Ja, maar die herhaalt het niet de hele tijd. Hoe moeten mensen als matthijst dat nou weten?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je iets meer politiek nieuws zou volgen, dan zou je weten dat Samsom dat al lang heeft gezegd.
KiesKatwijkquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:26 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik ken de KK niet, waar staat het voor?
Klopt, daarom is Wilders ook een kneus. Maar het zou Samsom en co sieren als ze een durfden toe te geven dat er idd een probleem lijkt te zijn. In plaats van eromheen te draaien.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan het hebben over tuig maar niet over Marokkanen alsof elke Marokkaan een of andere terrorist is die de winkels leegrooft. Zo ga je niet met mensen om.
Ik zeg ook niet dat VVD en PVDA samen weer 80 zetels gaan halen, maar wel dat ze een stuk meer gaan halen dan de peilingen nu aangeven.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet 1/3e hoor dat is bizar laag maar we zullen het zien
Jammer dat Wilders niet met de oplossingen komt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:27 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik woon niet in de Randstad dus het zal mij een rotzorg wezen. Maar dat suffe ontkennen van een probleem wordt ondertussen een beetje triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |