aaai, het is weekend en je bent weer klaar for de grote fightquote:
Wat stelt doe "you" zich aan... 18 en 15 is heel normaal.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:00 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
jammer dat je niet iptrace erop los kan laten oid en die gast ff op zn bek kan stampen
ik zal je vertellen dat ik verder ging omeglen en een leuk meisje tegenkwam, blond, nederlands, ff zitten kletsen en toen vroeg hoe oud ze was, 15 jaarquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat stelt doe "you" zich aan... 18 en 15 is heel normaal.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:43 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja lekker ouderwets gezellig toch?
[ afbeelding ]
Ja en als je 18 bent is dat toch heel normaal? Is maar 3 jaar verschil. Kijk 18 en 18 is wel apart, maar met 15 zit je allebei gewoon in de yolo drink fase.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik zal je vertellen dat ik verder ging omeglen en een leuk meisje tegenkwam, blond, nederlands, ff zitten kletsen en toen vroeg hoe oud ze was, 15 jaar
godverdomme
alleen ben ik 23quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en als je 18 bent is dat toch heel normaal? Is maar 3 jaar verschil. Kijk 18 en 18 is wel apart, maar met 15 zit je allebei gewoon in de yolo drink fase.
Deze is MsMessy.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:11 schreef no1uknow het volgende:
trouwens GYM members, wat de neuk is deze
[..]
wat niet weet wat niet deertquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
15 en 23 is weer een beetje teveel verschil idd.. jammer.
Das toch de chick van weissman?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/626202-nederlander-snoept-wat-minder.htmlquote:De Nederlander heeft vorig jaar iets minder gesnoept. Per hoofd van de bevolking werd er wel voor 34 kilo verorberd, maar de markt van koekjes, chocola, snoep en hartige versnaperingen kromp met 0,7 procent.
In geld groeide de markt wel licht, met 0,3 procent tot 3,63 miljard euro, meldt het Studiecentrum Snacks en Zoetwaren (SSZ).
Het enige segment met groei was dat van de hartige versnaperingen als chips, zoute koekjes en noten (+2,3 procent). Suikerwerk, chocola en snijkoek en biscuit lieten een lichte daling in verkoop zien.
Tik
"Eén op de drie huishoudens geeft minder geld uit aan de dagelijkse boodschappen. Daar krijgen wij natuurlijk ook een tik van mee", zegt een SSZ-woordvoerder.
Bijna driekwart van het snoep wordt gekocht in de supermarkt: "In 60 procent van de gevallen gaat het dan om impulsaankopen. Ter plekke wordt besloten iets te kopen. En ja, als mensen dus minder in de super komen, zijn er ook minder impulsaankopen."
De rest wordt verkocht in pompshops, drogisterijen, snoep- en tabakswinkels, bioscopen en sportkantines.
Tweedeling
Het SSZ ziet steeds vaker een "verdeeld koopgedrag". Consumenten zoeken naar aanbiedingen en goedkoop snoep, maar ze kopen ook luxere producten die best wat meer mogen kosten. "Daarbij valt te denken aan repen, luxere koekjes en luxe noten."
voor de facial expressionquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net zo'n ding gekocht, zo eens testen; sickening epic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met het benchen aan de stang vastmaken lol.
Toepasselijk shirt ook op 3.27.quote:
Rijst, kip, broccoli, rood vlees, salade, tonijn, zoete aardappel kan ze krijgen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:22 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb zojuist vernomen dat Weissman een feeder is trouwens
wat dacht je van een regenboogdieet?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Rijst, kip, broccoli, rood vlees, salade, tonijn, zoete aardappel kan ze krijgen.
Geen idee wat het is?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:03 schreef no1uknow het volgende:
w
[..]
wat dacht je van een regenboogdieet?
quote:
quote:Maandag (wit):
Ontbijt: ½ appel (40.5 kcal)
Lunch: ½ appel (40.5 kcal)
Diner: 1 komkommer (24 kcal)
Totaal: 105 kcal
Dinsdag (geel):
ontbijt: 1 banaan (108.5 kcal)
Lunch: 1 banaan (108.5 kcal)
Diner: ½ cup mais (66 kcal)
Totaal: 283 kcal
Woensdag (Vasten):
Donderdag (oranje):
ontbijt: ½ sinaasappel/mandarijn (31 kcal)
Lunch: ½ mandarijn / sinaasappel(31 kcal)
Diner: 1wortel (26 kcal)
Totaal: 88 kcal
Vrijdag (rood):
Ontbijt: ½ cup aardbeien (21.5 kcal)
Lunch: ½ cup aardbeien (21.5 kcal)
Diner: ½ rode peper (16 kcal)
Totaal: 59 kcal
Zaterdag (paars/blauw):
Ontbijtt: 10 bosbessen (8 kcal)
Lunch: 10 bosbessen (8 kcal)
Diner: 10 frambozen (24 kcal)
Totaal: 40 kcal
Zondag (groen):
Ontbijt: ½ cup druiven (57 kcal)
Lunch: ½ druiven (57 kcal)
Diner: 1 cup sla (7 kcal)
Totaal: 121 kcal
Totaal aantal calorieën in de weekl: 696 kCal
Wat voor dingen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:08 schreef Weissman het volgende:
Ik zit rond 4k kCal per dag, MsMessy strak tussen de 1400-1600 volgens mij.
Maarreh, waarom weet jij dat soort dingen
is hier eerder eens gepostquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:10 schreef Weissman het volgende:
Gew over regenboog dingen en crashdieet
Had 5 bier op ofzo, toen ff snackbar geweest en toen ik naar buiten liep begon ineens de hele wereld te draaien. Heb direct daarna een brokje gelegd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:12 schreef fathank het volgende:
[..]
'iets in je drankje'
Urban legend. Iedere substantie waar je wazig van zou kunnen worden proef je geheid. Tenzij je spiritus drinkt
Ik weet alleen wat een rainbow party isquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:10 schreef Weissman het volgende:
Gew over regenboog dingen en crashdieet
gouden regel:nooit vragen hoe oud ze zijn, jongenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik zal je vertellen dat ik verder ging omeglen en een leuk meisje tegenkwam, blond, nederlands, ff zitten kletsen en toen vroeg hoe oud ze was, 15 jaar
godverdomme
Dat is lekkerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Sodeknetters!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
En dan kwam het niet in je op van "joo kan je ff aan de kant gaan, bedankt"quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:47 schreef Drinky het volgende:
Vandaag bijna barbell op iemands kop laten vallen. Is een speciale "ruimte" om te deadliften, powercleanen en olympische liften. Iets ernaast een paar bankjes om te bankdrukken. Ik deed powercleans en daarna clean & jerk. Al een paar keer gedaan dus het is niet alsof het een verrassing was. Zat daar een van die gasten te benchen en komen 2 vrienden van hem ernaast staan, bijna al mijn ruimte in beslag nemend. Ik doe eerst een clean maar het viel ze niet op dat ik er bezig was. Toen kwam de jerk, even vasthouden maar die kerel bleef staan waar hij stond, maar mijn barbell moest toch weer naar beneden. Toen gewicht gedropt en die kerel geschampt, was hij verbaasd en boos ook nog
Iedereen gaat mij daar straks in elkaar slaan
idd, dan verdien je gewoon stompenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
En dan kwam het niet in je op van "joo kan je ff aan de kant gaan, bedankt"
Je had t geproefd als ze er wat ingegooid hadden, zeker na 5 biertjes. Als je al 20 pils in je gezicht had geduwd wast misschien anders geweest maar dan had je al kanjerlam erbij gestaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Had 5 bier op ofzo, toen ff snackbar geweest en toen ik naar buiten liep begon ineens de hele wereld te draaien. Heb direct daarna een brokje gelegd.
neuh, ik had initieel genoeg ruimte tot hij bij de jerk opeens erg dichtbij ging staan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
En dan kwam het niet in je op van "joo kan je ff aan de kant gaan, bedankt"
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:22 schreef Weissman het volgende:
Sshht, niet zeggen jonge, straks wil Yuri ook open relatie met mij
Kaolo bolle Albanees
Gewoon hard bulken G.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:47 schreef Drinky het volgende:
Iedereen gaat mij daar straks in elkaar slaan
je presenteert je weer slecht als allochtoonquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
neuh, ik had initieel genoeg ruimte tot hij bij de jerk opeens erg dichtbij ging staan.
Beetje eigen schuld ook, beter uit z'n doppen kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |