Meh wat 1/3e van de oorspronkelijke steun hebben ze nog in de peilingen? Dat is wel heul laag hoorquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, vast. Dat heb ik vaker gehoord. En uiteindelijk stemt een groot deel dan toch weer op een grote partij, om te voorkomen dat de andere grote partij de grootste wordt.
Eensquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Mjah blijft me verbazen hoeveel mensen blijkbaar niet op hebben zitten letten tijdens de geschiedenislessen en zo staan te juichen
Nog NOS collega's ook. Echt heel onbeschoft inderdaad.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef Szura het volgende:
Lekker onbeschoft van die NOS'er om ff het interview van Radio 1 af te breken![]()
![]()
Ohoh. Pas eens heel snel op jij!quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bijzonder lullig om zo te spreken over verminkte vuurwerkslachtoffers.
NOS>>>>>>>>>>. Alle andere mediaquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef Szura het volgende:
Lekker onbeschoft van die NOS'er om ff het interview van Radio 1 af te breken![]()
![]()
Dat heeft Balkenende ook wel eens gehad.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh wat 1/3e van de oorspronkelijke steun hebben ze nog in de peilingen? Dat is wel heul laag hoor
Onzin.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Mjah blijft me verbazen hoeveel mensen blijkbaar niet op hebben zitten letten tijdens de geschiedenislessen en zo staan te juichen
AHAHAHAHAquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
Leefbaar Rotterdam is blij. Wat een bom op de PvdA. Haha bom.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef matthijst het volgende:
Wat een gejank over Wilders.
Als Samsom nou eens eerlijk zou zijn, dan zou hij gewoon toegeven dat er inderdaad opvallend veel Marokkaans tuig is, in plaats van datzelfde tuig lekker dood te knuffelen
En dan zouden Marokkaanse acteurtjes niet blij met paspoortjes op de foto gaan, maar gewoon zeggen: "hey, fuck die Marokkaanse tassenrovertjes, afknallen of opsluiten"...
Wat is dat toch, dat iemand omdat hij toevallig dezelfde "nationaliteit" heeft het meent te moeten opnemen voor ze? Ik zie verdacht weinig blanken het opnemen voor blank uitschot?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef Friek_ het volgende:
twitter:fransweisglas twitterde op woensdag 19-03-2014 om 23:14:24Ik vraag de leiding van mijn partij, #VVD om nog vanavond te verklaren niet met #PVV in colleges of kabinet te zullen gaan zitten #GR2014 reageer retweet
NWS-noob.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef matthijst het volgende:
Ik zie verdacht weinig blanken het opnemen voor blank uitschot?
Geen banen voor zwarten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:26 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik ken de KK niet, waar staat het voor?
Jij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef matthijst het volgende:
Wat een gejank over Wilders.
Als Samsom nou eens eerlijk zou zijn, dan zou hij gewoon toegeven dat er inderdaad opvallend veel Marokkaans tuig is, in plaats van datzelfde tuig lekker dood te knuffelen
En dan zouden Marokkaanse acteurtjes niet blij met paspoortjes op de foto gaan, maar gewoon zeggen: "hey, fuck die Marokkaanse tassenrovertjes, afknallen of opsluiten"...
Wat is dat toch, dat iemand omdat hij toevallig dezelfde "nationaliteit" heeft het meent te moeten opnemen voor ze? Ik zie verdacht weinig blanken het opnemen voor blank uitschot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |