wat dacht je van een regenboogdieet?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Rijst, kip, broccoli, rood vlees, salade, tonijn, zoete aardappel kan ze krijgen.

Geen idee wat het is?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:03 schreef no1uknow het volgende:
w
[..]
wat dacht je van een regenboogdieet?

quote:
quote:Maandag (wit):
Ontbijt: ½ appel (40.5 kcal)
Lunch: ½ appel (40.5 kcal)
Diner: 1 komkommer (24 kcal)
Totaal: 105 kcal
Dinsdag (geel):
ontbijt: 1 banaan (108.5 kcal)
Lunch: 1 banaan (108.5 kcal)
Diner: ½ cup mais (66 kcal)
Totaal: 283 kcal
Woensdag (Vasten):
Donderdag (oranje):
ontbijt: ½ sinaasappel/mandarijn (31 kcal)
Lunch: ½ mandarijn / sinaasappel(31 kcal)
Diner: 1wortel (26 kcal)
Totaal: 88 kcal
Vrijdag (rood):
Ontbijt: ½ cup aardbeien (21.5 kcal)
Lunch: ½ cup aardbeien (21.5 kcal)
Diner: ½ rode peper (16 kcal)
Totaal: 59 kcal
Zaterdag (paars/blauw):
Ontbijtt: 10 bosbessen (8 kcal)
Lunch: 10 bosbessen (8 kcal)
Diner: 10 frambozen (24 kcal)
Totaal: 40 kcal
Zondag (groen):
Ontbijt: ½ cup druiven (57 kcal)
Lunch: ½ druiven (57 kcal)
Diner: 1 cup sla (7 kcal)
Totaal: 121 kcal
Totaal aantal calorieën in de weekl: 696 kCal

Wat voor dingen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:08 schreef Weissman het volgende:
Ik zit rond 4k kCal per dag, MsMessy strak tussen de 1400-1600 volgens mij.
Maarreh, waarom weet jij dat soort dingen

is hier eerder eens gepostquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:10 schreef Weissman het volgende:
Gew over regenboog dingen en crashdieet

Had 5 bier op ofzo, toen ff snackbar geweest en toen ik naar buiten liep begon ineens de hele wereld te draaien. Heb direct daarna een brokje gelegd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:12 schreef fathank het volgende:
[..]
'iets in je drankje'
Urban legend. Iedere substantie waar je wazig van zou kunnen worden proef je geheid. Tenzij je spiritus drinkt

Ik weet alleen wat een rainbow party isquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:10 schreef Weissman het volgende:
Gew over regenboog dingen en crashdieet

gouden regel:nooit vragen hoe oud ze zijn, jongenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik zal je vertellen dat ik verder ging omeglen en een leuk meisje tegenkwam, blond, nederlands, ff zitten kletsen en toen vroeg hoe oud ze was, 15 jaar
godverdomme

Dat is lekkerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:11 schreef no1uknow het volgende:
trouwens GYM members, wat de neuk is deze
[..]

Sodeknetters!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:11 schreef no1uknow het volgende:
trouwens GYM members, wat de neuk is deze
[..]

En dan kwam het niet in je op van "joo kan je ff aan de kant gaan, bedankt"quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:47 schreef Drinky het volgende:
Vandaag bijna barbell op iemands kop laten vallen. Is een speciale "ruimte" om te deadliften, powercleanen en olympische liften. Iets ernaast een paar bankjes om te bankdrukken. Ik deed powercleans en daarna clean & jerk. Al een paar keer gedaan dus het is niet alsof het een verrassing was. Zat daar een van die gasten te benchen en komen 2 vrienden van hem ernaast staan, bijna al mijn ruimte in beslag nemend. Ik doe eerst een clean maar het viel ze niet op dat ik er bezig was. Toen kwam de jerk, even vasthouden maar die kerel bleef staan waar hij stond, maar mijn barbell moest toch weer naar beneden. Toen gewicht gedropt en die kerel geschampt, was hij verbaasd en boos ook nog
Iedereen gaat mij daar straks in elkaar slaan

idd, dan verdien je gewoon stompenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
En dan kwam het niet in je op van "joo kan je ff aan de kant gaan, bedankt"

Je had t geproefd als ze er wat ingegooid hadden, zeker na 5 biertjes. Als je al 20 pils in je gezicht had geduwd wast misschien anders geweest maar dan had je al kanjerlam erbij gestaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:34 schreef Klokov het volgende:
[..]
Had 5 bier op ofzo, toen ff snackbar geweest en toen ik naar buiten liep begon ineens de hele wereld te draaien. Heb direct daarna een brokje gelegd.

neuh, ik had initieel genoeg ruimte tot hij bij de jerk opeens erg dichtbij ging staan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
En dan kwam het niet in je op van "joo kan je ff aan de kant gaan, bedankt"

quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:22 schreef Weissman het volgende:
Sshht, niet zeggen jonge, straks wil Yuri ook open relatie met mij
Kaolo bolle Albanees
Gewoon hard bulken G.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:47 schreef Drinky het volgende:
Iedereen gaat mij daar straks in elkaar slaan

je presenteert je weer slecht als allochtoonquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
neuh, ik had initieel genoeg ruimte tot hij bij de jerk opeens erg dichtbij ging staan.
Beetje eigen schuld ook, beter uit z'n doppen kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |