sinterklaaskapoentje

sinterklaaskapoentje

quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:23 schreef SadPanda het volgende:
De echte communisten winnen 1 zetel, dat er nog zoveel mensen bestaan die daarin geloven...
De communisten winnen in Pekela
Het communisme dood? Niet in Groningen. De VCP doet mee in Pekela en 't Oldambt. De Verenigde Communistische Partij is een afsplitsing van de al oudere Nieuwe Communistische Partij Nederland, en in Pekela kunnen de rode vaandels uit: de VCP komt er met één zetel nieuw in de raad.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ingsavond-live.dhtml

Mijn ergste nachtmerrie.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:23 schreef SadPanda het volgende:
De echte communisten winnen 1 zetel, dat er nog zoveel mensen bestaan die daarin geloven...
De communisten winnen in Pekela
Het communisme dood? Niet in Groningen. De VCP doet mee in Pekela en 't Oldambt. De Verenigde Communistische Partij is een afsplitsing van de al oudere Nieuwe Communistische Partij Nederland, en in Pekela kunnen de rode vaandels uit: de VCP komt er met één zetel nieuw in de raad.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ingsavond-live.dhtml

Bijzonder lullig om zo te spreken over verminkte vuurwerkslachtoffers.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:23 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
"Altijd wat aan de hand daar."
Herman over Enschede.

Die stoplichten staan ergens anders toch?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:23 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
"Altijd wat aan de hand daar."
Herman over Enschede.

Ja, vast. Dat heb ik vaker gehoord. En uiteindelijk stemt een groot deel dan toch weer op een grote partij, om te voorkomen dat de andere grote partij de grootste wordt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Veel mensen links en rechts zijn vooral tegen tegen het huidige regeringsbeleid dus zo heel anders zal er niet gestemd gaan worden.

Opvallend dat SGP het grootste is. Mijn wijk staat nou niet bekend als SGP-county.quote:

Nee, wat dan zou het net zo'n discriminerende oetlul zijn als Wilders.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:21 schreef El_jefe07 het volgende:
Als Samson lef heeft vraagt ie even of de zaal meer of minder Marokkanen in Nederland wil

Maar Weisglas is nog een liberaal van de oude stempel. Daar horen xenofobe standpunten niet bij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Onzinnig natuurlijk. VVD wil ook graag minder Marokkanen.

En dan vergeet je KK nog.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:24 schreef Travel. het volgende:
[..]
Serieus? Wat een grafdorp. CU SGP en OPA

Meh wat 1/3e van de oorspronkelijke steun hebben ze nog in de peilingen? Dat is wel heul laag hoorquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, vast. Dat heb ik vaker gehoord. En uiteindelijk stemt een groot deel dan toch weer op een grote partij, om te voorkomen dat de andere grote partij de grootste wordt.

Eensquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Mjah blijft me verbazen hoeveel mensen blijkbaar niet op hebben zitten letten tijdens de geschiedenislessen en zo staan te juichen

Nog NOS collega's ook. Echt heel onbeschoft inderdaad.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef Szura het volgende:
Lekker onbeschoft van die NOS'er om ff het interview van Radio 1 af te breken

Ohoh. Pas eens heel snel op jij!quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bijzonder lullig om zo te spreken over verminkte vuurwerkslachtoffers.

NOS>>>>>>>>>>. Alle andere mediaquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef Szura het volgende:
Lekker onbeschoft van die NOS'er om ff het interview van Radio 1 af te breken

Dat heeft Balkenende ook wel eens gehad.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh wat 1/3e van de oorspronkelijke steun hebben ze nog in de peilingen? Dat is wel heul laag hoor

Onzin.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Mjah blijft me verbazen hoeveel mensen blijkbaar niet op hebben zitten letten tijdens de geschiedenislessen en zo staan te juichen

AHAHAHAHAquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
Leefbaar Rotterdam is blij. Wat een bom op de PvdA. Haha bom.

quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef matthijst het volgende:
Wat een gejank over Wilders.
Als Samsom nou eens eerlijk zou zijn, dan zou hij gewoon toegeven dat er inderdaad opvallend veel Marokkaans tuig is, in plaats van datzelfde tuig lekker dood te knuffelen
En dan zouden Marokkaanse acteurtjes niet blij met paspoortjes op de foto gaan, maar gewoon zeggen: "hey, fuck die Marokkaanse tassenrovertjes, afknallen of opsluiten"...
Wat is dat toch, dat iemand omdat hij toevallig dezelfde "nationaliteit" heeft het meent te moeten opnemen voor ze? Ik zie verdacht weinig blanken het opnemen voor blank uitschot?

quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef Friek_ het volgende:
twitter:fransweisglas twitterde op woensdag 19-03-2014 om 23:14:24Ik vraag de leiding van mijn partij, #VVD om nog vanavond te verklaren niet met #PVV in colleges of kabinet te zullen gaan zitten #GR2014 reageer retweet

NWS-noob.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef matthijst het volgende:
Ik zie verdacht weinig blanken het opnemen voor blank uitschot?

Geen banen voor zwarten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:26 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik ken de KK niet, waar staat het voor?

Jij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef matthijst het volgende:
Als Samsom nou eens eerlijk zou zijn, dan zou hij gewoon toegeven dat er inderdaad opvallend veel Marokkaans tuig is, in plaats van datzelfde tuig lekker dood te knuffelen
En dan zouden Marokkaanse acteurtjes niet blij met paspoortjes op de foto gaan, maar gewoon zeggen: "hey, fuck die Marokkaanse tassenrovertjes, afknallen of opsluiten"...
Wat is dat toch, dat iemand omdat hij toevallig dezelfde "nationaliteit" heeft het meent te moeten opnemen voor ze? Ik zie verdacht weinig blanken het opnemen voor blank uitschot?

Je kan het hebben over tuig maar niet over Marokkanen alsof elke Marokkaan een of andere terrorist is die de winkels leegrooft. Zo ga je niet met mensen om.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef matthijst het volgende:

Kijk, als je niet luistert houdt het op natuurlijk. Dan kan je wel fijn je stropoppen gaan aanvallen maar daar wordt niemand wijzer van.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef matthijst het volgende:

sinterklaaskapoentje

sinterklaaskapoentje

Ik vond een klinken als iemand die net een biertje teveel op heeft en heel krampachtig doet nuchter over te komenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zit toch geen alcohol in.

hij vraagt letterlijk "willen jullie minder marrokanen" hoe racistischer wil je het hebben?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:25 schreef matthijst het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |