quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:00 schreef Friek_ het volgende:
twitter:TofikDibi twitterde op woensdag 19-03-2014 om 21:56:24Hitler is onder ons. In de gedaante van @geertwilderspvv. Hitler vond ook dat er minder Joden moesten zijn. Opdat we nooit zullen vergeten. reageer retweet
Tofikjeeee!twitter:TofikDibi twitterde op woensdag 19-03-2014 om 21:56:24Hitler is onder ons. In de gedaante van @geertwilderspvv. Hitler vond ook dat er minder Joden moesten zijn. Opdat we nooit zullen vergeten. reageer retweet
twitter:AT5 twitterde op woensdag 19-03-2014 om 22:59:13In de eerste voorlopige uitslag verdwijnt RED Amsterdam. Piratenpartij grijpt nét naast zetel #020kiest http://t.co/92LsZrnZ03 reageer retweet
Ik zie anders (helaas) parallellen tussen een vooroorlogse Hitler en Wildersquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:01 schreef Zelva het volgende:
[..]
Wilders is triest.
Godwinners zijn misschien wel nog triester.
RED Amsterdam ken ik niet eens, maar sterkte aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
Helaas jongens:twitter:AT5 twitterde op woensdag 19-03-2014 om 22:59:13In de eerste voorlopige uitslag verdwijnt RED Amsterdam. Piratenpartij grijpt nét naast zetel #020kiest http://t.co/92LsZrnZ03 reageer retweet
Thanks voor screenshot in vorig topic.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
Helaas jongens:twitter:AT5 twitterde op woensdag 19-03-2014 om 22:59:13In de eerste voorlopige uitslag verdwijnt RED Amsterdam. Piratenpartij grijpt nét naast zetel #020kiest http://t.co/92LsZrnZ03 reageer retweet
Hij loopt bijna 1 op 1 met de Hitler van de jaren 20 en begin jaren 30.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:01 schreef Zelva het volgende:
[..]
Wilders is triest.
Godwinners zijn misschien wel nog triester.
Troost je ik ook niet. communisten misschien.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:02 schreef OProg het volgende:
[..]
RED Amsterdam ken ik niet eens, maar sterkte aan de nabestaanden.
Eens.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Lees net overigens dat Jos van Rey in Roermond een monsterzege heeft geboekt.
Werkelijk onbegrijpelijk dat er zo massaal gestemd wordt op zo'n onbetrouwbare, corrupte, politicus die bovendien niet eens voor de belangen van 'Jan Modaal' opkomt.
Ach ja, Limburg.
Die waren er vier jaren geleden ook al. Alleen worden ze nu wel heel erg duidelijk met zijn laatste uitspraken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie anders (helaas) parallellen tussen een vooroorlogse Hitler en Wilders
Alleen iedereen is het er over eens dat de marokannen weg moeten. Dat was bij de juden niet zo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik gun PP een zeteltjequote:Op woensdag 19 maart 2014 23:01 schreef Karina het volgende:
No problemo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Thanks voor screenshot in vorig topic.
Via ipad is slecht quoten uit oud topic.
Twee keer nee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:02 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Alleen iedereen is het er over eens dat de marokannen weg moeten. Dat was bij de juden niet zo.
Owh?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:02 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Alleen iedereen is het er over eens dat de marokannen weg moeten. Dat was bij de juden niet zo.
Och, je moet wat als je een beetje bij Le Pen wil horen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:02 schreef Wombcat het volgende:
Die waren er vier jaren geleden ook al. Alleen worden ze nu wel heel erg duidelijk met zijn laatste uitspraken.
mooiquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:03 schreef HiZ het volgende:
Yes, na 66 jaar is PvdA niet meer de grootste partij in Amsterdam !!!!
wutquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:03 schreef Zaktabak het volgende:
Godver.....
[ afbeelding ]
https://twitter.com/DonBasco
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:03 schreef DW457 het volgende:
Hoe zit t met de man die overal bij is btw?
[ afbeelding ]
Het proletariaat wil vooral schoppen tegen de gevestigde politiek. Dan is zo iemand die daar een beetje uitgekosts wordt natuurlijk wel leuk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Werkelijk onbegrijpelijk dat er zo massaal gestemd wordt op zo'n onbetrouwbare, corrupte, politicus die bovendien niet eens voor de belangen van 'Jan Modaal' opkomt.
Ach ja, Limburg.
Ik ben blij dat ik op de PVV gestemd heb en dat hij het zo goed doet in Den Haag en hier koploper is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja..volgens mij wordt het langzaam aan duidelijk welke partij die machtigingen heeft geronseld..quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Ach ja, Limburg.
Ik verzin het niet...quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:03 schreef DW457 het volgende:
Hoe zit t met de man die overal bij is btw?
[ afbeelding ]
quote:
En over 4 jaar janken dat het zo'n zooitje is in Roermond.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:04 schreef -0- het volgende:
[..]
Het proletariaat wil vooral schoppen tegen de gevestigde politiek. Dan is zo iemand die daar een beetje uitgekosts wordt natuurlijk wel leuk.
HAHAHA en de HOOGE HEEREN IN Den haag maar #_&&"$& insert willekeurige debiele uitspraken.
Goed voor Amsterdamquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:02 schreef Shreyas het volgende:
![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAA PvdA NIET MEER DE GROOTSTE IN AMSTERDAM
![]()
![]()
Slaat NERGENS opquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:03 schreef Zaktabak het volgende:
Godver.....
[ afbeelding ]
https://twitter.com/DonBasco
We zitten er anders mooi mee opgescheeptquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Guus Hiddink aanstellen als adviseurquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:04 schreef sonnyspek het volgende:
De vraag is nu: wat doet de PvdA top?
Zoals Elton John zou zeggen its the circle of elections.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En over 4 jaar janken dat het zo'n zooitje is in Roermond.
66 jaar, geen toeval uiteraard.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:03 schreef HiZ het volgende:
Yes, na 66 jaar is PvdA niet meer de grootste partij in Amsterdam !!!!
Inderdaad.... Gefrustreerde man...quote:
Fijn voor jou. Ik ben er helemaal NIET blij mee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:04 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik op de PVV gestemd heb en dat hij het zo goed doet in Den Haag en hier koploper is.
voor de Jehova partijquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:06 schreef vuvuzela het volgende:
Daar knap je toch direct op af. Politici aan de deur
"Paalvast"quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:05 schreef DW457 het volgende:
Ook hij heeft stemmen beïnvloed...
[ afbeelding ]
Paultje...twitter:paulinthedark twitterde op woensdag 19-03-2014 om 23:03:21Waarom hebben zoveel mensen #d66 gestemd? reageer retweet
Kan vanaf nu alleen maar beter worden....of een andere dooddoener.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:05 schreef OProg het volgende:
Samsom gaat straks zeggen dat de kiezer heeft gesproken en dat het een zwarte dag is voor de PvdA. Maar dat ze van hieruit gaan bouwen aan een beter Nederland!
Of zoiets.
Hilbrand Nawijnquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:05 schreef DW457 het volgende:
Ook hij heeft stemmen beïnvloed...
[ afbeelding ]
Is een heel terechte vraag.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:06 schreef Zaktabak het volgende:
Paultje...twitter:paulinthedark twitterde op woensdag 19-03-2014 om 23:03:21Waarom hebben zoveel mensen #d66 gestemd? reageer retweet
Voet tussen de deur, je weet toch.quote:
I knowquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
We zitten er anders mooi mee opgescheept
De "ik weet niet wat ik moet stemmen dus doe die maar" optie.quote:
Nogmaals, het is wel te verklaren waarom hij zoveel stemmen krijgt. Ondernemers zijn Jos van Rey.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Ach ja, Limburg.
Heel hard waarschijnlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben benieuwd hoe hard al die stemmers op Van Rey gaan huilen als echt bevestigd wordt dat hij zo corrupt als de neten is
En dan krijgen ze intern ruzie en is het een enorme klerebende.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:06 schreef Friek_ het volgende:
Zeevangs Belang haalt absolute meerderheid in Zeevang, Noord Holland. Het is de eerste lokale partij die een absolute meerderheid haalt.
Zeevangs Belang 52,2% (7 zetels)
PvdA 18,1% (2 zetels)
VVD 18,4% (3 zetels)
CDA 9,9% (1 zetels)
Overigen 0,0%
quote:
Sorry, heb ik iets over het hoofd gezien?quote:
En dat voor nog niet eens vier jaar...quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:06 schreef Friek_ het volgende:
Zeevangs Belang haalt absolute meerderheid in Zeevang, Noord Holland. Het is de eerste lokale partij die een absolute meerderheid haalt.
Zeevangs Belang 52,2% (7 zetels)
PvdA 18,1% (2 zetels)
VVD 18,4% (3 zetels)
CDA 9,9% (1 zetels)
Overigen 0,0%
jammer voor jou. Ik ben er wel heel blij mee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn voor jou. Ik ben er helemaal NIET blij mee.
De "het is toch iets beter dan PvdD optie"quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De "ik weet niet wat ik moet stemmen dus doe die maar" optie.
Hoezo durf je dat niet te zeggen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry, heb ik iets over het hoofd gezien?
En dat zeg ik niet: stemgeheim. Kan je wél vertellen op wie ik iig NIET heb gestemd: PVV
Had het al eerder gevraagd, no problem.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry, heb ik iets over het hoofd gezien?
En dat zeg ik niet: stemgeheim. Kan je wél vertellen op wie ik iig NIET heb gestemd: PVV
Gewoon lokaal stemmen johannes!quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De "het is toch iets beter dan PvdD optie"
[ afbeelding ]
Beter dan vorige keer. Toen zat zo'n nerd met 2 laptops voor zich om tweets te checkenquote:
Dat is TK2012.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:08 schreef DJKoster het volgende:
Enschede is wel uitgeteld: 7,5,5,5,5,4,3,3,1,1
http://verkiezingen2014.enschede.nl/uitslagen/
Heeft niks met durven te maken.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Wel heerlijk dat de PvdA eindelijk weer eens vol op hum muil gaat
Maar mijn tweet komt niet langsquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:10 schreef Mansjester het volgende:
Ze laten ook alle kneuzen zien
Raymann![]()
Holman
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, in een stemlokaal! HAHAHAHA
Eenschquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom blijft er zo'n constant grote schijtstroom komen over Wilders? Het zou al helpen als je hem minder aandacht geeft.
Waar haal jij de uitslagen binnen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:08 schreef Wombcat het volgende:
De uitslagen stromen binnen, maar de NOS blijft leuteren
Omdat het een schoft is en een racist.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom blijft er zo'n constant grote schijtstroom komen over Wilders? Het zou al helpen als je hem minder aandacht geeft.
Grappig man, die is pas zes keer langsgekomenquote:
Omdat hij zich als een enge volksmenner gedraagt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Omdat hij discriminerende uitspraken doet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs op de NOS-site gaat het stukken harder dan op TV.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Waar haal jij de uitslagen binnen.
Nos app geeft bij mij enschede nog niet aan.
der untergang?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:11 schreef OProg het volgende:
Geert lijkt op die acteur die ik onlangs nog in een filmpje zag.
Meh dat extreem expliciet uitspreken is toch iets van de laatste tijd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:11 schreef Specularium het volgende:
Want niemand had nog door dat het al de hele tijd over Marokkanen ging.
jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:12 schreef Mansjester het volgende:
Is Herman de Schermman in vorm vanavond jongens?
Ja, en kan 'ie weer lekker gaan huilen dat 'ie buitengesloten wordt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:12 schreef vuvuzela het volgende:
Geert wil dus niet in de colleges. Goede manier om te voorkomen zo
SPquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Emiel RRRRRRRRRRRRroemer country
Walgelijk idd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh dat extreem expliciet uitspreken is toch iets van de laatste tijd.
Hij had het altijd over straattuig etc dit is gewoon een complete bevolkingsgroep afschrijven op basis van afkomst.
Wij zijn de slaven van Geertje.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:12 schreef Uccie het volgende:
Joh mensen, dit is precies wat Wilders wil. Provoceren en dan achterover leunen en kijken hoe iedereen over elkaar duikelt het te veroordelen
En het lukt prima.
Dat TK2012 veranderde gedurende de avond, dus ga ervan uit dat het gewoon de zetelverdeling is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is TK2012.
Enschede volgt dus Amsterdam, voor het eerst geen PvdA als grootste, maar D66
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:43 schreef Strani het volgende:
Als Wilders niet vergeleken wil worden met Hitler, moet ie vooral zo doorgaan. Tering wat een idioot..
Of de staatsomroep niet kritisch is op rechts......pfffquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:12 schreef De_Guidance het volgende:
Goh Dominique durft kritisch te zijn op Geert.
Ik bedoelde meer de NOS en overige mediaquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij zijn de slaven van Geertje.
Ah ja, nu kijk ik weer scheef. Zoveel zetels zijn er niet eens.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:12 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Dat TK2012 veranderde gedurende de avond, dus ga ervan uit dat het gewoon de zetelverdeling is.
(En OPA zit niet in de TK)
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik gun PP een zeteltje
Ik heb dit keer niet voor ze gestemd. Ik vraag me af wat ze met Zwolle moeten, op het flyertje stonden alleen hun landelijke ideeën
De NOS is de slaaf van Geertje!quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de NOS en overige media
Het zou me werkelijk niet verbazen als hij dit jaar een keer door een radicale randdebiel neergeschoten wordt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Stapje voor stapje gaat Wilders steeds verder, ongelofelijk. Heb zijn toespraak gemist, zo even terugkijken...
Makkelijk college maken idd. Heb je dan zeker 5 of 6 partijen voor nodig?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:14 schreef marcodej het volgende:
10 van de 11 partijen komen in de raad in Katwijk. Lekkere chaos wordt dat.
Terecht dan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou me werkelijk niet verbazen als hij dit jaar een keer door een radicale randdebiel neergeschoten wordt.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:14 schreef Euribob het volgende:
SP in één keer 30% in Gennep en de grootste!
Laten we hopen van niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou me werkelijk niet verbazen als hij dit jaar een keer door een radicale randdebiel neergeschoten wordt.
De drie christelijke partijen zijn de grootste en die zouden de meerderheid hebben, maar er is 1 nieuwe partij die er met 4 zetels inkomt en die zal ook wel wat willen. Als die er in komt valt het na een jaar uit elkaar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Makkelijk college maken idd. Heb je dan zeker 5 of 6 partijen voor nodig?
Ongelofelijk dat mensen telkens weer in die lege kreten trappen van iemand die door Israel en joodse investeerders wordt gesponsordquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh dat extreem expliciet uitspreken is toch iets van de laatste tijd.
Hij had het altijd over straattuig etc dit is gewoon een complete bevolkingsgroep afschrijven op basis van afkomst.
Heb het op google gezien en weet wie het is. Een grietje die denkt slim te zijn door bekakt te praten. Oke.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een stel chesticles met een brein.
http://nos.nl/video/62557(...)nder-marokkanen.htmlquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Stapje voor stapje gaat Wilders steeds verder, ongelofelijk. Heb zijn toespraak gemist, zo even terugkijken...
Herman is het helemaal kwijtquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu worden de PvdA en de PVV ook al verward..
Dit is gewoon eng. Stelletje idioten daar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/62557(...)nder-marokkanen.html
Wilders mag niet met Hitler worden vergeleken maar een partij als de SP mag wel met communisten worden vergeleken?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
echt wel
[ afbeelding ]
SP communisten
Dit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wilders mag niet met Hitler worden vergeleken maar een partij als de SP mag wel met communisten worden vergeleken?
Een wat partij? Piratenpartij wtfquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:16 schreef OProg het volgende:
Gemeente Binnenmaas en ook hier geen Piratenpartij.
[ afbeelding ]
Niks mis mee we hebben toch communistische roots?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wilders mag niet met Hitler worden vergeleken maar een partij als de SP mag wel met communisten worden vergeleken?
Gaat ze niet lukken als regeringspartij. Die zullen nog wel verder wegzakken hoop ik.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:18 schreef Elan het volgende:
Jammer dat het geen landelijke verkiezingen zijn nu hebben ze weer kans om op te krabbelen.
Je bent zelf kanker Amerikaanse zooiquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:17 schreef Travel. het volgende:
O die Samsom weer met zijn kanker amerikaanse zooi. Zometeen ff je gehandicapte kind erbij halen?
Gemeenteraadsverkiezingen en direct de Europese Unie beginnen als eerste.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit is gewoon eng. Stelletje idioten daar.
Eng én walgelijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit is gewoon eng. Stelletje idioten daar.
Als het landelijke verkiezingen waren geweest, was er totaal anders gestemd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:18 schreef Elan het volgende:
Jammer dat het geen landelijke verkiezingen zijn nu hebben ze weer kans om op te krabbelen.
NOuquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:19 schreef Specularium het volgende:
Kinderachtig hoor om de PVV niet te feliciteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |