paar bankjes om te bankdrukken. Ik deed powercleans en daarna clean & jerk. Al een paar keer gedaan dus het is niet alsof het een verrassing was. Zat daar een van die gasten te benchen en komen 2 vrienden van hem ernaast staan, bijna al mijn ruimte in beslag nemend. Ik doe eerst een clean maar het viel ze niet op dat ik er bezig was. Toen kwam de jerk, even vasthouden maar die kerel bleef staan waar hij stond, maar mijn barbell moest toch weer naar beneden. Toen gewicht gedropt en die kerel geschampt, was hij verbaasd en boos ook nog
Iedereen gaat mij daar straks in elkaar slaan
idd, dan verdien je gewoon stompenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
En dan kwam het niet in je op van "joo kan je ff aan de kant gaan, bedankt"
Je had t geproefd als ze er wat ingegooid hadden, zeker na 5 biertjes. Als je al 20 pils in je gezicht had geduwd wast misschien anders geweest maar dan had je al kanjerlam erbij gestaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Had 5 bier op ofzo, toen ff snackbar geweest en toen ik naar buiten liep begon ineens de hele wereld te draaien. Heb direct daarna een brokje gelegd.
neuh, ik had initieel genoeg ruimte tot hij bij de jerk opeens erg dichtbij ging staan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
En dan kwam het niet in je op van "joo kan je ff aan de kant gaan, bedankt"
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:22 schreef Weissman het volgende:
Sshht, niet zeggen jonge, straks wil Yuri ook open relatie met mij
Kaolo bolle Albanees
Gewoon hard bulken G.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:47 schreef Drinky het volgende:
Iedereen gaat mij daar straks in elkaar slaan
je presenteert je weer slecht als allochtoonquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
neuh, ik had initieel genoeg ruimte tot hij bij de jerk opeens erg dichtbij ging staan.
Beetje eigen schuld ook, beter uit z'n doppen kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |