twitter:fransweisglas twitterde op woensdag 19-03-2014 om 23:14:24Ik vraag de leiding van mijn partij, #VVD om nog vanavond te verklaren niet met #PVV in colleges of kabinet te zullen gaan zitten #GR2014 reageer retweet
Vorige verkiezingen de hele tijd overenthousiast doen over samsomquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
Enschede.
TOETERTJES TOETERTJES
VUURWERK VUURWERK
Niveau'tje weerquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:23 schreef Grifte het volgende:
Godverdomme de Duitsers saboteren de verkiezingen.
quote:
Heldquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef Friek_ het volgende:
twitter:fransweisglas twitterde op woensdag 19-03-2014 om 23:14:24Ik vraag de leiding van mijn partij, #VVD om nog vanavond te verklaren niet met #PVV in colleges of kabinet te zullen gaan zitten #GR2014 reageer retweet
Veel mensen links en rechts zijn vooral tegen tegen het huidige regeringsbeleid dus zo heel anders zal er niet gestemd gaan worden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat zag je de vorige keer ook bij de landelijke verkiezingen die een paar maanden na de gemeenteraadverkiezingen waren.
Je kunt nu lekker vrij schoppen tegen het kabinet, maar als mensen in het stemhokje staan, stemmen ze dan toch weer anders.
Lokale partijquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vorige verkiezingen de hele tijd overenthousiast doen over samsom![]()
Wat heb je nu gestemd dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |