Concerten -> Staan -> Geen Skybox afhurenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:36 schreef Klokov het volgende:
Even een serieuze vraag. Storen jullie je eraan als je het podium niet kan zien bij een concert omdat er grote mensen voor je staan?
Idd of meisjes die xtc oid hebben gebruikt en niet willen dat hun ouders er achter komen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vaak mensen die niet tegen drank kunnen of waarbij die gewoon een keer slecht valt.
Dit. Verder: niet een priveconcert thuis kunnen betalenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Concerten, overpriced hipstertroep
Btw: jij hebt toch zo'n blauwe Amerikaan? En woont ook in 040? Kan het zijn dat ik jouw bolide en jou wel eens gezien heb voor de Sport Arena?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:51 schreef Champy het volgende:
[..]
Sorry voor offtopic, maar Cor, doe jij iets in de autohandel ofzo? Of gewoon interesse?
idd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit. Verder: niet een priveconcert thuis kunnen betalen
Biefstuk en zalm is natuurlijk ook niet het eerste wat je koopt als je weinig aan eten te besteden hebt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:17 schreef Sapstengel het volgende:
Zat in zo'n topic over bijstandsgezinnen te lezen en toen zei iemand dat het voor een gezin met 2 kinderen (4 personen dus) vorstelijk is als je 16 euro per dag aan eten hebt.
Wtf man, dat geef ik in m'n eentje al uit als ik m'n best doe. En dat is dus niet vorstelijk, koop maar eens voor 4 personen een biefstuk of een goede zalmmoot, dat noem ik vorstelijk en dan ben je alleen daar al 16 euro aan kwijt.
Maarja sowieso nooit gesnapt dat mensen met zo weinig kunnen leven. Van die studenten die 5 dagen moeten eten met een tientje. Zelfs toen ik nog niet trainde en zieke ecto was lukte dat me niet.
Als je alles elke dag los moet kopen is het niet vorstelijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:27 schreef Sapstengel het volgende:
Nee dat snap ik ook wel. Maar als iemand zegt dat je met 4 man voor 16 euro per dag vorstelijk kunt eten, heeft die persoon het ook mis. Dat is dus 4 euro per persoon per dag. Voor ontbijt, lunch, avondeten en eventueel een snack. Dat noem ik niet vorstelijk.
Mijn BFF heeft 43/44quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook nog eens een mannenvoet.
Haar squat-PR is 10x85kgquote:
hoe doe jij dat dannnnnquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]..niet eens..had gewoon niet meer nodig
.
Dat lukt mij dus nooit. Het is natuurlijk goedkoper als je alles in grotere hoeveelheden koopt inderdaad, of voor meerdere dagen kookt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Toen ik op mezelf woonde gaf ik max 30 euro uit aan boodschappen per week.
Echt max, zat meestal rond de 20 euro en kon goed eten.
2x per week eten bij vriendliefquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat lukt mij dus nooit. Het is natuurlijk goedkoper als je alles in grotere hoeveelheden koopt inderdaad, of voor meerdere dagen kookt.
Maarja, ook al doe je 2 dagen met een halve kilo gehakt, dan ben je alsnog 3 euro kwijt alleen al aan vlees voor 2 dagen. En moet je dus al het andere kopen met de 17 euro die je over hebt. Snap niet hoe mensen zo kunnen leven
Nu al helemaal niet, elke dag 1.5 pak melk, dus dat is al 10 per week a 1 euro. En dat is dan alleen melk
Tering, ik rond 60e per week. Maar erg bewust was ik niet. Trok uit het schap waar ik zin in had en keek niet naar de prijs.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Toen ik op mezelf woonde gaf ik max 30 euro uit aan boodschappen per week.
Echt max, zat meestal rond de 20 euro en kon goed eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |