Er zit geen Piratenpartij in de tweede kamer en de lokale partijen ken ik gelukkig niet allemaal.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij bent niet zo in de politiek of wel
Waarom denk jij dat?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als het landelijke verkiezingen waren geweest, was er totaal anders gestemd.
Die "marokkaanse" acteurtwitter:
Waarmeequote:Op woensdag 19 maart 2014 23:19 schreef Specularium het volgende:
Kinderachtig hoor om de PVV niet te feliciteren.
40 jaar terug inderdaad. Net als GroenLinks (slechts 25 jaar terug).quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks mis mee we hebben toch communistische roots?
Nee belasten die lui! ZAKKENVULLERS!quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:20 schreef Karelnoord het volgende:
En rijke mensen? Wordt daar ook sociaal tegen over gedaan? Of doen die niet mee?
Tsja, zo rollen ze... Denk maar aan de vrijheid van meningsuiting en allerlei toespraken willen verbieden (zoals de hagepreek in N-H)quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wilders mag niet met Hitler worden vergeleken maar een partij als de SP mag wel met communisten worden vergeleken?
quote:
Waarom zou je een partij die in 2 plaatsen meedoet feliciteren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:19 schreef Specularium het volgende:
Kinderachtig hoor om de PVV niet te feliciteren.
quote:
HAHA MEESTERLIJKE ZETquote:
Die plaatsen zijn ook nog niet eens 'binnen'.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:20 schreef -0- het volgende:
[..]
Waarom zou je een partij die in 2 plaatsen meedoet feliciteren.
Gemeentebelangen Sexbierum wordt ook niet gefeliciteerd.
Top2000 - en SR 2013 memoriesquote:
I know stem ook al jaren SPquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
40 jaar terug inderdaad. Net als GroenLinks (slechts 25 jaar terug).
Tegenwoordig is de SP vooral sociaal-democratisch.
Standaard slecht nieuws praatjequote:Op woensdag 19 maart 2014 23:21 schreef Intellectueel het volgende:
Diederik houdt een geforceerd optimistische praatje, maar lijkt de realiteit compleet uit het oog zijn verloren.
Ja, leek wel zo'n poppetje voor op de achterbankquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Die man rechts achter Samsom had een los hoofd
quote:
Ik heb zelf niet eens PvdA gestemdquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Na na na na naaaa naaaa
HIA ook al bible belt?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:21 schreef OProg het volgende:
[ afbeelding ]
Het buurdorp hier is ook binnen. Hendrik-Ido-Ambacht.
Dat zag je de vorige keer ook bij de landelijke verkiezingen die een paar maanden na de gemeenteraadverkiezingen waren.quote:
Uiteraard.quote:
Gelijke verdeling zegquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:21 schreef OProg het volgende:
[ afbeelding ]
Mjah blijft me verbazen hoeveel mensen blijkbaar niet op hebben zitten letten tijdens de geschiedenislessen en zo staan te juichenquote:
Gembel bai?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:21 schreef OProg het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n bulldogquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, leek wel zo'n poppetje voor op de achterbank
Ja, loopt een strook dwars doorheen zo uit de Alblasserwaard richting Zeeland.quote:
En vooral zichzelf verrijken....quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef Karelnoord het volgende:
Bij de PvdA gaat het sociale altijd maar één kant op. Hoe kan een partij pretederen sociaal te zijn als ze één kant totaal negeerd en keihard benadeeld t.o.v de andere kant?
twitter:fransweisglas twitterde op woensdag 19-03-2014 om 23:14:24Ik vraag de leiding van mijn partij, #VVD om nog vanavond te verklaren niet met #PVV in colleges of kabinet te zullen gaan zitten #GR2014 reageer retweet
Vorige verkiezingen de hele tijd overenthousiast doen over samsomquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
Enschede.
TOETERTJES TOETERTJES
VUURWERK VUURWERK
Niveau'tje weerquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:23 schreef Grifte het volgende:
Godverdomme de Duitsers saboteren de verkiezingen.
quote:
Heldquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef Friek_ het volgende:
twitter:fransweisglas twitterde op woensdag 19-03-2014 om 23:14:24Ik vraag de leiding van mijn partij, #VVD om nog vanavond te verklaren niet met #PVV in colleges of kabinet te zullen gaan zitten #GR2014 reageer retweet
Veel mensen links en rechts zijn vooral tegen tegen het huidige regeringsbeleid dus zo heel anders zal er niet gestemd gaan worden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat zag je de vorige keer ook bij de landelijke verkiezingen die een paar maanden na de gemeenteraadverkiezingen waren.
Je kunt nu lekker vrij schoppen tegen het kabinet, maar als mensen in het stemhokje staan, stemmen ze dan toch weer anders.
Lokale partijquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vorige verkiezingen de hele tijd overenthousiast doen over samsom![]()
Wat heb je nu gestemd dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |