Er zit geen Piratenpartij in de tweede kamer en de lokale partijen ken ik gelukkig niet allemaal.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij bent niet zo in de politiek of wel
Waarom denk jij dat?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als het landelijke verkiezingen waren geweest, was er totaal anders gestemd.
Die "marokkaanse" acteurtwitter:
Waarmeequote:Op woensdag 19 maart 2014 23:19 schreef Specularium het volgende:
Kinderachtig hoor om de PVV niet te feliciteren.
40 jaar terug inderdaad. Net als GroenLinks (slechts 25 jaar terug).quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks mis mee we hebben toch communistische roots?
Nee belasten die lui! ZAKKENVULLERS!quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:20 schreef Karelnoord het volgende:
En rijke mensen? Wordt daar ook sociaal tegen over gedaan? Of doen die niet mee?
Tsja, zo rollen ze... Denk maar aan de vrijheid van meningsuiting en allerlei toespraken willen verbieden (zoals de hagepreek in N-H)quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wilders mag niet met Hitler worden vergeleken maar een partij als de SP mag wel met communisten worden vergeleken?
quote:
Waarom zou je een partij die in 2 plaatsen meedoet feliciteren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:19 schreef Specularium het volgende:
Kinderachtig hoor om de PVV niet te feliciteren.
quote:
HAHA MEESTERLIJKE ZETquote:
Die plaatsen zijn ook nog niet eens 'binnen'.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:20 schreef -0- het volgende:
[..]
Waarom zou je een partij die in 2 plaatsen meedoet feliciteren.
Gemeentebelangen Sexbierum wordt ook niet gefeliciteerd.
Top2000 - en SR 2013 memoriesquote:
I know stem ook al jaren SPquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
40 jaar terug inderdaad. Net als GroenLinks (slechts 25 jaar terug).
Tegenwoordig is de SP vooral sociaal-democratisch.
Standaard slecht nieuws praatjequote:Op woensdag 19 maart 2014 23:21 schreef Intellectueel het volgende:
Diederik houdt een geforceerd optimistische praatje, maar lijkt de realiteit compleet uit het oog zijn verloren.
Ja, leek wel zo'n poppetje voor op de achterbankquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Die man rechts achter Samsom had een los hoofd
quote:
Ik heb zelf niet eens PvdA gestemdquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Na na na na naaaa naaaa
HIA ook al bible belt?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:21 schreef OProg het volgende:
[ afbeelding ]
Het buurdorp hier is ook binnen. Hendrik-Ido-Ambacht.
Dat zag je de vorige keer ook bij de landelijke verkiezingen die een paar maanden na de gemeenteraadverkiezingen waren.quote:
Uiteraard.quote:
Gelijke verdeling zegquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:21 schreef OProg het volgende:
[ afbeelding ]
Mjah blijft me verbazen hoeveel mensen blijkbaar niet op hebben zitten letten tijdens de geschiedenislessen en zo staan te juichenquote:
Gembel bai?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:21 schreef OProg het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n bulldogquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, leek wel zo'n poppetje voor op de achterbank
Ja, loopt een strook dwars doorheen zo uit de Alblasserwaard richting Zeeland.quote:
En vooral zichzelf verrijken....quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef Karelnoord het volgende:
Bij de PvdA gaat het sociale altijd maar één kant op. Hoe kan een partij pretederen sociaal te zijn als ze één kant totaal negeerd en keihard benadeeld t.o.v de andere kant?
twitter:fransweisglas twitterde op woensdag 19-03-2014 om 23:14:24Ik vraag de leiding van mijn partij, #VVD om nog vanavond te verklaren niet met #PVV in colleges of kabinet te zullen gaan zitten #GR2014 reageer retweet
Vorige verkiezingen de hele tijd overenthousiast doen over samsomquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
Enschede.
TOETERTJES TOETERTJES
VUURWERK VUURWERK
Niveau'tje weerquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:23 schreef Grifte het volgende:
Godverdomme de Duitsers saboteren de verkiezingen.
quote:
Heldquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef Friek_ het volgende:
twitter:fransweisglas twitterde op woensdag 19-03-2014 om 23:14:24Ik vraag de leiding van mijn partij, #VVD om nog vanavond te verklaren niet met #PVV in colleges of kabinet te zullen gaan zitten #GR2014 reageer retweet
Veel mensen links en rechts zijn vooral tegen tegen het huidige regeringsbeleid dus zo heel anders zal er niet gestemd gaan worden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat zag je de vorige keer ook bij de landelijke verkiezingen die een paar maanden na de gemeenteraadverkiezingen waren.
Je kunt nu lekker vrij schoppen tegen het kabinet, maar als mensen in het stemhokje staan, stemmen ze dan toch weer anders.
Lokale partijquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vorige verkiezingen de hele tijd overenthousiast doen over samsom![]()
Wat heb je nu gestemd dan?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:23 schreef SadPanda het volgende:
De echte communisten winnen 1 zetel, dat er nog zoveel mensen bestaan die daarin geloven...
De communisten winnen in Pekela
Het communisme dood? Niet in Groningen. De VCP doet mee in Pekela en 't Oldambt. De Verenigde Communistische Partij is een afsplitsing van de al oudere Nieuwe Communistische Partij Nederland, en in Pekela kunnen de rode vaandels uit: de VCP komt er met één zetel nieuw in de raad.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ingsavond-live.dhtml
Mijn ergste nachtmerrie.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:23 schreef SadPanda het volgende:
De echte communisten winnen 1 zetel, dat er nog zoveel mensen bestaan die daarin geloven...
De communisten winnen in Pekela
Het communisme dood? Niet in Groningen. De VCP doet mee in Pekela en 't Oldambt. De Verenigde Communistische Partij is een afsplitsing van de al oudere Nieuwe Communistische Partij Nederland, en in Pekela kunnen de rode vaandels uit: de VCP komt er met één zetel nieuw in de raad.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ingsavond-live.dhtml
Bijzonder lullig om zo te spreken over verminkte vuurwerkslachtoffers.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:23 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
"Altijd wat aan de hand daar."
Herman over Enschede.
Die stoplichten staan ergens anders toch?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:23 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
"Altijd wat aan de hand daar."
Herman over Enschede.
Ja, vast. Dat heb ik vaker gehoord. En uiteindelijk stemt een groot deel dan toch weer op een grote partij, om te voorkomen dat de andere grote partij de grootste wordt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Veel mensen links en rechts zijn vooral tegen tegen het huidige regeringsbeleid dus zo heel anders zal er niet gestemd gaan worden.
Opvallend dat SGP het grootste is. Mijn wijk staat nou niet bekend als SGP-county.quote:
Nee, wat dan zou het net zo'n discriminerende oetlul zijn als Wilders.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:21 schreef El_jefe07 het volgende:
Als Samson lef heeft vraagt ie even of de zaal meer of minder Marokkanen in Nederland wil
Maar Weisglas is nog een liberaal van de oude stempel. Daar horen xenofobe standpunten niet bij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Onzinnig natuurlijk. VVD wil ook graag minder Marokkanen.
En dan vergeet je KK nog.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:24 schreef Travel. het volgende:
[..]
Serieus? Wat een grafdorp. CU SGP en OPA
Meh wat 1/3e van de oorspronkelijke steun hebben ze nog in de peilingen? Dat is wel heul laag hoorquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, vast. Dat heb ik vaker gehoord. En uiteindelijk stemt een groot deel dan toch weer op een grote partij, om te voorkomen dat de andere grote partij de grootste wordt.
Eensquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Mjah blijft me verbazen hoeveel mensen blijkbaar niet op hebben zitten letten tijdens de geschiedenislessen en zo staan te juichen
Nog NOS collega's ook. Echt heel onbeschoft inderdaad.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef Szura het volgende:
Lekker onbeschoft van die NOS'er om ff het interview van Radio 1 af te breken![]()
![]()
Ohoh. Pas eens heel snel op jij!quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bijzonder lullig om zo te spreken over verminkte vuurwerkslachtoffers.
NOS>>>>>>>>>>. Alle andere mediaquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef Szura het volgende:
Lekker onbeschoft van die NOS'er om ff het interview van Radio 1 af te breken![]()
![]()
Dat heeft Balkenende ook wel eens gehad.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh wat 1/3e van de oorspronkelijke steun hebben ze nog in de peilingen? Dat is wel heul laag hoor
Onzin.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Mjah blijft me verbazen hoeveel mensen blijkbaar niet op hebben zitten letten tijdens de geschiedenislessen en zo staan te juichen
AHAHAHAHAquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
Leefbaar Rotterdam is blij. Wat een bom op de PvdA. Haha bom.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef matthijst het volgende:
Wat een gejank over Wilders.
Als Samsom nou eens eerlijk zou zijn, dan zou hij gewoon toegeven dat er inderdaad opvallend veel Marokkaans tuig is, in plaats van datzelfde tuig lekker dood te knuffelen
En dan zouden Marokkaanse acteurtjes niet blij met paspoortjes op de foto gaan, maar gewoon zeggen: "hey, fuck die Marokkaanse tassenrovertjes, afknallen of opsluiten"...
Wat is dat toch, dat iemand omdat hij toevallig dezelfde "nationaliteit" heeft het meent te moeten opnemen voor ze? Ik zie verdacht weinig blanken het opnemen voor blank uitschot?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef Friek_ het volgende:
NWS-noob.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef matthijst het volgende:
Ik zie verdacht weinig blanken het opnemen voor blank uitschot?
Geen banen voor zwarten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:26 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik ken de KK niet, waar staat het voor?
Jij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef matthijst het volgende:
Als Samsom nou eens eerlijk zou zijn, dan zou hij gewoon toegeven dat er inderdaad opvallend veel Marokkaans tuig is, in plaats van datzelfde tuig lekker dood te knuffelen
En dan zouden Marokkaanse acteurtjes niet blij met paspoortjes op de foto gaan, maar gewoon zeggen: "hey, fuck die Marokkaanse tassenrovertjes, afknallen of opsluiten"...
Wat is dat toch, dat iemand omdat hij toevallig dezelfde "nationaliteit" heeft het meent te moeten opnemen voor ze? Ik zie verdacht weinig blanken het opnemen voor blank uitschot?
Je kan het hebben over tuig maar niet over Marokkanen alsof elke Marokkaan een of andere terrorist is die de winkels leegrooft. Zo ga je niet met mensen om.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef matthijst het volgende:
Kijk, als je niet luistert houdt het op natuurlijk. Dan kan je wel fijn je stropoppen gaan aanvallen maar daar wordt niemand wijzer van.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef matthijst het volgende:
Ik vond een klinken als iemand die net een biertje teveel op heeft en heel krampachtig doet nuchter over te komenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zit toch geen alcohol in.
hij vraagt letterlijk "willen jullie minder marrokanen" hoe racistischer wil je het hebben?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef matthijst het volgende:
Niet 1/3e hoor dat is bizar laag maar we zullen het zienquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat heeft Balkenende ook wel eens gehad.
Ik woon niet in de Randstad dus het zal mij een rotzorg wezen. Maar dat suffe ontkennen van een probleem wordt ondertussen een beetje triest.quote:
Als je iets meer politiek nieuws zou volgen, dan zou je weten dat Samsom dat al lang heeft gezegd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef matthijst het volgende:
De Radio (Radio 1) is ook voor het grootste deel gerund door de NOS. Ze storen elkaar gewoonquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
NOS>>>>>>>>>>. Alle andere media
Sandman is het hiermee eens
sopnquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wat zou Joanna van der Hoek hebben gestemd?
Net zo kut?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat doet 'ie blij dan, ze doen het toch nog net zo kut als vorige keer
Jaaaa jaaaa minder criminele marokkanen he!quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hij vraagt letterlijk "willen jullie minder marrokanen" hoe racistischer wil je het hebben?
Zat eraan te denken om dat te doen maar ben toch gaan stemmen op de PVV in Den Haag en die zijn tot nu toe hier het grootst dus stemmen heeft wel degelijk zin. Op naar de verkiezingen in mei. Heb de smaak te pakken en ga dan zeker weer stemmenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je reet afvegen met je stemkaart.
Heeft net zo veel effect.
Ja, maar die herhaalt het niet de hele tijd. Hoe moeten mensen als matthijst dat nou weten?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je iets meer politiek nieuws zou volgen, dan zou je weten dat Samsom dat al lang heeft gezegd.
KiesKatwijkquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:26 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik ken de KK niet, waar staat het voor?
Klopt, daarom is Wilders ook een kneus. Maar het zou Samsom en co sieren als ze een durfden toe te geven dat er idd een probleem lijkt te zijn. In plaats van eromheen te draaien.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan het hebben over tuig maar niet over Marokkanen alsof elke Marokkaan een of andere terrorist is die de winkels leegrooft. Zo ga je niet met mensen om.
Ik zeg ook niet dat VVD en PVDA samen weer 80 zetels gaan halen, maar wel dat ze een stuk meer gaan halen dan de peilingen nu aangeven.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet 1/3e hoor dat is bizar laag maar we zullen het zien
Jammer dat Wilders niet met de oplossingen komt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:27 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik woon niet in de Randstad dus het zal mij een rotzorg wezen. Maar dat suffe ontkennen van een probleem wordt ondertussen een beetje triest.
Exact.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:29 schreef Nielsch het volgende:
SP, wat een kotspartij. Met hun 100% asociaal.
Daarom is het ook een kneus. Maar dat ontkenningsgedrag van Samsom is minstens net zo sneu.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
hij vraagt letterlijk "willen jullie minder marrokanen" hoe racistischer wil je het hebben?
LOL really?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef matthijst het volgende:
Dit zijn stinkende mannen uit de fabriek enzo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij GL hoorde ik wel meer jonge vrouwen.
Paspoort afpakken, naar Marokko sturen lijkt me toch een prima oplossing. Als we maar willen kan het.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jammer dat Wilders niet met de oplossingen komt.
Zal lastig worden inderdaad. Dat soort mensen kan met de grootste moeite onthouden hoe ze hun reet moeten afvegen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, maar die herhaalt het niet de hele tijd. Hoe moeten mensen als matthijst dat nou weten?
hij is kk lekkerquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:28 schreef Travel. het volgende:
[..]
Jij bent echt gek. Jesse is echt een kk dwaas.
tfoe zemmel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:28 schreef Travel. het volgende:
[..]
Jij bent echt gek. Jesse is echt een kk dwaas.
Vast, maar in TV-debatjes zit ie weer vrolijk te slijmjurkenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:27 schreef Monolith het volgende:
Als je iets meer politiek nieuws zou volgen, dan zou je weten dat Samsom dat al lang heeft gezegd.
Precies. Discriminerend dan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zeker iemand die tegen Hitler/Wilders ageert?quote:
Je volgt de politiek echt niet, of wel?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:28 schreef matthijst het volgende:
[..]
Klopt, daarom is Wilders ook een kneus. Maar het zou Samsom en co sieren als ze een durfden toe te geven dat er idd een probleem lijkt te zijn. In plaats van eromheen te draaien.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:30 schreef Travel. het volgende:
Ze hebben echt alles onderzocht wat er maar te onderzoeken valt
Ferry heeft daar de oplossing reeds voor gevonden.quote:
Marokkanen zijn geen ras ha!quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik vind het wel een vermakelijke schreeuwerd in het multicultigeweldquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Jammer dat Wilders niet met de oplossingen komt.
Niemand ontkent een probleem. Maar Wilders discrimineert.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:27 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik woon niet in de Randstad dus het zal mij een rotzorg wezen. Maar dat suffe ontkennen van een probleem wordt ondertussen een beetje triest.
iiluminadiequote:Op woensdag 19 maart 2014 23:30 schreef Alrac4 het volgende:
Ze laten wel wat weinig horen van D66, toch zowat de grootste winnaar van vandaag
Zo dom inderdaad, stem dan gewoon links of rechtsquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:30 schreef Zaktabak het volgende:
Dom. "Mijn stem doet er toch niet toe". Als iedereen zo denkt dan kom je nooit verder......!
Tja het is jammer dat Geertje een beetje doorslaat. Het allochtonenprobleem is gewoon groot en wordt door veel andere partijen nog altijd afgewimpeld. Maar om dan hele bevolkingsgroepen zo weg te zetten, zonder 'criminele' ervoor...quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Paspoort afpakken, naar Marokko sturen lijkt me toch een prima oplossing. Als we maar willen kan het.
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:30 schreef speknek het volgende:
Gaat D66 zo in ongeveer elke studentenstad de grootste worden?
Zou een interessante zijn ja.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:30 schreef speknek het volgende:
Gaat D66 zo in ongeveer elke studentenstad de grootste worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |