Cool. Ben wel heel benieuwd hoe ze al die bloedwaarden willen gaan metenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:01 schreef no1uknow het volgende:
De healthbook app die vermoedelijk in iOS8 komt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn man, ik wil ook rond dit soort tijden naar de gym.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:35 schreef H1N1 het volgende:
Zo, net terug van de gym. Chestday, gym leeg, ideaal. Helemaal naar de kk.
Accessoires.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:04 schreef Champy het volgende:
[..]
Cool. Ben wel heel benieuwd hoe ze al die bloedwaarden willen gaan meten
Ben 1 keer in de 2 weken vrij op vrijdag dus dan kan ik losgaan. Alle andere keren ga ik rond 18u.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:41 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Damn man, ik wil ook rond dit soort tijden naar de gym.
Wat ben jij saai zeg je weet niet wat genieten isssquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:06 schreef H1N1 het volgende:
Wat kunnen niet-liftende matties toch vervelend zijn hè. Die staan nu al te pilsen in de stad 'omdat het weekend is heeeuj'en begrijpen niet dat ik er nog geen zin in heb.
Net een mini marsje op, dus ik weet verdomd goed wat genieten is.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wat ben jij saai zeg je weet niet wat genieten isss
Hardop gelachenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:13 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Net een mini marsje op, dus ik weet verdomd goed wat genieten is.
zuurpruimquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:06 schreef H1N1 het volgende:
Wat kunnen niet-liftende matties toch vervelend zijn hè. Die staan nu al te pilsen in de stad 'omdat het weekend is heeeuj'en begrijpen niet dat ik er nog geen zin in heb.
Gewoon shaker cup mee vriendquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:06 schreef H1N1 het volgende:
lolquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:06 schreef H1N1 het volgende:
Wat kunnen niet-liftende matties toch vervelend zijn hè.
Dan zou het nog steeds een mattie blijven hoor. Tenzij hij zedendelinquent is, dan wordt het een ander verhaal.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
liftende matties ook.
gozer in m'n gym vertelde gisteren dat hij 8 maanden de bak in moet![]()
![]()
En dat is niet de eerste keer
Voor het eruitrijden van een politieauto. uhu yea right...
Onzijs aardige gozer, maar volgens mij is het dus een drugscourier![]()
![]()
![]()
EN volgens mij krijg je niet zomaar zo een lange tijd...
no friend for ray that is for sure
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
liftende matties ook.
gozer in m'n gym vertelde gisteren dat hij 8 maanden de gevangenis in moet![]()
![]()
En dat is niet de eerste keer
Voor het eruitrijden van een politieauto. uhu yea right...
Onzijs aardige gozer, maar volgens mij is het dus een drugscourier![]()
![]()
![]()
EN volgens mij krijg je niet zomaar zo een lange tijd...
no friend for ray that is for sure
ik hoef geen mensen in m'n vriendenkring met dergelijke misdragingen sorry.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:23 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Dan zou het nog steeds een mattie blijven hoor. Tenzij hij zedendelinquent is, dan wordt het een ander verhaal.
Ik snap dat niet, ben nog nooit gevallen terwijl ik dronken was. Op den duur moet je toch gewoon een brokje leggen omdat het teveel is? Daarna kan je als je wil gewoon weer verder. Heb wel 1 keer iets in mijn drankje gehad volgens mij, toen wel een rij fietsen omgekegeldquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:25 schreef Fanta-stick het volgende:
lid zijn van een semi studentenvereniging helpt ook niet, ik drink meestal fristi of jus d'orange.
Gast is van de trap af gevallen omdat ie dronken was en nu kan hij niet mee doen met de sportwedstrijden.
Ik ga mijn parachute wing halen deze zomer!
Tja ze zuipen zich helemaal de pleuris die studenten. En als ik dan heel de avond sta te dansen vragen ze zich toch af hoeveel ik heb gedronken..met andere woorden je moet drinken om los te komen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, ben nog nooit gevallen terwijl ik dronken was. Op den duur moet je toch gewoon een brokje leggen omdat het teveel is? Daarna kan je als je wil gewoon weer verder. Heb wel 1 keer iets in mijn drankje gehad volgens mij, toen wel een rij fietsen omgekegeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |