leuk man.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:34 schreef Ethanolic het volgende:
Ik kan het ook gwn gezellig hebbe zonder alcohol en drugs, heb dat egt niet nodig hoor!!
Sukkels wie dat wel hebbe
Ik zit dan meestal op iemands nek/schouders.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:36 schreef Klokov het volgende:
Even een serieuze vraag. Storen jullie je eraan als je het podium niet kan zien bij een concert omdat er grote mensen voor je staan?
Ik vind het vervelender als ik de mensen op het podium niet kan zienquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:36 schreef Klokov het volgende:
Even een serieuze vraag. Storen jullie je eraan als je het podium niet kan zien bij een concert omdat er grote mensen voor je staan?
Ik doe alleen aan zitconcerten zoals Andre Rieu live in Maastricht. Lekker die wals doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:36 schreef Klokov het volgende:
Dan ga je toch gewoon voor die grote mensen staan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:36 schreef Klokov het volgende:
Concerten, overpriced hipstertroepquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:36 schreef Klokov het volgende:
nee man ik moest echt hard plassen vanwege de regen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 07:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wow dus toen heeft ze je maar afgetrokken in een steegje??? classy
take what you van het bro. Op dat moment was ik al door al m'n geld heen dus een beetje gebruikt worden kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 08:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Haha nice. Tijdje terug ook zoiets gehad. Sta met een maat te shinen, komen 2 vrouwen binnen gooien hun tas in de hoek en gaan gelijk bier voor ons halenZonder nog een woord gewisseld te hebben. Mn maatje liep te mekkeren dat ze te oud waren met z'n chagrijnige kutkop en ik maar lullen als brugman om em alsnog een pleziertje te fixen. Nee hoor, wil meneer naar een andere tent fucking zeikwijf
'iets in je drankje'quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, ben nog nooit gevallen terwijl ik dronken was. Op den duur moet je toch gewoon een brokje leggen omdat het teveel is? Daarna kan je als je wil gewoon weer verder. Heb wel 1 keer iets in mijn drankje gehad volgens mij, toen wel een rij fietsen omgekegeld
weet nietquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:01 schreef JackieBrown het volgende:
Ik drink alcohol zodat ik andere mensen leuker vind, niet omdat ik zelf leuker moet worden
Ahahahah
echt gevat van mezelf
Jackie watquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Concerten, overpriced hipstertroep
Vaak mensen die niet tegen drank kunnen of waarbij die gewoon een keer slecht valt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:12 schreef fathank het volgende:
[..]
'iets in je drankje'
Urban legend. Iedere substantie waar je wazig van zou kunnen worden proef je geheid. Tenzij je spiritus drinkt
toen ik vroeger nog naar feesten ging en ik in de buurt van de EHBO post was hoorde ik niks andersquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:12 schreef fathank het volgende:
[..]
'iets in je drankje'
Urban legend. Iedere substantie waar je wazig van zou kunnen worden proef je geheid. Tenzij je spiritus drinkt
Nou k werd anders best gwn beetje duizelig enzo hoor :s was cker GHB ofsoquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:12 schreef fathank het volgende:
[..]
'iets in je drankje'
Concerten -> Staan -> Geen Skybox afhurenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:36 schreef Klokov het volgende:
Idd of meisjes die xtc oid hebben gebruikt en niet willen dat hun ouders er achter komen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vaak mensen die niet tegen drank kunnen of waarbij die gewoon een keer slecht valt.
Dit. Verder: niet een priveconcert thuis kunnen betalenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Concerten, overpriced hipstertroep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |