SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 97% gewijzigd door Fopje op 21-03-2014 01:01:35 ]
ik zie je nog Seto voorbij strevenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nouja, daar heb je wel een kern van waarheid te pakken
ik kan best vervelend zijn op z'n tijd
PsychologyBrah/10 jij.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb hem stiekem in de val gelokt, nu maakt hij een kapotte OP en hij krijgt de schuld, whahhahaha![]()
#braingames
Jij bent best wel boefje ofnietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb hem stiekem in de val gelokt, nu maakt hij een kapotte OP en hij krijgt de schuld, whahhahaha![]()
#braingames
Nou moe. Een echte rebel ben je.quote:
Hoezo?quote:
Als je dit al een grote mond noemt ben je echt niks gewend. Of ga jij alleen maar met pussies om?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:03 schreef no1uknow het volgende:
beetje grote mond omdat je blauw kleurtje hebt #sucker
kijk naar de posters in dit topic zou ik zeggenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
Als je dit al een grote mond noemt ben je echt niks gewend. Of ga jij alleen maar met pussies om?
Ik heb niks gedaan though, maar wel nice dat hij jouw infantiliteit corrigeert.quote:
SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oohquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:16 schreef no1uknow het volgende:
iedereen gaat full retard om een klein geintje van mijn kant, zwaar overdreven
ja, want aids is gewoon niet eng ofzo, hahahhahaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:19 schreef no1uknow het volgende:
ik ben in ieder geval blij dat het modje de enge ziekte uit de reactie van yuri heeft gehaald
Ik weet het man, ik mag absoluut niet klagen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat lijkt zo man.
Grote bank, liften, goede cashflow, mooie vriendin.
Er zit ergens een addertje onder het gras.
Wow dus toen heeft ze je maar afgetrokken in een steegje??? classyquote:Op vrijdag 21 maart 2014 06:17 schreef Drinky het volgende:
Wazigste nacht ooit. Geweigerd bij 2 clubs, was net m'n fiets aan het pakken om naar huis te gaan en opeens aangesproken door 2 chicks. Brachten me naar een club, regelden gratis garderobe en kochten drankjes voor mij (wat?). Had gek genoeg inhoudelijk veel gemeen met een ervan en ik was bang dat ik haar teleur moest stellen omdat ik geen ONS meer doe. Zij ook niet. Seri bredda wtf is deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |