Ben benieuwdquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:18 schreef DaMart het volgende:
Nog even en we zien de mollenstreken van Susan.
Goenavundquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:20 schreef AF_ het volgende:
Iedereen die hier op Susan zit. Het is toch duidelijk dat Sofie het is ?
Avondquote:
Voorbeschouwing?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:21 schreef Moira. het volgende:
Haha de microfoon stond al aan en ze zeggen net iets over een andere locatie (voor de voorbeschouwing) en dat ze 9 weken in een kelder aan de Herengracht (iets anders met Heer--gracht?) ofzo hebben gezeten
Voor de camera hebben ze het altijd over 'een geheime locatie'
Mja ging ook per ongeluk dit.
is een late aanwijzingquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:21 schreef Moira. het volgende:
Haha de microfoon stond al aan en ze zeggen net iets over een andere locatie (voor de voorbeschouwing) en dat ze 9 weken in een kelder aan de Herengracht (iets anders met Heer--gracht?) ofzo hebben gezeten
Voor de camera hebben ze het altijd over 'een geheime locatie'
Mja ging ook per ongeluk dit.
Ditquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:23 schreef BobW het volgende:
Hopelijk een mooie reactie van Freek als hij erachter komt dat Susan de Mol is.
minderquote:
Hier ben ik echt zo nieuwsgierig naarquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Die zogenaamde aanwijzingen gaan echt weer zwaar tegenvallen natuurlijk
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ben benieuwd naar die wolkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:32 schreef Jor_Dii het volgende:
kijkers maken ook hints die er niet zijnquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:32 schreef Jor_Dii het volgende:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:33 schreef Guanabana het volgende:
Ben al beetje aangeschoten. Dat is de enige manier waarop ik het aankan. Jaja, labiel, alles.
alcohol nodig hebben om WIDM te kunnen kijkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:33 schreef Guanabana het volgende:
Ben al beetje aangeschoten. Dat is de enige manier waarop ik het aankan. Jaja, labiel, alles.
ik weet hetquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
alcohol nodig hebben om WIDM te kunnen kijken
Ik hoorde dat het art isquote:
Ik ben de reclames zat, laten we ze voor de leeuwen gooienquote:
Waarom geen tv dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:36 schreef Mansjester het volgende:
Ik kijk via stream, dus moet niet te vroeg hier kijken zodat ik de mol al weet
Same herequote:Op donderdag 20 maart 2014 20:36 schreef Mansjester het volgende:
Op het moment suprême maar even niet hier mee lezen dusquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:36 schreef Mansjester het volgende:
Wij zullen met vertraging posten, speciaal voor jou.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:36 schreef Mansjester het volgende:
Ah dat waardeer ik fijne userquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wij zullen met vertraging posten, speciaal voor jou.
Zuurquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zit op mijn kamer en heb hier geen tv
Pssssst we gaan beginnenquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:38 schreef Moira. het volgende:
Pokkereclames. Tussen de voorbeschouwing en de aflevering alsnog 5 min reclame
Extra reclame inkomsten enzoquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:39 schreef Ooi86 het volgende:
Gawd, het is hier gewoon 20.38! Veul te laat begonnen!
Dit niet wetenquote:
Mag ik ook een koekje?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:40 schreef alors het volgende:
Zo! Thee gezet, koekjes erbij, ik ben er klaar voor!
Zou me niks verbazen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en dan maar 15 minuten voor de aanwijzingen?
Ik zit klaar metquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:40 schreef alors het volgende:
Zo! Thee gezet, koekjes erbij, ik ben er klaar voor!
Uiteraardquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:40 schreef Mani89 het volgende:
Gaan we nu nog een half uur oeverloos lullen met epische film muziek eronder voordat we de uitslag krijgen?
Herman de Schermman doet volgend jaar gewoon meequote:Op donderdag 20 maart 2014 20:40 schreef Yaku het volgende:
Zouden ze Herman de Schermman ook uitnodigen voor deze aflevering? Kan hij net zoals gisteren alles duidelijk uitleggen.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
JAA! Suzanne is de mol, ik zei het toch![]()
![]()
![]()
de dag die je wist dat zou komenquote:
Echt?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Herman de Schermman doet volgend jaar gewoon mee
Ik stem voorquote:
vies dikquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:43 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb teveel snoepjes gegeten
Nu ben ik misselijk
Mijn stem heb je.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik stem voor![]()
![]()
We hebben verkiezingen gehouden en alles![]()
![]()
Niet is wat het lijktquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:43 schreef VeX- het volgende:
Waarom zit Jan-Willem aan die tafel? Hij is toch de mol?
Die teleurstelling iedere keerquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:43 schreef VeX- het volgende:
Waarom zit Jan-Willem aan die tafel? Hij is toch de mol?
Awquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:43 schreef Mansjester het volgende:
Nu ben ik misselijk
is de stream al begonnen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:43 schreef Mansjester het volgende:
Nu ben ik misselijk
20.16 ben ik bij mij. Hoekschop is net geweestquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:43 schreef Amarantha het volgende:
Aan jullie berichten te lezen loop ik echt een minuut achter
Post maarquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:43 schreef Zaktabak het volgende:
Mag die Jennifer-tijger-borsten-gif hier eigenlijk wel Kar? Ik heb daar ooit eens een ban voor gehad
Voor de tijgergif?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:43 schreef Zaktabak het volgende:
Mag die Jennifer-tijger-borsten-gif hier eigenlijk wel Kar? Ik heb daar ooit eens een ban voor gehad
Welk subforum?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:43 schreef Zaktabak het volgende:
Ik las soesjes, en nu heb ik zin in slagroomsoesjesquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:43 schreef Mansjester het volgende:
Nu ben ik misselijk
Uhh... check eens post onder jequote:
quote:
30 jaarquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoe lang heeft Tygo al aids eigenlijk?
Sinds je zusje waarschijnlijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Oh wowquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
SER, ook door Karinaquote:
Oh, ik wist niet dat Karina zo streng wasquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:45 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
SER, ook door Karina(ze heeft me toen wel vergeven hoor
)
hinntquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:46 schreef richolio het volgende:
eerst stonden er nog 4 lege stoelen! Nu is er een weg!
Daar deed Susan ook aardig haar best voor trouwens.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:46 schreef TLC het volgende:
Als Sofie niet de mol is is zij wel de allergrootste wannabemol
Zo lang je hem voelt, leef je nogquote:
ninja editquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:46 schreef richolio het volgende:
Stoelendans.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:46 schreef richolio het volgende:
Dat is voor de echte molquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:46 schreef richolio het volgende:
Blurred Lines was op de radio en ik postte gif's van de adultrated clip...quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:47 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Blurred Lines was op de radio en ik postte gif's van de adultrated clip...
quote:
De mijne ook!quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dit is duizend keer beter danExpeditie Robinson
Met hun finale
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:49 schreef Jorwol het volgende:
Bam jan willem is de mol en hij wint, jullie zijn alledrie verliezers.
Nou nou nou.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Met hun finale
quote:Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Doe normaal.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Met hun kankerfinale
nou nou nouquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Met hun kankerfinale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |